home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 23:28:39 warmon Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132736 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Viborg FF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Viborg FF  (Læst 26715 gange)
donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #60: 18 Jun 2007, 18:29 »

Dejligt at få Asbjørn tilbage hvor han høre til. Så må man håbe at han kan finde det gode spil frem som fik bif til at bruge en del penge på ham. mere end VFF har brugt på at få ham tilbage. så tak til bif. Thumbs Up

Lige et par ord fra Hr Jensen og Hr. Sennels efter skiftet faldt på plads:

http://www.vff.dk/ContentId/4704/Default.aspx

http://www.vff.dk/ContentId/4705/Default.aspx
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #61: 20 Jun 2007, 22:59 »

Så ser det ud til at der kommer norsk forstærkning til de grønne.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70004

Ham glæder jeg mig til at se. Han virker som en spænende spiller. Plus at Linderoth kender ham fra deres fælles tid i Hammerby.  Thumbs Up
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #62: 20 Jun 2007, 23:06 »

Så ser det ud til at der kommer norsk forstærkning til de grønne.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70004

Ham glæder jeg mig til at se. Han virker som en spænende spiller. Plus at Linderoth kender ham fra deres fælles tid i Hammerby.  Thumbs Up

Ja det lyder en del mere fornuftigt end ham Tom Heidar Haraldsen, og angrebet var jo bestemt ikke imponerende sidste sæson, så han skal nok blive god  Peace
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #63: 03 Jul 2007, 21:46 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70523

 ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

JUDAS ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

KÆMPE SKANDALE ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

JUDAS ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged


Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Viborg FF
« Svar #64: 03 Jul 2007, 21:52 »

Enig... JUDAS først silkeborg så Viborg så FCM hva bliver næste klub ? AGF ? Véjle?
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #65: 01 Sep 2007, 10:30 »

Viborg har lejet OBs Srdjan Radonjic http://www.bold.dk/nyt/?vis=73075 kan han mon hjælpe Viborg ud af krisen???
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #66: 01 Sep 2007, 19:42 »

Viborg har lejet OBs Srdjan Radonjic http://www.bold.dk/nyt/?vis=73075 kan han mon hjælpe Viborg ud af krisen???

det er genialt af viborg og  låne ham.. se han scorede lige mod agf i dag..  Opstemt
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #67: 09 Nov 2007, 22:31 »

Så er Anders Linderoth færdig i viborg http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/viborg/article357791.ece synes det har ligget lidt i luften hvem skal tage over? Michael Schjønberg måske?
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Red love
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #68: 10 Nov 2007, 04:01 »

GF Smadrer dem!!!
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #69: 10 Nov 2007, 04:04 »

Så er Anders Linderoth færdig i viborg http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/viborg/article357791.ece synes det har ligget lidt i luften hvem skal tage over? Michael Schjønberg måske?
ja de har godt nok spillet ringe, vil da håbe det bliver Schjønberg, så behøver man da ikke at frygt Viborg ikke rykker ned.. Så kan vi nøjes med at slås med lyngby
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #70: 10 Nov 2007, 08:22 »

Hvis det står til morten jensen så finder han en træner i løkumkloster(stave)

nu når vff er igang med at fyre så tag sku da lige og fyr morten jensen også.. dette tidspunkt er jo total mis timet, jeg mener at hvis de skulle fyre trænerne skulle det sku være kommet i tirsdags.. men det jo typisk ham.. et kæmpe fjols, men det bliver da spænende at skal møde ølstykke i næste sæson det er sku også lang tid siden vi har mødt dem Ubeslutsom
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #71: 10 Nov 2007, 15:32 »

Under alle omstændigheder kan det da dårligt blive værre for jer. Jeg tror, I trænger til en rigtig omklædningsrusker a la Ole Mørch i gamle dage, så spillerne ikke tør andet end at få point. Held og lykke i hvert fald  Thumbs Up
Logged


Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Viborg FF
« Svar #72: 16 Apr 2008, 16:19 »

Nøøj, hvor er det sølle.. At få Tommy Nielsen tilbage nu, ville næsten være en befrielse.. Desuden er det vist på tide, vi siger farvel og tak til hr. Morten Jensen, som ikke rigtig ved hvad det er der foregår i dansk fodbold.. Selvom det er bittert at indrømme, så tror jeg ikke vi kommer til at se de grønne jyder i Superligaen næsteår..
Logged

Build Me Up Buttercup!

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #73: 18 Apr 2008, 14:46 »

Dette er taget ud fra the green prides debatforum, men hvad mener i vi skal gøre i tilfælde af vi ender i 1. division, som vi nok gør?

