home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 818 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!  (Læst 9990 gange)
1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #15: 23 Nov 2010, 20:13 »

De forsvarende mestre skal self have muligheden for at forsvare trofæet næste sæson uanset deres slutplacering i deres hjemlige liga. Det mest irriterende er vel blot, at du ikke var klar over at den regel eksisterede og derfor nåede helt op i himlen, før du blev sat for porten og sendt i helvede Opstemt

Det er da ikke nogen selvfølge! Kan de ikke kvalificere sig udfra de præmisser der er sat op(i fx Liverpools tilfælde en top 4 placering), er det sgu da deres egen skyld.
Det ville på sin vis være fint hvis reglen altid havde eksisteret, men ikke når det er en regel der udelukkende bliver indført forbi Liverpool bringer selv selv i en situation hvor de er nødt til at lefle sig selv til en plads. Klamt UEFA, meget klamt.
« Seneste Redigering: 23 Nov 2010, 20:19 af 1887 » Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #16: 23 Nov 2010, 20:16 »

Ved ikke helt hvor du har det fra, men intet hold mistede deres plads i CL det år. TNS fra Wales tilbød at spille én kamp mod Liverpool for pladsen i 1. kval runde, men UEFA løste problemet, og Liverpool indtrådte i 1. kval runde (hvor de sjovt nok endte med at mødte TNS). Ved ikke helt hvordan det gik op, men som sagt var der ingen der mistede deres plads.

Det passer jo ikke. Man kan ikke have en hold ekstra med uden at et andet hold må forlade turneringen! Hvis der er fx 120 hold med, så kan der ikke lige pludselig være plads til 121 og samtidig gå op, derfor så ER der et hold der har mistet sin plads(jeg mener det var Sparta Prag eller et polsk hold)

[..]men UEFA løste problemet[..]
[..]Ved ikke helt hvordan det gik op[..]
Hvor mange gæt vil du have?
« Seneste Redigering: 23 Nov 2010, 20:18 af 1887 » Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #17: 23 Nov 2010, 20:19 »

Sparta Prag var med direkte i gruppespillet.. Find meget gerne en kilde, for der står intet om det de steder hvor jeg har læst om det.
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #18: 23 Nov 2010, 20:21 »

Sparta Prag var med direkte i gruppespillet.. Find meget gerne en kilde, for der står intet om det de steder hvor jeg har læst om det.

(jeg mener det var Sparta Prag eller et polsk hold)

Fair nok, så må det jo være det polske hold jeg snakker om.. Jeg husker ikke hvilket, og kan sagtens tage fejl omkring hvilket land klubben kommer fra.
Men forklar mig gerne hvordan du ville få det til at gå op med et ekstra hold, uden at nogen skulle forlade turneringen.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #19: 23 Nov 2010, 20:24 »

Wisla Krakow var med det år. Kender dog ikke til Polens koefficienter det år.

Har kigget Bolds arkiver igennem, og mon ikke der ville stå noget der hvis et hold havde mistet deres plads?
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #20: 23 Nov 2010, 20:25 »

Wisla Krakow var med det år. Kender dog ikke til Polens koefficienter det år.

Har kigget Bolds arkiver igennem, og mon ikke der ville stå noget der hvis et hold havde mistet deres plads?

Igen:
Men forklar mig gerne hvordan du ville få det til at gå op med et ekstra hold, uden at nogen skulle forlade turneringen.

Derudover vil jeg skide på hvad Bold.dk skriver(ikke at de skriver meget, men kopierer det meste. Det de skriver selv er så fyldt med fejl), jeg kan huske det(dog ikke hvilket hold)!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2010, 20:27 af 1887 » Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #21: 23 Nov 2010, 20:33 »

Jo belejligt at du ikke kan huske hvilket hold. Du må jo finde en kilde så. Mon ikke der ville stå at et hold mistede deres plads på diverse sider, hvis det var sket?
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #22: 23 Nov 2010, 20:35 »

Jo belejligt at du ikke kan huske hvilket hold. Du må jo finde en kilde så. Mon ikke der ville stå at et hold mistede deres plads på diverse sider, hvis det var sket?

