home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:09:32 warmon Blogkonkur... #0 - Danish Viking War...
I dag kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 19:49:20 BelthazorDK Blogkonkur... [2] Journeyman - Begyn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  3 Brugere, 801 Gæster Online.

Indlæg: 1132700 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  For Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: For Danmark  (Læst 32148 gange)
TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: For Danmark
« Svar #75: 17 Dec 2013, 19:14 »

Elsker simpelthen din blog!
Du skriver helt ubeskriveligt fantastisk!! Smiley
Fortsæt.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #76: 18 Dec 2013, 10:43 »

Elsker simpelthen din blog!
Du skriver helt ubeskriveligt fantastisk!! Smiley
Fortsæt.

Rigtig dejligt at høre! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #77: 18 Dec 2013, 11:09 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

AaB CL-klar efter nervepirrende affære // 1. september 2017

Zeljeznicar var ingen stor opgave for mit AaB-mandskab i Champions League-kvalifikationens tredje runde, men det blev straks værre, da vi skulle op imod Lech Poznan i playoffrunden. En time inde i andet opgør var det polakkerne, som var videre til gruppespillet.

Et hattrick af Lukas Spalvis havde givet os en 3-2-sejr over Lech hjemme i Aalborg, så da Wojciech Ulatowski 24 minutter inde i returopgøret bragte sit hold i front, hang vi med røven i vandskorpen. Mine spillere viste fantastisk moral, og efter en times spil blev vi belønnet, da Jacob Dehn dukkede op ved bagerste stolpe ved et hjørnespark og udlignede til 1-1.

Men intet var endnu sikkert, og polakkerne manglede stadig bare et mål. Men så trådte 18-årige Flemming Poulsen i karakter: Den offensive midtbanespiller modtog bolden på midten af Lechs banehalvdel, rundede to modstandere, inden han alene med Lech-keeperen gjorde det til 2-1. Nu resterede 10 minutter, som Lech ikke formåede at få noget ud af. Vi vandt 2-1 og er nu klar til et meget svært gruppespil med Barcelona, Shakhtar og Monaco. Umiddelbart har jeg ingen forventninger om at få point.

Vi er ikke det eneste danske hold, som er klar til europæisk gruppespil. FC Midtjylland har besejret Setúbal og er klar til Europa League-gruppespillet. FC København var tæt på CL-gruppespillet efter en 3-2-sejr hjemme over Sporting. Desværre gjorde portugiserne det af med københavnerne i returopgøret med en 3-0-triumf. Esbjerg og Viborg klarede ikke Europa League-kvalifikationen.

I ligaen har vi indkasseret to nederlag efter seks runder. Brøndby og FC København besejrede os med henholdsvis 2-1 og 2-0. Imod FC København fik Würtz rødt kort efter blot 17 minutter, hvilket selvfølgelig ikke gjorde det lettere for os.

De øvrige fire kampe har vi vundet. Kasper Kusk har scoret i dem alle sammen og er klubtopscorer med i alt seks mål. Silkeborg (4-1), Horsens (2-1), Esbjerg (2-0), og OB (4-2) er de fire hold, som har fået smæk af de danske mestre.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: For Danmark
« Svar #78: 18 Dec 2013, 12:04 »

Fantastisk blog du har gang i SirToby Thumbs Up

Nyder virkelig at følge med i din blog, og ser frem til næste update Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: For Danmark
« Svar #79: 18 Dec 2013, 12:18 »

Tillykke  med kvalifikationen til Champions League - en hård gruppe, men samtidigt har du mulighed for at teste dig af mod nogle af Europas stærkeste modstandere..

Hvordan er Monaco som hold - Er de kommet i eliten i Europa, og hvordan klare de sig i ligaen?
Det må vel efterhånden også være svært for dig at holde på Kasper Kusk? Interessen må da være stor efterhånden...
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #80: 18 Dec 2013, 13:50 »

Flot og stilren blog, Sir Toby.

