home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 620 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Red Bull København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Red Bull København  (Læst 31231 gange)
JonasN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Red Bull København
« Svar #60: 01 Sep 2012, 10:48 »

Jeg er netop blevet færdig med min første sæson som endte med en 2. plads i ligaen. Mine 2 største profiler var Marco Ruben og Pedro Leon som begge var kommet til på lejeaftale sammen med mange andre, så her før 2. sæson har det været nødvendigt at kigge efter topklasse spillere

Indkøb:
Lacina Traore - 45 millioner
John Chibuike - 19 millioner
Isco (Lejeaftale)
Luis Guilherme - 2,75 millioner
Eyong Enoh - Fri transfer

Hentede Paloschi i Januar på fri transfer, men da han aldrig slog igennem solgte jeg ham videre, og det var på den måde med til at finansiere de nye indkøb

Opstilling:

MM: Jonas Lössl
FV: Jesper Juelsgaard
FH: Happy Jele
FC: Alexander Madlung
FC: Jores Okore
DM: Eyong Enoh
CM: Mads Albæk
CM: Isco
VW: John Chibuike
RW: Ikechukwu Uche
AC: Lacina Traore

Øvrige spillere:
Rubinho
Luis Guilherme
Jakob Ahlmann
Erik Sviatchenko
Mike Jensen
Thomas Augustinussen
Rilwan Hassan
Lucas Andersen
Jonas Borring
Sylvester Igboun

Håber på at nå CL gruppespillet!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #61: 07 Sep 2012, 18:09 »

I mangel på savegames efter køb af ny PC har jeg besluttet at jeg vil slutte mit FM12, for dansk vedkommende hvert fald, af med Red Bull... så nu må vi se hvad jeg kan drive det til.

Målet for første sæson:
Få en trup hvor 10/26 mand er danske (går gerne efter en 26 mands trup).
Top 4 placering.
Pokal Kvartfinale (vil lade reserverne spille her).


Før jeg laver indkøb vil jeg dog have min taktik på plads, med tabet af filer fra den gamle computer i mente, betyder det at der skal laves en ny taktik fra bunden. Der vil være tale om en 4-3-3 i Morten Olsens øjne, selvom den for mig stadig hedder 4-5-1. Med en "10" på den offensive midt, til at lede og fordele, som har en felt til felt "8'er" bag sig og en "6'er" ved siden af ham, til at rydde lidt mere op defensivt. Offensive backs, og endnu mere offensive fløje som dog søger ind i banen, en spilbar angriber som både kan falde ned og bygge op og være med til at score mål. Samt to forsvarer, hvor af den ene skal være hurtig. Samt en god en mod en keeper med gode reflekser.

Herefter må det så være nøglepositionerne jeg leder efter spillere til først; Målmand, 6'eren, 8'eren og 10'eren. Kan se der er andre som har købt Mike Jensen, og ham er jeg egentlig fint glad for til min "8'er" rolle. Så må vi se om jeg får lokket ham til mig. Derudover kunne både Kahlenberg, Krohn Dehli, Christian Eriksen og en hel række brasilianere gøre det godt som min 10'er. Realistisk set, bliver det nok en udlænding, da disse folk nok er for dyre. I rollen som 6'eren har jeg brug for en slider type, har ikke den store idé her og nu, men en Ivo Pekalski eller Anders Christensen er da i tankerne.

vil smide en update herunder (I denne besked), når jeg har en trup sat sammen. puha. Skal dog lige siges jeg har skruet budgettet lidt rundt, da jeg føler det at have 3.5 mil til lønninger skriger på at spillerne vil have mere end ellers, så den står på 1.5 nu, så efter de første "dyre" handler, vil jeg justere det lidt til og finde fyld spillerne.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Red Bull København
« Svar #62: 07 Sep 2012, 18:33 »

Citat
I mangel på savegames efter køb af ny PC har jeg besluttet at jeg vil slutte mit FM12, for dansk vedkommende hvert fald, af med Red Bull... så nu må vi se hvad jeg kan drive det til.

