home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 954 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!  (Læst 9996 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #30: 23 Nov 2010, 20:55 »

Så du synes et det vil være at udvande "Champions" league endnu mere at nogle hold vil få 5 hold med. Typisk så vil det hold der vinder CL jo blandt de/det bedste hold i deres land og derfor tager de et af deres lands pladser i næste års turnering.
Er egentlig mere overrasket over at Chelsea ikke kom i top 4 end at de vandt CL.

Hvis man går ud fra en triviel tanke om, at en klub på en eller anden basis er et produkt af fodbolden i sit eget land, så synes jeg det vil være en fair tankegang, at når man vinder CL, så skaffer man sin liga og sin nation en ekstra indtægt og bonus i form af et ekstra mandskab i turneringen den kommende sæson Smiley
Det er klart, at nogle kan argumentere med, at det vil skævvride det hele, og give storklubberne et endnu større forspring, men hvis man vil tage den diskussion gør jeg det gerne, for der mener jeg man skal og bør gribe ind på helt andre områder først Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Gungner
Gæst
 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #31: 23 Nov 2010, 20:55 »

Nej nemlig. Ifølge reglerne, hvis den forsvarende CL vinder IKKE kvalificerer sig gennem ligaen, må nummer 4 nøjes med UEFA Cuppen.
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #32: 23 Nov 2010, 20:56 »

Haha, hvor er du moden. Smiley UEFA fik det jo til at gå op hr. super intelligent, uden at et hold mistede deres plads. Og du kan jo åbenbart heller ikke finde en kilde der beviser at jeg tager fejl.

Forklar mig gerne hvordan det kan lade sig gøre rent matematik! (DET KAN DET IKKE!!)
Kan du lægge 2 og 2 sammen? Jeg tvivler!
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #33: 23 Nov 2010, 21:00 »

Fordi man er klog, behøver man ikke være en nar i alle sine indlæg.
Logged


Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #34: 23 Nov 2010, 21:00 »

Men så synes du forkert. Gunger. Du har postet noget kopieret tekst. Ikke et link til en kilde som folk så kan vurdere. Desuden står der ikke rigtig noget i den tekst.

1887, du burde måske tage en slapper. Det er dig, der fremfører et udokumenteret postulat, ikke U4E.
Desuden er det vel fint nok, at UEFA opdager en fejl i deres regelsæt, hvilket de så udbedre. Det virkede jo først fra året efter. Liverpool fik ekstraordinær dispensation. Det er jo ikke fordi, UEFA regnede med, at Liverpool ville stå i den situation år efter år, at de lavede reglen.
Logged


1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #35: 23 Nov 2010, 21:04 »

Men så synes du forkert. Gunger. Du har postet noget kopieret tekst. Ikke et link til en kilde som folk så kan vurdere. Desuden står der ikke rigtig noget i den tekst.

1887, du burde måske tage en slapper. Det er dig, der fremfører et udokumenteret postulat, ikke U4E.
Desuden er det vel fint nok, at UEFA opdager en fejl i deres regelsæt, hvilket de så udbedre. Det virkede jo først fra året efter. Liverpool fik ekstraordinær dispensation. Det er jo ikke fordi, UEFA regnede med, at Liverpool ville stå i den situation år efter år, at de lavede reglen.

Du er ligeledes velkommen til at forklare hvorledes det kan lade sig gøre, rent matematisk.. Igen: DET KAN DET IKKE!
Christ nogle tumper der er herinde.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #36: 23 Nov 2010, 21:05 »

Det er da ikke nogen selvfølge! Kan de ikke kvalificere sig udfra de præmisser der er sat op(i fx Liverpools tilfælde en top 4 placering), er det sgu da deres egen skyld.
Det ville på sin vis være fint hvis reglen altid havde eksisteret, men ikke når det er en regel der udelukkende bliver indført forbi Liverpool bringer selv selv i en situation hvor de er nødt til at lefle sig selv til en plads. Klamt UEFA, meget klamt.

"Self" skal ikke tages så bogstaveligt her, men det er ud fra min synsvinkel en selvfølge Smiley
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #37: 23 Nov 2010, 21:05 »

I 2004 var der 40 kval kampe. I 2005 var der 42. Altså blev der tilføjet flere CL pladser. Kasakhstan var f.eks. ikke repræsenteret ved 2004-udgaven, men de var til gengæld året efter.

Owned?
Logged

Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #38: 23 Nov 2010, 21:08 »

Jeg har ikke behov for at bevise noget. Jeg fremfører blot, at det er dig og ikke nogen andre, der kaster om sig med postulater.
Det virker meget usandsynligt, at UEFA skulle fratage et andet hold CL-værdighed. Det ville højest sandsynlig medfører et sagsanlæg.

Og hold venligst dine tumpe-bemærkninger for dig selv. Hvis du vil tages seriøst i en debat, må du sgu fremfører argumenter og ikke svine dine med-debattører til. Men du er vel ikke så gammel. Det er i hvert fald min forhåbning.
Logged


Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #39: 23 Nov 2010, 21:09 »

Fordi man er klog, behøver man ikke være en nar i alle sine indlæg.
Virker umiddelbart heller ikke til at være tilfældet.
Logged


KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #40: 23 Nov 2010, 21:18 »

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/news-template.html?050610
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/news-template.html?050610b

Et par kilder der ihf. IKKE udtrykker noget om at nogen hold skulle være frataget deres seedninger pga. Liverpools indtræden. I stedet fortæller den første nyhed, at Liverpool skulle igennem hele kvalifikationen med risiko for at møde et engelsk hold, hvilket ikke var normal procedure dengang.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #41: 23 Nov 2010, 21:18 »

Virker umiddelbart heller ikke til at være tilfældet.

Nej, men så lad mig omformulere det.

Bare fordi man tror man er klog, behøver man ikke være en nar i sine indlæg.
Logged


Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #42: 23 Nov 2010, 21:23 »

Nej, men så lad mig omformulere det.

Bare fordi man tror man er klog, behøver man ikke være en nar i sine indlæg.
Jeg tror, du misforstår, eller jeg formulerer mig kluntet. Det hænger nok sammen.

Jeg tror ikke, han er klog.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #43: 23 Nov 2010, 21:29 »

Nej jeg forstod dig skam udemærket Wink

Men han tror det selv, og derfor omformulerede jeg det, med at sætte et "tror" ind i sætningen Wink
Logged


Mirlo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #44: 23 Nov 2010, 21:30 »

Jeg er en idiot.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010