home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  For Danmark
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: For Danmark  (Læst 32440 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #60: 11 Dec 2013, 11:54 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

Svanerne fik smæk af Kusken // 2. september 2016

Da et af største engelske talenter i form af Will Hughes scorede til 1-0 på Liberty Stadium kort inde i anden halvleg, havde jeg svært ved at tro på, at vi kunne få et godt resultat, og at vi overhovedet kunne gå videre. Men en suveræn anden halvleg af Kasper Kusk ændrede billedet fuldstændig.
SUPERLIGA
vs. Viborg (h) 2-0
vs. AGF (h) 3-0
vs. FC København (a) 0-0
vs. FC Midtjylland (a) 5-3

EUROPA LEAGUE
vs. Swansea (a) 4-2
vs. Swansea (h) 0-1

Fra minut 58 til minut 78 scorede Kasper Kusk tre mål, og Nicolaj Thomsen var oven i købet også kommet på tavlen i mellemtiden. Nathan Dyer fik reduceret for Swansea, men det kunne ikke ændre ved, at vi fik et forrygende resultat. 4-2 i Wales var et yderst tilfredsstillende resultat, og nu måtte kvalifikation ikke glippe.

Men jeg fik mine bange anelser, da Wilfried Bony blot skulle bruge 14 sekunder til at bringe Swansea i front på Nordjyske Arena. Vi lod os dog heldigvis ikke skræmme af chokstarten, og kampen blev en jævnbyrdig affære, hvor begge mandskaber havde målchancer. Men det blev ved 0-1, hvilket ikke gjorde mig noget. Vi er klar til gruppespillet, hvor vi får mulighed for at få revanche imod Bordeaux. De to øvrige hold er Standard og Metalist.

Det har generelt været en god september måned. Kusk og Bruhn sænkede Viborg med et mål hver, mens Jannik Pohl nettede to gange i 3-0-sejren over AGF. Vi holdt buret rent for tredje gang i træk, da vi gæstede Parken. Kasper Kusk blev udvist efter 32 minutter, og vi havde ikke en eneste afslutning i løbet af kampen, og vi var meget heldige med, at FC København var ekstremt ineffektive.

Senest er det blevet til en yderst vigtig sejr på 5-3-sejr over de forsvarende mestre. Jeg havde brokket mig over Kusks udvisning i København-kampen og havde derfor intet at sige i kampen imod Midtjylland på grund af karantæne. Derfor var det dejligt, at assistent Allan Kuhn kunne tage over og sikre tre point efter en suveræn første halvleg og en skidt anden. Vi førte 4-0 i pausen, men inden uret havde rundet en time stod det 4-3. Kort før tid lukkede Jim Larsen heldigvis kampen til vores fordel.

Transfervinduet er lukket, og jeg har sagt farvel til Magnus Troest, som er skiftet til Esbjerg. Desuden har jeg udlejet Jakob Blåbjerg til FC Midtjylland, da jeg tror, at han vil få mere spilletid der. Det betyder, at jeg har denne trup til rådighed.


De 11 udvalgte til kampen på Liberty Stadium
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: For Danmark
« Svar #61: 11 Dec 2013, 12:02 »

Flotte resultater, specielt med sejren i Wales.

Derudover må det være rart at have en assisterende manager til at tage over, når nu du ikke kan styrer dig i medierne..  Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #62: 13 Dec 2013, 10:18 »

Flotte resultater, specielt med sejren i Wales.

