home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 134092 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1230: 16 Sep 2014, 09:18 »

Jeg sender invites til jer, Svartovich, ydersog og Fresse94 i morgen eftermiddag. Når invites er sendt har man 24 timer til at bestille telefonen.
Kan anbefale at betale for ekspreslevering, så har man telefonen inden for 2 dage, selvom den bliver sendt fra England. Uden tager det en uges tid for levering.

Skriver en pm til jer i morgen når jeg har sendt invite.
Ekstremt lækkert, Cav!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1231: 16 Sep 2014, 09:39 »

Jeg sender invites til jer, Svartovich, ydersog og Fresse94 i morgen eftermiddag. Når invites er sendt har man 24 timer til at bestille telefonen.
Kan anbefale at betale for ekspreslevering, så har man telefonen inden for 2 dage, selvom den bliver sendt fra England. Uden tager det en uges tid for levering.

Skriver en pm til jer i morgen når jeg har sendt invite.
Mange tak, det sætter jeg enormt stor pris på! Smiley
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1232: 16 Sep 2014, 11:08 »

Jeg sender invites til jer, Svartovich, ydersog og Fresse94 i morgen eftermiddag. Når invites er sendt har man 24 timer til at bestille telefonen.
Kan anbefale at betale for ekspreslevering, så har man telefonen inden for 2 dage, selvom den bliver sendt fra England. Uden tager det en uges tid for levering.

Skriver en pm til jer i morgen når jeg har sendt invite.

Wow, tak! Det sætter jeg virkelig stor pris på Thumbs Up
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1233: 16 Sep 2014, 14:12 »

Ekstremt lækkert, Cav!

Mange tak, det sætter jeg enormt stor pris på! Smiley

Wow, tak! Det sætter jeg virkelig stor pris på Thumbs Up

Invites sendt Smiley
« Seneste Redigering: 16 Sep 2014, 14:18 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1234: 16 Sep 2014, 14:26 »

Hvis der er andre, der ligger inde med invitationer, må de endeligt sige til! Min gamle traver af en telefon synger på sidste vers, og som en fattig studerende på SU, har jeg sgu't råd til at kaste 5-6000 efter de andre (Så fik jeg også lige fyret hele salgstalen af. Perfekt.)
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1235: 16 Sep 2014, 14:34 »

Jeg fik selv en invite fra twitter. Bare søg på oneplus one invite og følg med når folk poster hvordan du kan få en invite. Nogen gange trækkes der lod, andre gange skal man retweete noget eller også skal man, som jeg skulle, være den første der skrev en kommentar til en youtube-video. Smiley
Skal så siges at jeg gjorde dette for 2 mdr siden, så ved ikke om folk er lige så aktive på twitter mht at dele invites.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1236: 19 Sep 2014, 20:06 »

Så har jeg modtaget min OnePlus One takket være invitationen fra Caviezel. Er simpelthen så glad for den! Har haft iPhone de sidste par år, da min sidste Android telefon var noget værre lort, men er virkelig positivt overrasket over den her. Jeg synes, det er helt vildt, at man kan få så meget for så lidt penge.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1237: 19 Sep 2014, 20:15 »

Så har jeg modtaget min OnePlus One takket være invitationen fra Caviezel. Er simpelthen så glad for den! Har haft iPhone de sidste par år, da min sidste Android telefon var noget værre lort, men er virkelig positivt overrasket over den her. Jeg synes, det er helt vildt, at man kan få så meget for så lidt penge.

Hvordan fungere den så som helhed? altså kører det meget smooth? FORTÆL FORTÆL! Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1238: 19 Sep 2014, 20:36 »

Hvordan fungere den så som helhed? altså kører det meget smooth? FORTÆL FORTÆL! Opstemt
Altså nu har jeg kun brugt den i nogle timer. Men synes alt går helt vildt hurtigt, og så holder den helt vildt godt strøm. Det er naturligvis også, fordi den er splinterny mht. hastighed og strøm. Kan bare huske jeg syntes, at Android var så kluntet for nogle år siden på min Galaxy S1, men synes den er helt vildt "smooth". Der er jo også sket meget siden dengang, men har bare altid set lidt ned på Android-telefoner, da jeg kan huske jeg blev så glad for min iPhone 4S, at have haft min lortetelefon Galaxy S1 i alt for lang tid.

Er ikke så god til at forklare styrker og svagheder ved den, da jeg kun har min iPhone at sammenligne med, hvor den her virker bedre på så godt som alle punkter. Skal lige vende mig til at den er så kæmpe stor i forhold til iPhone, men det er til gen gæld fantastisk med en så god og stor skærm, når man ser videoer eller billeder. Men synes den tager gode billeder, den er hurtig og så er det jo fedt ved Android i forhold til iOS, at man kan tilpasse så meget.

