home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Club Coefficients – Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Club Coefficients – Challenge  (Læst 33212 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #60: 13 Jan 2015, 21:26 »



10 kampe spillet og indtil videre en 4. plads og 19 point. 1 enkelt plads bedre en Crystal Palace var på daværende tidspunkt. Jeg mener dog, at CP havde mødt lidt hårdere modstand dengang. Hvor mange point CP havde dengang, kan jeg desværre ikke huske.

Med den trup, der er nu i QPR, så bliver de helt sikkert mit andet forsøg i denne challenge, hvis det skulle blive nødvendigt (læs brugt for mange år med CP)





Bruger du Sisto som IA? Smiley
Ps. godt gået.
Logged

H A L A   M A D R I D!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #61: 13 Jan 2015, 21:34 »

Bruger du Sisto som IA? Smiley
Ps. godt gået.

Yes det gør jeg Smiley.... Han er super god... og tak Smiley
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #62: 13 Jan 2015, 22:17 »

Yes det gør jeg Smiley.... Han er super god... og tak Smiley

Offensiv eller support? for hold kæft jeg har svært ved at få ham igang som IA Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #63: 13 Jan 2015, 22:32 »

Det har nu taget mig 10 år at blive nr 1 med Brøndby på koefficent listen, det kunne være jeg skulle prøve denne challenge.
Skal dog lige regne lidt på det, om det kun kan betale sig at vælge sub top hold i store ligaer, eller mindre også kan gøre det.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #64: 14 Jan 2015, 06:33 »

Offensiv eller support? for hold kæft jeg har svært ved at få ham igang som IA Smiley

Venstrekant som IF... og så offensiv ja... Træner ham så som inside forward, og så mener jeg også jeg træner ham i positionen venstre offensiv
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #65: 14 Jan 2015, 09:03 »



Jeg har nu spillet 20 kampe med QPR, og det er nok for at overbevise mig selv om, at det ikke kun var held med Crystal Palace. QPR fejrer nytår på 3. pladsen med 39 point. Det er en placering højere men 3 point mindre for en kamp mere end med CP. Det er for mig godkendt, og derfor hopper jeg tilbage til CP-Savet, hvor det er lidt mere spændende at skulle forme holdet og deltage i Europa. Jeg gemmer dog mit QPR save, så det kan ligge klar til et evt. 2. forsøg i denne fede challenge.


Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #66: 14 Jan 2015, 23:38 »

Så er jeg kommet ca. halvejs i første sæson med West Ham  Smiley

Status er jeg aktuelt ligger nr. 8 i PL, ude af ligacuppen og stadig med i FA cuppen.

Jeg skulle helt frem til december måned før det lykkedes mig at få en sejr på udebane, så jeg har måtte ændre min taktiske tilgang væk fra fortet Upton Park!





Jeg kan primært takke Zarate for mine resultater indtil videre. Jeg bruger ham som IA support på venstre kanten  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #67: 15 Jan 2015, 13:00 »



2. sæson er netop gået på hæld for Crystal Palace. Det blev en både og sæson. Vi fik vist farverne frem i Europa og på de nationale stadions, og vi gjorde det flot, men alligevel sidder man med den der lige ved og næsten følelse.

HJEMLIGE CUPS

I Capital One Cuppen nåede vi igen frem til finalen, og kunne blive et af de få hold, der havde vundet flere år i træk. Lige som sidste år hed modstanderen Liverpool FC. På trods af en 2-0 føring ved pausen, så formåede vi ikke at holde stand. Det blev 2-2 inden sidste slutføjt, og dermed måtte vi ud i en kedelig forlænget spilletid som endte 0-0. Efter skiftende føringer under staffesparkskonkurr encen så trak Liverpool det længste strå, da vi brændte vores 7. spark. Dermed fik Liverpool FC revanche for deres nederlag sidste år.
I FA Cuppen mødte vi denne sæsons mest suveræne hold, Chelsea. Vi var chanceløse og fik et fortjent nederlag i semifinalen på 4-1.