Derudover må det være rart at have en assisterende manager til at tage over, når nu du ikke kan styrer dig i medierne..  Wink

Haha, ja, det var fandme et godt stykke arbejde af Allan Kuhn Wink og en mærkelig oplevelse ikke at kunne stille noget op, tror det er første gang, jeg har fået karantæne i Football Manager.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #63: 14 Dec 2013, 10:56 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

AaB bedre end nogensinde // 1. november 2016

Vi har i den grad ramt formen i det nordjyske. Så meget, at alt andet end guldmedaljer til sommer vil være en stor skuffelse. Vi har spillet 14 ligakampe, og vi har blot tabt point to gange.
SUPERLIGA
vs. OB (h) 2-0
vs. Randers (a) 3-0
vs. Brøndby (h) 3-1
vs. Esbjerg (h) 2-0
vs. Horsens (a) 1-0
vs. SønderjyskE (h) 3-1
vs. FC Vestsjælland (h) 5-0


EUROPA LEAGUE
vs. Metalist (h) 2-1
vs. Standard (a) 2-2
vs. Bordeaux (a) 2-3


POKALTURNERING
vs. Viby (a) 5-1
vs. Fremad Amager (a) 5-0

Vores sidste syv ligakampe har kastet 21 point af sig, og vi har kun lukket to mål ind. Sidst fik FC Vestsjælland en sæk på 5-0, og det skete til trods for, at Würtz var blevet udvist kort inde i anden halvleg. På daværende tidspunkt førte vi blot 2-0, og at vi endte med at vinde 5-0 er med til at bevise, at vi er i suveræn form i øjeblikket.

Vores 1-0-sejr ude over Horsens var også særdeles tilfredsstillende. Jeg lagde en meget høj defensiv linje til kampen, fordi Horsens' to forreste spillere var af de langsomme slags, og det gav i den grad pote. Horsens havde én afslutning... som var et langskud... som blev blokeret. Vi havde total kontrol over kampen, og det var på udebane imod et hold, som på daværende tidspunkt lå nummer tre.

Brøndby ligner vores største konkurrenter i år, og dem satte vi også til vægs, da de gæstede Nordjyske Arena. To Bruhn-kasser og et enkelt af Spalvis sænkede de gule og blå, og så betød gæsternes overtidsscoring ikke meget. Vi ligger på 1. pladsen med 12 sejre, en uafgjort og et nederlag og har otte point ned til Brøndby.
TOPSCORERE
12 – Nicolaj Thomsen
10 – Kasper Kusk
9 – Lukas Spalvis

ASSISTKONGER
14 – Andreas Bruhn
7 – Emiliano Marcondes
6 – Kasper Kusk

I de øvrige turneringer er vi også med. Viby og Fremad Amager var selvfølgelig ingen store udfordrere, men det var dejligt at kunne give spilletid til nogle af reserverne. Ronnie Laudrup kom i spil i begge kampe, og imod Amager lagde han op til to mål. Jannik Pohl slog også til med i alt tre mål, mens Flemming Poulsen også fandt frem til netmaskerne.

I Europa League grundlagde Thelander og Spalvis en god start med et mål hver i 2-1-triumfen imod Metalist. I næste runde var Spalvis igen på pletten, da han bragte os i front med 2-1 ude imod Standard. Desværre fik belgierne udlignet med et kvarter igen, men 2-2 var også et godkendt resultat. Senest blev det også til et hæderligt resultat på 2-3 i Frankrig efter to Kusk-scoringer. Vi er stadig med i kampen om en placering i top to, men vi skal til at vinde igen.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #64: 14 Dec 2013, 13:17 »

Virkelig en fremragende blog det her, intet mindre! At det så er med AaB gør kun oplevelsen endnu bedre (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #65: 14 Dec 2013, 21:06 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

AaB videre i Europa - endelig! // 1. februar 2017

Bordeaux slog os for fjerde gang på et år, men det kunne ikke ændre ved, at vi tog 2. pladsen i vores Europa League-gruppespil. Sejre over Metalist og Standard cementerede vores videre avancement i Europa.
SUPERLIGA
vs. Viborg (a) 1-0
vs. FC København (h) 1-3
vs. FC Midtjylland (h) 0-0

