home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeg hader din favorit.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg hader din favorit.  (Læst 22208 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #15: 08 Feb 2009, 23:26 »

jamen så svar på Birkedahls start FCK88
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #16: 08 Feb 2009, 23:29 »

Hold mig helst fri for vitale angreb af BIF fans, og jeg skriver især til dig, og du ved hvem du er!
Verdenskrig er banned fra denne side.
Men så skal jeg vel modargumentere hvorfor du hader Brøndby. Brøndbys fans er ikke arrogante. I hvert fal ikke flertallet. Kan du ikke komme med nogle eksempler på arrogancen, for jeg kan ikke komme i tanke om noget. Wink

Der er vidst noget du har misforstået. Kasi Group har IKKE overtaget Brøndby. Ved ikke hvor du får den information fra. Kasi er blot blevet hovedsponser, næsten ligesom Carlsberg er hovedsponser i OB/FCK.
Logged

FCK88
Manager
********

Online Online


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #17: 08 Feb 2009, 23:32 »

Here goes:
Mit hadehold:
Så længe jeg kan huske har jeg altid hadet Bayern. Det skyldes en mand, nemlig Oliver Kahn. Han har altid virket så arrogant og som om han synes han er bedre end alle andre. Bevares han er da god, bedre end mange andre, men hans attituder provokerer mig. Og det smitter altså af på hele holdet. Øv hvor hader dem.

Citat

Jeg kan ikke lige se hvorfor der skulle være noget i vejen, enten med Bayern München eller Oliver Kahn for den sags skyld(manden ER jo stoppet Wink ) .. Da jeg var knægt var jeg tryllebundet af Bayerns spil, de kunne simpelthen ALT! Vinde mesterskaber, Kahn hev kanonredninger frem til højre og venstre og det hele var bare ren magi.. Hvis der er nogle jeg skal sige jeg hader må det næsten være Chel$ki... Jeg kan simpelthen bare ikke klare de mennesker der arbejder/spiller fodbold i klubben.. alt hvad der har med Chel$ki at gøre er for mig bare KØBE, KØBE, KØBE så vi kan blive verdens bedste klub.. lidt á la Man. Utd.. Og Mr. Abramovich.. havde det ikke været for dine "olie-penge" så var Chel$ki ALDRIG blevet den klub de er i dag.. CFC I HATE U! ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Online Online


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #18: 08 Feb 2009, 23:33 »

jamen så svar på Birkedahls start FCK88
Tilfreds JS? Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #19: 08 Feb 2009, 23:33 »

Jeg hader Real Madrid over alt på jorden, fordi de har en latterlig indkøbspolitik Smiley de køber spillere kun fordi den spiller er en af verdens bedste ikke fordi de mangler en spiller til den plads på banen og så ødelægger de den spillers karriere. f.eks Beckham.
Smiley
Lyder ikke som verdens mest velovervejede begrundelser du har hevet ud af skuffen der. Real Madrid er et storhold, måske verdens største hold, og alle har i sine barndomsår ønsket at spille for Real Madrid.
Real Madrid har udviklet mange store stjerner, de har videreført talenter og de har købt stjerner, som også i Real Madrid har været stjerner. At Beckham ligepludselig blev en SÅ stor stjerne - uden tvivl verdens bedst betalte -, at han ikke kunne forkusere på sit arbejde, var jo ikke Real Madrids skyld, men Beckhams egen og derfor kan du ikke skyde skuylden på Real Madrid.

Der har været perioder, hvor Real Madrid kun har hentet verdens bedste spillere, og man fik da også okay resultater, men Galacticos-perioden er ovre, og med indkøb som Lassana Diarra i Portsmouth, Huntelaar i Ajax, van der Vaart i HSV, Faubert i Aston Villa/West Ham og så videre og så videre, køber Real Madrid altså ikke kun de største spillere. Du får det til at lyde som om, at Real Madrid køber de største spillere, for så at med vilje dræbe deres karrierer, ligesom Gravesen og Beckham har været eksempler på. Gravesen-historien er jo en for sig selv, ligesom Beckhamhistorien også er .. desuden kan du da ikke sige, at Beckham har ødelagt sin karriere. Han har aldrig været en top 3 i verden-fodboldspiller, men han er dygtig, sparker gode frispark og udseendet er med ham, hvorfor han har lavet en stor karriere.