CHAMPIONS LEAGUE

Vi opnåede vores målsætning om en Semifinale plads. På vores vej dertil slog vi hold som Atletico Madrid, Dortmund, Spartak Moskva, Toulouse og Napoli. Nu ventede Manchester City i semifinalen. Det blev to meget tætte kampe, og desværre scorede City til 2-1 i Manchester i de døende minutter af første kamp. Det skulle vise sig at blive den afgørende scoring, da vi trods massivt overtal i chancer i begge kampe, kun formåede at score det ene mål i begge kampe. Desværre blev det exit her.

Dog skal man ikke konkludere det som en skuffelse, vi var bare så tæt på. Havde vi ikke være så heldige i lodtrækningerne som vi var i 1/8 dels- & Kvartfinalen, så var vi slet ikke kommet så langt er jeg sikker på. For mod store hold, der har vi bestemt ikke været synderligt stærke i år. Der har været enkelt toppræstationer, men udover det har vi fået lussinger.

LIGAEN

Netop lussinger er det blevet til flere gange mod de lidt bedre hold i Premier League. Vi har ikke rigtigt kunne overvinde dem. Det har været tæt på nogle gange, og vi har da også været direkte uheldige i nogen af kampene, men når alt kommer til alt, så er det jo 3 point det drejer sig om, og det har vi bare ikke fået. Siden nytår har størstedelen af vores nederlag været til større hold:

-Manchester City
-Manchester United
-Liverpool
-Chelsea
-Arsenal
-Tottenham


Det har bestemt også været medvirkende til, at det et stykke tid faktisk så ud til, at vi kunne sige bye bye til Champions League næste år. Derfor var det også rigtigt hårdt at misse den CHL-finale. Med god fight og den smule held, der skal til, så lykkedes det os igen at kvalificere os til Champions League. Det blev til en 3. plads. 1 point efter Tottenham, der blev nummer 2. Vi var 8 point efter Chelsea som tog mesterskabet til London.

I ligaen blev målsætningerne også opnået, da jeg på forhånd havde sagt top 4. Vi slog også vores pointantal fra sidste år med 2 point. Det blev dog til en plads længere nede end vores flotte 2. plads fra sidste sæson.

FREMTIDEN

Med opgradering af faciliteter både for ungdommen og for seniorerne, så mener jeg vi er godt på vej. Der er også blevet kigget nærmere på de forskellige ansattes evner i forhold til vore ønsker med klubben. Derfor har der også været en del udskiftning på mange pladser i staben, så der også her er blevet optimeret.

I takt med klubbens flotte resultater, så er økonomien også væsentligt forbedret. Samtidigt er der også indgået aftale med en japansk klub om samarbejde, for at sælge brandet CP i østen.

Allerede i Januar tog vi også næste skridt mod at forstærke og fremtidssikre holdet. Der blev indkøbt nogle forhåbentligt kommende stjerner, Luka Jovic, Antonio Vutov & Hirving Lozano. Derfor vil der i løbet af sommeren formentligt også blive solgt nogen af de lidt aldrende spillere, som enten har gjort det halvskidt, har været meget skadet eller som bare er ved at få for lidt kampe.

PROFIL

På trods af mine to kanters fremragende sæson, Sisto & Puncheon, så har jeg alligevel valgt at denne sæsons profil er Martin Ødegaard. At en spiller på 17 år kan sætte sit præg på den måde i så ung en alder er fantastisk. Energisk, målfarlig og giver aldrig op, virker til at være de helt rigtige ord at sætte på knægten. 12 mål i 28 kampe denne sæson som central midtbanespiller giver forhåbninger om en store fremtid for Martin i klubben.