EUROPA LEAGUE
vs. Bordeaux (h) 1-2
vs. Metalist (a) 2-0
vs. Standard (h) 1-0

POKALTURNERING
vs. Ringkøbing (a) 10-1

Det var et frustrerende nederlag, vi fik os, da Bordeaux gæstede Nordjyske Arena. Franskmændene var allerede foran med 2-0, da uret rundede 18 minutter, men der fra begyndte vi at tage os sammen. Vi skabte mange chancer, og burde have scoret op til flere mål, men det blev ved Nicolaj Thomsens overtidsscoring, og der var det for sent. Vi tabte atter imod Bordeaux, og nu begyndte det at se svært ud med kun fire point i fire kampe.

Men med først en 2-0-sejr i Ukraine over Metalist på mål af Thomsen og Kusk, og senere en 1-0-sejr hjemme over Standard på en scoring af holdets eneste udlænding, Lukas Spalvis, blev vi klar til første knockoutrunde i Europa League. Her skal vi op imod franske Monaco, som har spillere som Dante, Falcao, Moutinho, Cristian Tello og Koke på holdet. Det bliver utroligt svært at komme videre herfra, men skulle det ske, så har vi chancen for at møde FC Midtjylland, som møder Lech, i den følgende runde. FC København er også er i knockoutspillet - de møder Arsenal.

I ligaen har vi skuffet en smule siden sidst. FC København var bedre end os, da de gæstede Nordjylland, og imod FC Midtjylland var vi utroligt ineffektive. Vi burde have nuppet sejren imod de forsvarende mestre. Imod Viborg blev 17-årige Flemming Poulsen helten med et mål i anden halvleg.

Vi er desuden klar til to semifinaleopgør imod Horsens, efter Ringkøbing fik en ordentlig sæk på 10-1. Emiliano Marcondes var kampens spiller med tre mål og to oplæg. Viborg møder enten FC Købenavn eller Brøndby i den anden semifinale.

Vi har fået tilgang af en 18-årig Jonas Ravn fra FC Midtjylland. Ravn er angriber, og jeg tror, han har en stor fremtid foran sig. Han har også kostet klubben £1.400.000. Men Ravn er ikke den eneste, som vi har hentet hos midtjyderne. Simon Sterring, som i øjeblikket er udlejet til FC Nordsjælland, hvor han gør det fantastisk med 11 mål og syv oplæg i 18 kampe, ankommer til sommer for £750.000. Sterring er en spiller, jeg har store forventninger til. En af klubbens store forsvarstalenter, Gustav Lose, er blevet udlejet til FC Vestsjælland for resten af sæsonen.

« Seneste Redigering: 14 Dec 2013, 21:07 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #66: 15 Dec 2013, 16:55 »

Virkelig en fremragende blog det her, intet mindre! At det så er med AaB gør kun oplevelsen endnu bedre (:

Det glæder mig, at du nyder det!  Thumbs Up
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #67: 15 Dec 2013, 18:00 »

Simon Sterring skal du nok blive glad for, han blev aldrig til andet end 3 valg i mit Brøndby save, men fik alligevel skudt ham afsted for 30 mio + 50% af næste salg til Torino! Smiley
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #68: 15 Dec 2013, 21:01 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

Monaco for stærke - men det lugter af guld // 4. april 2017

Monaco var som forventet en for stor mundfuld, men til gengæld begynder det mere og mere at ligne et suverænt mesterskab til AaB.
SUPERLIGA
vs. AGF (a) 3-1
vs. OB (a) 2-1
vs. Randers (h) 1-1
vs. Brøndby (a) 4-0
vs. Esbjerg (a) 5-0
vs. SønderjyskE (a) 2-0
vs. Horsens (h) 3-0

EUROPA LEAGUE
vs. Monaco (h) 0-2
vs. Monaco (a) 1-1

Vi tabte samlet 3-1 til Monaco efter at have fået et hæderligt 1-1-resultat på udebane. Jeg var tilfreds og havde ikke forventet mere efter den meget svære lodtrækning. Flemming Poulsen var vores målscorer. FC København røg ud til Arsenal med samlet 9-2, mens FC Midtjylland slog Lech ud. Monaco har så siden slået midtjyderne ud med 6-1.