Målet for første sæson:
Få en trup hvor 10/26 mand er danske (går gerne efter en 26 mands trup).
Top 4 placering.
Pokal Kvartfinale (vil lade reserverne spille her).


Før jeg laver indkøb vil jeg dog have min taktik på plads, med tabet af filer fra den gamle computer i mente, betyder det at der skal laves en ny taktik fra bunden. Der vil være tale om en 4-3-3 i Morten Olsens øjne, selvom den for mig stadig hedder 4-5-1. Med en "10" på den offensive midt, til at lede og fordele, som har en felt til felt "8'er" bag sig og en "6'er" ved siden af ham, til at rydde lidt mere op defensivt. Offensive backs, og endnu mere offensive fløje som dog søger ind i banen, en spilbar angriber som både kan falde ned og bygge op og være med til at score mål. Samt to forsvarer, hvor af den ene skal være hurtig. Samt en god en mod en keeper med gode reflekser.

Herefter må det så være nøglepositionerne jeg leder efter spillere til først; Målmand, 6'eren, 8'eren og 10'eren. Kan se der er andre som har købt Mike Jensen, og ham er jeg egentlig fint glad for til min "8'er" rolle. Så må vi se om jeg får lokket ham til mig. Derudover kunne både Kahlenberg, Krohn Dehli, Christian Eriksen og en hel række brasilianere gøre det godt som min 10'er. Realistisk set, bliver det nok en udlænding, da disse folk nok er for dyre. I rollen som 6'eren har jeg brug for en slider type, har ikke den store idé her og nu, men en Ivo Pekalski eller Anders Christensen er da i tankerne.

vil smide en update herunder (I denne besked), når jeg har en trup sat sammen. puha. Skal dog lige siges jeg har skruet budgettet lidt rundt, da jeg føler det at have 3.5 mil til lønninger skriger på at spillerne vil have mere end ellers, så den står på 1.5 nu, så efter de første "dyre" handler, vil jeg justere det lidt til og finde fyld spillerne.

Lyder som et super fedt projekt. Glæder mig til at høre, hvad du kan få ud af det!  Thumbs Up
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #63: 07 Sep 2012, 19:20 »

Går igang nu med at prøve det !
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #64: 07 Sep 2012, 21:13 »

Altså nu er jeg på en halvstor update, så jeg laver lige en ny post med den. Har grundet længden sørget for lidt "humor" undervejs... Håber det går!

Første indkøb, Frederik rønnow for 3.5 millioner til en løn på 15,000 om ugen.
Herefter hentede jeg Daniel Stenderup som reserve i forsvaret, selvom jeg er villig til at spille ham derinde fra start, håber jeg dog stadig på at finde en stærkere spiller end ham. Men til 2.75 millioner og en løn på 32,000 er han en god reserve, med massere af år i sig til billige penge - og så er han jo dansk!.
3. "køb" blev en lejesvend, for 2 år - Johan Absalonsen, til 50% af hans løn på 75,000 om ugen.
Michael Krohn-Dehli blev hentet til 20 millioner og en ugeløn på svimlende 150,000 kroner, tilgengæld har jeg så fået den 10'er jeg søgte.
John carew blev taget ind for en sæson på fri transfer, til 142.500 om ugen.
Mit rov i Brøndby fortsatte da jeg hentede Mike Jensen til 4 millioner, hans løn lyder nu på 45,000 om ugen.
Til pladsen ved siden af Mike, har jeg besluttet at hente Hans Henrik Andreasen til 5 millioner og en ugeløn på 40,000. Der er dog planer om at supplere med en yngre spiller på denne position. Heromkring besluttede jeg konsekvent at der skulle findes billge spillere til truppen, så scoutsne fik en ordre der hed alle spillere sat til salg, for 100k eller mere, skulle scoutes. needles to say, jeg havde brug for at tilbyde samtlige scouts forlænget sommerferie næste sæson.
Mads Albæk er hentet til kampen om 6'er rollen, til 7 millioner og en flabet løn på 35,000, flabet i det han forlangte det dobbelte, men "bestak" hans agent og fik ham til det halve.
Også Rasmus Falk har sluttet sig til mit eventyr, til 7,75 mil og en lovning og 20% af fremtidige salg, dog kun 30,000 i løn.
Ja, her finder jeg så på titlen til mit savegame - "De dyre danske københavnerdrømme". For hold da helt fast det er dyrt det her, har stadig ikke 10 spillere, men har brugt 50 millioner, bare glad for at det kun er Krohnen som er betalt kontant, mens de andre er over 24-48 måneder, med justeringer har jeg stadig over 100 millioner til rådighed!.
Jesper Juelsgård til venstre back for 7.5 mil, havde leget med tanken om Boilesen, men fik ikke accepteret mindre en 80 mil over 4 år, og det var måske lidt i overkanten? - Jesper trækker nu en løn på 45,000 om ugen, de er billige de jyder!