KONKLUSION
- Vi opfyldte min egne forventninger
- Truppen bliver udviklet og gjort endnu stærkere år for år
- Økonomien er i vækst
- Har med mit QPR-save fået bevist overfor mig selv, at jeg ikke bare var/er svine-/snydeheldig med Crystal Palace.
- Har ikke en mirakeltaktik, men har en god taktik, der også kan få mindre hold med op hvor det er sjovt.
- De få rette indkøb kan sætte skub i en hel klubs udvikling.




« Seneste Redigering: 15 Jan 2015, 13:18 af TripleX9 » Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #68: 17 Jan 2015, 12:07 »

Imponerende resultater du har gang i Thumbs Up



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #69: 19 Jan 2015, 11:06 »

Så blev sæsonen spillet færdig og kan kun sige det endte over al forventning!!

Cupturneringer

Ligacup - tidlig exit som tidligere nævnt

FA Cup - Efter nogle tætte opgør mod lavere rangeret hold begyndte det reserve spækket hold at spillet en del bedre og holdet kunne løfte trofæet efter en udradering af Liverpool i finalen  Opstemt

Premier league

1. halvår gik som forventet nr. 8 efter 20 kampe. Herefter tog fanden ved holdet og vi spillede forrygende i en lang periode. Newcastle blev bl.a. slået hele 7-0 på Upton park og vi spillede lige op med mesterskabs kandidaterne. Da vi nåede til sidste spille runde befandt vi os pludselig på en 4. plads (chl. kval) med Liverpool lige efter os med 1 point og vi skulle møde dem i sidste spillerunde.
Holdet var i fantastisk form og endnu engang spolerede vi Liverpool forhåbninger og vandt sikkert! Så den står på chl. kval til næste sæson!

Der ligger nu et stort arbejde i preseason da vi mister Song og Jenkinson som begge har været fantastiske. Udover de to førnævnte mister vi også 2 backup spillere i form af Taye Taiwo og Charlton Cole. Jeg ville virkelig gerne have forlænget med Cole men han ville have 350.000 om ugen som backup.
Arsenal var ikke interesseret i at forlænge Jenkinson lejeaftale og der var ikke penge til at hente ham på transfer.
Barcelona accepteret et ny lejeaftale for Song men den blev simpelthen for dyr i forhold til at der skulle hentes et par spillere for at være klar til den nye sæson.

Positioner der skal hentes ind på til den kommende sæson er:

2 højre backs - O´brien blev solgt i vinters for 38 mio. (hentede Jamie Peters på en halvårig kontrakt som ikke bliver forlænget) og Jenkinson er modvilligt sendt retur til Arsenal.

1 venstre back - Taye Taiwo er sendt retur til sin klub til trods for aftale om at han kunne hentes fast for 1,4 mio.

2 central midt - Songs afgang har efterladt et kæmpe hul. Nolan vil forlade klubben på den ene eller anden måde da han ikke kan holde niveau mere.

« Seneste Redigering: 19 Jan 2015, 11:56 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #70: 19 Jan 2015, 12:53 »

Imponerende resultater du har gang i Thumbs Up


Tak i lige måde Bubbles Smiley og tillykke med CHL-kval i næste sæson Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #71: 19 Jan 2015, 14:03 »



Jeg er i fuld gang med 3. sæson i Crystal Palace. Denne sæson kan vi rent faktisk kalde os Herbstmeister! Vi fører ligaen med 5 point ned til Chelsea & Arsenal. Det startede nu egentligt ikke alt for godt. 3 nederlag indenfor de første par uger, og en taktik, som jeg ikke længere synes gav det flotte spil og de dejlige resultater, gjorde at jeg måtte tænke i andre baner. Jeg var direkte træt af, at det kneb gevaldigt mod de store hold som City, United og Chelsea. De havde det sgu lidt for nemt mod mig.

Taktikændring
Derfor måtte jeg i gang med at sætte holdet lidt anderledes op, uden dog at splitte det helt ad. Vi skulle forsvare os bedre uden at miste målfarligheden. Hvordan fanden gør man så det? Efter at have kigget mine kampe igennem, var mønstret tydeligt, nemligt at det tomrum mellem mine backs og mine offensive fløje kostede os mange mål. Tit var det i det tomrum, hvor modstanderne startede deres målgivende angreb. En hel fri spiller i fuld fart, og så var mit centerforsvar splittet og modstandernes angribere kunne let spilles og sætte den sikkert i kassen.

