home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 855 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2012 Manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2012 Manager  (Læst 22622 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #15: 22 Jun 2012, 18:18 »

Lad os lige 'bumpe' den her. Måske du skulle rette det første indlæg, så det er Tourspillet.dk, du henviser til i stedet, blomvikings. Det er trods alt det gratis alternativ og nok også det foretrukne af de to spil.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2012, 18:22 af Njaourinho » Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #16: 26 Jun 2012, 11:26 »

Det er nu blevet rettet til i 1. indlæg Smiley

Hvem ser i som outsidere til prologen?
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #17: 26 Jun 2012, 21:13 »

Det er nu blevet rettet til i 1. indlæg Smiley

Hvem ser i som outsidere til prologen?

Peter Sagan
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #18: 27 Jun 2012, 08:14 »

Peter Sagan

Vil nu ikke kalde ham en direkte outsider Smiley Sagan går jo i top 5 uden tvivl sku jeg mene.

Spørgsmålet er bare om det kan betale sig at satse 100% på prolog ryttere og så skifte til sprintere efter første etape.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #19: 27 Jun 2012, 09:48 »

Mht. tourspillet, som jeg går ud fra er det spil flest har tænkt sig at spille, så sidder jeg og overvejer om det kan betale sig at gå 100 % efter top 10 ryttere til prologen, eller om man skal lave en blanding af sprintere og prolog ryttere, så det bliver mindre dyrt at udskifte efter prologen....

Den er svær, især hvis man ser på etapeprofilen til 1. etape, hvilket ikke ligefrem ligner en udpræget sprinteretape i min bog  Peace
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #20: 27 Jun 2012, 09:55 »

Den er svær, især hvis man ser på etapeprofilen til 1. etape, hvilket ikke ligefrem ligner en udpræget sprinteretape i min bog  Peace

Nej ikke fuldstændig, men man kan aldrig vide. Cavendish er ikke så tung mere, så han kunne meget vel vinde den etape.

Men jeg tror jeg har fået sat mit hold til prologen nu Smiley Så må vi se om der sniger sig nogle overraskelser ind i resultatet, hvilket der jo plejer. Så er det bare om man har ramt dem Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #21: 28 Jun 2012, 11:34 »

Vil nu ikke kalde ham en direkte outsider Smiley Sagan går jo i top 5 uden tvivl sku jeg mene.

Spørgsmålet er bare om det kan betale sig at satse 100% på prolog ryttere og så skifte til sprintere efter første etape.
.


En Brett Lancasterkan måske køre i top 10 hvis han stadig er der efter giroen ellers er der jo mange andre knapt så kendte der også kan overraske, men ikke køre i top 10, men i top 20.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #22: 28 Jun 2012, 12:31 »

.


En Brett Lancasterkan måske køre i top 10 hvis han stadig er der efter giroen ellers er der jo mange andre knapt så kendte der også kan overraske, men ikke køre i top 10, men i top 20.

Brett er klart en outsider til top10, måske endda top 5-6 stykker.
Min forventning til top 5:

1. Cancellara
2. Wiggins
3. Martin
4. Sagan
5. Boasson-Hagen

Og så er der en masse der på en god dag godt kan køre sig i top 5-10 stykker Smiley

Fx. Grabsch og Gustav Larsson.

Hva tror i?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #23: 28 Jun 2012, 12:38 »

Brett er klart en outsider til top10, måske endda top 5-6 stykker.
Min forventning til top 5:

1. Cancellara
2. Wiggins
3. Martin
4. Sagan
5. Boasson-Hagen

Og så er der en masse der på en god dag godt kan køre sig i top 5-10 stykker Smiley

Fx. Grabsch og Gustav Larsson.

Hva tror i?
Boasson-Hagen er klasse på prologen, skal han nok blive top 3, og en sprint eller 2 skal han nok også tage. Jeg tror lidt, at hvis Boasson skal starte senere end Tony og Fabian på prologen, så kan han godt tage den Wink
EDIT: Det kunne være feed hvis Bjarne, hentede Boasson bare lige for at vise, de er Skandinavians hold Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #24: 28 Jun 2012, 14:13 »

Boasson-Hagen er klasse på prologen, skal han nok blive top 3, og en sprint eller 2 skal han nok også tage. Jeg tror lidt, at hvis Boasson skal starte senere end Tony og Fabian på prologen, så kan han godt tage den Wink
EDIT: Det kunne være feed hvis Bjarne, hentede Boasson bare lige for at vise, de er Skandinavians hold Opstemt

Ja Hagen er rigtig god i en prolog, men jeg sys altid han er skridtet bag bl.a. Cancellara. Men det bliver spændende at se !

Sidste dag er i morgen, så dem der endnu ikke har sat hold kan stadig nå det !!! Smiley KOM IGANG.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #25: 28 Jun 2012, 14:17 »

Ja Hagen er rigtig god i en prolog, men jeg sys altid han er skridtet bag bl.a. Cancellara. Men det bliver spændende at se !

Sidste dag er i morgen, så dem der endnu ikke har sat hold kan stadig nå det !!! Smiley KOM IGANG.
Tror bare Cancellara og Der panserwagen, kunne komme til at fokusere for meget på hinanden, så en halv skidt prolog fra Tony f.eks. hvis han starter, så kunne Fabian godt holde lidt igen, og så ser vi Edvald Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #26: 28 Jun 2012, 14:29 »

Synes de der spil, hvor man kan skifte mellem hver etape, er lidt ringe lavede, da jeg foretrækker man skal prøve at regne det ud fra starten af Wink Og jeg ikke lige typen der gider betale for det.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #27: 28 Jun 2012, 14:50 »

Synes de der spil, hvor man kan skifte mellem hver etape, er lidt ringe lavede, da jeg foretrækker man skal prøve at regne det ud fra starten af Wink Og jeg ikke lige typen der gider betale for det.

Derfor er der levet et af hvert spil Smiley Men nu om dage får du ikke meget uden at betale Wink hehe

69 kr. er nu heller ikke alverden synes jeg.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #28: 29 Jun 2012, 11:07 »

Sidste chance i dag folkens !!!!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2012 Manager
« Svar #29: 29 Jun 2012, 16:25 »

Kender en der er på ferie som gerne vil være med i ligaen, den der er gratis hvor man kun har 9 udskifninger, men han kommer først hjem søndag. Det vil sige han ikke kan få lov til at deltage ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010