Skammer mig lige nu over at sønderkøbe mine nærmeste rivaler, men FCK forlanger for meget for deres, og de andre er sku fine spillere! Måske det snart er FC Nordsjællands tur til at give noget guf? Har forsøgt at vende og dreje budgettet for at få råd til Adebayor, men han vil ikke acceptere 300k om ugen, desværre - ville ellers gerne love ham spilletid Skuffet

Lynge, min ven! stik mig lige en god deal? "OK Brian, du får sku Andersen for 2 mil om året de næste 4, deal" DEAL! Lucas Andersen, for 8 mil, og kun 18,000 om ugen? helt vildt imponerende, ret sikker på jeg har nået mine 10 danskere allerede, men hvorfor stoppe når man er "on a roll"... frygter for kvaliteten af de reserver jeg ender med at hente, sådan som jeg punger ud lige nu.. puha.

1. Juli - Deadline nærmer sig! ville jo gerne have spillet et hold sammen inden første kamp i ligaen... bum bum, har da også reelt 11 mand! så hvis stenderup spiller back og vi så trækker albæk og HHA ned i forsvaret, og ligger Lucas ved siden af mike... ja ja, vi ville nok kunne spille 0-0 mod BIF med det hold.. men det er nok mest fordi vi har taget 3 af deres "vigtigste" spillere...

Når man lige har besluttet at handle billigt, så er det fandme dumt det her... 26 millioner, over 4 år, for Bashkim Kadrii.. og dermed har jeg nok også ødelagt OB's chancer for at true mig. Sympatisk fyr ellers,
22,000 om ugen til ham og kun rotationsspiller, helt nye takter!, men som tidligere nævnt, måtte FCN snart spytte lidt i bøssen, så Jores Okore tog Bashkim i hånden og på træningsbanen (har Red bull sådan en?) kom de ud, hånd i hånd som to små lesbiske cheerleaders, så frækt ud til man opdagede flyve ørene på Bashkim!. Yderligere 10 millioner over 4 år der, og med en løn på 40,000 om ugen er han en ny kromtap i forsvaret, desværre hverken så stærk eller hurtig som ønsket, men med en god "spilfordelende" makker kan han stadig gå an - Hvad laver Daniel Agger for tiden?.

Thomas Drage? tja, han kan spille kant siger min scout, og så kun 28,000 i løn det er til at overkomme. Desværre kostede han så 8,5 mil over "kun" 30 måneder.

Tror det hermed er bestemt at jeg skal spille 4 sæsoner med dette hold, for at få økonomien på ret kurs, fy for en svensker hvor har jeg brændt klubbens økonomi... Farmand Østergaard blir jo tosset hvis jeg ikke skaffer CHL næste sæson!. 110 millioner brugt "so far", dog med de 90 over tid så der er stadig klejner i kassen - for ikke at tale om jeg stadig ikke har brugt en million på lønninger, selvom Carew og Krohnen forsøger at klemme citronen, de trækker pt. ca 40% af klubbens lønninger.