Jeg har læst med siden starten og ser frem til hver eneste update.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #81: 18 Dec 2013, 13:57 »

Altid spændende læsning. Følger med her Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #82: 18 Dec 2013, 20:16 »

Fantastisk blog du har gang i SirToby Thumbs Up

Nyder virkelig at følge med i din blog, og ser frem til næste update Smiley

Flot og stilren blog, Sir Toby.

Jeg har læst med siden starten og ser frem til hver eneste update.

Altid spændende læsning. Følger med her Smiley

Dejligt I læser med, gutter!

Tillykke  med kvalifikationen til Champions League - en hård gruppe, men samtidigt har du mulighed for at teste dig af mod nogle af Europas stærkeste modstandere..

Hvordan er Monaco som hold - Er de kommet i eliten i Europa, og hvordan klare de sig i ligaen?
Det må vel efterhånden også være svært for dig at holde på Kasper Kusk? Interessen må da være stor efterhånden...

Tak, tak!

Jeg ved ikke, hvordan Monaco klarer sig i den hjemlige, men de slog som bekendt mig ud af Europa League i sidste sæson og endte i semifinalen, hvor Liverpool slog dem ud på straffespark. Ellers er det faktisk første år, at de er i Champions League, så helt godt har de ikke gjort det. Det er til trods for, at de har spillere som Tello, Falcao, Salvio, Moutinho, Ayew, Kondogbia, Koke og Dante.

Der er konstant interesse i Kusk, Thomsen, Bruhn, Thelander, Spalvis, Dalsgaard og Dehn. Der har været bud på omkring fem millioner pund for de tre førstnævnte. Men indtil videre har det ikke været det store problem at holde på dem. Hvis de brokker sig, fortæller jeg dem, at holdet vinder guld. Og når jeg så vinder mesterskabet, så kan jeg forlænge med dem. Kusks kontrakt er lige blevet forlænget til år 2022.
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #83: 19 Dec 2013, 07:51 »

Fed blog Sir.. Jeg har også hentet lidt inspiration herfra - er selv startet blog med AGF - og vil forsøge at gå efter danske spillere/talenter så vidt muligt, men stadig have et slagkraftigt hold. Det går hvertfald over alt forventning med mit save
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #84: 19 Dec 2013, 20:09 »

Fed blog Sir.. Jeg har også hentet lidt inspiration herfra - er selv startet blog med AGF - og vil forsøge at gå efter danske spillere/talenter så vidt muligt, men stadig have et slagkraftigt hold. Det går hvertfald over alt forventning med mit save

Glad for at kunne inspirere Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #85: 19 Dec 2013, 20:50 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

Messi, Neymar og Suarez? Prøv med Würtz, Blåbjerg og Kusk // 1. november 2017

Monaco, Shakhtar og Barcelona lød umiddelbart som en alt for stor mundfuld, men efter tre runder ser det måske ikke så umuligt ud at få noget ud af gruppespillet. AaB har været Champions Leagues største overraskelse.

første runde
Monaco - AaB 2-1
0-1, Jonas Ravn (67) - 1-1, Pandza de Buisson (83) - 2-1, Falcao (87)

Vi lagde ud i Monaco imod den stenrige klub med store navne som Falcao, Moutinho og Dante i startopstillingen. Der var intet pres på spillerne, og jeg forventede ingenting, men da Jonas Ravn efter 68 minutter bragte os i front, og vi samtidig havde holdt Falcao og co. fra mange store chancer, troede jeg på point. Desværre endte vi uden point, og det var specielt frustrerende, fordi Rønnow fejlede fælt ved Falcaos matchvindermål: Et komplet ufarligt indlæg fra Monacos venstre side ender hos Rønnow, som af uforklarlige årsager taber bolden lige ud i fødderne på Falcao, som sparker bolden i mål.

