home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 941293 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10005: 07 Jan 2015, 06:58 »

Jeg er ved at få opbygget et fint Premier League hold i FUT, men overvejede at lave endnu et med en 4-3-3 opstilling. Men det er ikke fordi at Premier League svømmer i LW'er, er der nogle som er bedre end andre til at blive om skolet, eller skal jeg bruge Tadic?

Nuværende: https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=8BonRcY1nLIaa:ps3
Og det nye: https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=cJp96kM6nLIab:ps3
efter min mening er Mertesacker og Terry et alt for langsomt forsvar Wink
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10006: 07 Jan 2015, 11:15 »

Det er heller ikke de to som jeg normalt spiller med i forsvaret, jeg tror bare at de var blevet skiftet ind pga. træthed hos de andre, eller en fejl. Jeg bytter meget rundt på mit forsvar Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10007: 07 Jan 2015, 14:23 »

efter min mening er Mertesacker og Terry et alt for langsomt forsvar Wink

Det er fløjtende ligegyldigt hvor langsomme de er, hvis du bare spiller rigtigt når de er i brug. Jeg slår altid i kontra når de andre vinder bolden og bruger min midtbane til at tilbageerobre boldende. mit forsvar er jo snart ikke meget længere fremme end kanten af mit eget felt. Og derinde er de gode i både hovedspil, tackling og positionering.

Hurtige forsvarer er ikke nødvendigvis løsningen i fifa Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10008: 07 Jan 2015, 15:05 »

Det er fløjtende ligegyldigt hvor langsomme de er, hvis du bare spiller rigtigt når de er i brug. Jeg slår altid i kontra når de andre vinder bolden og bruger min midtbane til at tilbageerobre boldende. mit forsvar er jo snart ikke meget længere fremme end kanten af mit eget felt. Og derinde er de gode i både hovedspil, tackling og positionering.

Hurtige forsvarer er ikke nødvendigvis løsningen i fifa Smiley
Du har ret i at hurtighed ikke er et must, hvis man pakker sig nede ved eget felt. Men i alle andre tilfælde er det en nødvendighed, hvis man vil have en chance mod Doumbia, Ibarbo, Sturridge etc. Smiley
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10009: 07 Jan 2015, 15:21 »

Du har ret i at hurtighed ikke er et must, hvis man pakker sig nede ved eget felt. Men i alle andre tilfælde er det en nødvendighed, hvis man vil have en chance mod Doumbia, Ibarbo, Sturridge etc. Smiley

Ingen taler om at parkere sig dernede. Men hvis man slår i kontra så snart man taber bolden fremme på banen, så falder forsvaret tilbage og så er det ligemeget om det er doumbia, ibarbo sturridge eller immobile du møder, så handler det mere om hvor god man er til at forsvare. Hvis du taber bolden tilbage på egen banehalvdel, mod de spillere du nævner, så er det snart ligemeget hvor hurtigt dit forsvar er alligevel, da det ikke er ligeså hurtigt som angriberne. alt handler bare om hvordan du bruger dit hold og udnytter de forskellige forcer spillerne har.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10010: 07 Jan 2015, 15:42 »

Det er jeg altså ikke helt enig i. Selvfølgelig, hvis du er godt nok skal du nok vinde uanset hvad, men hvis du møder en ligeværdig modstander med nogle hurtige angribere, er det uden tvivl en kæmpe fordel ikke at have Mertesacker (34 pace) og Terry (41 pace) til at forsvare.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10011: 07 Jan 2015, 17:37 »

Det er jeg altså ikke helt enig i. Selvfølgelig, hvis du er godt nok skal du nok vinde uanset hvad, men hvis du møder en ligeværdig modstander med nogle hurtige angribere, er det uden tvivl en kæmpe fordel ikke at have Mertesacker (34 pace) og Terry (41 pace) til at forsvare.

Tydeligvis har du aldrig arbejdet med at slå over i at stå dybt, når de andre erobre bolden, for det er intet problem.
Okay, Vidic og Alex har ca. 50 i pace. Men når man ligger og kæmper mod 85-95 pace mod mandstandernes angribere, så burde det ikke have den store fordel om de har 50 eller 40 i pace. Det handler meget mere om deres bedre placeringsevne og deres gode tacklinger. jeg har ingen problemer uanset hvem jeg møder. Dvs jeg kan blive løbet over ende på kanterne, hvis mine backs har været med fremme, men det er godt nok længe siden jeg er blevet løbet over i mit centrale forsvar, uanset hvem jeg bruger. (bruger nu hverken alex eller vidic så meget, men det hænder).

Nej selvfølgeligt er alle modstandere i 2 div. og 1. div ikke lige gode, nogle vil altid være bedre end andre, men der er jo stadig nogle imellem der godt kan finde ud af fifa, skulle jeg da mene.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10012: 07 Jan 2015, 17:53 »

Tydeligvis har du aldrig arbejdet med at slå over i at stå dybt, når de andre erobre bolden, for det er intet problem.
Det er lodret forkert, da jeg netop kører på "Defensiv" med "Kontraangreb" som mine indstillinger fra kampstart.

