home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fifa vs Konami
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fifa vs Konami  (Læst 9526 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #15: 25 Apr 2006, 21:25 »

Shit man, du overrasker mig gang på gang i dag!!

FIFA? Helt ærligt! Nå, men det må du jo om, så længe jeg ikke skal spille det **r** spil Grin

Jeg har flere overraskelser, hvis du logger på MSN Wink

FIFA er det bedste jeg har prøvet på nuværende tidspunkt, til PS2 selvfølgelig Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #16: 25 Apr 2006, 21:29 »

Ja, fodbold spil på Pc'en er sku heller ik lige mig  Wink Det eneste fodboldspil jeg nogensinde har spillet på Pc er Fifa 98! Det var tider! Spillede på min Farfars skod com, så spillet lukkede ned efter hver 3. kamp  funny
Logged

Giallorossi
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #17: 25 Apr 2006, 21:42 »

Faktisk er der allerede lavet Trailere til PES6, som udkommer sammen med PS3. Men de er nu lidt fesne, eftersom man ikk ser hvordan gameplayet bliver.  Shockeret
Logged

Hvem ka'? Ro-Ma

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #18: 29 Apr 2006, 20:56 »

Nu har jeg så skaffet PES5 og damn... Jeg har altid været FIFA mand, men jeg må sige at gameplayet er MEGET bedre i PES5. Her er nogle grunde.

1. Spillerne har egen højde, vægt og løber faktisk på samme måde som i virkeligheden. Genial feature!
2. Som der tidligere er beskrevet, så er spillet meget mere uforudseende. Man scorer altid en ny slags mål, og det er jo brilliant. Indlæggene kan være i Beckham eller Rommedahl klasse, det varierer faktisk.
3. Spillerne løber ind i hinanden, snubler, løber ind i nettet osv.. Altså er deres bevægelser meget mere realistiske.

Det er bare nogle enkelte ting der gør at jeg vil klart fremhæve PES som det bedste, efter at have prøvet det. Jer der stadig spiller FIFA.. PRØV PES5! Det eneste skidte er at det er få hold der har de rigtige navne, men det har jeg hørt at en patch kan rette. Og så lige at spiller skift er med en anden knap end aflevering, som man er vant til med FIFA. Det kræver lidt tilvænning. Og så lige at controlleren er vist som et PS gamepad og ikke som et keyboard når der står hvilken knap man skal trykke på.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #19: 29 Apr 2006, 21:02 »

Nu har jeg så skaffet PES5 og damn... Jeg har altid været FIFA mand, men jeg må sige at gameplayet er MEGET bedre i PES5. Her er nogle grunde.

1. Spillerne har egen højde, vægt og løber faktisk på samme måde som i virkeligheden. Genial feature!
2. Som der tidligere er beskrevet, så er spillet meget mere uforudseende. Man scorer altid en ny slags mål, og det er jo brilliant. Indlæggene kan være i Beckham eller Rommedahl klasse, det varierer faktisk.
3. Spillerne løber ind i hinanden, snubler, løber ind i nettet osv.. Altså er deres bevægelser meget mere realistiske.

Det er bare nogle enkelte ting der gør at jeg vil klart fremhæve PES som det bedste, efter at have prøvet det. Jer der stadig spiller FIFA.. PRØV PES5! Det eneste skidte er at det er få hold der har de rigtige navne, men det har jeg hørt at en patch kan rette. Og så lige at spiller skift er med en anden knap end aflevering, som man er vant til med FIFA. Det kræver lidt tilvænning. Og så lige at controlleren er vist som et PS gamepad og ikke som et keyboard når der står hvilken knap man skal trykke på.

Godt du har fået øjnene op for det rigtige fodboldspil, udover FM! Thumbs Up

Tør man spørge hvad du har købt det til? PC, PS2 ect?
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #20: 29 Apr 2006, 21:04 »

PC selvfølgelig, jeg er jo ikke en forkælet møgunge der har fået en PS2 foræret Wink Og hvis det var til PS2, ville jeg nok ikke brokke mig over at den viste PS2 Gamepad Controls i stedet for PC Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #21: 29 Apr 2006, 21:06 »

PC selvfølgelig, jeg er jo ikke en forkælet møgunge der har fået en PS2 foræret Wink Og hvis det var til PS2, ville jeg nok ikke brokke mig over at den viste PS2 Gamepad Controls i stedet for PC Opstemt

Det overså jeg lige Peace

Foræret PS2? Nej, det ville ikke være dårligt!

Så er det jo bare at hente en optionfil der gør at du får alle rigtige trøjer, spillerhandler osv Thumbs Up

Hjælper dig gerne hvis du er interreseret, eller ikke selv har fundet det endnu Smiley
« Seneste Redigering: 29 Apr 2006, 21:09 af Gosser » Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #22: 29 Apr 2006, 22:03 »

Tak, jeg har lige fået den, det hjalp gevaldigt! Nu kan jeg endelig spille den rigtige PL Opstemt Startede med skuffende 2-2 hjemme mod Bolton, men slog så Liverpool 1-0 Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #23: 29 Apr 2006, 22:14 »

Nu har jeg så skaffet PES5 og damn... Jeg har altid været FIFA mand, men jeg må sige at gameplayet er MEGET bedre i PES5. Her er nogle grunde.

1. Spillerne har egen højde, vægt og løber faktisk på samme måde som i virkeligheden. Genial feature!
2. Som der tidligere er beskrevet, så er spillet meget mere uforudseende. Man scorer altid en ny slags mål, og det er jo brilliant. Indlæggene kan være i Beckham eller Rommedahl klasse, det varierer faktisk.
3. Spillerne løber ind i hinanden, snubler, løber ind i nettet osv.. Altså er deres bevægelser meget mere realistiske.

Det er bare nogle enkelte ting der gør at jeg vil klart fremhæve PES som det bedste, efter at have prøvet det. Jer der stadig spiller FIFA.. PRØV PES5! Det eneste skidte er at det er få hold der har de rigtige navne, men det har jeg hørt at en patch kan rette. Og så lige at spiller skift er med en anden knap end aflevering, som man er vant til med FIFA. Det kræver lidt tilvænning. Og så lige at controlleren er vist som et PS gamepad og ikke som et keyboard når der står hvilken knap man skal trykke på.

Jeg er helt enig med det, jeg har det på samme måde. Eneste rigtige minus ved PES er at der ikke er en season-mode, Master League er efter min mening noget så skod Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #24: 29 Apr 2006, 22:17 »

Du kan da bare spille League?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #25: 29 Apr 2006, 22:25 »

FIFA slår klart PES udenfor banen, men det når ike PES til sokkeholderne banen Wink
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #26: 29 Apr 2006, 22:31 »

FIFA slår klart PES udenfor banen, men det når ike PES til sokkeholderne banen Wink

Meget enig, de burde slå sig sammen Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #27: 29 Apr 2006, 22:32 »

Meget enig, de burde slå sig sammen Smiley

Og lave et genialt spil! Djævel Opstemt
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #28: 29 Apr 2006, 22:34 »

Og lave et genialt spil! Djævel Opstemt

Ja, det var min pointe...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #29: 29 Apr 2006, 22:39 »

Ja, det var min pointe...

Som jeg bare bekræftede en ekstra gang Wink
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010