home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  The Three Lions
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Three Lions  (Læst 4005 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Three Lions
« : 01 Apr 2009, 17:40 »



Trods alle de store stjerner, de store klubhold og de store trænernavne, har England aldrig formået at være blandt de største landshold i verden over længere tid. Der har været mange store spillere gennem tiden på det engelske landshold, Sir Bobby Robson, David Beckham, Gordon Banks, Peter Shilton og mange flere.
Også i dag er der mange store navne på holdet, som hele verden kender til, Frank Lamard, Steven Gerrard, Wayne Rooney og John Terry er bare fire af de mange store navne englænderne råder over.

Den 14. december 2007 ansatte det engelske fodboldforbund den italienske manager Fabio Capello til at tage over efter den store skuffelse som Steve McClaren havde skabt ved ikke at kvalificere sig til EM i Schweiz og Østrig. Det var en kæmpe opgave at skulle løfte, for ikke kun i England forventede man store resultater af den rutinerede italiener, også i resten af fodboldverden. Han udtalte ved sin ansættelse at han vil satse på at blande de rutinerede landsholdsspillere, med de lidt yngre talenter, så han havde en godt hold fra start, og et endnu bedre hold i fremtiden.

Capello’s første test bliver hjemme på Wembley, hvor han og England tager i mod Tjekkiet i den første af to venskabskampe. Efter hjemmekampen skal de til Lluis Companys, Barcelona, og spille den første kamp i kvalifikationen mod Andorra. I kvalifikationsgrupp en skal de udover Andorra også krydse klinger med Kroatien, Ukraine, Hviderusland og Kasakhstan. En overkommelig gruppe for englænderne, og alt andet end kvalifikation til VM i Sydafrika vil være en skandale for engelsk fodbold.

Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #1: 01 Apr 2009, 17:40 »

« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 15:12 af MadzeN92 » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #2: 01 Apr 2009, 18:19 »

God start Christoffer, meget få ( Cool) kommateringsfejl, og du har generelt et godt sprog. Og ja, det vil være rimeligt skidt, hvis du ikke kvalificerer dig.

KIU Smiley
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #3: 01 Apr 2009, 18:40 »

God start Christoffer, meget få ( Cool) kommateringsfejl, og du har generelt et godt sprog. Og ja, det vil være rimeligt skidt, hvis du ikke kvalificerer dig.

KIU Smiley
Tak for kommentaren alek Smiley ved godt at kommaerne halter lidt, men håber det er til at læse Thumbs Up
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #4: 01 Apr 2009, 18:45 »



The Squad
www.thefa.com / News / National Team / 16.07.08

Som landstræner på det engelske landshold, er kravene tårnhøje, for spillermaterialet er meget stort. Det er ikke bare ukendte spillere der spiller på deltids kontrakter rundt omkring i hjemlandet, det er højtlønnede spillere, der spiller i de største klubber rundt om i Europa. Vi vil i dag gennemgå den potentielle trup, og hvem vi tror der kommer til at danne start elleveren. De spillere vi vil komme ind på, er udelukkende dem vi tror Fabio Capello vil udtage til de kommende kvalifikationskampe . Vi har fået enkelte kommentarer af Capello, angående hvem han har en fidus til, og hvem han ikke rigtig tror på.


Potentielle målmænd:
Paul Robinson
Ben Foster
Chris Kirkland

Den måske svageste position på hele holdet, og den plads hvor man har den dårligste bredde. Første prioriteten må siges at være Paul Robinson, Blackburn, som har mest landsholds rutine af de tre potentielle. En stabil målmand, der har et rimelig højt bundniveau, dog mangler der virkelig en backup, hvis Robinson skulle rende ind i en længerevarende skade. Både Chris Kirkland, Wigan, og Ben Foster, Manchester United, har begge spillet en enkelt landskamp for England. Et par urutineret backups for den rutinerede Paul Robinson, der efterhånden er nået op på 41 landskampe.




