home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 200 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?  (Læst 31265 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #45: 09 Apr 2009, 19:29 »

Det var også rigtig lækkert Wink Men det kostede så også 35-40000 kr at leje det, og det var for halvanden uge, og det var et tilbud vi fik på det.. Men der var også alt i huset stort set, aircondition i alle rum, 4 badeværelser, 4 soveværelser, opvarmet pool der konstant var 29 grader varmt, sauna og så var der også trådløst internet Smiley Og så blev det ikke dårligere af at vi havde 40-40 graders varme i den tid vi var dernede.. Det var præcis sådan en drømmeferie jeg altid har haft, som blev opfyldt da vi var dernede Smiley
Hold da kæft det ser lækkert ud, og det lyder sgu også ekstremt lækkert. Ikke bare huset, men også området. Tror jeg vil notere Puerto Banus ned, så må jeg se om jeg kommer derned engang. Opstemt
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #46: 09 Apr 2009, 19:33 »

Hold da kæft det ser lækkert ud, og det lyder sgu også ekstremt lækkert. Ikke bare huset, men også området. Tror jeg vil notere Puerto Banus ned, så må jeg se om jeg kommer derned engang. Opstemt
Do that Cool Man kan også se og fornemme det med det samme man kommer op hvor huset ligger, at det er meget rige mennesker der bor der! Der hvor vi boede skulle man bruge et kort til at åbne porten ind til området hvor husene lå, det siger bare lidt om hvor dyrt et område det var vi boede i Shockeret
Og som lidt bonus info om området, så er der faktisk et afsnit af Klovn hvor Frank og Casper skal til Puerto Banus, men bliver stoppet i lufthavnen med en joint i kufferten Opstemt
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #47: 09 Apr 2009, 19:39 »

Det var også rigtig lækkert Wink Men det kostede så også 35-40000 kr at leje det, og det var for halvanden uge, og det var et tilbud vi fik på det.. Men der var også alt i huset stort set, aircondition i alle rum, 4 badeværelser, 4 soveværelser, opvarmet pool der konstant var 29 grader varmt, sauna og så var der også trådløst internet Smiley Og så blev det ikke dårligere af at vi havde 40-40 graders varme i den tid vi var dernede.. Det var præcis sådan en drømmeferie jeg altid har haft, som blev opfyldt da vi var dernede Smiley

Var i mange familier der lejede det? Opstemt
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #48: 09 Apr 2009, 19:40 »

et sted på landet Opstemt
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #49: 09 Apr 2009, 19:44 »

Var i mange familier der lejede det? Opstemt
Vi var min far, mor og mig, min mormor og morfar, min moster og onkel, og så mine 3 fætre.. Men grunden til at det blev lige netop det hus var at vi fandt rimelig sent ud af at vi ville på ferie, vi skulle have været hurtigere ude hvis vi skulle have et andet hus, så det var det eneste hus vi kunne få, men det brokker jeg mig nu heller ikke over Rullende Øjne
Det har altid været min store drøm at komme til Sydspanien på ferie, så jeg fik min vilje med at vi skulle på ferie i Spanien Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #50: 12 Apr 2009, 20:39 »

Uha, der er så mange ønsker! Vil super gerne bo i Barcelona, eller et sted i Italien, Spanien eller USA. Kunne dog godt se mig selv bo i enten Berlin eller London. Hvis det hele skulle slå fejl, er der naturligvis Danmark! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #51: 12 Apr 2009, 20:44 »

Houston, Los Angeles, Oakland, San Francisco, Miami, San Diego, New Orleans, Syd Korea, Esbjerg (der bor kæresten)

Men alt i alt er jeg ikke sikker på jeg kunne være København utro, selvom hun kan være en kælling engang imellem  Thumbs Up
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #52: 12 Apr 2009, 20:47 »

Der er mange gode steder i verden, men kunne selvfølgelig godt tænke mig at bo i Madrid da der hele tiden sker noget dernede, og i så fald skulle jeg også bo tæt på Bernabeu og helst have sæsonkort dertil. Smiley En anden stor by i Spanien ville dog også kunne gå an. Wink
Ellers ville jeg hjertens gerne bo i USA i en af de større byer eller evt. i London eller Berlin hvor der altid er liv. Smiley
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #53: 12 Apr 2009, 20:49 »

New York.... og jeg flytter dertil næste forår Smiley
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #54: 12 Apr 2009, 21:05 »

Berlin og London: hyggelige storbyer, som drager mig meget. Specielt deres transport, det må være fantastisk are at køre rundt i undergrunden på 5 min.