Derfor har jeg rykket mine kanter ned som brede midtbanespillere samtidigt med at backs er lavet om til komplette wingbacks. Jamen skaber det så ikke hul bag mine backs istedet? Umiddelbart jo, men der er mine centerforsvarer eller min halfback, som den defensive midt er blevet lavet om til, ufatteligt gode til at ryde op, hvis afleveringen skulle komme.

Ved at rykke spillere tilbage, så har vi mistet lidt af den pondus, jeg godt kan lide oppe foran. Det har jeg prøvet at rode bod på, ved nu for første gang i år, at spille med to angribere. Begge er sat som falske 9'er. Om det bliver ved med at være lige den rolle, og for dem begge to, det ved jeg ikke endnu, det må resultaterne efter sæsonen bestemme.

Det koster dog en mand på midtbanen, at spille med 2 angribere, så derfor har vi nu kun en central midtbane i stedet for 2. Rollen er også ny på holdet nemlig felt til felt. Der skal simpelthen knokles igennem på denne plads. Selvom hverken Martin Ødegaard eller Tielemans er rutinerede endnu, eller for den sags skyld pragteksemplarer som felt til felt spillere, så gør de det fandens godt. Sammen med O'keefe kæmper de røven ud af bukserne for at gøre sig selv til den foretrukne her.

Den nye taktik, og en anden tilgang til teamtalks under kampene, har faktisk gjort at vi indtil videre ikke har tabt nogen kampe siden vi skiftede taktik. Det er jo helt sikkert en stor grund til at vi ligger på førstepladsen, og at vi kom meget sikkert videre fra Champions League gruppen. Igen i år vandt vi 5 kampe, og spillede en enkelt uafgjort. PSV venter i næste runde, når vi kommer lidt længere hen i det nye år.

Profiler og nye stjerner

På trods af at Pione Sisto blev skadet i 4 mdr. lige inden sæsonstart, så er han stadigt den spiller, der har trukket de største overskrifter. Han blev for 3. gang i træk kåret til Europas Golden Boy. Ene og alene på hans præstationer i den gamle sæson sikrede han sig igen trofæet.

Der er dog kommet nye gode spillere til. På forhånd havde vi sikret os 3 gode forstærkninger på fri transfer Tagliafico, Tielemans & Rugani. Alle 3 spillere er mere eller mindre ved at have tilspillet sig en plads i start 11'eren, så jeg er rigtigt godt tilfreds.

Den unge Scott Walden har også fået chancen i nogen kampe. Scott blev hentet af vores leder af ungdomsafdelingen, og jeg regnede ikke rigtigt med at Scott ville komme i betragtning til førsteholdet før tidligst om et år. Men da vi nu spiller med 2 angribere, så manglede jeg en backup, og Scott har gjort det rigtigt fornuftigt.

Målsætning
- Vinde Premier League
- Fortsætte med at fremtidssikre holdet, spiller af egen avl er stadigt en mangelvare i klubben.
- Semifinale i Champions League.
- Fortsætte udviklingen, hvor økonomien også er i fokus.


Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #72: 16 Feb 2015, 11:10 »

Noget modvilligt må jeg starte forfra da min ellers trofaste laptop er stået af. Det bliver igen med West Ham jeg forsøger mig med :-)
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #73: 16 Feb 2015, 15:56 »

året er 2032, da dette skete  Thumbs Up

Logged

Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #74: 18 Feb 2015, 16:37 »

Overvejer lidt at starte med Hamburger SV Eller Hertha Berlin?? Er det okay? kan ik helt finde ud af om de har været kvalificeret til en EU Tunering??
Logged

Højt at flyve, langt at gå

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010