home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Forbedringer til FM 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FM 2011  (Læst 42565 gange)
dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #105: 09 Aug 2010, 11:16 »

ik så mange fejlkendelser !
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #106: 19 Aug 2010, 21:02 »

Gad ikke læse alle indlæg igennem, så bær over med mig hvis det er nævnt før.

Man skal kunne gøre mere ud af dødbolde, i stedet for at få en spiller på forreste og fjerneste stolpe ser jeg gerne at man kan lave bestemte mønstre som spillerne skal løbe, dette vil en dygtig manager og forsvarer (fra modstander holdet) selvfølgelig kunne aflæse fra tidligere kampe, og erfaringer fra tidligere kampe eller tidligere dødbolde i samme kamp.

Giver alle ret i at kampmotoren skal forbedres så det gider jeg ikke skrive om.

Når man ser kampen i 3d så jeg gerne man kunne se sig selv, altså manageren stå eller sidde ved bænken, mindre detalje men stadig underligt man ikke er der Smiley

Man burde også kunne sætte forskellige spillere til at opvarme, både for at forvirre modstanderen, sætter man en angriber eller en forsvarer ind? Hvad skal modstander manageren så gøre? Og så skal opvarmningen også kunne få en spiller til præstere optimalt.

Kan ikke komme på mere nu, men kan være jeg vender tilbage senere Smiley
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #107: 19 Aug 2010, 21:06 »

Det hører ikke med til en managers job Smiley
jo manager men ikke træner Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #108: 19 Aug 2010, 21:20 »

jo manager men ikke træner Opstemt

En Manager har intet med økonomien at gøre i klubben. Ja, en Manager kan vel siges at være en blanding af en sportsdirektør og træner. Ingen af dem står direkte for klubbens økonomi. Det er derimod bestyrelsen og derfor bør man i Football Manager ikke have noget med det at gøre.
Logged

hhhhhhhhhh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #109: 22 Aug 2010, 15:49 »

Jeg syntes det ville være fedt hvis man som træner fik mere indblik i den daglige træning. Fx. Hverdag efter den daglige træning kunne man få en email om spilernes karakter fra deres træning. Sammen karakter skala som ved kampene. Så det også vil give nemmere indblik i hvem der skal spille i weekenderne. Også ville det også være lidt fedt med større muligheder for samtale med sine spillere. Ikke kun kommentere deres seneste form eller spørg dem om en mulig forstærkning. Men mere om hvor dan de har de. Hvor de helst vil spille på banen eller hvad der nu falder en ind.
Logged

bbfb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #110: 30 Aug 2010, 18:28 »

En ting jeg virkelig savner er at kunne sætte spejderne til at kigge på specifikke spillere på specifikke positioner. Det er irriterende når man er ved at finde sig en ny højre fløj, og man så beder om en rapport på en bestemt spiller, som tilfældigvis også kan spille off midt, og talentspejderen så kommer hjem med en vurdering af ham som off midt og i forhold til de centrale off midt man har i truppen stedet for den højre fløj som man ønsker han skulle sammenlignes med. Håber at dette var forståeligt.

Der burde også gøres noget ved købs og salgspriser.
Da jeg var lyon og gerne ville købe Veloso i Sporting endte jeg med at skulle slippe 140 mio for ham. Da jeg så senere selv ville prøve at være sporting var det absolut højeste bud jeg kunen få for ham på omkring 65-75 mio, og han var godt tosset over ikke at måtte skifte. Hvorfor skal spillerne være så meget dyrere når man vil købe end når man vil sælge dem?
Logged

AaB all the way...

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #111: 30 Aug 2010, 18:33 »

En ting der gerne må laves om er at når en spiller er til salg til feks 40 millioner, så byder man de 40 men det bliver afslået. Derefter byder en anden klub 40 mil og så skifter han til dem? Hader når det sker og det skal laves om! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #112: 01 Sep 2010, 12:58 »

Punkt 1:
Jeg synes det er sjældent at andre klubber byder på mine spillere, Når de så endelig byder plejer jeg gerne at forhandle med dem til rimelig penge, men de afslår meget ofte første gang. Dette medvirker til at mine spillere bliver sure og vil væk.

Alt for ofte har jeg sendt spillere væk, hvor jeg har måtte tilbyde dem til klubber. Selvom de har været interesseret i dem i over en længere periode omkring 5-6måneder.

Dette vil jeg gerne få forbedret. fx. Peter Larsson i FCK får ikke meget spilletid, det gør at hans pris falder og andre nordiske klubber kan øjne chancen for at købe ham. Men det sker ikke.... de venter gerne 3-4 år til hans kontrakt udløber og så ender det med at en klub i 2div i Spanien får ham. Dette mener jeg ikke er realistisk.

Punkt 2:
Har i de tidligere FM versioner haft held med at hente unge spillere på 16-17 år til min klub så de kunne blive egen avl. Men nu kræver disse unge "knejter" en månedsløn på 200.000Dkr eller mere, og det er bare fra en dansk klub til en anden. Dette er også helt hen i vejret....

Punkt 3:
Selvom jeg er en gammel CM spiller og har fuldt udviklingen i FM, synes jeg det kunne være fedt at "Oddset" på kampe rundt omkring i Europa, at man i spillet udvidede den personlige side en smule. Så kunne man vælge at lade være med at bruge den eller ej.

Punkt 4:
Synes det er alt for nemt at komme ud i Europa som træner fik fx. trænerjob i HSV efter 1,5år som BIF træner, (startede som tidl. prof spiller). Derefter videre til Tottenham.