Og jeg kan stadig ikke fatte at den kun kostede 2.399,-. Når jeg sammenligner med min iPhone 5, og min vens Samsung Galaxy S5 er det helt surrealistisk at få en mindst lige så telefon til så lille en pris. Men du må lige spørge specifikt hvis der er noget du vil vide, som jeg ikke lige tænkte på at skrive i indlægget. :-)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1239: 19 Sep 2014, 23:08 »

Altså nu har jeg kun brugt den i nogle timer. Men synes alt går helt vildt hurtigt, og så holder den helt vildt godt strøm. Det er naturligvis også, fordi den er splinterny mht. hastighed og strøm. Kan bare huske jeg syntes, at Android var så kluntet for nogle år siden på min Galaxy S1, men synes den er helt vildt "smooth". Der er jo også sket meget siden dengang, men har bare altid set lidt ned på Android-telefoner, da jeg kan huske jeg blev så glad for min iPhone 4S, at have haft min lortetelefon Galaxy S1 i alt for lang tid.

Er ikke så god til at forklare styrker og svagheder ved den, da jeg kun har min iPhone at sammenligne med, hvor den her virker bedre på så godt som alle punkter. Skal lige vende mig til at den er så kæmpe stor i forhold til iPhone, men det er til gen gæld fantastisk med en så god og stor skærm, når man ser videoer eller billeder. Men synes den tager gode billeder, den er hurtig og så er det jo fedt ved Android i forhold til iOS, at man kan tilpasse så meget.

Og jeg kan stadig ikke fatte at den kun kostede 2.399,-. Når jeg sammenligner med min iPhone 5, og min vens Samsung Galaxy S5 er det helt surrealistisk at få en mindst lige så telefon til så lille en pris. Men du må lige spørge specifikt hvis der er noget du vil vide, som jeg ikke lige tænkte på at skrive i indlægget. :-)

Fedt at hører. har selv haft Galaxy S5 hvor jeg bare syntes det kørte godt, og med OnePlus One skulle det være mindst lige så hurtigt, måske hurtigere. nej det var som sådan bare for at vide hvordan den var Smiley
tak for beskrivelsen.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1240: 19 Sep 2014, 23:57 »

Så har jeg modtaget min OnePlus One takket være invitationen fra Caviezel. Er simpelthen så glad for den! Har haft iPhone de sidste par år, da min sidste Android telefon var noget værre lort, men er virkelig positivt overrasket over den her. Jeg synes, det er helt vildt, at man kan få så meget for så lidt penge.

Godt du er glad for den  Thumbs Up

EDIT: Har læst rygter om at den skulle komme i fri handel i Europa i slutningen af november, så man er fri for det der invite ræs.

« Seneste Redigering: 20 Sep 2014, 00:01 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1241: 20 Sep 2014, 00:32 »

Godt du er glad for den  Thumbs Up

EDIT: Har læst rygter om at den skulle komme i fri handel i Europa i slutningen af november, så man er fri for det der invite ræs.



OnePlus har også selv sagt at Invite-ræset snart bliver lagt på hylden. Det skulle dog være muligt at købe telefonen i Danmark alligevel allerede her. Prisen er dog lige en 900-1100 kroner højere end gennem OnePlus selv. Jeg ved ikke hvor legit siden er, dog.

Og lad mig lige sige, at telefonen er en fornøjelse at anvende! Det er noget af en opgradering fra min HTC One, synes jeg Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1242: 20 Sep 2014, 11:07 »

Har allerede hørt rygter om oktober?
Men hjemmesiden ser nu god nok ud (også i forhold til trustpilot). Dog er prisen jo 1000 kr. højere end hvad de selv sælger den for, så mon ikke at de selv bruger deres invites på at hjemkøbe telefonen?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1243: 20 Sep 2014, 12:04 »

Det er jo bare en billigform for markedsføring OnePlus har brugt, de har jo sørget for at mange kender dem, uden de har skulle smide mange reklamepenge i det.
Samtidig med at "hipstersne" og folk der vil være med på det nye, også har været mulige første kunder, da det ikke bare var sådan at få telefonen. Alt i alt genialt.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1244: 20 Sep 2014, 13:09 »

Det er jo bare en billigform for markedsføring OnePlus har brugt, de har jo sørget for at mange kender dem, uden de har skulle smide mange reklamepenge i det.
Samtidig med at "hipstersne" og folk der vil være med på det nye, også har været mulige første kunder, da det ikke bare var sådan at få telefonen. Alt i alt genialt.

Tag dig sammen. Du snakker om noget, du ikke aner noget som helst om.

Flertallet køber jo udelukkende OnePlus, fordi den er så billig i forhold til kvaliteten. Hvis Samsung Galaxy S5 havde kostet 2.400,- havde de fleste jo været pisse ligeglade med OnePlus One.
Logged

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010