home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23316
  2 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: AventurineLe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Ups & Downs 15'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Ups & Downs 15'  (Læst 33212 gange)
Mifez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #165: 27 Okt 2014, 09:43 »

Nu vil jeg sgu også lige melde mig ind i koret med min foreløbige oplevelse efter ca. 1½ sæson.

Up's: (Forstår ikke denne ikke er hyped helt vildt meget mere op...) Det nye scouting system hvor man ikke kan se alle stats... Hvis man som mig kun køber spillere som ens scouts har fundet, så er det et genialt system.. Ikke mere "Get scout report" og så ved man alt. Næh du. Genialt, og noget jeg har aktivt ønsket i flere år!

Down's: Som altid er der en række fejl i betaen, men dog nogle overordnede ting jeg vil nævne. Frisparksmål er lidt for ofte. Jeg ved at hvis der kommer et highlight med et frispark er der 95% chance for et mål. Enten fordi han hamrer den direkte op i hjørnet eller fordi han rammer overliggeren og riposten så bliver sparket ind. Sker dette er der dog 99,9 % chance for off-side... Det bringer mig videre til ripost-mål. Jeg vil tro at 80% af mine mål kommer fra riposter. Gang på gang på gang på gang brænder angribere friløbere (både mig og AI) for blot at lade friløberen falde ud til en anden spiller som nemt scorer. Der er ingen forsvarsspillere som går efter riposter. Det mindre om FIFA fra to år siden hvor man også vandt alle ripost-bolde.

Jeg har oplevet lidt skader, men ikke noget jeg synes har været overdrevent. Jeg har dog været uheldig og på et tidspunkt rendt ind i mange skader til de samme pladser, men kan jo ske...

Jeg synes dertil, som jeg altid synes, at de skal fyre samtlige medarbejdere der arbejder på grafik-delen af ME og i stedet for ansatte flere folk til at arbejde på ME.. Det er alligevel tudegrimt og jeg er ligeglad med at spilleren ser 1% mere realistisk ud når han sparker til bolden, hvis det betyder at en forsvarsspiller ikke kan dække op. Så lad det her være grafikken fremover og så få gjort noget ved de ting. Jeg kan gå helt amok når jeg ser forsvarsspillere som nægter at tackle..

Jeg kan dog godt få mine angribere til at score og min angriber blev da den mest scorende i klubbens historie og blev Championship topscorer.

At holde nullet virker dog ikke som en mulighed grundet ovenstående...

Logged

Halli Hallo og lige et øjeblik...

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #166: 27 Okt 2014, 10:37 »

Mål på riposter scorer jeg også mange mål på, som en tilføjelse til mit indlæg lige før. This game is broken...
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #167: 27 Okt 2014, 13:00 »

Må jeg også have lov at rose søgnings funktionen for oven, det er fantastisk!
Logged


JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #168: 27 Okt 2014, 13:04 »

I det hele taget så er det et perfekt post af Mifez til at beskrive min mening om årets FM Smiley
Logged

JaWocKa

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #169: 27 Okt 2014, 16:58 »

det virker til de har glemt at lære spillerne at takle? det kan være frustrerende at kigge på
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #170: 27 Okt 2014, 18:40 »

Bare lige et godt råd. Lad være med at klikke på udvikling på en udlejet spiller. Det fryser skærmen. Det lidt nedern når man lige har shortlistet over hundrede spillere. Men sådan er det bare. :-P
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #171: 28 Okt 2014, 20:46 »

Jeg savner klub navnene i kampen, nu kan man kun se klubbens logo, og hvis man vil se hvilken klub man spiller imod, så skal man holde musen over logoet, det synes jeg er åndsvagt lavet.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2014, 21:36 af Kefiren » Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #172: 28 Okt 2014, 21:49 »

Jeg må nok indrømme, at dette er nok den beta som har haft flest fejl. Fx er der 3 selvmål i den her kamp, og resultaterne er jo vanvittige, jeg har haft en kamp hvor jeg var foran 4-1 og tabte 4-5, og en kamp hvor jeg var bagud 4-0 ved pausen og vandt 6-4

Logged

AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #173: 28 Okt 2014, 23:18 »

Er jeg den eneste som er utilfreds med 2D Klassisk? Synes virkelig ikke det ser lækkert ud - navnene på spillerne er med en grim skrift, målene ser underlige ud ift. hvad de plejer at gøre, og selv banerne i Premier League er grimme?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #174: 28 Okt 2014, 23:29 »

Er jeg den eneste som er utilfreds med 2D Klassisk? Synes virkelig ikke det ser lækkert ud - navnene på spillerne er med en grim skrift, målene ser underlige ud ift. hvad de plejer at gøre, og selv banerne i Premier League er grimme?
Jeg har ikke tænkt så meget over skrift osv., men hold nu kæft hvor er banen grim. Jeg forstår ikke hvorfor man vælger at lave sådan noget, når man i mange år har haft en perfekt bane. Der er jo ingen grund til at ændre i 2D klassisk, for det er så simpelt et koncept, at man når et punkt hvor det ikke kan forbedres. Sidste år var trøjenumrene også skæve, så det er begyndt at blive en tendens. Måske de prøver at tvinge en til at bruge deres 3D motor? De virker i hvert fald selv meget begejstrede for 3D hvert år.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #175: 28 Okt 2014, 23:33 »

Synes i den grad også at 3D i år er flottere, men det giver bare ikke motivation til at se med de dumme fejl Peace
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #176: 28 Okt 2014, 23:51 »

Jeg har det bare sådan, at så længe 3D ikke ser realistisk ud overhovedet (som f.eks. FIFA gør), så vil jeg langt hellere se det i 2D og selv forestille mig situationerne, som om det var virkelige hændelser. :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #177: 28 Okt 2014, 23:52 »

Det kan jeg godt følge dig i, men synes nu stadig man godt kan se de urealistiske bevægelser på 2D Peace
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #178: 29 Okt 2014, 00:34 »

Det er jeg enig i, men det er langt mere tydeligt i 3D. Smiley
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #179: 03 Nov 2014, 19:00 »

Mål på riposter scorer jeg også mange mål på, som en tilføjelse til mit indlæg lige før. This game is broken...

Haha, det er til at blive vanvittig af. Det er ligefør jeg vil gå så langt og sige, at halvdelen af målene er riposter. Målmanden sejler rundt, så lad os håbe at patchen hjælper lidt på det. Det skal i hvertfald fikses.
En anden ting der frustrerer mig en smule er de mange friløbere der bliver brændt. Tror faktisk ikke jeg har set, at der er blevet scoret på en friløber endnu. Det er absurd. Benteke er nogenlunde koldblodig og alligevel brænder han den ene direktør efter den anden.  Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010