home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Newcastle United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United  (Læst 31345 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #105: 29 Jul 2013, 14:50 »

Wanayna skal ikke spille midterforsvar - men centralt og forsvar som rolle. Du skal passe på du ikke bliver løbet over på midten når du ikke har en defensiv skraldemand. Derfor skal begge være forsvar som rolle.

Og jo, tror rigtig meget på mentalitet på et hold.. Og køber næsten kun etableret navne til starteren.. Ikke til reserve (så tit i hvert fald) så istedet for at sælge Gouffran og Marveaux - som man typisk ville gøre - så bruger jeg dem som reserver, som de så løser meget godt.
Så er der ikke to nye der skal falde til på holdet, lære sprog, kultur, m.m.
Når jeg så får muligheden, så skifter jeg ud når jeg kan få fat i en stjerne til en position.. Hvor så nuværende starter bliver reserve.

De nuværende accepterer også en rotationsrolle i større grad, end en spiller du køber ind til at være det.
Hmm kan se du tænker over alle tingene:) nåh du mener wayamba som central midtbane og som defensiv troede du mente forsvar spiller:)
Så du bruger begge central som defensiv jeg plejer bruge den ene som support men din er bedre, hvilken bruger du til spillerne og deres mentalitet altså (defensiv support angreb)
Har især problemer med få min centrale offensive spiller til fungere, skal kanterne  være wings eller indvendige angiber og skal ens pres vær dyb eller højt pres?Smiley det mange ting måske hvis du gad sætte en ss af din 4-2-3-1:)?

« Seneste Redigering: 29 Jul 2013, 14:53 af manutdman » Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #106: 29 Jul 2013, 15:16 »

Det er meget forskelligt hvad jeg gør.. Er jo også meget afhængig af ens hold.
Hvis du er Southampton, er du på papiret en svagere modstander i mange af kampene, så derfor vil jeg kigge på en mere defensiv orienteret midtbane - end i Newcastle eksempelvis..

Morgan - dybeliggende forsvar
Wanyanya - central midtbanespiller forsvar

Og kanterne? Det er lidt forskelligt hvordan jeg bruger dem. Kantspillere er oftest nogle der leverer indlæg.. Men ville måske spille med inderste angribere på begge kanter og enten en skarpretter eller en fremskudt angriber - og det ligger op til en kontra baseret taktik, med at stå dybt, og afvente.. Og køre hurtigt i tempo og på kontra.

Når du så er mere etableret i ligaen - efter 1-2 år - afhængigt af resultater.. Så ville jeg slå over i en opstillinger med kantspillere og targetman/dybdeliggende angriber på toppen. Men de er bedst i boldbesiddende taktikker..

Smartest er det hvis man laver begge opstillinger, så spillerne kender til taktikken - og ikke skal lære den forfra når du vil slå over.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #107: 29 Jul 2013, 15:37 »

Det er meget forskelligt hvad jeg gør.. Er jo også meget afhængig af ens hold.
Hvis du er Southampton, er du på papiret en svagere modstander i mange af kampene, så derfor vil jeg kigge på en mere defensiv orienteret midtbane - end i Newcastle eksempelvis..

Morgan - dybeliggende forsvar
Wanyanya - central midtbanespiller forsvar

Og kanterne? Det er lidt forskelligt hvordan jeg bruger dem. Kantspillere er oftest nogle der leverer indlæg.. Men ville måske spille med inderste angribere på begge kanter og enten en skarpretter eller en fremskudt angriber - og det ligger op til en kontra baseret taktik, med at stå dybt, og afvente.. Og køre hurtigt i tempo og på kontra.

Når du så er mere etableret i ligaen - efter 1-2 år - afhængigt af resultater.. Så ville jeg slå over i en opstillinger med kantspillere og targetman/dybdeliggende angriber på toppen. Men de er bedst i boldbesiddende taktikker..

Smartest er det hvis man laver begge opstillinger, så spillerne kender til taktikken - og ikke skal lære den forfra når du vil slå over.

okay Tak det hjalp meget:) men skal kanterne være angreb eller support og du glemte at nævne noget om den centrale offensiv midtbanespiller
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #108: 29 Jul 2013, 15:51 »

okay Tak det hjalp meget:) men skal kanterne være angreb eller support og du glemte at nævne noget om den centrale offensiv midtbanespiller

Offensive midt skal være inderste angriber - hvis det er Gaston Ramirez.. Der er han god.

Kanterne skal være udfra hvad spilleren du bruger er bedst til. Skal han være angriber skal have være god i afslutning, omkring 14-15 stykker som minimum.. Ellers support.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #109: 29 Jul 2013, 15:57 »

Offensive midt skal være inderste angriber - hvis det er Gaston Ramirez.. Der er han god.