Men det må da være fedt, at du ikke behøver hurtige midtstoppere for at stoppe hurtige spillere, det gør de fleste bare. Jeg har endnu ikke mødt Terry og Mertesacker sammen i divisionerne, men jeg har også kun spillet lidt over 100 kampe. Det plejer at være Koscielny, Silva, Ramos, Kompany, Boateng, Chiellini og andre som man plejer at se på gode hold. Til dels fordi de er rigtig gode forsvarsspillere, men også fordi de har 70+ i pace. Det er jo ikke en tilfældighed at Onuoha, Okore, Chiricheş osv. er ret så populære i FIFA 15. Selvom de ikke har så gode forsvarsstats, ser nogle igennem fingre med det på grund af deres pace. Jeg vil dog stadig til hver en tid foretrække en spiller, som er både hurtig og en god forsvarsspiller.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10013: 07 Jan 2015, 18:36 »

Svartovich du kan jo bare parkerer bussen, da du så får dine forsvarsspillere langt længere tilbage.
Tror det er den, eller ultra defensiv SirStaal snakker om Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10014: 07 Jan 2015, 18:39 »

Det var jo også det jeg nævnte i mit første indlæg, hvor Sirstaal svarede, at der ikke var tale om at "parkere sig dernede". Smiley
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10015: 07 Jan 2015, 18:42 »

Svartovich du kan jo bare parkerer bussen, da du så får dine forsvarsspillere langt længere tilbage.
Tror det er den, eller ultra defensiv SirStaal snakker om Peace

jeg spiller offensivt eller ultraoffensivt, 80% af tiden. men pil ned halløj, to gange, så slår den i kontra og kæderne falder tilbage. det er simpelt. men jeg har vel også spillet 300-400 kampe efterhånden Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10016: 07 Jan 2015, 18:56 »

Det er lodret forkert, da jeg netop kører på "Defensiv" med "Kontraangreb" som mine indstillinger fra kampstart.

Men det må da være fedt, at du ikke behøver hurtige midtstoppere for at stoppe hurtige spillere, det gør de fleste bare. Jeg har endnu ikke mødt Terry og Mertesacker sammen i divisionerne, men jeg har også kun spillet lidt over 100 kampe. Det plejer at være Koscielny, Silva, Ramos, Kompany, Boateng, Chiellini og andre som man plejer at se på gode hold. Til dels fordi de er rigtig gode forsvarsspillere, men også fordi de har 70+ i pace. Det er jo ikke en tilfældighed at Onuoha, Okore, Chiricheş osv. er ret så populære i FIFA 15. Selvom de ikke har så gode forsvarsstats, ser nogle igennem fingre med det på grund af deres pace. Jeg vil dog stadig til hver en tid foretrække en spiller, som er både hurtig og en god forsvarsspiller.

Jeg kan da sagtens se at hvis du presser op med Terry og Sturridge løber fordi, så er du presset, men det vil jo også bare være dumt at presse op med en spiller der er så langsom. Derfor trækker man jo tilbage og afventer så lang tid som muligt. Jeg har mange forsvarsspillere efterhånden (har ændret taktik flere gange og derfor haft brug for flere og forskellige) og de bliver stadig brugt i forskellige formationer og opstillinger. Jeg tør jo fx godt stå højere på banen hvis jeg har chiellini-Barzagli/caceres på banen end hvis jeg har alex-vidic på banen, da der er mere tempo at arbejde med. Men det er som jeg jo har nævnt, blot at spille efter hvilke typer man har på banen og så udnytte det. Man slår jo også flere indlæg ind mod Carroll og Crouch end man vil gøre hvis man havde Remy og Vargas på banen.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10017: 07 Jan 2015, 19:02 »

Så er vi vel heller ikke uenige. Det er klart at pace ikke betyder så meget hvis ens forsvar står langt nede, da det i forvejen vil være svært at lave bolden i dybden, hvis ens forsvar står dybt. Det var også det jeg skrev i første indlæg, men at det i alle andre tilfælde med højere pres vil være et handicap. Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10018: 07 Jan 2015, 21:22 »

Jeg er meget i tvivl drenge!

Jeg satser på at udnytte det kommende crash ved TOTY til at købe to fremragede hold, jeg så spiller med resten af året. Men hvilke?
Satser på at priserne falder 10-20 % og at jeg rammer ca. 900k coins.

Jeg skal bruge to af disse:

http://www.futhead.com/15/squads/15170656/
http://www.futhead.com/15/squads/15174958/
http://www.futhead.com/15/squads/15443968/
http://www.futhead.com/15/squads/15454284/

Skal siges at jeg går meget op i WR og så dribler jeg gerne med de forreste 3 Smiley
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10019: 08 Jan 2015, 00:14 »

Det er godt at i har fået en god debat op omkring, pace og Terry og de andre. Men hvem vil passe bedst som LW'ers hos et Premier League hold? Skal jeg holde mig til Tadic, eller ville Schurrle eller Silva være et ok valg ved om skoling?
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010