home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 577 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Club Coefficients – Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Club Coefficients – Challenge  (Læst 33040 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #30: 07 Jan 2015, 18:45 »

Som tripleX9 så korrekt bemærkede var Frankfurt ikke tilladt.. jeg har derfor ledt lidt videre efter et hold, hvor jeg mit næste valg er fundet igen i Tyskland, men hvor det så blev HSV Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #31: 07 Jan 2015, 19:24 »

Men lige meget hvad fortjener du stor ros. Det er uden tvivl nogen af de sjovere challenge jeg har set.

Tak Smiley

og godt at se dig her på FMF nu hvor FMD ikke magter opgaven..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #32: 08 Jan 2015, 10:13 »

Tak Smiley

og godt at se dig her på FMF nu hvor FMD ikke magter opgaven..
Jamen i lige måde. Og ja, det ser ikke godt ud for FMD på det punkt. Men nu hvor de for anden gang på en ok kort periode har slettet alt, så mister man altså også motivationen til at poste noget som helst derinde.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #33: 08 Jan 2015, 12:33 »

Kan man godt være med selvom spillet har kørt i et par sæsoner?

Har et spil med Nottingham Forest, er ved Januar i 3. sæson.
Første sæson bød på en sikker oprykning - anden sæson på en tæt 2. plads i PRL + Capital one Cup triumf
3. Sæson byder pt på en anden plads, lige i hælene på City og jeg er gået videre fra CHL gruppespil som 1'er med 15 point i en gruppe med Real Madrid, Ajax og Dortmund.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #34: 08 Jan 2015, 12:35 »

Kan man godt være med selvom spillet har kørt i et par sæsoner?

Har et spil med Nottingham Forest, er ved Januar i 3. sæson.
Første sæson bød på en sikker oprykning - anden sæson på en tæt 2. plads i PRL + Capital one Cup triumf
3. Sæson byder pt på en anden plads, lige i hælene på City og jeg er gået videre fra CHL gruppespil som 1'er med 15 point i en gruppe med Real Madrid, Ajax og Dortmund.

Burde der vel ikke være noget i vejen for, du har jo overholdt reglerne, er bare lidt længere fremme. Så hvis du ikke har brugt editoren, så skulle det være helt okay Smiley ....  Men kan da godt være det skal være Westers beslutning, er jo hans challenge, men jeg tror det da Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #35: 08 Jan 2015, 14:52 »



Ganske som forventet blev det et hårdt transfervindue. To spillere havde jeg udset mig, men vidste også godt at det ville blive svært at skaffe kapital i tide. Lejesvenden Zaha var jo en af vores bedste i den overståede sæson. I lejekontrakten var det aftalt at vi kunne købe ham for 70 millioner kroner. For mig var det en spotpris, når han havde vist de takter, som havde gennem hele sæsonen. Desværre var det umuligt for mig at skaffe 70 mill inden han skulle retur til United, og derfor smuttede han istedet til Paris for 175 mill.

Derefter gik jagten ind på Carlos Fierro, som skulle være manden med målene for mit Crystal Palace hold i mange år fremover. Der var efter hånden begyndt at komme lidt penge i kassen ved nogle salg, men ikke helt nok til de 85 mill. kontant, som hans klub krævede. Jeg kunne jo ikke sælge et halvt hold bare for at få fat i Carlos, så jeg begyndte med div. klausuler, og var over 150 mill.  på et tidspunkt, men de var slet ikke interesseret. De solgte ham i stedet til Everton for 85 mill. De må jo have skulle bruge penge lige nu og her.

Det ender nok med at jeg lejer et par gode spillere, og måske køber lidt talenter i stedet for. John Gudetti er ankommet til klubben på en fri transfer som den første nye mand. Medmindre bestyrelsen kommer med et eller andet vildt, så ender det nok med at blive et lige så trist og kedeligt vindue, som jeg havde frygtet. Et vindue der har trimmet truppen, hvor overskydende spillere har forladt klubben, men også et vindue hvor vi ikke rigtigt er blevet hverken svækket eller forstærket indtil nu. Der er dog stadigt lidt tid.

Mål for sæsonen 15/16


Nej forventer ingen 2. plads igen. Jeg tror vi får det lidt vanskeligere, end vi har haft i den sidste sæson. Ikke så meget fordi, vi er blevet svagere, men mere fordi at jeg vil satse 100% på de bedste spillere når vi spiller Champions League, og det kan godt give lidt pointtab i ligaen er jeg bange for.