Schweiz: et dejligt sted centralt placeret, med forholdsvis kort afstand rundt i europa.

Det bedste ville nok være et afsides sted i Caribien. Bare ligge i en palmestol og nyde dagen, evt. med noget dykning!
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #55: 12 Apr 2009, 21:15 »

Berlin og London: hyggelige storbyer, som drager mig meget. Specielt deres transport, det må være fantastisk are at køre rundt i undergrunden på 5 min.
Kan fortælle dig at det er også fantastisk at køre rundt i undergrunden! Det gjorde vi i London i 9. klasse, og missede man et tog, så kom der et nyt et par minutter senere, og selvom det kan virke utroligt forvirrende når man kigger på undergrundskortet, og banernes forskellige farver, så lærer man meget hurtigt at færdes i undergrunden Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #56: 13 Apr 2009, 20:37 »

Det har du fuldstændig ret i Onlymyself.
Jeg var i London i påskeferien med mine forældre.
Der kommer tit tog i London med nogle minutters forskel og ja det går hurtgigt at finde rundt i de forskellige baner og deres farver, jeg synes ikke at det var forvirrende at finde rundt i/ud af.

London er en fantastisk by og der er jo også 10 hold i London(ja det passer), hvilket jo er helt vildt, og mange andre attraktive steder at se, så det skulle nok være muligt at få tiden til at gå.

Vh.Blackstone
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #57: 13 Apr 2009, 22:03 »

Kan fortælle dig at det er også fantastisk at køre rundt i undergrunden! Det gjorde vi i London i 9. klasse, og missede man et tog, så kom der et nyt et par minutter senere, og selvom det kan virke utroligt forvirrende når man kigger på undergrundskortet, og banernes forskellige farver, så lærer man meget hurtigt at færdes i undergrunden Smiley
Jeg har også været i begge byer, og har taget den offentlige transport en hel uge.. Der kan man sku snakke om god offentlig transport, DSB go home. Det er nemt og hurtigt, hvis jeg boede i London eller Berlin kunne jeg nemt bo 20 min. ude for centrum, og så er det jo lidt billigere
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #58: 12 Jun 2010, 18:30 »

Jeg fandt lige den gamle tråd, den burde da komme til live igen.

Når jeg er færdig med gymnasiet kunne jeg godt tænke mig at flytte til Nørrebro eller Østerbro, både fordi jeg gerne vil læse på KU, og så fordi jeg gerne vil bo tættere på Parken, hvor det har været et helvede at komme hjem i den afsluttede sæson, fordi DSB absolut skal lave sporarbejde, og samtidig være meget, meget lang tid om at få det ordnet. Desuden elsker jeg simpelthen at opholde mig i København, så at bo der ville jo være fantastisk.

Jeg kunne ikke forestille mig at flytte permanent fra Danmark, før jeg en gang i fremtiden bliver pensioneret, men så bliver det nok til Australien eller en sydlig stat i USA, da jeg næppe vil være motiveret for at lære et nyt sprog, og jeg nægter simpelthen at bo et sted, hvor jeg ikke taler sproget. Samtidig skal det jo også være et sted med varmere klima, så jeg kan nyde mit otium.

Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #59: 12 Jun 2010, 18:55 »

Jeg fandt lige den gamle tråd, den burde da komme til live igen.

Når jeg er færdig med gymnasiet kunne jeg godt tænke mig at flytte til Nørrebro eller Østerbro, både fordi jeg gerne vil læse på KU, og så fordi jeg gerne vil bo tættere på Parken, hvor det har været et helvede at komme hjem i den afsluttede sæson, fordi DSB absolut skal lave sporarbejde, og samtidig være meget, meget lang tid om at få det ordnet. Desuden elsker jeg simpelthen at opholde mig i København, så at bo der ville jo være fantastisk.

Jeg kunne ikke forestille mig at flytte permanent fra Danmark, før jeg en gang i fremtiden bliver pensioneret, men så bliver det nok til Australien eller en sydlig stat i USA, da jeg næppe vil være motiveret for at lære et nyt sprog, og jeg nægter simpelthen at bo et sted, hvor jeg ikke taler sproget. Samtidig skal det jo også være et sted med varmere klima, så jeg kan nyde mit otium.



Hvor du henne nu?

Personligt har jeg altid god kunne lide byen Aalborg, så når jeg er færdig uddannet murer er næste stop nok Aalborg, vis alt går efter planen, vel og mærket. Men hensyn til udlandet, har jeg altid godt kunne lide London, så det nok der jeg ville rykke over Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010