home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Newcastle United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United  (Læst 31538 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #90: 25 Jul 2013, 09:13 »

Det jo helt sindssygt som min taktik bare virker..
Har tabt to kampe i hele sæsonen og ligger 1 kamp før 1/1 på andenpladsen, tre point efter Man U.
Og er i semifinalen i Capital One Cuppen - hvor Arsenal venter.

Wilfred Bony er fuldstændig ustyrlig i min taktik!
Han har lavet 22 mål i 19 kampe!

Min taktik har virkelig skabt nogle flotte resultater:

7-0 hjemme mod Everton
2-0 hjemme mod Arsenal
2-2 ude mod Chelsea (nede 0-2)
2-2 ude mod Man City(nede 0-2)
5-1 ude mod Southampton
4-0 over Aston Villa ude og West Ham hjemme..
Som tidligere nævnt, sejr på White Hate Lane og Anfield Road også.

Spillerne blomstrer virkelig, spillere som Sissoko, Mbiwa, Cabaye, Coloccini og Tim Krul leverer virkelig - Krul tror jeg er umulig at score på, på straffe. Han har taget de sidste 4 straffespark.

Jeg har et okay program i den resterende sæson, da jeg har mødt Chelsea, City, Tottenham og Liverpool på udebane.. Og hjemme har jeg 8-2-0, så jeg frygter ikke møde dem.

Min HELT store udfordring bliver så at Bony - ligaens absolutte topscorer (med 5 mål ned til Rooney) OG Cissé skal til AFC... Her skal Gouffran altså tage over i front og så lander Niel Maupay også pr. 1/1.

Påtænker lidt at forsøge at sælge Cissé nu her inden AFC - og købe en erstatning.. Men ved det ikke rigtigt.. Cissé brokker sig ikke over spilletiden - selvom Bony sidder solidt på angrebspladsen..

En fuldstændig fantastisk og uventet første sæson med Newcastle.

Det engelske mesterskab blev for første gang siden 1927, hentet tilbage til Newcastle. Fuldstændig fantastisk præstation.
Jeg er virkelig overrasket mit mandskab!
Skal sige at flere mandskaber havde svært ved at finde melodien, City endte uden for Europa, Chelsea blev 5’er.. Og United svigtede i afgørende fase.

Mange spillere har udviklet sig fuldstændig sindssygt! Mbiwa er virkelig god – samme er Coloccini!
Debuchy og Santon spiller også fantastisk som wingbacks.. I det hele taget en super stærk bagkæde.

Tiote, Sissoko og Cabaye er en fabelagtig diamant på midten. Imens Ben Arfa og Afellay gør det fremragende på kanterne.

Og så må jeg tage hatten af for Wilfred Bony.. Fuldstændig fantastisk signing.. Hentede ham for 132 mill. Og han er nu 165 mill. Værd – årets spiller i England, årets spiller i Afrika og kun overgået af selveste Cristiano Ronaldo i kampen om den gyldne støvle.

Bony lavede hele 27 kasser på 32 kampe i Premier League!

Generelt spiller holdet fabelagtigt – på et tidspunkt på den gennemsnitlige bedømmelse på sæsonen, lå Bony 1’er, Sissoko 2’er, Ben Arfa 3’er og Coloccini 4’er.
Det ændrede sig så lidt til sidst, da Bony var til AFC, og Sissoko blev skadet 3 måneder. Gik lidt tid før han var i gear igen.

Eneste transfer i januarvinduet var at Papis Cissé blev skudt afsted til Dortmund – og Benteke blev hentet i Villa (men som INTET gav i sin første halvsæson – ikke et eneste mål!!)

Til den nye sæson, hvor mesterskabet skal forsvares (hvilket jeg ikke engang selv tror på), vil jeg ikke ændre for meget i truppen. Det gik for godt i foregående sæson.

Jeg har hentet:
Ashley Westwood i Aston Villa
Bruno Martins Indi i Feyenoord.

Og ud går:
Mike Williamson og Benteke igen!
Forhåbentlig Dan Gosling og Haris Vuckic.

Jeg skylder et SS på taktikken – skal nok huske det så snart jeg sidder på gamer-maskinen igen.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2013, 08:46 af champione » Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #91: 26 Jul 2013, 13:34 »

Lyder spændende.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #92: 26 Jul 2013, 13:54 »

Venter stadig på din taktik:)
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #93: 28 Jul 2013, 12:00 »

Langt om længe..






Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #94: 28 Jul 2013, 12:56 »

Langt om længe..