Potentielle backs
Ashley Cole

Micah Richards
Glen Johnson
Wayne Bridge

Det er et engelsk landshold med store navne til begge back pladser. På højrebacken kan vi forvente at se den unge Micah Richards, Manchester City, der før denne sæson er nået op på 11 landskampe. En ung back med en stor fremtid foran sig, og hvis han bliver spillet ind på holdet allerede nu, bliver det en spiller man kan bygge op om i fremtiden. På den modsatte back husere den lidt ældre Ashley Cole, Chelsea, med hele 64 landskampe, er han en af de mest rutineret på hele Englands landshold. Som backup har man den unge Glen Johnson, Portsmouth, som skal erstatte Micah Richards, og som erstatning for Ashley Cole, har man endnu en Chelsea spiller i Wayne Bridge. En god firkløver hvor man er dækket godt ind de kommende år, og i fremtiden kan man også hente store navne op fra ungdomslandsholdet.




Potentielle centerforsvare
John Terry
Rio Ferdinand
Curtis Davies
Ledley King

En af verdens bedste midterforsvar kan man godt sige, med to verdensklasse folk I Rio Ferdinand, Manchester United, og John Terry, Chelsea, der tilsammen har spillet hele 112 kampe for det engelske landshold, men kun har scoret seks mål. Som backup for de to rutinerede folk, har man Curtis Davies, Aston Villa, som er det unge håb af de fire, med sine kun 23 år. Den anden backup er Ledley King, Tottenham, som har en lille smule mere rutine i forhold til Davies. Alt i alt et rigtig solidt forsvar, der dog mangler en verdensklasse backup, så det ikke kun er de to startere der har verdensklassen.




Potentielle fløje
Theo Walcott
Joe Cole
Ashley Young
Shaun Wright Phillips

Fire fløje med en virkelig stor fremtid foran sig. Den ældste og mest rutinerede af disse fire fløje, er Joe Cole, Chelsea, der med en alder på bare 26 år, allerede har rundet de 50 kampe i landsholdstrøjen. Han kommer hovedsageligt til at agere på højre fløjen, og modsat bliver det Ashley Young, Aston Villa, der vil udfordre modstanderne. Ashley Young er bare 22 år gammel, og bliver en nøglespiller i fremtiden, og helt sikkert en mand Capello kommer til at bygge holdet op omkring. Som backup har englænderne også Shaun Wright Phillips, Manchester City, og Theo Walcott, Arsenal, der begge to har haft stor succes i ungdomsårene. Fløjen er et sted hvor England er rigtig godt besat, dog med et par urutineret folk, og uden den helt store verdensstjerne som Messi eller Ronaldo. De skal alle fire nok blive fremragende spillere i fremtiden, men i nutiden vil deres manglende rutine komme til at spille ind.




Potentielle centrale midtbaner
Steven Gerrard
Gareth Barry
Michael Carrick
Frank Lampard

Måske verdens bedste centrale midtbane England og Capello råder over. Det er to virkelig rutineret folk som formodes at starte ind, da alle går ud fra det bliver Steven Gerrard, Liverpool, og Frank Lampard, Chelsea, der kommer til at være førstevalget på de to centrale midtbaner. Med et samlet antal kampe på 128, må man sige at de har landsholds rutine, og har spillet sammen i en del kampe. Hvis de to kan fungere sammen, bliver England virkelig svære at stoppe i den kommende kvalifikationsrunde . Til at erstatte eventuelle skader hos de to midtbane konger, har man Michael Carrick, Manchester United, og Gareth Barry, Aston Villa, der tilsammen har spillet cirka halvt så mange landskampe som både Steven Gerrard og Frank Lampard. Men det er to virkelig fremragende spillere til at have siddende på bænken, og vi vil nok også se de fire spillere skiftes lidt, for at få de sidstnævnte spillet med ind omkring holdet.




Potentielle angribere
Wayne Rooney
Gabriel Agbonlahor
Peter Crouch
Michael Owen

Et rigtig godt angreb som England kan præsentere, dog helt uden den store stjerne som angrebsmakker til Wayne Rooney, Manchester United. Han er en uhyggelig farlig angriber, men han kan ikke gøre det alene. Der har været store spekulationer hos Capello, om det skulle være Peter Crouch, Portsmouth, som er meget hovedsstødsstærk, den unge Gabriel Agbonlahor, Aston Villa, som har meget fart i støvlerne, eller om det skulle være den rutinerede Michael Owen, Newcastle, der også har en god fart i benene. Capello har selv udtalt at hans førsteprioritet vil blive Peter Crouch, så han kan supplere Wayne Rooney med at snitte de lange bolde videre, og bruge sin store fysik på den måde. Men kampen om den sidste plads ved siden af Wayne Rooney er fuldstændig åben. Det bliver meget afgørende hvem der rammer formen på de rigtige tidspunkter.



« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 14:37 af MadzeN92 » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #5: 01 Apr 2009, 18:47 »

Tak for kommentaren alek Smiley ved godt at kommaerne halter lidt, men håber det er til at læse Thumbs Up
Det er mig en komplet umulighed at læse, når kommaerne mangler!

Ej, gas  Tunge
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #6: 02 Apr 2009, 15:45 »



First test for Capello
www.fa.co.uk / National Team / Friendly / 20.08.08      -

Total dominans må siges at være det perfekte ord for denne kamp. England sad tungt på kampen, og det var lige fra start til slut. Det startede også perfekt for hjemmeholdet, der allerede efter otte minutter kunne bringe sig på 1-0, på et mål af midtbanegeneralen Frank Lampard. Efter at have modtaget en bold på kanten af feltet fra Wayne Rooney, kan Lampard på fornemmeste vis sparkes i nettet.
Resten af første halvleg var også styret af englænderne, og der Tjekkerne skulle virkelig stramme op hvis de ikke skulle løbe ind i et stort nederlag. Trods total dominans fra hjemmeholdet, var det tjekkerne der kunne juble over en scoring. Målet til 1-0 var flot sparket ind, men dette mål var bare endnu bedre. Jan Polak rammer bolden helt rent, og banker bolden op i nærmeste målhjørne. Både det engelske forsvar, og den engelske målmand kunne ikke gøre andet end bare at beundre det flotte mål, og måtte gå til pausen med en noget skuffende stilling.
Anden halvleg blev ikke meget bedre for englænderne, da de ikke formåede at putte de mange chancer i nettet. Spillet kom heller aldrig til at flyde i anden halvleg, som måske mest af alt skyldtes de mange udskiftninger Capello foretog sig i pausen. Et skuffende resultat for hjemmepublikummet på Wembley stadion, men en meget glorværdig kamp.

Efter kampen udtalte den engelske manager Fabio Capello, at han var udmærket tilfreds med hvordan holdet spillede i dag, men han var skuffet over hans angribere ikke kunne score mere end et enkelt mål. Han har dog selv sagt at hans mange udskiftninger var med til at det blev en rodet anden halvleg, men at et landshold burde være i stand til at udskifte så mange spillere. Han sidste kommentar til pressen blev, at der var en del at arbejde med op til de første kvalifikations kampe mod Andorra og Kroatien.

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The Three Lions
« Svar #7: 02 Apr 2009, 15:52 »

Du roder lidt rundt i nutid og datid et par gange, men det er ret normalt. Derudover synes jeg ikke så godt om dine spillerbilleder, da jeg ikke kan lide de er så mørke, og jeg synes den røde farver er alt alt for skrigende, og fordi jeg bedre kan lide aflange billeder, istedet for nærmest kvadratiske.

Men jeg synes du skriver udemærket, og resten af layoutet er fint.

Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #8: 02 Apr 2009, 16:02 »

En meget lovende blog. Overvejede selv at lave en landsholdsblog til denne konkurrence.

Jeg håber du når hele kvalifikationen og eventuelt slutrunden  Wink - jeg skal i hvert fald nok følge med.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #9: 02 Apr 2009, 16:44 »

Du roder lidt rundt i nutid og datid et par gange, men det er ret normalt. Derudover synes jeg ikke så godt om dine spillerbilleder, da jeg ikke kan lide de er så mørke, og jeg synes den røde farver er alt alt for skrigende, og fordi jeg bedre kan lide aflange billeder, istedet for nærmest kvadratiske.

Men jeg synes du skriver udemærket, og resten af layoutet er fint.