Alt kan dog ske, for har samme målsætning som sidste år, at vi skal kvalificere os til Champions League. Det kan jo så blive gennem ligaen, eller ved at vinde CHL i år (som jeg dog slet ikke tror på overhovedet). Målsætning for CHL i år må være at komme videre fra gruppespillet, og derfra kan alt ske. På nuværende tidspunkt synes jeg dog ikke holdet er stærkt nok mod de helt store, eller jeg skulle måske nærmere sige stabile nok mod de helt store, for vi har jo gode resultater mod dem også.

Konklusion

- Mindst nummer 4 i Premier League
- Som minimum videre fra gruppespillet i Champions League
- Nationale Cups giver mulighed for at give kamptræning til 2.kæden - så må vi se hvad det rækker til.
- Forstærke økonomien så meget at jeg igen får 100% af transfers til at handle for.
- Gøre ungdomsrekruttering & ungdomsfaciliteter bedre
« Seneste Redigering: 08 Jan 2015, 17:59 af TripleX9 » Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #36: 08 Jan 2015, 15:57 »

Hvad er dit mål for næste sæson TripleX9? Du forventer vel ikke en lige så høj placering igen? Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #37: 08 Jan 2015, 17:08 »

Hvad er dit mål for næste sæson TripleX9? Du forventer vel ikke en lige så høj placering igen? Smiley

Jeg har lilge tilladt mig at svare, ved at tilføje det til mit indlæg fra tidligere Wink
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #38: 08 Jan 2015, 21:25 »

Du er simpelthen for vild.. Nå men kom så ikke i gang med mit save. Nørdede Gung-Ho.. Tror lige der går et par dage før jeg starter. Jeg er lige i gang med en test sæson, hvor jeg leger med taktikken og de forskellige indstillinger..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #39: 09 Jan 2015, 15:16 »



Det nærmer sig igen December og jueltiden. Heldigvis er det da kun i mit save og ikke i den rigtige verden, for tvivler da på mange af os kan klare det allerede igen Smiley ....  10 kampe har vi spillet af den nye sæson, og vi ligger "kun" nummer 6. Det er dog ikke så katastrofalt, da vi kun har tabt en enkelt kamp. Det fortæller nærmere at det er ret tæt i toppen og at kun 5 point skiller nummer 1 og nummer 7 lige nu.

Vi har sådan set spillet godt nok, og min kanter er igen flyvende. Dog kniber det lidt mere for mine angribere at leve op til sidste sæsons scoringsniveau. Svenske John G, spiller faktisk udmærket i kampene, men han er satme ikke alt for træfsikker endnu. Det samme gælder for lejesvenden Babacar, som heller ikke bare er eksploderet i en målrus, men jeg håber dog at begge spiller kommer ordentligt i gang, når de har fundet sig bedre til rette i klubben. Sidste mand på toppen er Campbell som endnu ikke har fundet sidste sæsons form, der er dog den naturlige forklaring, at han mere eller mindre har været skadet non-stop siden sæsonstarten. Generelt har vi været hårdt ramt af skader over hele linjen. Det skulle gerne blive bedre nu her, ellers skal jeg ud at handle kraftigt ind i Januar.

To målsætninger er allerede kommet i hus. Jeg har nemlig fået lov til at få 100% af mine salg til indkøb. Bestyrelsen har faktisk endda tildelt mig 160 mill. kroner til at købe ind for. Jo jo, de flotter sig sgu nu. Smiley

Bestyrelsen har også godkendt at vi opgraderer ungdomsfacilitetern e, og så er de sgu også gået med til at opgradere 1. holdets faciliteter.

I Champions League trak vi Atletico Madrid, Dortmund & Spartak Moskva. En på papiret lidt svær gruppe, men ikke desto mindre, så ligger vi suverænt nummer 1 med maksimum point efter 4 kampe. Vi mangler stadigt Dortmund ude & Atletico hjemme.

I Carling Cuppen er vi også i videre. Vi er i kvartfinalen efter at have gennempryglet Tottenham 8-3 på White Heart Lane.

Så indtil videre er det gået helt fint, og jeg er fortrøstningsfuld. Hvis vi får en god december måned, så er jeg sikker på vi er i top 3 inden udgangen af året. Det kræver dog at vi kan holde føringer. De sidste par kampe har vi smidt føringer til sidst mod Chelsea og Everton. Vi scorer masser af mål, vi slog blandt andet ligerekorden ved at spille 5-5 med Everton, men det er sgu ikke godt nok at få et point i de kampe, hvor vi styrer langt det meste af de 90 minutter.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #40: 09 Jan 2015, 18:27 »

Du er simpelthen for vild.. Nå men kom så ikke i gang med mit save. Nørdede Gung-Ho.. Tror lige der går et par dage før jeg starter. Jeg er lige i gang med en test sæson, hvor jeg leger med taktikken og de forskellige indstillinger..

