home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]  (Læst 9212 gange)
pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #30: 17 Nov 2010, 21:35 »

Nu har jeg fundet den i spillet, men kan ikke finde den, når jeg kigger i editoren?

Fordi du skal huske at loade 2 gange i editoren. En gang 11.1.1 og så "ændringerne" som er den xml fil du har hentet.
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #31: 18 Nov 2010, 11:05 »

Som sagt, så tager jeg ikke kredit for oprettelsen af selve ligaerne (jeg har blot oprettet de fynske hold og lagt dem ind de rigtige steder) . Men det har ikke været noget problem at få det til at passe ind, det ser umiddelbart ikke så svært ud synes jeg.

Jeg er snart færdig med sæson 1, så ser vi om det kan lade sig gøre med oprykning osv.

Hvis du ikke har testet endnu, så forudser jeg, at du vil få problemer med overfyldte divisioner efter 1. sæson. Smiley

Det er ikke helt let at se, men nogle hold vil, på deres profil, virke til at spille i en liga, men de får intet kampprogram og kan ikke ses i tabellen.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2010, 11:12 af AaB-ern » Logged


Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #32: 18 Nov 2010, 11:18 »

Skal du have hjælp til Kauslunde IF fra serie 3.? Kan ikke huske hvilken pulje vi spiller i
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #33: 18 Nov 2010, 14:42 »

Den kommer ikke til at virke, da der bliver en overflod af hold, da der rykker 8 hold op fra DS, hvor der efter 2 sæsoner kun rykker 6 ned fra 2. division, så derefter vil det gå skævt og så sker der det, som AaB-ern snakker om Smiley
Logged

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #34: 18 Nov 2010, 14:53 »

Hvis du ikke har testet endnu, så forudser jeg, at du vil få problemer med overfyldte divisioner efter 1. sæson. Smiley

Det er ikke helt let at se, men nogle hold vil, på deres profil, virke til at spille i en liga, men de får intet kampprogram og kan ikke ses i tabellen.

Efter første sæson havde jeg ingen problemer med op og nedrykning. Eneste problem jeg har er at fynske hold kommer i jyllandsserien fx. Jeg prøver at se efter 2. sæson hvordan det ser ud.
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #35: 18 Nov 2010, 17:42 »

Efter første sæson havde jeg ingen problemer med op og nedrykning. Eneste problem jeg har er at fynske hold kommer i jyllandsserien fx. Jeg prøver at se efter 2. sæson hvordan det ser ud.

Jeg er 99% sikker på, at du overser holdene, som er i liga, men uden kampprogram.  Smiley

Prøv at gå ALLE hold igennem, som skal spille i den laveste liga i den aktuelle sæson, ved at klikke på dem fra sidste års tabeller. Dvs. kig på nedrykkere i de ovenliggende divisioner, kig på hold, der hverken rykkede op eller ned i ligaen i forrige sæson. Alle de hold skal stå til ligaen og have et kampprogram.

Du kan ikke se det ved bare at gå ind på ligaen og kigge i den aktuelle sæsons tabeller.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2010, 19:46 af AaB-ern » Logged


FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #36: 19 Nov 2010, 15:19 »

Jamen, det kommer ikke til at passe, for jeg kiggede lige på filen inde i editoren og han får nøjagtig samme problem med for mange hold der rykker op efter 2 sæsoner.
Så det kan man slet ikke regne med efter blot 1 sæson, da det varer 2 sæsoner før ændringen i ligaen træder i kraft Smiley
Logged

ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #37: 19 Nov 2010, 15:24 »

tager du også jylland ??
Logged

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #38: 19 Nov 2010, 21:26 »

Jeg er 99% sikker på, at du overser holdene, som er i liga, men uden kampprogram.  Smiley

Prøv at gå ALLE hold igennem, som skal spille i den laveste liga i den aktuelle sæson, ved at klikke på dem fra sidste års tabeller. Dvs. kig på nedrykkere i de ovenliggende divisioner, kig på hold, der hverken rykkede op eller ned i ligaen i forrige sæson. Alle de hold skal stå til ligaen og have et kampprogram.

Du kan ikke se det ved bare at gå ind på ligaen og kigge i den aktuelle sæsons tabeller.

Ja, det kan så sagtens være, det kiggede jeg slet ikke efter. Jeg regnede med når op/nedrykning virkede, så ville selve kampprogram også virke. Jeg skal i hvert fald lige have kigget det igennem i løbet af weekenden.
Logged

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #39: 20 Nov 2010, 13:48 »

Jeg er 99% sikker på, at du overser holdene, som er i liga, men uden kampprogram.  Smiley

Prøv at gå ALLE hold igennem, som skal spille i den laveste liga i den aktuelle sæson, ved at klikke på dem fra sidste års tabeller. Dvs. kig på nedrykkere i de ovenliggende divisioner, kig på hold, der hverken rykkede op eller ned i ligaen i forrige sæson. Alle de hold skal stå til ligaen og have et kampprogram.

Du kan ikke se det ved bare at gå ind på ligaen og kigge i den aktuelle sæsons tabeller.

Jeg var hurtigt inde og kigge på kampprogrammet hos MANGE hold fra alle rækker, både op og nedrykkere og hold der ikke rykkede sig. Alle har fået et kampprogram til 2. sæson. Jeg har netop sat den til ferie, og så ser vi om fejlen kommer i 3 sæson

EDIT: 3. Sæson fejler heller ikke noget. Alle de hold jeg har tjekket har fået kampprogram.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 15:00 af pasj » Logged

Hess
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #40: 22 Feb 2011, 18:49 »

Er der nogen status på den her? Altså er der evt. en update hvor endnu flere hold er kommet med, med rigtige farver osv, samt måske lige info om nogen har mødt problemer med den undervejs som man skal være opmærksom på?

Takker i hvert fald mange gange for arbejdet. Sku lækkert man kan spille ned i serierne!


/Hess
Logged

2Nice
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #41: 19 Mar 2011, 01:05 »

undre lidt om alt fungere som det ska med denne fil ?
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010