home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilken mobil?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken mobil?  (Læst 133287 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1245: 20 Sep 2014, 13:41 »

Svartovich det er altid godt at have en måde man kan komme på folks læber og på den måde blive kendt for den almene forbruger, og det er jo netop det OnePlusOne har brugt deres markedsføring til.

Og de havde åbnet for et marked for hipsters indtil de går ind og bliver handlet i mere eller mindre alle butikker.

Ellers må du da godt fortælle mig hvorfor OnePlusOne har gjort som de gjorde, med at have deres invite system, hvis du mener det kun har kostet dem. For der er en dybere mening med det, og hvis du benægter det, aner du ikke hvad du snakker om.
« Seneste Redigering: 20 Sep 2014, 13:43 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1246: 24 Sep 2014, 10:18 »

Hold nu kæft den er lækker, sådan en Oneplus One! Noget større end en Samsung Galaxy S3, men for satan den er lækker. Og så en stjerne levering af DHL.. Fik sendt en besked i går aftes, at den vil blive afsendt fra deres lager i England, og står nu med den i hånden efter 15 timers levering..
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1247: 24 Sep 2014, 10:43 »

Tag dig sammen. Du snakker om noget, du ikke aner noget som helst om.

Flertallet køber jo udelukkende OnePlus, fordi den er så billig i forhold til kvaliteten. Hvis Samsung Galaxy S5 havde kostet 2.400,- havde de fleste jo været pisse ligeglade med OnePlus One.

Nævn et punkt, hvor Galaxy S5 er bedre end OnePlus One! Der er et par enkelte punkter, men ikke nogen dealbreakers.
De eneste telefoner, der, i mine øjne, kan måle sige med OnePlus One, er LG G3, HTC One M8 og til dels den nye Moto X (dog er Moto's lille batteri måske en dealbreaker for nogen).
Logged

Aldrig alene!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1248: 24 Sep 2014, 13:39 »

Nævn et punkt, hvor Galaxy S5 er bedre end OnePlus One! Der er et par enkelte punkter, men ikke nogen dealbreakers.
De eneste telefoner, der, i mine øjne, kan måle sige med OnePlus One, er LG G3, HTC One M8 og til dels den nye Moto X (dog er Moto's lille batteri måske en dealbreaker for nogen).
Jeg siger da heller ikke andet? Jeg siger bare hvis Samsung Galaxy S5 og OnePlus kostede det samme, ville folk nok ikke kende til OnePlus, da Samsung allerede er en velkendt og udbredt telefon rundt om i verden. Det er jo fordi OnePlus koster så lidt, at den gennemsnitlige dansker så gerne vil have fingrende i den, i forhold til de andre topmodeller. Smiley
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1249: 24 Sep 2014, 13:52 »

Jeg siger da heller ikke andet? Jeg siger bare hvis Samsung Galaxy S5 og OnePlus kostede det samme, ville folk nok ikke kende til OnePlus, da Samsung allerede er en velkendt og udbredt telefon rundt om i verden. Det er jo fordi OnePlus koster så lidt, at den gennemsnitlige dansker så gerne vil have fingrende i den, i forhold til de andre topmodeller. Smiley

Tjae.. Så er vi vel egentlig nogenlunde enige Thumbs Up
Logged

Aldrig alene!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1250: 24 Sep 2014, 14:59 »

Til jer der ønsker en OnePlus One, kan jeg anbefale at følge med på Mobildebat.dk
Der er ofte OPO til salg fra de mobilfreaks der bare lige skal prøve den og sælger hurtigt pga de skal prøve noget andet.
Der er også en dedikeret tråd til invites.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1251: 06 Okt 2014, 17:00 »

Nogle her der har erfaringer med Iphone 6, og eventuelt kan komme med deres mening?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1252: 19 Okt 2014, 23:11 »

Nogle her der har erfaringer med Iphone 6, og eventuelt kan komme med deres mening?

Du mener galaxy s3 ? Peace nåeh nej de har bare stjålet designet derfra
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1253: 20 Okt 2014, 21:55 »

Nogen der har en invite til OnePlusOne de kan undvære? Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1254: 20 Okt 2014, 22:34 »

Nogen der har en invite til OnePlusOne de kan undvære? Smiley

De åbner for bestilling om ganske få dage... Syv styks faktisk. Læs mere om det her:

http://preorder.oneplus.net/

Jeg var så heldig, at få én da de delte 20.000 ud for et par uger siden, og har nu haft min OnePlus i halvanden uges tid cirka. Gevaldig opgradering fra min trætte og slidte IPhone 4!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1255: 21 Okt 2014, 10:30 »

Nogen der har en invite til OnePlusOne de kan undvære? Smiley

Jeg havde 8 invites da de gav dem væk for et par uger siden, men de udløb desværre, da ingen gad have dem... Men prøv at kigge på ebay og DBA. Der er flere, der giver dem væk Smiley
Logged

Aldrig alene!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1256: 21 Okt 2014, 10:38 »

Nogen der har en invite til OnePlusOne de kan undvære? Smiley
mandag mellem 16-17 kan alle bestille  Thumbs Up
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1257: 21 Okt 2014, 15:08 »

Ville bare gerne have den nu, og ikke om en uge. Men takker for svar. Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1258: 27 Okt 2014, 16:30 »

http://preorder.oneplus.net
Så er det bare med at få bestilt dette pragteksempal. Helt igennem fantastisk mobil. Og så er det ikke kun 1 time deres "udsalg" varer længere idet deres servere gik ned til at starte med, så den løber godt og vel 2½ time endnu.

Held og lykke.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken mobil?
« Svar #1259: 14 Aug 2015, 11:46 »

Jeg sidder lige og kigger på en Huawei med en kammerat og han kan ikke få messenger (facebook) til at fungere ordenligt.

Når han får en besked kommer det fint frem at han har modtaget den, men det runde aktive chathoved android plejer at have dukker ikke op, men kommer kort når han trykker på ikonet for at åbne FB messenger, derefter forsvindder det igen.
Når han hiver ned i toppen og trykker på informationstegnet ved FB-messenger giver den følgende besked:
"Denne notifikation skal sikre, at din telefon beholder aktive chathoveder på skærmen og forbedrer dine erfaringer med messenger."

Er der nogen der kan hjælpe til hvordan de bliver fremme eller er det bare at vente på en opdatering hvor det virker?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010