Tak Wester, det er sgu også gået rigtigt godt Wink

Du skal nok komme i gang, du er jo på vej til det helt store projekt, så det tager jo lidt tid Smiley
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #41: 10 Jan 2015, 17:22 »

Den challengs er jeg med på starter op med QPR :-)
det burde være muligt at skrabe en Euro League plads ind til os i første sæson
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #42: 10 Jan 2015, 18:28 »

Den challengs er jeg med på starter op med QPR :-)
det burde være muligt at skrabe en Euro League plads ind til os i første sæson

Fedt at der er flere der leger med..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #43: 12 Jan 2015, 13:28 »



Vi skriver nu første Januar 2016, og det er derfor tid til at se, hvordan det er gået Crystal Palace med mig ved roret.

TRANSFERS
Tre spillere ankom i sommers til klubben på fri transfer. Det er markant for klubben på dette tidspunkt, at kunne få fat i spillere med en tilfredsstillende kvalitet uden at skulle punge ud med flere hundrede millioner. John Guidetti kom fra Manchester City, Danny Wilson fra skotske Hearts og sidst men ikke mindst Urby Emanuelson fra Italienske Roma.

Guidetti blev løsningen efter at jeg måtte kigge langt efter Fierro, der som tidligere nævnt tog til Everton. Det var lidt af et sats, men han bliver bedre og bedre, så jeg er meget tilfreds. Danny Wilson Og Urby skulle forstærke
forsvaret. Samtidigt kan Urby også være backup til venstre kanten i tilfælde af for mange skader.

Tre apillere er også ankommet på lejekontrakter Babacar, Valencia & Zouma. Babacar tiltænkt som backup til Campbell og Guidetti i angrebet. Valencia og Zouma er tiltænkt roller i stærkeste opstilling. Jeg forventer meget af begge spillere.

Til slut er danske Phillip Billing købt i Huddersfield. Den 18-årige knægt er dog straks genlejet ud til klubben for hele sæsonen. Billing skal være en af fremtidens folk på den defensive midtbane i vores jagt på at blive verdens bedste klubhold.

På salgsiden har flere gode spillere forladt klubben. De blev solgt af to grunde. I starten var det jo for at skabe kapital nok til at hente Zaha & Fierro, men da ingen af delene lykkedes, så har salgene ene og alene hjulpet til at klubbens økonomi nu ser ganske fin ud, og klubben er i perioden blevet gældsfri.

SÆSONEN
Igen i denne sæson er Crystal Palace med helt fremme. Vi burde faktisk have kaldt os Herbstmeister lige nu, hvis det ikke var fordi, at vi var i England og pga. af den svage indstilling i den sidste kamp mod Tottenham. Desværre startede vi perioden med et nederlag hjemme og vi sluttede også med et nederlag hjemme til henholdsvis Liverpool & Tottenham. Det gør at vi holder nytår på 2. pladsen i Premier League 3 point efter Chelsea.

I Champions League gik vi videre uden de store problemer. Kun Dortmund tog point fra os, da vi spillede uafgjort på Signal Iduna Park. Næste runde venter franske Toulouse. Dette burde være en overkommelig opgave, og vi kunne sagtens have trukket meget værre modstandere.

Vi er videre i begge cupturneringer og indtil videre kunne det ligne en gentagelse af sidste års finale i Carling Cuppen, nemlig Liverpool og Crystal Palace.

SPILLERE

Klubbens store profil har igen været Pione Sisto. Pione blev for andet år i træk udnævnt til Golden Boy samt også Årets Afrikanske spiller. Han har været fænomenal på venstrekanten som indvendig angriber. Det sammen har hans makker Jason Puncheon, som endda har scoret flere mål end Pione. 10 og 12 mål er det blevet til.

Lejesvendene Babacar og Valencia er på vej retur til deres egne klubber, da jeg ikke synes de har slået til, og derfor satser på at hente nye forstærkninger her i januar.

Målsætninger for resten af året.

- Vinde Premier League
- Semifinale i Champions League
- Vinde enten FA eller Capitol One Cup
- Gøre truppen endnu mere klar med unge spillere til de næste 5-7 års bjergbestigning mod toppen af Europa.

Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #44: 12 Jan 2015, 17:53 »

Jeg er rystet over de resultater. Det er helt vildt!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010