7,75 millioner yderlige for endnu en bandit til midtbanen.. måske jeg skulle stille op med 11 midtbanespillere og se hvad der sker? Jonas Svensson kalder de ham, til 25,000 om ugen. Tæller nordmænd overhovedet som udlændinge? de bruger jo vores flag med et stjålet svensk kors i.. herregud da, de kan jo ikke gøre for de ikke er lige så seje som os?

Hvis man mangler en farlig forsvarer, så tænker jeg på navnet IVAN... desværre sagde gode gamle Ivan Nielsen nej, noget med nogle TV reklamer han skulle lave? Så vi smed Ivan i maskinen og kom frem til en backspiller, til 3,5 millioner fra det tidligere Sovjet(alt der ligger geografisk øst for holland, er sovjet!), Ivan Bandalowski! 92,500 om ugen til ham, den bandit, glimrende back spiller.

Ikke meget boldspillende makker til Okore det her, men til 1,5 mil og 72,500 om ugen, er Siyanda Xulu jo et friskt pust til holdet, altid rart at få lov at hente en spiller i ny og næ.

Min målmandsjagt er måske endt her om lidt, sidder hvert fald med en fornemmelse af at jeg har fundet herren, som vil suge 72,500 pr rent bur.. puha? så til den svimlende sum af "GRATIS", Michael Rensing, til 260,000 om ugen og de omtalte mange penge pr. rent bur, samt en lovning på 35,000 pr kamp, 2,5 mil for årets hold og lønstigning på 90,000 efter en landskamp (har unlocket det tyske landshold, så snyder ham ikke her).

Status er lige nu, der er brugt 122 mil, mest over tid så der er stadig lidt penge at gøre godt med, nærmere betegnet 38 og der er stadig 800k frit til løn (justerede op til 2 mil for at få Rensing). Der mangler reserve backs, og en angriber eller 2. Med kun 2 uger til liga start, mod FCM kan jeg godt se vi ikke får et mandskab spillet sammen, så må vi vel ringe til min gamle ven Riis og spørge efter et telefon nummer til en læge som kan hjælpe os?

En gratis venstre back, med speed i føderne, Mame N'Diaye fra Senegal til 25k om ugen, let og lige til.. da hans agent foreslog det :/ ifølge assistenten er han mit svageste led, men han er dog en habil offensiv back, med høj speed så regner med han får noget tid sidst i kampene.

Nu var jeg jo færdig med at styrke offensiven, men hvad faen, en Teko Modise til 3,5 mil og en ugeløn på 140,000 er da til at tage med, nu skal jeg altså ikke have flere offensive folk, det siger Kadrii, Falk og Drage også!

Kommer til at tænke på Rensings løn, satme da heldigt jeg har forhandlet mig udenom at halvdelen af mit hold ville havde klausul på at være bedst betalt Opstemt

De næste to år, betaler vi månedligt 13,000 til Barcelona. for lån af Carlos Carmona, en fin højre midtbanespiller, som bygger mere bredde på fløjen, jeg hentede ikke flere midtbanespillere Bashkim, jeg sværger jeg aner ikke hvem ham derovre er!.

Fandt lige den perfekte angriber, men fordi han har en smule overrevet hassene vil bestyrrelsen ikke lade mig købe ham.. hvis Brøndby havde haft den slags bestyrrelse havde de måske undgået Martin AV-AV Bernburg?

Liga debut i dag.. og vi mangler stadig en angriber eller to, og et par forsvarsspillere... holy ****.
Back'en nåede at komme, til 39,000 om ugen i løn de næste to år, på leje fra Shakhtar - Vasyl Kobin.