Vi spillede lige op med Monaco, og det var yderst tilfredsstillende - men vi stod stadig tilbage med ærgrelse.

anden runde
AaB - Shakhtar 3-2
1-0, Andreas Bruhn (str. 32) - 1-1, Lewis Holtby (58) - 1-2, Sergiy Kryvtsov (83) - 2-2, Jonas Ravn - Jim Larsen (92)

De døende minutter blev vores akilleshæl imod Monaco, men situationen var helt omvendt, da 10500 dannede rammen om en 3-2-sejr over Shakhtar på Nordjyske Arena. Morten Bjerg Bøge skaffede efter en halv time et straffespark, som Bruhn udnyttede, men da uret rundede 83 minutter, var vi bagud, og det så ud til, at et sent mål atter skulle ødelægge det for os. Men i minut 88 dukkede Ravn op på et indlæg fra Kusk, og i overtidens andet minut var det Jim Larsen, som sikrede os tre point efter et hjørnespark. Klimaks i Aalborg.

tredje runde
AaB - Barcelona 3-1
1-0, Rasmus Würtz (7) - 2-0, Jakob Blåbjerg (30) - 3-0, Kasper Kusk (52) - 3-1, Javier Mascherano (74)

Det var stort at score to sene mål og få den første Champions League-sejr, men det skulle blive endnu større, da de spanske mestre og sidste års semifinalister fra Barcelona gæstede os i Nordjylland. Barcelonas tre forreste var Messi, Neymar og Suarez - altså en absolut frygtindgydende trio. Der var atter propfyldt på Nordjyske Arena, og tilskuerne skulle ikke vente længe på noget at juble over. Inden der var spillet syv minutter, havde Würtz scoret efter klumpspil i Barcelonas felt efter et hjørnespark. Efter en halv time havde Jakob Blåbjerg sneget sig med op i Barcelonas ende, og han smadrede bolden ind bag Barcelona-keeperen efter indlæg fra Jesper Jørgensen.

Sensationen kom nærmere, og kort inde i anden halvleg havde publikum svært ved at tro deres egne øjne. Andreas Bruhn tog en god tur på venstre kanten og så slog et indlæg mod bagerste stolpe, hvor Kusk headede bolden i kassen til 3-0. Vi førte med tre mål over holdet, som i sidste sæson hentede hele 95 point i den bedste spanske række.

Der skal held til at slå Barcelona, og det havde vi bestemt også. Spanierne havde deres chancer, og de må bestemt have været frustreret, da dommeren fløjtede af. De ramte træværket to gange og havde flere åbne målchancer, men de fik kun reduceret en enkelt gang, og så var det en kendsgerning, at vi hentede en sensationel 3-1-sejr over Barcelona.

« Seneste Redigering: 19 Dec 2013, 20:52 af SirToby » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: For Danmark
« Svar #86: 19 Dec 2013, 22:44 »

Hov, du er vist kommet til at hænge stillingen på hovedet...   crazy


Sku nogle imponerende Champions League resultater - Gør du noget anderledes i forhold til CHL, fremfor ligaen? Både mht. til det taktiske, men også pressehåndtering, team talks etc..
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #87: 19 Dec 2013, 22:51 »

Fremragende blog du har her, jeg følger stærkt med!
Du skriver rigtig godt og du præstere virkelig, rigtig godt gået indtil videre i CHL.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #88: 20 Dec 2013, 17:01 »

Hov, du er vist kommet til at hænge stillingen på hovedet...   crazy


Sku nogle imponerende Champions League resultater - Gør du noget anderledes i forhold til CHL, fremfor ligaen? Både mht. til det taktiske, men også pressehåndtering, team talks etc..

Jeg forventede naturligvis ikke noget fra mine spillere til Champions League-kampene, som jeg normalt gør i ligaen, så derfor var der ikke noget pres på mine spillere. Men derudover lavede jeg faktisk ikke nogen store ændringer i forhold til ligakampene.

Fremragende blog du har her, jeg følger stærkt med!
Du skriver rigtig godt og du præstere virkelig, rigtig godt gået indtil videre i CHL.