Hvad jeg tror, der sker med spillere i Real Madrid, er at de pludselig bliver så store stjerner, at det bliver svært kun at fokusere på fodbolden, og hvis man ikke gør det, kan man altså hedde Robinho, Beckham, Ronaldo og stadig ikke spille godt. Ikke Real Madrids skyld, spillerens egen - der er i hvert fald stjerner, som har kunnet fungere i Real Madrid - Zidane står vel som det klareste eksempel.

Til topic - jeg hader Barcelona, men det er vel den evige magtsag, med El Classico og sådan, så jeg har ikke en egentlig grund til det .. udover at de er en flok narrehatte i forklædning.
Debatter nu lidt, i stedet for alle de oneliners, egentlig et superkoncept i denne tråd.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #20: 08 Feb 2009, 23:42 »

Det kører vidst ikke ret godt. Zulue har svaret på en begrundelse om Real Madrid og FCK88 om Bayern og dermed er der 2 på en gang. Mon ikke man skulle starte forfra, for jeg synes selv det er et fint koncept. Smiley
Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #21: 09 Feb 2009, 00:17 »

Jeg synes klubber som Real Madrid, Chelsea og Man City ødelægger sporten med hjernedøde løninger og handler på flere hundrede mill. Det handler snart ikke om spillet på banen, men hvem der har flest penge i banken.

Hvordan kan du sige Bechkam aldrig har været blandt de 3 bedste i verden? han blev kåret til verdens 2. bedste fodboldspiller i 1999 og 2001.
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #22: 09 Feb 2009, 00:21 »

Jeg synes klubber som Real Madrid, Chelsea og Man City ødelægger sporten med hjernedøde løninger og handler på flere hundrede mill. Det handler snart ikke om spillet på banen, men hvem der har flest penge i banken.

Hvordan kan du sige Bechkam aldrig har været blandt de 3 bedste i verden? han blev kåret til verdens 2. bedste fodboldspiller i 1999 og 2001.

For slet ikke at tale om Manchester United...
Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #23: 09 Feb 2009, 00:22 »

Men ja det er da også rigtigt at det ikke er så slemt mere med Real Madrid Smiley
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #24: 09 Feb 2009, 00:23 »

For slet ikke at tale om Manchester United...

Man Utd kan da slet ikke være med Chelsea og Man City når det gælder løninger og priser på spillere.
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #25: 09 Feb 2009, 00:26 »

Man Utd kan da slet ikke være med Chelsea og Man City når det gælder løninger og priser på spillere.

United har da brugt flere penge på nye spillere end så mange andre, f.eks. dem du nævner, og så har de også tårnhøje lønbudgetter, med godt betalte spillere. Kan dog godt se hvad du mener. Klubben United har måske i højere grad selv gjort sig 'fortjent' til pengene, mens Chelsea og City bare har en Sugar Daddy som sprøjter penge ind i klubben. Kan slet ikke følge dig i Real Madrid og grunden til dit had.
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #26: 09 Feb 2009, 00:31 »

Det er populært at hade R. MAdrid, Bayern og Italiansk fodbold! Smiley
Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #27: 09 Feb 2009, 00:32 »

Mit had til Real Madrid var nok også højst på det tidspunkt de stortset kun købte de bedste i verden Smiley

Og det med pengene er Chelsea og Man City.

Hvem har Man Utd brugt mange penge på i år?? Det er da Man City der har brugt helt urealistisk mange penge på spillere..
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #28: 09 Feb 2009, 00:32 »

Berbatov?
Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #29: 09 Feb 2009, 00:37 »

Man Utd har ikke nær så mange spiller der får ligeså vildt høje løninger som Chelsea, Real Madrid og Man City.
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010