Ifølge flere skrevne medier har sportschef Steffen Højer og Co. allerede lagt rammerne for "nedskæringen" af den nuværende trup. Den går ud på, at spillere som Bertolt, SUV, Veselovsky, Christian Olsen alle er væk til sommer grundet halvårlige lejemål, ligesom Elvis og Balog ikke får forlænget deres kontrakter. Derudover bliver Lasse Kryger og Robbie Russells kontrakter opløst, hvilket giver en afgang på 8 spillere.

Dertil kommer at Frandsen og Suni Olsen har kontraktudløb, mens en Simon Nagel formentlig er udstyret med en klausul der gør at han kan rejse ved nedrykning.

Det må derudover forventes, at flere spillere ikke vil spille på "2. klasse" - her tænkes måske primært på Alvbåge, Dan Anton (transferfri), RÅP og Rurik Gislason.

Truppen skal suppleres med unge spillere som Mensah, Alexander Juul Andersen og Nicklas Tuchsen + formentlig et par stykker mere.

Bliver ovennævnte en realitet venter der Steffen Højer en travl tid med at skaffe kvalificeret og realistisk arbejdskraft til klubben.

På målmandsposten vil det i givet fald være oplagt at hente en transferfri Anders Rasmussen eller Kasper Jensen fra Carl Zeis Jena i Tyskland (tidl. Werder Bremen).

Forsvaret ser på papiret ganske fornuftigt ud - måske lige bortset fra højre back. Lykkedes det ikke at skrive med Danton skal der findes en kompetent højre back til holdet.

Midtbanen er en stor ubekendt faktor. Alex Da Silva har meget at bevise - og med en 3-årig kontrakt i hånden følger han med i 1. division. Rurik vil være guld værd at holde på, men det kan blive svært.....! Suni ser jeg gerne fortsætte i klubben, mens Frandsen har toppet og maksimalt bør udstyres med 1-årig forlængelse. Der mangler i høj grad en-to venstre fløjspillere NÅR Nagel smutter. RÅP har aldrig slået til i VFF - og spørgsmålet er om klubben vil stå i vejen for stortalentet, som formentlig gerne vil hjem til Sverige.

I angrebet ligner Chris en oplagt fast mand. Dog mangler der bredde på pladsen da klubben derudover kun råder over Jakob Olesen.
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Viborg FF
« Svar #74: 18 Apr 2008, 19:02 »

Jeg synes vi bør holde på Kryger.. Han kan af og til være guld værd i angrebet og er en farlig joker.. Ellers synes jeg ikke der er noget der er værd at holde på. Selvom jeg gerne så det, så vil SUV næppe spille for os næste år..

Suni Olsen og Frandsen er guld værd og vi skal for alt i verden prøve, at holde på dem.. Nagel må for min skyld gerne smutte, men jeg er egentlig ligeglad..

Alvbåge skal væk hurtigst muligt. Han var fantastisk første sæson, men siden har han droppet og floppet på livet løs og vi skal have en ny målmand der kan løfte arven fra JC og Onyzko. Dan Anton kunne godt finde på at fortsætte, nu hvor hans karrieres efterår nærmer sig, imens Åhmann ikke betyder det store i mine øjne. Rurik er derimod en vi bør prøve, at holde på, så han kan udvikle sig yderligere og hjælpe os tilbage i det fine selskab.'

Tüchsen har jeg rigtig stor fidus til og jeg glæder mig, hvis vi skal se mere til ham i SAS-ligaen næste år. Mensah er dygtig, men ham og Andersen ved jeg ikke rigtig med.

Noget ala. Anders Rasmussen som ny keeper ville ikke gøre noget.

Højreback er ganske rigtig lidt svag, men der kunne man alternativt rykke en Mikkel Rask ud, selvom Tengstedts ben ikke er hvad de har været.

Jeg tror at Alex da Silva nok skal vise sig, hvornår ved jeg ikke, men jeg tror nok han skal blive en vigtig faktor på et tidspunkt. Rurik ville være god, men jeg tror egentlig vi ville kunne klare os uden ham, imens Suni simpelthen skal blive.. Selvom Frandsen har været bedre end han er, så er han stadig vigtig og i 1. division vil han som sagt være guld værd. Venstre fløj ser tynd ud, men jeg så faktisk gerne, at man omskolede enten Popkhadze eller Sennels til venstrefløj.

Chris gør det godt, men vi mangler en rigtig skarp angriber, da Chris er bedre til alt forarbejdet. Jacob Olesen er sådan en mand, men der mangler en suplant, da Olesen er meget skadet. Her tænker jeg igen på Kryger, men han minder nok lidt for meget om Chris.. Som nyindkøb der, kunne jeg godt se en spiller som Jackie Christensen som et muligt indkøb..

Logged

Build Me Up Buttercup!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010