home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fifa vs Konami
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Fifa vs Konami  (Læst 9578 gange)
Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #30: 30 Apr 2006, 01:02 »

Du kan da bare spille League?

Det er steneren i længden Smiley jeg vil i et fodboldspil, prøve kræfter med en realistisk sæson, i de forskellige turneringer - ligesom i FM. De behøver ikke give dem de rigtige navne, det kan en patch/update jo bare fixe.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #31: 30 Apr 2006, 09:41 »

Jeg kan personligt rigtig godt lide Master League. Det er muligvis ikke helt realistisk, at alle hold er samlet i en lige bestående af tre divisioner, men det fungerer, og der er både transferperioder, træning, kontraktforlængelse r, verdensranglister, cupturneringer og europæiske turneringer. Derudover kan man vælge enten at starte med et forfærdeligt hold, eller man kan starte med det originale hold, hvis det er det, man vil.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #32: 30 Apr 2006, 10:43 »

Hawk!nZ!! Hvis du kun har prøvet PES5 på pc'en har du virkelig noget at gøre! Du SKAL prøve PES5 til ps2! Har prøvet begge dele og gameplayet bliver faktisk endnu bedre til ps2  Hævet Øjenbryn
Så få fat i en ps2! ( lej evt. en fra Leasy  funny )
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #33: 30 Apr 2006, 11:00 »

Hawk!nZ!! Hvis du kun har prøvet PES5 på pc'en har du virkelig noget at gøre! Du SKAL prøve PES5 til ps2! Har prøvet begge dele og gameplayet bliver faktisk endnu bedre til ps2  Hævet Øjenbryn
Så få fat i en ps2! ( lej evt. en fra Leasy  funny )

Jamen det tvivler jeg ikke på... Det er det samme med FIFA, det er meget bedre til PS2, da man der har fuld styring over spillerne i forhold til f.eks. løb og driblinger...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #34: 01 Maj 2006, 11:04 »

PES er klart det fedeste når man spiller kamp,
men karrieren i Fifa er for fed,
derfor synes jeg at Fifa er bedre en PES (men ikke meget).
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #35: 15 Sep 2006, 16:08 »

Downloadede FIFA 07 demoen til PC i går, og har lige prøvet det!

Det er i og for sig meget godt, men én ting er sikkert: skal satan'eme ikke have det til PC!

Hvorfor skal jeg ikke det? Jo, det skal jeg ikke på grund af grafikken; den er saftsuseme dårlig! Desuden SKAL sådanne fodboldspil spilles på en konsol Hævet Øjenbryn

Men FIFA 07 er blevet forbedret meget, på et andet punkt: selve gameplayet!

Det minder nu mere om PES's, og er meget mere realistisk!

Glæder mig til demoen af PES6 og FIFA 07 kommer til Xbox 360, for så skal de begge prøves i hvert fald Cool

Èn ting er sikker, skal have et af de to spil Opstemt


FIFA 07, PC



FIFA 07, XBOX 360


PES6, XBOX 360
Logged


Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #36: 15 Sep 2006, 16:21 »

Du skal bare passe på hvis du køber FIFA 07 til 360, når vi når hen i oktober og spillet kommer. For som det ser ud nu, forlyder det at der kun er omkring 150 hold med i Xbox 360 versionen, simpelthen fordi de ikke har haft tid  til at få overført flere hold til den nye next-gen grafik osv. Dvs kun de store ligaer og hold er med som det ser ud lige nu Smiley og landshold selvfølgelig...
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #37: 15 Sep 2006, 16:31 »

Lol! Huh
Logged


Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #38: 15 Sep 2006, 16:33 »

Ja jeg blev selv pænt depri da jeg læste det Smiley men der kan måske nå at ske noget inden oktober.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #39: 15 Sep 2006, 17:14 »

Det må vi håbe!
Logged


BasIth
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #40: 15 Sep 2006, 18:46 »

Har lige nu PES5 til com! Jeg spiller det aldrig da jeg ville have det til PS2. Jeg køber det nye til PS2 og så køber jeg sådan en ting så jeg kan overføre filer osv. også skal jeg have en ting der fikser de ting med navne og det Opstemt
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #41: 16 Sep 2006, 12:24 »

Så er det officielt, der ER kun meget få ligaer og stadions med i FIFA 07 til 360. Desværre har EA ikke kunne nå at overføre mere til next-gen. Nedtur må man sige, og jeg skal hvertfald ikke have FIFA til min Xbox 360 i år Smiley
Tjek seneste nyhed på http://fifa07.ea.com/home.asp?lang=en for mere info.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010