Punkt 5:
Gør noget mere ud af at fremavle talenter, flere unge skal til prøvetræning i udlandet. Man hører om flere danskere som er på prøve 1-2 uger i en stor klub.

Punkt 6:
Kunne være fedt at overtage U-21 landstrænerposten, dette mener jeg ikke man kan....eller er det bare mig!

Punkt 7:
Bedre instruktioner til sine spillere før/under kamp. Har fx. et spil med Randers hvor jeg kun spiller med Movsisyan på toppen. Hver gang han får bolden i kontra løber han med bolden ud i siden og ned imod baglinjen, istedet at løbe direkte imod mål. Har efterhånden prøvet alt, men har tager det samme løb hver gang....

Punkt 8:
Det kan godt være at vi får samarbejdsklubber rundt omkring, men synes ikke samarbejdet er aktivt nok, Man kunne godt have nogle flere tiltag til dette så det bliver mere synligt. Har engang oplevet at Esbjerg blev rugekasseklub for Juventus, men der kom aldrig nogle italienere derop. Og mere realistisk vil det nok også være hvis det var Udinese eller Genoa.

Punkt 9:
Har fuldt lidt med i debatten om hvorvidt de penge man selv tjente skulle kunne bruges til noget. Jeg er selv som tidligere nævnt gammel CM spiller. Men kan godt se perspektiverne i at udvikle det. Dog ikke med køb af hus, bil eller få en dame og barn mm. Fordi det vil alt andet lige gå hen og ligne en blanding af Sims og Fifa Manager. Jeg ser hellere at man kunne bruge sin penge på at oparbejde den lokale klub. Stille sine penge til rådighed til arrangementer som lå i regionen og derved oparbejde et større netværk og derigennem få unge spillere som har deres hjerte i klubben (dette ses jo ikke så ofte mere). Dette vil også gøre det lettere at fremavle spillere af egen avl som bliver brugbare i spillet på længere sigt. Synes der er meget langt imellem snapsene ang. spillere af egen avl.
For at henvise endnu en gang til mit Randers hold har jeg med nø og næppe 3-4 spillere fra egen avl og dem jeg fik efter 1 sæson var 5 potter pis værd.


Nå men det var lige nogle punkter som jeg mener kunne være interessante... har ikke gidet at nævne 3D motoren da den er nævnt konstant Opstemt
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #113: 01 Sep 2010, 13:11 »

Syntes der skal ske nogle vilde ting på banen som der gjorde i de idligere spil, f.eks kan jeg huske Grønkjær fin idrekte rødt for af give en mavepuster Opstemt
Logged

FCK

Fernando
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #114: 01 Sep 2010, 13:19 »

Det va sgu da Christian Poulsen mod Sverige var det ikke Huh
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #115: 01 Sep 2010, 13:22 »

Punkt 1:
Jeg synes det er sjældent at andre klubber byder på mine spillere, Når de så endelig byder plejer jeg gerne at forhandle med dem til rimelig penge, men de afslår meget ofte første gang. Dette medvirker til at mine spillere bliver sure og vil væk.

Alt for ofte har jeg sendt spillere væk, hvor jeg har måtte tilbyde dem til klubber. Selvom de har været interesseret i dem i over en længere periode omkring 5-6måneder.

Dette vil jeg gerne få forbedret. fx. Peter Larsson i FCK får ikke meget spilletid, det gør at hans pris falder og andre nordiske klubber kan øjne chancen for at købe ham. Men det sker ikke.... de venter gerne 3-4 år til hans kontrakt udløber og så ender det med at en klub i 2div i Spanien får ham. Dette mener jeg ikke er realistisk.


Punkt 6:
Kunne være fedt at overtage U-21 landstrænerposten, dette mener jeg ikke man kan....eller er det bare mig!

Punkt 7:
Bedre instruktioner til sine spillere før/under kamp. Har fx. et spil med Randers hvor jeg kun spiller med Movsisyan på toppen. Hver gang han får bolden i kontra løber han med bolden ud i siden og ned imod baglinjen, istedet at løbe direkte imod mål. Har efterhånden prøvet alt, men har tager det samme løb hver gang....



Jeg er helt enig i punkt 1 og 7

Mht. til punkt 6: Det mener jeg godt at man kan. Jeg er da i hvert fald blevet tilbudt et job som U landstræner i Spanien i et af mine spil. Jeg tog det dog ikke, så jeg ved ikke helt hvordan det virker rent praktisk.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #116: 01 Sep 2010, 13:22 »

Han mener i de gamle FM spil skete der sådan nogle ting på banen Tunge
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MsFrederiksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #117: 01 Sep 2010, 13:41 »

Nu tror jeg ikke det har noget med manager at gøre med nye sponsor det er det ikke med i de gammel vel ? Smiley
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #118: 03 Sep 2010, 01:41 »

Da jeg sad og ventede på at mine spiller blev skiftet ind så jeg en spiller løbe ned ad siden med en overtræks trøje på eller sådan noget.

Det ville da være sindssygt realistisk hvis man skulle få ens spiller til at varme op inden de skulle ind! Opstemt
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #119: 03 Sep 2010, 07:10 »

Da jeg sad og ventede på at mine spiller blev skiftet ind så jeg en spiller løbe ned ad siden med en overtræks trøje på eller sådan noget.

Det ville da være sindssygt realistisk hvis man skulle få ens spiller til at varme op inden de skulle ind! Opstemt

Jeg tror det ville kræve for meget, og så ville det også tage for lang tid.

Og hvad skulle konsekvensen være hvis man satte en kold mand ind frem for en der havde opvarmet?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010