home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FM11 - Svært?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FM11 - Svært?  (Læst 10180 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #15: 02 Dec 2010, 14:41 »

Jeg synes det er ganske nemt. Næsten for nemt.

Er sønderjyske nr. 4 i sæson 1 nr 2 i sæson 2 + pokal titel.

Også den magiske sæson 3 uefa cup titel mesterskab og pokal. Angreb Pato pogrebnyak og borriello.

Det er jo netop nemt med middelhold i det her spil men svært med storhold..
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #16: 02 Dec 2010, 14:50 »

Nu gad jeg ikke læse alle indlæg

Nu var der også hele 12 indlæg før dit Smiley

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #17: 02 Dec 2010, 16:10 »

Jeg syntes også det er blevet sværer, men derimod også sjovere i mine terminologi. Når man starter første sæson, så er træningskampene uhyre vigtige, da de skal bruges til dine spillere lærer din formation og indstillinger at kende. Det tager gerne 10 kampe før det hele sidder i skabet.

I det gamle FM kunne jeg bare bruge samme formation sæson efter sæson, og vinde det hele. Jeg er nu igang med 4. sæson med Liverpool, og jeg kører på min 3. formation.

Derimod syntes jeg også de spanske klubber bliver tilgodeset med deres tvaftale der indbringer feks. Barcelona 1,2 mia om året udover deres sponsorindtægter. Økonomien i Liverpool er ikke god, og jeg kæmper hver sæson med at få den stabiliseret, og det hjælper også på det. Men der er aldrig penge til at udvide/bygge stadion, så indtægterne stiger stort set ikke. Derfor er udgifterne meget vigtige at holde styr på.

Men for at svare på dit spørgsmål, så syntes jeg også det taktiske er blevet en del sværer, men selvfølgelig er det altid nemt at vinde ting hvis man vælger Real, Barcelona, Chelsea, Arsenal, Tottenham eller Shitty, da de har pengene til at gøre hvad man vil. Det har de andre klubber ikke.
Jeg vil rigtig gerne se dig spille en sæson med f.eks shitty og så få plus på kontoen i slutningen af sæsonen eller bare plus på kontoen hver måned Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #18: 02 Dec 2010, 21:28 »

Nu har jeg eksempelvis lige spillet mod Aston Villa. Jeg tabte 1-0, og havde 15 skud i alt. Heraf var _2_ på mål, desuden havde jeg 2 åbne chancer, og 16 hjørnespark.

Hvorfor er mit hold så hamrende ineffektivt?
Logged

welbz is dat guy

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #19: 02 Dec 2010, 21:29 »

Som regel synes jeg det hjælper med at slå 'Work ball into box' til. Så bliver chancerne lidt mere tilspillede Smiley

Ellers har mine spillere noget der ligner 15 langskud pr kamp uden at ramme målet Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #20: 02 Dec 2010, 21:48 »

Som regel synes jeg det hjælper med at slå 'Work ball into box' til. Så bliver chancerne lidt mere tilspillede Smiley

Ellers har mine spillere noget der ligner 15 langskud pr kamp uden at ramme målet Tunge
Jeg prøvede det i min næste kamp mod Chelsea. Jeg producerede 9 skud, hvoraf 4 var på mål; 1 åben chance. Dette er alt for lidt på hjemmebane. Det positive ved kampen var dog at mit held vendte, da jeg vandt 3-1. Chelsea scorede desuden på straffe. Min defensive fungerer som sådan fint nok, men jeg skaber alt for lidt chancer.
Logged

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #21: 02 Dec 2010, 22:04 »

Som regel synes jeg det hjælper med at slå 'Work ball into box' til. Så bliver chancerne lidt mere tilspillede Smiley

Ellers har mine spillere noget der ligner 15 langskud pr kamp uden at ramme målet Tunge