Jeg ved ikke om jeg gider prøve igen, for du er fandme da tungnem, men igen igen igen:
Men forklar mig gerne hvordan du ville få det til at gå op med et ekstra hold, uden at nogen skulle forlade turneringen.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #23: 23 Nov 2010, 20:36 »

Eller også er du tungnem, du må jo finde en kilde? UEFA fik det jo åbenbart til at gå op.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #24: 23 Nov 2010, 20:41 »

Liverpool F.C. qualified for the UEFA Champions League 2005-06 by a special dispensation from UEFA. Although they were eligible to compete as champions of the UEFA Champions League 2004-05, the Football Association (FA) had instead awarded the fourth and final English place in the competition to Everton F.C., Liverpool's local rivals, for finishing fourth in the FA Premier League 2004-05. The public reaction to this controversial decision prompted UEFA to make a one-off exception for Liverpool and amend the qualification criteria for the Champions League to prevent a recurrence.

England’s high country coefficient allowed the maximum number of teams (four) to be entered into the Champions League competition.[1] In the 2004-05 season five English teams had qualified under the previous UEFA guidelines for the competition: Chelsea, Arsenal, Manchester United, and Everton, who had finished in the top four places in the FA Premier League; and Liverpool, who had won the Champions League. The choice of which team to be excluded (either fourth-placed finishers Everton or Champions League winners Liverpool) fell to the FA, which was given this authority by the version of Champions League Regulation 1.03 then in force:[2]

At the request of the national association concerned, the Uefa Champions' League title holders may be entered for this competition, as an additional representative of that association, if they have not qualified for the Uefa Champions' League via the top domestic league championship. If, in such a case, the title holders come from an association entitled to enter four teams for the Uefa Champions' League, the fourth-placed club in the top domestic league championship has to be entered for the Uefa Cup.
This situation was unusual but neither unprecedented nor unforeseen. Real Zaragoza finished fourth in La Liga in 1999-2000, but went into the UEFA Cup because Real Madrid, who finished fifth, were given Spain's fourth Champions League place as reigning champions.[3] Indeed, the FA itself foresaw the same situation arising in the 2003-04 season and released a statement on 10 March 2004 that if Arsenal or Chelsea won the Champions League, but failed to finish in the top four Premier League spots, they would nonetheless be automatically entered in the next year’s competition and the fourth placed Premier League team placed in the UEFA Cup.[4]

A year later, the FA decided that the top four finishing teams in the Premier League would be entered into the Champions League regardless of Liverpool’s Champions League triumph.[5] When the inconsistency was pointed out to the FA, the FA pulled the previous year's statement from its web site, and promised that an explanation would follow.[4] In the event, no explanation was forthcoming.



Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #25: 23 Nov 2010, 20:45 »

Eller også er du tungnem, du må jo finde en kilde? UEFA fik det jo åbenbart til at gå op.


Hvordan fik de det til at gå op, med et ekstra hold uden at nogen skal forlade turneringen? Kom nu, prøv forklar mig hvorledes. Du virker ikke super intelligent, eftersom du ikke kan fatte at det er matematisk umuligt.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #26: 23 Nov 2010, 20:49 »

Haha, hvor er du moden. Smiley UEFA fik det jo til at gå op hr. super intelligent, uden at et hold mistede deres plads. Og du kan jo åbenbart heller ikke finde en kilde der beviser at jeg tager fejl.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #27: 23 Nov 2010, 20:50 »

Rolig drenge, slap af med personlighederne Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #28: 23 Nov 2010, 20:51 »

jeg synes da at det jeg var postede var en kilde... læs den i stedet
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #29: 23 Nov 2010, 20:52 »

jeg synes da at det jeg var postede var en kilde... læs den i stedet

Ja, og der står da heller ikke noget om at et hold mistede deres plads.

Rolig drenge, slap af med personlighederne Smiley

Jeg slapper skam helt af, desværre er jeg åbenbart bare ikke lige så klog som 1887.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010