home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 773 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Kap.5 - Evertonians
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du følge regelmæssigt med i denne blog?
Yessir!
Den er god, men nej.
Nej, ser hellere mit græs gro.
Kun en gang i mellem.

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Kap.5 - Evertonians  (Læst 5246 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kap.4 - Evertonians
« Svar #15: 13 Maj 2007, 17:56 »

Ja, Vaughan er fremtidens mand, og jeg har også tænkt mig at satse meget på ham. Lige pt. er han tredje valg. Jeg går meget op i at få stemning med fans osv. ind i bloggen, ja. Resultaterne er jeg ikke bekymret for, de kommer...

Tak for kommentaren Smiley

Kan ikke lade være med at kigge lidt med alligevel.. det er jo dig der skriver...  Forseglede Læber  Forlegen

men anyway, kan huske at jeg købte Vaughan i 06'eren og der var han super subben, der ofte scorede 1 eller 2 mål når man satte ham ind midt i kampen eller efter 60 min. Men derimod hvis han startede fik han et 5 tal i karakter eller sådan noget Peace
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kap.4 - Evertonians
« Svar #16: 13 Maj 2007, 18:01 »

Kan ikke lade være med at kigge lidt med alligevel.. det er jo dig der skriver...  Forseglede Læber  Forlegen

men anyway, kan huske at jeg købte Vaughan i 06'eren og der var han super subben, der ofte scorede 1 eller 2 mål når man satte ham ind midt i kampen eller efter 60 min. Men derimod hvis han startede fik han et 5 tal i karakter eller sådan noget Peace

Det har nu været lidt omvendt hos mig, for han har scoret 4 mål allerede og har startet inde i de kampe  crazy
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kap.4 - Evertonians
« Svar #17: 14 Maj 2007, 21:55 »

RENT FAKTISK EN KLASSE BLOG!!!!!
-Men self. når det er dig Wink
Logged

I ain't playin', nigga

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kap.4 - Evertonians
« Svar #18: 14 Maj 2007, 22:02 »

Virkelig god blog! Du skriver jo lige så fantastisk hver gang, at det er helt utroligt! Thumbs Up
Glæder mig til kap. 5! Opstemt
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kap.4 - Evertonians
« Svar #19: 15 Maj 2007, 19:34 »

Kapitel 5 – Den lange ventetid



Kære dagbog...

Nu har næsten halvdelen af mine spillere været væk med deres respektive landshold i snart en uge, så derfor har jeg chancen for at skrive en kort besked. Vores næste kamp mod Chelsea, eller det der skulle have været vores næste kamp, er blevet udsat på grund af landsholdskampe. Man skulle tro, at de havde kunne forudset sådan noget. Jeg ærgrer mig lidt over det, for det ville have været min største kamp som træner hidtil. I stedet skal vi vente seks dage mere på at Middlesbrough kommer forbi den 16. Juli. På en måde passer det mig fint, for chancerne for sejr mod Chelsea var egentlig ikke så store, og vi skal gerne have sæsonens første sejr snart. Ikke bare på grund af pres fra fansene, men også for vores selvtillid, og generelle tro på at vi kan opnå en hæderlig placering i år. Jeg har ikke hørt om nogle skader fra landsholdslejrende endnu, så hvis jeg husker rigtigt, er det kun Nuno Valente der mangler til Middlesbrough kampen. Chancerne for de tre point er der, og de skal også indkasseres på kontoen.


I morges stod jeg op til en typisk engelsk dag. Det forstår du sikkert ikke, men det betyder bare at vejret var kedeligt som lort. Det småregnede og blæste, og fuglene sov endnu på grund af mangel på sollys. Jeg havde indstillet mig på kedelige frosne morgenboller, da solen strøg ind igennem vinduet, og oplysede køkkenet. Det frembragte et smil samt en cykeltur ned til bageren. Da jeg trådet ind ad døren hos bageren, og klokken meldte min ankomst, blev jeg mødt af en utrolig smuk dame. Hendes brune hår overstrålede værelset, og enhver mand der kunne koncentrere sig om brødet, havde min fulde respekt. Hun havde et dejligt smil, og en blid stemme. Jeg lyder gay, men hva’ fanden, hun var så lækker! Jeg fik samlet nok tillid til at finde ud af at hun hed Katie. Hun pegede på skiltet på hendes bryst da jeg spurgte hende hvad hun hed. Jeg svarede med et ord der lød noget i retning af ”fnamdighsr”, hvorefter jeg rødmede, tog mine rundstykker, min avis, og gik min vej. Jeg faldt over dørtrinet, kunne ikke få låsen op på min cykel, og tabte min pose. Jeg kiggede lidt på hende, og så hun smilte til mig. Jeg rødmede endnu engang før jeg satte mig op på cyklen og kørte min vej. Jeg fortryder at jeg ikke fik hendes telefonnummer, men det får jeg vel næste gang. Det var alt for denne gang, der sker jo ikke så meget for tiden. Næste gang lover jeg at fortælle om nogle kampe, samt, forhåbentlig, min første sejr som træner.

Alexander Sund-Nielsen
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kap.4 - Evertonians
« Svar #20: 15 Maj 2007, 19:35 »

Som altid er det uber dejligt med kommentarer, også hvis de skal være negative :-).
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010