Kanterne skal være udfra hvad spilleren du bruger er bedst til. Skal han være angriber skal have være god i afslutning, omkring 14-15 stykker som minimum.. Ellers support.
Okay tusind tak aller sidste spørgmål så jeg færdig:) skal ramírez være support eller offensiv:)?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #110: 29 Jul 2013, 16:18 »

Offensiv Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #111: 29 Jul 2013, 16:21 »

Offensiv Smiley
100000 tak my Master:)
Logged

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #112: 30 Jul 2013, 13:49 »

er i gang med 5 sæson og har taget mesterskabet 3 gange, ligger pt nr 1  efter 19 kampe med 18 sejre og en uafgjort, går ikke desværre ikke helt så godt i cl med gik da videre.

spiller en 4-2-3-1
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #113: 30 Jul 2013, 14:42 »

er i gang med 5 sæson og har taget mesterskabet 3 gange, ligger pt nr 1  efter 19 kampe med 18 sejre og en uafgjort, går ikke desværre ikke helt så godt i cl med gik da videre.

spiller en 4-2-3-1

Stærkt!
Hvordan ser dit mandskab ud?
Logged

A.S. Moneyco
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #114: 31 Jul 2013, 14:30 »

Jeg er ved at starte et spil op med Newcastle lige nu.

Har i nogle forslag til spillerkøb/spillersalg?
Jeg har planer om at hente Afellay og muligvis Okore som backup til midterforsvaret.

Regner med at spille en 4-3-2-1 med Santon, Coloccini, ? og Debuchy i forsvaret. Tioté på den defensive midt, og Cabaye og Sissoko på den centrale midt. På kanterne henter jeg Afellay og på den anden, selvfølgelig Ben Arfa. Oppe foran spiller jeg med Papiss Cissé som skarpretter.

Har I ellers nogle generelle forslag?

På forhånd tak,

Gustav  Smiley
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #115: 31 Jul 2013, 14:44 »

Jeg er ved at starte et spil op med Newcastle lige nu.

Har i nogle forslag til spillerkøb/spillersalg?
Jeg har planer om at hente Afellay og muligvis Okore som backup til midterforsvaret.

Regner med at spille en 4-3-2-1 med Santon, Coloccini, ? og Debuchy i forsvaret. Tioté på den defensive midt, og Cabaye og Sissoko på den centrale midt. På kanterne henter jeg Afellay og på den anden, selvfølgelig Ben Arfa. Oppe foran spiller jeg med Papiss Cissé som skarpretter.

Har I ellers nogle generelle forslag?

På forhånd tak,

Gustav  Smiley

Okore gjorde det RIGTIG godt for mig, da Colocchini blev for gammel. Steven Taylor er en fantastisk mand i midterforsvaret, så han skal selvfølgelig bruges.
Jeg havde rigtig stor succes med at bruge Vurnon Anita som fast højreback i 6-7 sæsoner, men jeg spillede også uden update, så ingen Debuchy i truppen.
Ben Arfa på højrekanten, der er han eminent! Samtidig brugte jeg Tioté og Cabaye på den centrale midt i min 4-2-3-1-opstilling.
Første sæson for mig blev til en 2. plads i Premier League, så det kan sagtens lade sig gøre uden at ændre vanvittigt på holdet.
Logged

A.S. Moneyco
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #116: 31 Jul 2013, 14:47 »

Okore gjorde det RIGTIG godt for mig, da Colocchini blev for gammel. Steven Taylor er en fantastisk mand i midterforsvaret, så han skal selvfølgelig bruges.
Jeg havde rigtig stor succes med at bruge Vurnon Anita som fast højreback i 6-7 sæsoner, men jeg spillede også uden update, så ingen Debuchy i truppen.
Ben Arfa på højrekanten, der er han eminent! Samtidig brugte jeg Tioté og Cabaye på den centrale midt i min 4-2-3-1-opstilling.
Første sæson for mig blev til en 2. plads i Premier League, så det kan sagtens lade sig gøre uden at ændre vanvittigt på holdet.

Tusind tak for det hurtige svar.

Okore gider åbenbart ikke til The Magpies, så det måtte jeg desværre undvære. Nu går jeg efter Afellay og så tror jeg faktisk det er helt fint, da truppen i forvejen er ganske fin.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #117: 31 Jul 2013, 14:48 »

På side 7 har jeg instrukser på min første sæson hvor jeg vandt mesterskabet.

Coloccini og Mbiwa er virkelig stærke forsvarsspillere - så du kan rolig spare mønter på at vente med at købe. Colo er også dygtig nok i anden sæson.

Logged

A.S. Moneyco
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #118: 31 Jul 2013, 15:17 »

På side 7 har jeg instrukser på min første sæson hvor jeg vandt mesterskabet.

Coloccini og Mbiwa er virkelig stærke forsvarsspillere - så du kan rolig spare mønter på at vente med at købe. Colo er også dygtig nok i anden sæson.



Spiller du med nogen form for opdatering siden du har startet med det antal penge som du har?

Jeg spiller selv med 13.3 og jeg har kun fået 27 mio til indkøb.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #119: 31 Jul 2013, 15:42 »

Spiller med LFC Marshalls og satte en ambitiøs målsætning for sæsonen. Og så solgte jeg jo lidt.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010