home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 449 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Ups & Downs 15'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Ups & Downs 15'  (Læst 32351 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #150: 26 Okt 2014, 01:11 »

Synes nu ellers det er fedt, men måske det er fordi jeg kun har spillet i FCK & Marseille Opstemt (blå=yndlingsfarve og passer meget godt ind)
Logged

JaWocKa

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #151: 26 Okt 2014, 01:15 »

Jeg vil bare spille med mørkt skin. Jeg har altid en helt mørk baggrund på min computer. Mine vinduesfarver er helt mørke, mit skin/tema i min browser er mørkt. Kan ikke fordrage helt lyse farver på computerne. Og når vi så vælter ud i en farvefest i spillet, så bliver jeg sgu ked af det indeni. Jeg ved simpelthen ikke hvad det ligner Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #152: 26 Okt 2014, 01:18 »

Jeg vil bare spille med mørkt skin. Jeg har altid en helt mørk baggrund på min computer. Mine vinduesfarver er helt mørke, mit skin/tema i min browser er mørkt. Kan ikke fordrage helt lyse farver på computerne. Og når vi så vælter ud i en farvefest i spillet, så bliver jeg sgu ked af det indeni. Jeg ved simpelthen ikke hvad det ligner Opstemt

Har det på samme måde, det skal være mørkt, simpelt og stilrent.

Ikke en miskmask af farver som bare ikke passer ind, tør slet ikke at tænke på at spille med Palermo.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #153: 26 Okt 2014, 01:19 »

TAK!

Nej, det snakkede jeg også med en kammerat om. Ja eller Evian eller sådan noget. Fy for en skefuld hvor kan det komme til at se farligt ud!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #154: 26 Okt 2014, 07:03 »

Hvor er det især i oplever de farver være helt forfærdelige?

Jeg selv er nemlig godt tilfreds med selve mørkets skin, fornyet kan holde ud og glo på det mere end 20 minutter.
Jeg kører dog med baggrundsbilleder, så ved ikke om det er derfor det er  gået mit øje forbi
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #155: 26 Okt 2014, 09:55 »

Hvor er det især i oplever de farver være helt forfærdelige?

Jeg selv er nemlig godt tilfreds med selve mørkets skin, fornyet kan holde ud og glo på det mere end 20 minutter.
Jeg kører dog med baggrundsbilleder, så ved ikke om det er derfor det er  gået mit øje forbi



Jeg håber, at det bliver muligt at kunne vælge nogle lidt mere neutrale farver eller noget i den stil. Hiver lige det SS frem, som jeg viste i chatten i går. Det ligner mest af alt en dårlig joke. Jeg forstår virkelig heller ikke, hvorfor bjælken til højre og den bjælke i toppen ikke har samme farve. Den i toppen er lidt mørkere.


Evt. bliver jeg nødt til at downloade et skin, når de udkommer. Det er bare synd, da jeg ellers synes, at resten er ret pænt.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #156: 26 Okt 2014, 10:06 »

Heldigvis bruger man jo ikke nyhedssiden konstant. Eller det gør jeg i hvert fald ikke. Det ville være meget værre, hvis det f.eks. var ens indbakke der så sådan ud. :-)
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #157: 26 Okt 2014, 10:13 »

Der bliver også lavet RIGTIG mange selvmål i mit save.
Logged


Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #158: 26 Okt 2014, 14:01 »

Jeg synes simpelthen der er ALT for mange selvmål! Enten hvor spilleren retter den af, eller hvor spilleren desideret bare fyrer bolden direkte ind i mål i stedet for at vende sig om og skyde den anden vej. Jeg har endda prøvet at vinde en kamp 2-1 hvor alle målene var selvmål. Sidste kamp jeg spillede endte 6-2 med to selvmål, en fra hvert hold! Det er som om at den nye match engine de har fået har smadret hele spillet.
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #159: 26 Okt 2014, 14:05 »

En helt anden ting er også, at jeg snyder spillet hakker/ryster meget. Den kører ikke flydende, selvom jeg kører med 60 fps, og jeg har ikke ligefrem en dårlig computer.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2014, 14:11 af Kefiren » Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #160: 26 Okt 2014, 15:19 »




Ahhhh ok, ja det er en ren farvepalet og ikke særlig kønt..
Mon ikke der laves et skin med neutrale farver
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #161: 26 Okt 2014, 15:33 »

En helt anden ting er også, at jeg snyder spillet hakker/ryster meget. Den kører ikke flydende, selvom jeg kører med 60 fps, og jeg har ikke ligefrem en dårlig computer.

Det kører flydende på min knap så gode computer! Smiley

Ahhhh ok, ja det er en ren farvepalet og ikke særlig kønt..
Mon ikke der laves et skin med neutrale farver

Jo det håber jeg da. Indtil da må jeg spille med hold der har mørke farver, så det er til at holde ud at kigge på Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #162: 26 Okt 2014, 21:54 »

Er jeg den eneste som synes det lyder åndsvagt "afgiv første bud" når man tilbyder kontrakt, burde det ikke bare hedde "tilbyd kontrakt"? Jeg ved det er en lille detalje, men det irritere mig lidt at se på Peace
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #163: 27 Okt 2014, 06:23 »

Har en spiller ikke længere et tal for Kreativitet?

Der er dog et der hedder fremsyn nu? Hvordan tolkes det? For mig kunne det sagtens være forudseenhed
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ups & Downs 15'
« Svar #164: 27 Okt 2014, 09:34 »

Jeg har det lidt blandet med spillet indtil videre (ved godt det kun er betaen og forventer da også forbedringer når det fulde spil udkommer.)

Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes der bliver scoret ALT for mange mål. Jeg spiller med Liverpool, ligger klart 1'er og det er sjældent der bliver scoret færre end 5 mål i mine kampe. Vandt eksempelvis 6-1 over Chelsea og lige nu står der 3-2 til mig ude mod City.

Nærmest alle mine mål bliver scoret på indlæg og alle de mål jeg lukker ind bliver også scoret på indlæg. Det er som om at forsvarerne ikke kan dække op for indlæg og målmændende kan ikke holde bolden.

Hver gang jeg eller modstanderen har bolden på kanten så føler jeg at der bliver scoret eller om ikke andet en KÆMPE chance. Spørgsmålet er så efterhånden om det er min angribere der scorer målene eller om det bliver et selvmål. 50% af gangene bliver det er selvmål, hvilket er pænt urealistisk. Det er som om, at man blot skal spille bredt i sin taktik, for så vinder man.

Er det kun mig der oplever dette? For jeg synes det er lige voldsomt nok..
« Seneste Redigering: 27 Okt 2014, 11:10 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010