FCM kampen, startede godt vi havde bolden og styrede det show. Indtil Tim Janssen så header et hjørnespark ind. En skideballe i halvlegen og vi var straks på 1-1. herefter var det en jagt for sejren. albæk blev taget ud i pausen efter at han overså bolden da Krohn Dehli ville være hurtig på et frispark. Jansen og Igboun var alene med Rensing som ikke holdt bolden i det 64. minut, Igboun afsluttede, Rensing parerede, Janssen sendte reposten ind. Mike Jensen fik rødt kort, kort tid efter for en forseelse langt mildere end hans flyvespark fornyligt, forstår slet ikke han røg ud. Det ødelagde lidt mit spil, så tog Kobin og Absalonson ind for Bandalovski og Kadrii, ændrede til at fløjene var inderste angribere og trak HHA ned på den defensive midtbane som playmaker. ATTACK ATTACK ATTACK!!!! Vi kan slet ikke ramme hinanden uden Mike, Juelsgård havde 2 langskuds chancer, den ene gang var det Løssl med en fantomredning, den anden gang var det John Carews fede offside hovede der ødelagde det. 1-2 til FCM, dårlig start, og vi har slet, slet ikke nok af bolden. Skal lige nævnes at Okore ikke må spille før om en månedstid grundet en karentæne.

Lasse Heinze hentet til 2,75 mil og 25,000 om ugen, var utryg ved Rensing og Rønnow alene en hel sæson, en 3. keeper gir lidt sikkerhed.

Peter Løvenkrands på fri transfer? hvilken database er det jeg har hentet det her spil ned på!? HAPS, 60,000 om ugen på en et-årig kontrakt, ligsom carew. Habil reserve der, ville fandme gerne have et angrebs talent nu!
Nu vi er ved afdankede landsholdsspillere, hvorfor så ikke lige nuppe Krølle, til 80,000 om ugen.. dejligt erfaren mand at få ind! PER PER - PER KRØLDRUP.
Hvad laver egentlig Michael og Brian Laudrup? måske de... NEEEEEEEEEJ!!! ikke flere offensive midtbaner... måske de vil spille som angribere!?
Nemlig, ikke flere midtbanespillere... HVEM HAR INVITERET CHRISTIAN POULSEN!? Den sportschef gir mig fandme stress... 140,000 om ugen siger du? så okay.. Den der Barcelona spanioler blir simpelthen sendt med flyet retur, for at holde truppen lidt nede.

Et angrebs talent, eller en midtban...NEJ jeg driver også mig selv til vanvid her! bare et midtbane.. for sa'dan da bobby, et ANGREBS talent.. nemlig, der var den! lige en hængende type! Ham der Messi, han var lidt utilfreds nede i Barcelona ik?

34,000 om ugen til Omar Bravo, BRAVO! skide godt, ærgeligt han er 31 i stedet for 21 år, for han er en fin angriber, bare på vej ned af bakken, men så kan vi jo bruge Løven' på fløjen.. Se lige der, endnu en midtbanespiller! "Ski'e godt Egon!". så mangler jeg bare det talent!

Endnu et 2-1 nederlag i anden kamp mod Silkeborg, det er jo håbløst.

Sidste indkøb, Odion Ighalo for 13 mil fra Udinese, til 35,000 om ugen og lovning på dobbelt op ved 30 liga kampe.

Nu skal de her banditter spilles sammen! *ringer efter BS christiansen!*

Edit: Screenshot af truppen, og ideal opstillingen; http://imageshack.us/photo/my-images/812/redbullkbenhavntaktikov.png/
« Seneste Redigering: 07 Sep 2012, 21:24 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Red Bull København
« Svar #65: 07 Sep 2012, 21:25 »

HAHAHAHA... Genialt indlæg, håber på at høre noget mere fra dig, gerne noget i denne stil  Thumbs Up
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #66: 07 Sep 2012, 21:54 »

Må indrømme, det spil drengene levere pt, får mig til at overveje at sætte den gamle computer til og hente mine gemte taktikker.. er sikker på der er noget jeg har glemt i den her, men på den anden side er det jo kun godt med mere erfaring!

Vil dog fraråde at bruge Carew som dybdeliggende, han er slet, slet ikke den type spiller, så jeg føler lidt jeg spiller med 10 mand i mine kampe! Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #67: 08 Sep 2012, 00:13 »

Jeg har nogengange omtalt Anders Due som min nemesis i manager. Igen i dag pisser han på mig, han smækker et hjørnespark ind i skalden på curth, som står mellem Krøldrup og Carew. Alligevel får mini Curth hovedet på det velanlagte hjørne og scorer.

minutter efter spiller Albæk og Mike dog 1-2 op igennem  forsvaret og udligner. Desværre er due stadig vild, og ligger den ind fra venstre i skalden på Helenius... skide DUE! kampen ender så fucking 1-4 -.- forbistrede DUE!.

