home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fifa vs Konami
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Fifa vs Konami  (Læst 9584 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Fifa vs Konami
« : 25 Apr 2006, 18:43 »

Jeg ved ikke om denne debat er blevet taget op før, på denne side..
Men jeg ved at den bør tages op!
I flere år har Fifa's Fifa (årstal) Og Konami's Pro Evolution Soccer kæmpet om titlen som det største fodbold spil      ( ikke manager spil! ) i verden.. Som jeg ser det dominerede fifa i slutningen af 90'erne til.. Idag faktisk! Jeg har selv spillet Pro Evolution Soccer de sidste par år da jeg hellere vil lave lidt navne om og så have en helt fantastisk følelse af at JEG styrer på banen, ikke som Fifa's plastic agtige kamp display! Jeg har aldrig nogensinde prøvet at lave præcis samme mål to gange i PES, i Fifa har jeg derimod flere gange følt at jeg lavede præcis den samme aflevering eller præcis det samme skud for 2 min siden i samme kamp! Lidt skuffende af et spil der bliver spenderet så mange penge på af EA...?

Som i nok kan fornemme af ovenstående skriveri er jeg mest til PES..
På et tidspunkt var der også et andet spil inde i varmen kan ikke helt huske hvad det hed?  crazy hmm.. Men hvad det end hed havde det lidt samme stil som fifa.. Man kunne sætte den 5 forskellige steder i målet.. Ikke andet..
Forkortelsen var vist FIF eller noget ?   Huh

Men nu har jeg skrevet længe nok, hvad er jeres mening? Fifa eller PES?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #1: 25 Apr 2006, 18:46 »

Det andet spil du tænker på er højst sandsynligt This is Football :-)

Jeg finder også klart Pro Evolution Soccer som det bedste spil, og har gjort det lige siden den første udgave kom. Der er en klart bedre feel på banen og bolden klistrer sig ikke til spillernes fødder. Grafisk og mht. licenser er FIFA naturligvis klart foran, men det er for mig heller ikke det vigtigste.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #2: 25 Apr 2006, 18:57 »

Ja det var this is football jeg tænkte på  Smiley Havde engang et af spillene men det er byttet væk i byt til nyt for at få Pro evolution soccer 6 Opstemt
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #3: 25 Apr 2006, 19:44 »

JEES, PES er heelt klart at foretrække Opstemt

fifa spillede jeg da jeg var yngre, men efter PES er det sku ren plastik.. TIF har jeg aldrig prøvet, så derfor må PES være bedst, ikk ? Rullende Øjne Wink
Logged

chelidze90
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #4: 25 Apr 2006, 19:47 »

Havde engang et af spillene men det er byttet væk i byt til nyt for at få Pro evolution soccer 6 Opstemt

Damn gid jeg var dig, vi andre må trækkes med PES5 Wink
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #5: 25 Apr 2006, 20:00 »

Damn gid jeg var dig, vi andre må trækkes med PES5 Wink

Ja, ville sgu også gerne have 6'eren Ubeslutsom

PES er helt klart et bedre spil end FIFA, ingen tvivl!

..især når man kan nogle tricks, så man selv på PS2 kan få alle rigtige trøjer, spillerhandler, og som jeg får lavet; Brøndby IF Wink
Logged


Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #6: 25 Apr 2006, 20:19 »

Ja, ville sgu også gerne have 6'eren Ubeslutsom

PES er helt klart et bedre spil end FIFA, ingen tvivl!

..især når man kan nogle tricks, så man selv på PS2 kan få alle rigtige trøjer, spillerhandler, og som jeg får lavet; Brøndby IF Wink
Fortæl os lige om dine tricks, enlghten us, my dear friend  Smiley - for kunne sku godt tænke mig alle trøjer, spilelre osv.  Opstemt
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #7: 25 Apr 2006, 20:25 »

Simpelt: option files. Du skal bare trykke her og lede lidt, så skal du nok finde guides osv Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #8: 25 Apr 2006, 20:27 »

Fortæl os lige om dine tricks, enlghten us, my dear friend  Smiley - for kunne sku godt tænke mig alle trøjer, spilelre osv.  Opstemt
Simpelt: option files. Du skal bare trykke her og lede lidt, så skal du nok finde guides osv Smiley

Tricket ligger i at få det over på PS2 Wink

Til det skal der bruges et såkaldt MaxDrive, http://play.com/Games/PlayStation2/4-/167036/Max_Drive/Product.html Thumbs Up
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #9: 25 Apr 2006, 20:31 »

Jeg har desværre ikke prøvet PE(/i)S eller TIS ... (haha), men det må jeg da prøve

Jeg kan desuden informere om at det første FIFA hed FIFA International Soccer, og blev lavet i 1994. Og at det ikke virker på min computer mere Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #10: 25 Apr 2006, 20:39 »

Til dem som gerne vil prøve PES:

http://spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=97113

PES4, det næstnyeste spil, kan fås for 114 kr. der, hvilket må siges at være overkommeligt. Enormt billigt faktisk. Det kan anbefales O

http://spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=1427320

^^Til anti-PS2-ejerne er det dog lidt dyrere.
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #11: 25 Apr 2006, 21:03 »

Startede os i starten med at spille FIFA og det var da bare sagen når man bare trykkede på knappen og et kanon skud fra hjørne flaget blev hamret ind i kassen Rullende Øjne Peace Ubeslutsom
Siden jeg prøvede PES 1 skiftede jeg med det samme på trods af en ganske imponerende samling af FIFA spil siden 96' til 2004... Grin Opstemt
Elsker PES5, fodbold på konsol fås ik bedre Grin

Synes os lige det genialt at man har valgt at have FCK med i spillet i stedet for de daværende danske mestre fra Brøndby  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Grin Grin Grin
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #12: 25 Apr 2006, 21:18 »

Har prøvet PES, kan ikke huske hvilken udgave, men jeg synes virkelig det var skod! TIF har jeg ikke prøvet, så det vil/kan jeg tale om. Men FIFA, er jeg vild med, selvom "det er det samme" .. spil dog på et højere niveau, så bliver det ikke det samme Smiley

Forza FIFA Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #13: 25 Apr 2006, 21:21 »

Jeg undskylder til alle og enhver for min kolosale fejl i en af de ovenstående beskeder!  Opstemt
Jeg var kommet til at skrive at jeg havee byttet mig til 06 versionen af PES men det var self 05  Grin
Kunne ellers være fedt at være en eller anden form for tester der så fik lov at prøve de nye spil en måned før de kom på gaden  crazy
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa vs Konami
« Svar #14: 25 Apr 2006, 21:22 »

Har prøvet PES, kan ikke huske hvilken udgave, men jeg synes virkelig det var skod! TIF har jeg ikke prøvet, så det vil/kan jeg tale om. Men FIFA, er jeg vild med, selvom "det er det samme" .. spil dog på et højere niveau, så bliver det ikke det samme Smiley

Forza FIFA Opstemt

Shit man, du overrasker mig gang på gang i dag!!

FIFA? Helt ærligt! Nå, men det må du jo om, så længe jeg ikke skal spille det **r** spil Grin
Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010