home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:05:32 warmon Blogkonkur... [21] Journeyman - Dece...
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 936 Gæster Online.

Indlæg: 1132765 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)  (Læst 77257 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #60: 01 Aug 2010, 01:46 »

Det er svært, at bedømme og vejlede dig ud fra dette, men jeg vil dog prøve alligevel.

Umiddelbart, når jeg kigger på den rutinerede boksspiller, ville jeg vælge ham som targetman, trods sin svaghed i hovedstød. Han har gode afslutninger, god balance, styrke, koldblodighed, hvilket en targetman også skal besidde. Jeg vil dog råde dig til, at gå ind i avancerede indstillinger, og vælge ham, som targetman og at han skal modtage den for fødderne, da han også besidder en udmærket førsteberøring.

Jeg vil ikke love, at dette give succes, da jeg ikke kender til resten af din trup og dens kvaliteter og forcer, men udfra hans egenskaber, mener jeg at han bør være targetman, trods manglende højde og skarphed i hovedstøddet.

Held og lykke, og skriv lige ind, om hvordan det går med ham.  Wink
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #61: 01 Aug 2010, 01:49 »

Skarpretteren er også en mulighed for succes med ham på toppen, men hvis din ene angriber er dybdeliggende, vil jeg råde dig til, at have en mand på toppen, som kan ligge i boksen og bruge hans styrke.

Mit bedste bud lige nu er som sagt, Targetman. Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #62: 01 Aug 2010, 02:14 »

Skarpretteren er også en mulighed for succes med ham på toppen, men hvis din ene angriber er dybdeliggende, vil jeg råde dig til, at have en mand på toppen, som kan ligge i boksen og bruge hans styrke.

Mit bedste bud lige nu er som sagt, Targetman. Smiley
Også tak for din ekspertviden. Smiley Prøvede ham som skarpretter i en kamp, hvor jeg var undertippet, og han fik brudt den dårlige stime og scorede faktisk! Smiley Men prøver også det med targetman, men betyder det ikke at han skal give plads til sine medspillere eller er jeg helt gal på den? Smiley

EDIT: Chris Hermansen er nu kommet tilbage, og ham bruger jeg som komplet angrebsspiller. Ændre det jeres meninger? Smiley
« Seneste Redigering: 01 Aug 2010, 02:18 af asj89 » Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #63: 01 Aug 2010, 10:59 »

Torres i angrebet, alene, hos liverpool? Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #64: 01 Aug 2010, 11:04 »

Torres i angrebet, alene, hos liverpool? Smiley
ved ikke hvilken taktik du kører & hvordan dine indstillinger er, men jeg har altid haft ham som komplet eller avanceret angriber & en masse bolde i fødderne til ham Smiley
Logged


Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #65: 01 Aug 2010, 11:26 »

Okay, mange tak Smiley
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #66: 01 Aug 2010, 12:00 »

Jeg kan ikke hjælp dig ordentligt, før du giver mig et ss eller en forklaring af din taktik.
Jeg er enig med det daniel siger. For virkelig at kunne hjælpe en af jeres spillere, kunne det være rart med et ss. Stats er et vigtigt element for at kunne rådgive. Der er også en anden grund. Har du en rigtig god spiller, så er der ofte flere strenge at spille på. Har set flere Skarprettere som også gir sig godt som Trequartista og flere targetman som gir den gas som Dybdeliggende angribere. Det er faktisk bedre med et ss end jeres taktik. Når spillere ved hvordan deres angriber spiller begynder også holdet at fungere som en helhed. Der er faktisk en ting mere som kan hjælpe i en yderligere retning. Evner !, - er han god til at rykke frem, kan han løbe med bolden og stadig holde den tæt. Er han den holdspiller som i forsvaret lukker spillere ned ved flere modstandere i en zone. Er han den holdspiller som i offensive pladser kan kombinere sig gennem med hurtigere passninger og har han det tempo spil som understøtter den evne. Det er ikke altid nok bare at sige han er han er targetman hvis hans evne i et indlæg er forrygene og så i taktikken ikke få det med. Der kan hurtig komme en konflikt imellem rolle pligter og taktik.
Hilsen Dex
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #67: 01 Aug 2010, 17:56 »

Også tak for din ekspertviden. Smiley Prøvede ham som skarpretter i en kamp, hvor jeg var undertippet, og han fik brudt den dårlige stime og scorede faktisk! Smiley Men prøver også det med targetman, men betyder det ikke at han skal give plads til sine medspillere eller er jeg helt gal på den? Smiley

EDIT: Chris Hermansen er nu kommet tilbage, og ham bruger jeg som komplet angrebsspiller. Ændre det jeres meninger? Smiley

Jeg er bestemt ikke ekspert, men tak for prisen! Wink

Det var dejligt med en scoring, da det også påvirker spillerens morale, hvilket er ineffektivt i hans spil, så super! Smiley

Nu kender jeg, som sagt ikke helt din taktik, og selve din filosofi, men det lyder som en god idé med en skarpretter, men prøv også lige targetman, og HUSK endelig, at lave holdets avancerede indtillinger til, at din targetman skal modtage bolden for fødderne, eller at han skal løbe på boldene. Da hovedstøds-egenskaberne ikke ligefrem var hans spidskompentance Wink
« Seneste Redigering: 01 Aug 2010, 18:04 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #68: 01 Aug 2010, 18:03 »

Ang. Dit spørgsmål omkring targetman, om han skal give plads til sine medspillere er der faktisk forskel på. Når du vælger ham, som din targetman, kan du vælge ham som værende enten, supporter eller angribende. (Sådan mener jeg i hvertfald, at indstillingerne er hos en targetman) Der ville jeg vælge ham, som angribende, da hans spidskompetancer er, (så hvidt jeg husker,) balance, styrke og afslutninger.

Du kan jo lige skrive hvordan du bruger Hermansen, så jeg kan hjælpe bedst muligt. Smiley
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #69: 02 Aug 2010, 16:15 »


Her er et "talent" som jeg fik fra egne rækker. Som man kan se er hans afslutning gode, og generelt er hans stats acceptabel.. Pånær lige hans fart/acceleration (eller mange på samme).

Vil folk komme med foreslag til hvordan jeg skal bruge ham?

På forhånd tak.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #70: 02 Aug 2010, 21:00 »

@WW
Eftersom han er langsom, så er det jo godt han kan noget i luftspillet. Han er avanceret angriber. Kan fores til fødderne og hovedet. Hvis du har hans mentallitet på 12, sætter du KRF på 11 Og luk af på 13. Du hæver eller sænker tilsvarende alt efter mentalitet. Løb med bold altid. hans flair og koldblodighed støtter ham i den evne.
Hilsen Dex
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

asj89
Gæst
 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #71: 02 Aug 2010, 23:43 »

Tak Dexter og Daniel - endnu engang. Wink
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #72: 03 Aug 2010, 13:02 »

Er der nogen der ved hvordan man skal bruge Mustafa El Kabir i angrebet
Logged

FMFreaks inside you.

asj89
Gæst
 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #73: 03 Aug 2010, 13:19 »

Er der nogen der ved hvordan man skal bruge Mustafa El Kabir i angrebet
DU kan altid gøre det nemmere ved at lægge et ss ind. Smiley
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan Skal Jeg Bruge Ham - Tråden (FM 10)
« Svar #74: 03 Aug 2010, 13:35 »

Here you go Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010