Netop vores 17-årige målscorer fra Monaco-kampen, Flemming Poulsen, har spillet sig ind i varmen. Han har gjort det så godt, at han har været fast mand på holdkortet i det nye år. Han har scoret to mål og lagt op til tre siden Europa League-kampene, hvilket betyder, at han i alt er oppe på ni mål og seks assists for denne sæson.

Og Poulsen har været en del af et AaB-hold, som har været fantastiske i 2017. Det har Esbjerg og Brøndby blandt andre fået at mærke. Kasper Kusk scorede hattrick, og nyerhvervelsen, Jonas Ravn, fuldgjorde ydmygelsen, da vi vandt 4-0 på Brøndby Stadion. 18-årige Ravn var i endnu større målhumør, da vi gæstede Esbjerg. Fire mål blev det til for den tidligere FC Midtjylland-spiller, som altså har fået en flyvende start for klubben.

Senest præsterede Kasper Kusk at score endnu et hattrick, da Horsens kom på besøg, hvilket gør ham til klubtopscorer med 18 mål. Nicolaj Thomsen følger med 17 mål, mens Andreas Bruhn fører oplægslisten med 18 af slagsen.

Vi er hele 18 point foran FC København på 2. pladsen. Der er mange hold, der kæmper om 1. pladsen, men jeg tør godt at sige, at der kun er et hold, der spiller om guldet. Rigtig, rigtig meget skal gå galt, hvis ikke AaB skal snuppe deres første mesterskab siden 2008. Vi har ganske enkelt været suveræne i år.

Desuden har vi haft vores årlige youth intake. Det har ikke været noget at skrive hjem om de sidste år, men i år er der måske et lille håb om noget. Troels Nygaard har potentialet, men jeg er langt fra sikker på, at han lever op til det.


Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: For Danmark
« Svar #69: 15 Dec 2013, 21:08 »

Fantastisk sæson du har gang i, og det kan jo umuligt gå galt. Så stort tillykke med mesterskabet   Thumbs Up

Hvordan går det for Danmark på koefficient listen, og generelt for de danske hold i europæisk fodbold..? I mit spil, hvor jeg skal til at i gang med 3 sæson, der rasler Danmark ned af listen og ligger nr. 25, men kan vist forvente at ligge på en 29. plads efter 3. sæson, og så har en nation som Liechtenstein overhalet Danmark   Shockeret
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #70: 15 Dec 2013, 21:13 »

Fantastisk sæson du har gang i, og det kan jo umuligt gå galt. Så stort tillykke med mesterskabet   Thumbs Up

Hvordan går det for Danmark på koefficient listen, og generelt for de danske hold i europæisk fodbold..? I mit spil, hvor jeg skal til at i gang med 3 sæson, der rasler Danmark ned af listen og ligger nr. 25, men kan vist forvente at ligge på en 29. plads efter 3. sæson, og så har en nation som Liechtenstein overhalet Danmark   Shockeret

Jeg takker!  Smiley

Det lyder da godt nok helt vildt! Meget mærkeligt.

Altså der var jo tre danske hold i Europa League efter nytår i nuværende sæson, hvilket må siges at være ok. Klart det bedste år de sidste syv år. Danmark kravler op på 12. pladsen på listen til næste sæson og får dermed en plads direkte i Champions League-gruppespillet.

Det lyder meget mærkeligt, at Danmark ligger på 29. pladsen!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: For Danmark
« Svar #71: 15 Dec 2013, 21:22 »

Tja, de danske hold har desværre ikke klaret sig særlig godt i Europa, hvor jeg som det eneste hold nåede et gruppespil i sidste sæson (og det var kun i EL)

Samtidigt så mister Danmark jo en masse gode sæsoner, og når man ikke får hentet nogen point til, ja så står det skidt til...