Er det ikke bare at gå ind og ændre i spillerinstrukserne og bede dem om ikke at skyde særligt tit fra distancen? Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #22: 02 Dec 2010, 22:09 »

Det synes jeg ikke hjælper ordentligt, må jeg indrømme...  Skuffet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #23: 05 Dec 2010, 11:36 »

Jeg vil rigtig gerne se dig spille en sæson med f.eks shitty og så få plus på kontoen i slutningen af sæsonen eller bare plus på kontoen hver måned Smiley

Det er jo ikke nødvendigt når ejeren bare punmper flere penge i klubben. I Shitty behøver man jo ikke tænke på økonomien.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #24: 05 Dec 2010, 18:40 »

Det er jo ikke nødvendigt når ejeren bare punmper flere penge i klubben. I Shitty behøver man jo ikke tænke på økonomien.
Så fordi ejeren giver penge til klubben så er det ikke nødvendigt at holde styr på sin økonomi? Fed mentalitet Smiley
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #25: 05 Dec 2010, 22:08 »

Kom nu lige ind i kampen. Vi snakker jo ikke mentalitet her. Vi snakker kolde facts, og økonomien betyder ikke en dyt i Shitty.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #26: 05 Dec 2010, 23:17 »

Du vil vel ikke starte et save op med Manchester City for at holde står på din økonomi. Selvfølgelig vil man få røde tal, på grund af de massive spillerlønninger. Hvis man spiller med City skal man sådanset nærmest bruge så mange penge som muligt.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #27: 05 Dec 2010, 23:39 »

I næsten alle mine tacs er samtlige offensive spillere sat til at løbe i hullerne, ingen indlæg, dybe stikninger nogle gange og aldrig skyde langt udefra. De er nærmest tvunget til at løbe ind over stregen med den.

Med den tac brugte jeg 2 sæsoner på at komme i champions league med AGF - en til at rykke op i superligaen og en til at vinde den. Og nu har jeg vundet superligaen 16 gange ud af 20 mulige.

Desuden er det med City noget ævl. Ejerne pumper bare penge ind, så der er ikke noget at være nervøs for. Hvis det er din personlige økonomiske kontrol som manager, du tænker på, så bliver den også god, selvom du bliver ved med bare at bruge penge.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #28: 05 Dec 2010, 23:53 »

Jeg syntes umildbart spillet er forholdsvis nemt. Med Manchester United kører jeg alt og alle over i PL. Har vundet tre i træk, gerne med +15 point ned til nummer 2. Tilgengæld er CL en udfordring, der er jeg endnu ikke nået længere end semifinalen.
Det er lige som om holdet falder helt fra hinanden i CL kampe. I den hjemmelige liga lukker jeg næsten ingen mål ind, men i CL er forsvaret hullet som en si
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - Svært?
« Svar #29: 06 Dec 2010, 09:40 »

Jeg syntes umildbart spillet er forholdsvis nemt. Med Manchester United kører jeg alt og alle over i PL. Har vundet tre i træk, gerne med +15 point ned til nummer 2. Tilgengæld er CL en udfordring, der er jeg endnu ikke nået længere end semifinalen.
Det er lige som om holdet falder helt fra hinanden i CL kampe. I den hjemmelige liga lukker jeg næsten ingen mål ind, men i CL er forsvaret hullet som en si

Det lyder sgu lækkert med PL titlen er sikker hver sæson. Jeg har lige færdigspillet min 4. sæson med Liverpool. Mesterskabet har jeg kun vundet en gang, men det pudsige er, at hver sæson er der altid et hold der er suveræne. Chelsea og Arsenal ender altid på 85-93 point, og så skal der ikke gå meget galt med ens eget hold før titlen er væk. Denne 4. sæson blev jeg igen nr. 2 1 point efter Arsenal. CL er jeg også kun kommet videre til semifinalen, men det kommer nok. Ungdomsarbejdet i Liverpool er begyndt at blomstre.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010