 Smiley
Det med nutid og datid vil jeg forsøge at gøre bedre, for det bliver svært at læse hvis det er for meget Smiley
Mht. spillerbillederne, vil jeg da kraftigt overveje det du har sagt, og måske lave aflange billeder i mine kommende updates, håber du stadig vil følge med Wink

En meget lovende blog. Overvejede selv at lave en landsholdsblog til denne konkurrence.

Jeg håber du når hele kvalifikationen og eventuelt slutrunden  Wink - jeg skal i hvert fald nok følge med.
Glad for du mener den er lovende Wink Plejer ikke at bryde mig om landshold, men det her spil har virkelig fanget mig, og jeg brænder virkelig for at skrive den pt. Glad for du vil følge med.

Til alle læsere, regner først med næste update imorgen eftermiddag, som omhandler kampen mod Andorra.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #10: 06 Apr 2009, 15:11 »



David against Goliat
www.fa.co.uk / National Team / Qualification / 06.09.08      -

Det var den første kamp i VM-kvalifikationen for England, og her skulle de gæste Lluis Companys stadion, Barcelona, hvor Andorra ventede dem. Man kan vel godt kalde kampen for David mod Goliat. Men modsat den kendte historie, blev det den store der sejrede.
Rooney kunne efter 41 minutter juble
over kampens enlige scoring.
Der var før kampen ikke blevet spået nogen chancer til det lille land, som nok skulle forvente at indtage sidstepladsen når alle kampene var færdigspillet. Hvorimod England var regnet som klar favorit i gruppen.

Men trods størrelsesforholden e mellem de to landshold, kom der alligevel en lille overraskelse. Capello havde inden kampen udtalt sig om, at det bestemt ikke ville blive en walkover, der skulle kæmpes alle 90 minutter for at få de tre point, og han fik så sandelig ret. De engelske angribere fortsatte de dårlige takter fra venskabskampen mod Tjekkiet, og vadede i chancer lige fra start til slut. Desværre for de mange medrejsende fans, var der kun meget få af skuddene der ramte målet, og alt for mange store chancer blev misbrugt på det skammeligste. Kort før pausefløjtet, blev det alligevel til engelsk jubel, da Wayne Rooney modtager et indlæg, og kan stensikkert heade den ind til en pauseføring på 1-0.

Hele anden halvleg blev en noget tam fornøjelse at se på. Andorra prøvede at få udlignet, men var ikke i stand til at bryde den engelske forsvarsmur, og når England prøvede at slå kontra, brændte de gang på gang. Der er vist ikke noget til at manager Fabio Capello var en glad mand, men med en masse bekymringer forud for udekampen mod Kroatien. Han var meget nervøs for angrebsspillet der slet ikke fungerede optimalt. De kom frem til chancer, men det var nærmest umuligt for dem at sparke dem i nettet. Han var dog meget tilfreds med forsvarets præstation, der ifølge italieneren var en klasse for sig i dagens kamp. Nu kan Capello og co. se frem til en svær kamp i Zagreb, hvor Slaven Bilic og de kroatiske spillere venter.



Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #11: 06 Apr 2009, 15:18 »

Det er Andorra for helvede. De skal mindst slås med 5 mål, men okay. En sejr er en sejr.

Kunne godt bruge flere afsnit, men ellers set det godt ud. Rigtig flot grafik. Specielt topbanneret er fedt Peace
KIU!
Logged


Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #12: 06 Apr 2009, 15:20 »

Flot opstæning Madzen... Og som alek siger en sejr er en sejr..
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #13: 06 Apr 2009, 15:22 »

Det er Andorra for helvede. De skal mindst slås med 5 mål, men okay. En sejr er en sejr.

Kunne godt bruge flere afsnit, men ellers set det godt ud. Rigtig flot grafik. Specielt topbanneret er fedt Peace
KIU!
Ja, en 1-0 sejr er bare ikke optimalt, men ja det er 3 point på kontoen Wink men som sagt, mine angribere brænder chance på chance. Glad for du følger med Alek Smiley
Flot opstæning Madzen... Og som alek siger en sejr er en sejr..
Mange tak lonsdale, håber du vil følge med fremover Wink

Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Three Lions
« Svar #14: 06 Apr 2009, 15:39 »

Mange tak lonsdale, håber du vil følge med fremover Wink


Selfølgelig vil jeg det Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010