Koefficient listen
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #72: 15 Dec 2013, 21:36 »

Tja, de danske hold har desværre ikke klaret sig særlig godt i Europa, hvor jeg som det eneste hold nåede et gruppespil i sidste sæson (og det var kun i EL)

Samtidigt så mister Danmark jo en masse gode sæsoner, og når man ikke får hentet nogen point til, ja så står det skidt til...

Koefficient listen

Ja, det ser bestemt ikke for godt ud. Danmarks koefficient hedder 30.700 i min næste sæson. Det er primært takket være de to sidste sæsoner, som har givet næsten 20.000 i alt.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #73: 17 Dec 2013, 10:12 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

AaB gør rent bord // 1. juni 2017

AaB har ikke tabt en fodboldkamp, siden Monaco var på besøg. Det er 20 kampe i træk som ubesejret. AaB har været helt suveræne i denne sæson og har fortjent lade sig hylde som både pokal- og ligavindere.
SUPERLIGA
vs. FC Vestsjælland (a) 3-0
vs. Viborg (h) 0-0
vs. FC København (a) 4-0
vs. AGF (h) 0-0
vs. OB (h) 3-2
vs. FC Midtjylland (a) 3-0
vs. Brøndby (h) 3-2
vs. Randers (a) 1-0
vs. Esbjerg (h) 4-1


POKALTURNERING
vs. Horsens (a) 3-1
vs. Horsens (h) 2-2
vs. Viborg (n) 4-0

FC København og Horsens skulle vise sig at blive de eneste, som formåede at besejre os i ligaen i år. Og det skete sjovt nok begge gange på Nordjyske Arena. Vi har været bedst på udebane, hvor det er blevet til 15 sejre og en uafgjort - en helt fantastisk statistik.

En suveræn udebanestatistik var stærkt
medvirkende til mesterskabet. AaB hentede
46 point ud af 48 mulige på udebane.

At vi har været bedst på udebane, understreges at to kampe i april. Hjemme imod Viborg fik vi 0-0. Vi havde godt nok 31 afslutninger, og skulle der have været en vinder, var der ikke nogen tvivl. Fire dage senere kom vi så besøg hos FC København, og her var spillerne helt suveræne. Larsen, Bruhn, Spalvis og Kusk grundlagde en 4-0-sejr i løvernes hule.

Vi formåede at spille 0-0 endnu en gang, men i de kampe, hvor jeg kunne brokke mig over vores ineffektivitet, kunne jeg i stedet glæde mig over defensiven, som har været fremragende. Vi har kun lukket 19 mål ind i ligaen, her af seks på udebane. Forsvaret har været yderst tilfredsstillende.

Jeg frygtede, at vores flotte stime skulle ende med et nederlag i sidste runde, da Esbjerg bragte sig foran efter 39 minutter. Men så dukkede vores litauer op og scorede et hattrick. Lukas Spalvis nettede tre, og Jim Larsen kom også på tavlen, og så sluttede vi sæsonen på flot manér.

Reserverne fik lov til at spille holdet i pokalfinalen. Claus Poulsen, Leif Holm, Jannik Pohl og Ronnie Laudrup var med, da vi vandt 3-1 ude imod Horsens, og de var også med i returkampen, hvor Holm oven i købet kom på tavlen. I finalen fik vi ikke meget modstand. Viborg havde to afslutninger, og vi endte som fortjente vindere takket være mål fra Larsen, Ravn, Pohl og et selvmål.