100000 tak:)
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #95: 28 Jul 2013, 13:24 »

Har du faktisk ændret ved spiller instruktioner elle noget:)? Og ændrer du noget fast fra modstander til modstander?Smiley
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #96: 28 Jul 2013, 17:07 »

Bruger kun assistentens råd til modstanderen.. Og tweaker lidt hele tiden..
Men begge kanter er fuldt oppe i kreativ frihed og mentalitet.. Wink
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #97: 28 Jul 2013, 17:36 »

Bruger kun assistentens råd til modstanderen.. Og tweaker lidt hele tiden..
Men begge kanter er fuldt oppe i kreativ frihed og mentalitet.. Wink
Okay takker:)
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #98: 29 Jul 2013, 10:25 »

Spiller du ManUtdMan?
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #99: 29 Jul 2013, 12:58 »

Spiller du ManUtdMan?
Jeg skal starte idag med din taktik men skal bare være southampton:)
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #100: 29 Jul 2013, 13:03 »

Jeg skal starte idag med din taktik men skal bare være southampton:)

Dem har jeg også haft succes med.
Der spiller jeg bare 4-2-3-1. Så Gaston Ramirez kan få lov at være inderste angriber centralt - hvor han er langt bedre  Wink
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #101: 29 Jul 2013, 13:17 »

Dem har jeg også haft succes med.
Der spiller jeg bare 4-2-3-1. Så Gaston Ramirez kan få lov at være inderste angriber centralt - hvor han er langt bedre  Wink
Nåh dem har du også haft succes med:)? Du må være et fm geni:) har prøvet 4-2-3-1 med dem men den er alt for svingende og har læst mange siger at 4-2-3-1 er meget svær at få til fungere
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #102: 29 Jul 2013, 13:26 »

Jeg blev bare ikke rigtigt fanget af spillet - så spillede kun en 2-3 måneder. Og startede så op med Newcastle..
FM-geni? Langt fra. Er først på det sidste jeg har fået det til at fungere. (men har haft succes med Betis, St. Etienne, Brøndby og nu Newcastle), hvor specielt Betis var vildt. Vandt jeg CHL 2 år i rap, mesterskaber på 3 ud af 5 år.. Og fik et sindssygt mandskab. - Har også haft et par mislykket spil, må man sige Wink

Dem spillede jeg også 4-2-3-1. Her skal du bare lavet Wanamya (staveplade ønskes Smiley ) være central forsvar og Morgan S skal være dybdeliggende play forsvar. Og Ramirez skal være inderste på den offensive - og afhængigt af din angriber, skal kanterne enten være kant, eller inderste angribere.. Wink

Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #103: 29 Jul 2013, 13:34 »

Jeg blev bare ikke rigtigt fanget af spillet - så spillede kun en 2-3 måneder. Og startede så op med Newcastle..
FM-geni? Langt fra. Er først på det sidste jeg har fået det til at fungere. (men har haft succes med Betis, St. Etienne, Brøndby og nu Newcastle), hvor specielt Betis var vildt. Vandt jeg CHL 2 år i rap, mesterskaber på 3 ud af 5 år.. Og fik et sindssygt mandskab. - Har også haft et par mislykket spil, må man sige Wink

Dem spillede jeg også 4-2-3-1. Her skal du bare lavet Wanamya (staveplade ønskes Smiley ) være central forsvar og Morgan S skal være dybdeliggende play forsvar. Og Ramirez skal være inderste på den offensive - og afhængigt af din angriber, skal kanterne enten være kant, eller inderste angribere.. Wink


Nåh okay:) men kan se du spiller klubber med en mass talenter eller bare undervurderet spillere gør du ikk?Smiley
Nåh du omskollede wayamba til midterforsvar faktisk god ide han er jo et bæst:)
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #104: 29 Jul 2013, 14:33 »

Nåh okay:) men kan se du spiller klubber med en mass talenter eller bare undervurderet spillere gør du ikk?Smiley
Nåh du omskollede wayamba til midterforsvar faktisk god ide han er jo et bæst:)

Wanayna skal ikke spille midterforsvar - men centralt og forsvar som rolle. Du skal passe på du ikke bliver løbet over på midten når du ikke har en defensiv skraldemand. Derfor skal begge være forsvar som rolle.

Og jo, tror rigtig meget på mentalitet på et hold.. Og køber næsten kun etableret navne til starteren.. Ikke til reserve (så tit i hvert fald) så istedet for at sælge Gouffran og Marveaux - som man typisk ville gøre - så bruger jeg dem som reserver, som de så løser meget godt.
Så er der ikke to nye der skal falde til på holdet, lære sprog, kultur, m.m.
Når jeg så får muligheden, så skifter jeg ud når jeg kan få fat i en stjerne til en position.. Hvor så nuværende starter bliver reserve.

De nuværende accepterer også en rotationsrolle i større grad, end en spiller du køber ind til at være det.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2013, 14:35 af champione » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010