Det glæder mig at høre! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #89: 21 Dec 2013, 11:01 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

Marginaler fra videre avancement i CL // 1. januar 2018

Vi tog tredjepladsen i Champions League-gruppespillet, hvilket jeg ikke stiller mig utilfreds med – men vi var tæt på at ende i top to.

Lionel Messi var ikke topform, da han var i Aalborg, men det var han til gengæld, da vi gæstede Barcelona på Camp Nou. Messi scorede hattrick, mens Piqué også fandt vej til netmaskerne. Rasmus Thelander fik pyntet på resultatet, som blev 4-1. Et acceptabelt resultat set i skyggen af 3-1-sejren på hjemmebane. At tabe samlet med kun et mål imod Barcelona er ingen skam.

Monaco var næste modstander, og igen overraskede vi hele Europa. Simon Sterring scorede kampens eneste mål i en flot 1-0-sejr, som betød, at vi var bedre end Monaco indbyrdes. Dermed fik vi maksimum point hjemme på Nordjyske Arena, hvilket var meget tilfredsstillende.
ÅRETS HOLD
Bendtner
Fischer - Poulsen - Kusk
Schöne - Eriksen
Ahlmann - Verstergaard - Okore - Ankersen
Ousted

Monaco, Barcelona og os selv havde ni point hver inden sidste runde. Vi havde bare til opgave at få point i Ukraine, da vi var bedre indbyrdes end Monaco. Det startede glimrende, da Flemming Poulsen kun skulle bruge 18 minutter på at bringe os i front, men inden der blev fløjtet til pausete, førte Shakhtar med 2-1. Efter 58 minutter blev det også 3-1, men jeg troede stadig på det, fordi vi skabte stadig målchancer. Kusk brændte straffespark efter 62 minutter, men efter 78 minutter fik vi endelig omsat en chance til mål. Igen var det Poulsen, og nu gik jagten på en uafgjort for alvor ind. Vi havde chancerne og endte med at have skabt seks åbne målchancer i alt. Shakhtar vandt 3-2, men vi var utrolig tæt på at få det ene point, vi skulle bruge. At vi ikke fik det, var der nogen i Monaco, som var glade for. Barcelona havde nemlig tabt 3-1, men de kunne takke Shakhtar for, at de endte på andenpladsen.
ÅRETS SPILLER
Kasper Kusk

ÅRETS U21-TALENT
Simon Sterring

ÅRETS U19-TALENT
Flemming Poulsen

ÅRETS U17-TALENT
Ronnie Laudrup

Nu venter to opgør imod CSKA Moskva i Europa League, og det brokker jeg mig ikke over. At få ni point i så svær en Champions League-gruppe var ikke noget, jeg turde håbe på.

Vi har fået noget mere Champions League-erfaring, og det så heldigvis ud til, at vi kan drage nytte af det allerede til næste sæson. Vi ligger nemlig på førstepladsen i Superligaen ved nytår. I 18 kampe har vi hentet 41 point, hvilket er fire mere end FC Midtjylland på ligaens næstøverste placering. Ligesom i sidste sæson er Kasper Kusk vores topscorer. 12 mål er det blevet til. Jonas Ravn og Simon Sterring følger med hver 11 mål.

Jeg har fået givet en masse spilletid til Morten Bjerg Bøge og Ronnie Laudrup, hvilket jeg går meget op i. Bøge har kvitteret med syv oplæg, Laudrup med seks. Laudrup er i øvrigt også lige blevet kåret til årets U17-talent, mens Flemming Poulsen tog prisen for U19. Der stod også en AaB-spiller på U21-prisen, nemlig Simon Sterring. Kusk, Ahlmann og Poulsen kom på årets hold. Et hold, som havde navne som Christian Eriksen, Viktor Fischer og Nicklas Bendtner.

Desuden er vi klar til pokalsemifinalen, hvor AGF venter. Så alting ser positivt ud for AaB, efter halvdelen af sæsonen er gået: Vi ligger nummer et, vi er stadig i Europa, og vi ligger lunt i pokalsvinget.

Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010