Sæsonens store profiler har igen været Nicolaj Thomsen, Kasper Kusk og Andreas Bruhn. De har imponerende 54 mål og 49 oplæg imellem sig i denne sæson. Fansene kårede Bruhn som sæsonens bedste. Lukas Spalvis havde også sin måske bedste sæson. Han fik ikke så meget spilletid, som han plejer, men det blev alligevel til en scoringsrekord på 18 mål.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For Danmark
« Svar #74: 17 Dec 2013, 18:20 »

AAB
|| FOR DANMARK ||

ET KIG PÅ DEN NYE UNGDOM // 16. juli 2017

Sidst jeg tog et kig på ungdommen, handlede det om spillere, som jeg har haft fra starten af. Thomsen, Kusk, Bruhn, Blåbjerg og så videre. Denne gang skal vi have et kig på de spillere, som jeg har hentet for minimum omkring to år siden, og som ikke var her fra starten af.

CLAUS POULSEN || VED ANKOMST - NU

Kom til i mit første youth intake, og derfor sætter jeg meget pris på Poulsen og håber meget på, at han får en lang fremtid i klubben. Han har indtil videre været igennem en særdeles god udvikling. Han fik otte kampe for førsteholdet i sidste sæson, og jeg håber, at jeg enten kan give ham flere kampe eller udleje ham.

JACOB DEHN || VED ANKOMST - NU

Dehn har været fantastisk lige siden, at han kom til. Han har udviklet sig godt, og han har helt sikkert en lang fremtid i klubben, hvis jeg kan holde på ham. 36 U21-landskampe siger også alt om hans kvalitet.

MORTEN BJERG BØGE || VED ANKOMST - NU

Bøge har en stor fremtid, tror jeg. Han bliver kaldt den nye Jan Mølby, og i sidste sæson havde et fremragende lejeophold i Esbjerg, hvor han scorede seks mål og lagde op til 13. Jeg håber at kunne give ham chancen for AaB i år.

GUSTAV LOSE || VED ANKOMST - NU

Jeg er ikke sikker på, at Lose har en fremtid i AaB. Han har ikke udviklet sig specielt meget, og hans lejeophold i Silkeborg og FC Vestsjælland har ikke været gode. Han får lov til at blive i klubben i år.

EMILIANO MARCONDES || VED ANKOMST - NU

Marcondes har ikke udviklet sig helt vildt, men han har stadig potentialet til at blive god nok. Han leverede 13 oplæg for mig i sidste sæson, og hvis jeg formår at give ham chancen, hvilket er svært med alle de offensive midtbanespillere, som jeg råder over, kan han måske have en fremtid under mig.

FLEMMING POULSEN || VED ANKOMST - NU

Poulsen kan blive en af de helt store. Som 17-årig var han en af mine bedste i sidste sæson. Nu er han 18, og han har allerede spillet seks kampe for U21-landsholdet. Hans hurtighed kan skabe problemer for de fleste hold.

LEO SAKHAROFF || VED ANKOMST - NU

Ligesom Claus Poulsen har vi her en talentfuld keeper. Han fik 20 kampe for Vejle i 1. divisionen i sidste sæson, og nu skal han måske have nogle kampe under mig for at fortsætte sin udvikling.

---

Udover de syv lovende spillere ovenfor har jeg også Ronnie Laudrup, Nicolai Bramsen, Leif Holm, Jonas Ravn og Troels Nygaard af spændende navne at følge i fremtiden, men de har ikke været har længe nok endnu til, at jeg tager et kig på deres udvikling.

Ydermere har klubben gået tilgang af tre nye spændende spillere. Simon Sterring er selvfølgelig kommet, men også Lars Thomsen og Henrik Sørensen er ankommet til Aalborg. Sterring sluttede på 18 ligamål for Nordsjælland i sidste sæson, hvorfor jeg forventer, at han kan gå direkte ind på holdet og score mål. Thomsen og Sørensen er en del yngre, men med den rette udvikling kan de også nå langt i AaB. De to kostede mig i alt £500.000.

Fremtiden er lys i AaB med en masse lovende unge danskere.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010