Efter Aab kampen blev Johan Absalonsen sendt hjem, han var lidt overflødig eftersom Drage, Krohen, Bashkim og Løvenkrands kan spille venstrekant.

FCK i parken? Ja det skal nok gå galt.. BANG 1-0, N'Doye, Krøldrup trækker derefter rødt kort i 2. halvleg, Grindheim sætter den ind til 2-0 på straffesparket.

Moralen er i bund, spillet flyder ikke og vi kan ikke lade være med at trække kort. Det ligner en hurtig exit fra RBK.

skal man hente en ny spiller? Der ligger 23 mil på kistebunden til indkøb, med 300,000 ledigt til lønninger, kunne jo reelt hente en klasse spiller. Problemet er bare det, at jeg tror vores største fjende lige nu, er sammenhold, navnligt i modstand - jeg har et stort mandskab, som ikke er spillet sammen, vi arbejder på samarbejde lige nu, vil prøve mig med et holdmøde, hvem ved, måske Mike Jensen kan banke lidt fornuft ind i skalden på de andre? - så snart jeg MÅ fyre et møde af.

Vi har trukket Virum sogenfri i pokalen, det kan sikkert skaffe en sejr, hvis Ebbe Sand tager sig lidt sammen og begynder at foreklare nogle af vores spillere hvordan man sparker en bold i mål.

"Vi har haft nogle svære kampe, holdet kender ikke det nye system, det er et nyt hold, vi har brug for lidt tid, vi kan sagtens vende stimen..." Alt det gas andre managere lukker ud! IKKE MIG, FANDME NEJ! Jeg skriger og skaber mig hæs, hver kamp i omklædningsrummet, jeg har sågar givet bøder på 2 ugers løn til dem der får kort. Jeg har sendt flere spillere på B holdet og spille kamp som straf. Eneste udvej er nu doping. Jeg ved at John Faxe spillede flere kampe på piller i sin tid, og han har hooket os op med sine dealers, Riis har givet os et nummer til en spansk doktor og vi har pt. sendt Kim Daugaard med det ærlige ansigt, til USA for at snakke med Armstrong om hans kilder til doping, han blev jo ikke opdaget i årevis, EFTER at have vundet over cancer? HOW DID THEY NOT CATCH HIM!? - simpelt, hans dealers skaffer sine stoffer fra amerikanske fabrikker som har det SYGE dope! USA USA USA!
Undre mig over vi stadig taber, vi drikker KUN red bull, det skidt gir sku da ellers vinger? burde vi ikke kune flyve afsted?

En AC Horsens kamp på vores bane hvor der er gået mindst 64 minutter før der er scoret, vi har næsten ingen chancer, men dog et svagt overtag i boldbesiddelse. Kampen ender 0-0, wait a minuuuute... 0-0? det koster mig 72,500 kroner til Rensing -.- og kun et point!?, nå, men så starter det her! 1 point i 5 kampe.. selv med sejre i de næste 6 når jeg aldrig mit standard ønske om 23 point for 11 kampe, så der skal spilles fantastisk bold i foråret.

SønderjyskE, jeg har skiftet Carew ud med Ighalo til denne kamp, mere speed i front, men efter en halv time har der været 3 chancer, 2 af dem til SE. Desværre scorer Se kort efter, og Krohn-Dehli bliver skadet kort efter. samtidigt ser Kadrii træt ud og det ligner at jeg skal prøve nogle andre kræfter af offensivt. Fabricius til 2-0 og det bliver mere op af bakke. El bahri og Bechmann til 3 og 4-0.. Holy banana, kan de overhovedet spille fodbold? waiiit a minute.. Er det Brøndby jeg har overtaget her!?

Heldigvis var Krohnens skade ikke en længerevarende, kun en af dem der får ham pillet af banen. Fuld trup til virum-Sorgenfri kampen!... SÆT I GANG! CHAAAAAAAAAAAARGE!!!! SENSATIONEN kom efter 12 minutter hvor vi var foran! 4 minutter senere stod der 2-0 til RB KBH!, Krohnen til 3-0, 4-0 ved Kadrii efterfølgende! Jamen vi spiller jo fantastisk fodbold! 5-0, og Kadrii til 6-0. Xulu til 7-0 og vi bader i succes!, vi kunne reelt set lige så godt spille i La Liga og ligge arm med Barcelona og Los Galaticos! 8-0. Vi indretter os nu. Vi indtager ligaen, CHL næste sæson! VI SKAL VINDE DET SKIDT!

Fiskedrengene fra Esbjerg kiggede efterfølgende på besøg herude i København. De kom tydeligvis ind med 4 toget til kampen klokken 5. For de var SLET IKKE KLAR til Ighalo og Kadrii. BANG Kadrii ned af fløjen, indover, Ighalo sætter en mand og BANG 1-0. BUM 2-0, Ighalo indtager Suppen! 2. Halvleg, jeg sad lige og pillede næse da jeg trykke spil, BANG-CHI-CHA-BANG 3-0, Ighalo med stil.

2 sejre i træk. VI HAR EN STIME!... tror jeg skærer ned på mine updates nu Peace ville bare lige have min sejrs stime startet.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #68: 08 Sep 2012, 01:13 »



Sådan ser truppen så ud efter sommerens transfers !
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #69: 08 Sep 2012, 10:52 »

Hvordan har du fået fat i Bendtner?! :O
Logged

...

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #70: 08 Sep 2012, 12:46 »

Hvordan har du fået fat i Bendtner?! :O

Det er blot en leje aftale, eftersom Arsenal sætter ham til salg i starten af spillet derefter gav jeg en vis beløb til klubben for at leje ham, plus jeg var villig til at betale 100 % af hans løn.  Grin
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #71: 08 Sep 2012, 12:52 »

Det er blot en leje aftale, eftersom Arsenal sætter ham til salg i starten af spillet derefter gav jeg en vis beløb til klubben for at leje ham, plus jeg var villig til at betale 100 % af hans løn.  Grin

Det vel en dyr fornøjelse?  Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #72: 08 Sep 2012, 13:10 »

Det vel en dyr fornøjelse?  Grin

Ikke så dyr som den kunne have været, efter resten af truppen blev købt har jeg en transfer budget tilbage på 23 millioner og man startede med 120 millioner  Peace
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #73: 09 Sep 2012, 17:54 »

er jeg den eneste der syntes at første sæson var meget svingende, nogle kampe kunne holdet spille helt hjernedødt, og andre kampe slet ikke ramme hinanden, men endte med en 3 plads, i en meget tæt første sæson, så det var helt fint, er nu i europa league og er i gruppe med Mallorca, Standard og Fenerbahce, og vi allesammen har 3 point efter 2 kampe, så det er stadig tæt Smiley
Ligaen fører jeg nu med hele 8 point ned til FCK, så det kører rigtig godt, hvis i vil have SS, så bare skriv så får i det Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Red Bull København
« Svar #74: 09 Sep 2012, 19:37 »

er jeg den eneste der syntes at første sæson var meget svingende, nogle kampe kunne holdet spille helt hjernedødt, og andre kampe slet ikke ramme hinanden, men endte med en 3 plads, i en meget tæt første sæson, så det var helt fint, er nu i europa league og er i gruppe med Mallorca, Standard og Fenerbahce, og vi allesammen har 3 point efter 2 kampe, så det er stadig tæt Smiley
Ligaen fører jeg nu med hele 8 point ned til FCK, så det kører rigtig godt, hvis i vil have SS, så bare skriv så får i det Smiley

Må jeg få et ss af dit hold? Smiley
Logged

...

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010