home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:46:00 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I dag kl. 23:05:32 warmon Blogkonkur... [22] Journeyman - Skid...
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 940 Gæster Online.

Indlæg: 1132766 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter  (Læst 9142 gange)
Thrane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« : 20 Jan 2014, 23:17 »

Hej alle sammen

Jeg er nu på 8-9 sæson med Hvidovre og det er ved at blive sjovt med mesterskaber, CHL osv. Der er også flere penge i klubkassen end jeg ved hvad jeg skal bruge til. Jeg har dog igennem mange sæsoner nu været ekstremt frustreret over at jeg får ja til at forbedre mine faciliterer, men at der intet sker.

Udviklingen bliver simpelthen på "planning". Dette er igennem 4-5 år nu. Ingenting bliver opgraderet. Det er det samme med stadionet.

Jeg håber at der er nogen der kender til en løsning da savingen ellers vil være død. Det er ganske enkelt ikke videre inspirerende at spille med Hvidovre med at stadion på 15000 pladser(11000 ståpladser) og de dårligste ungdoms- samt næstdårligste træningsfaciliterer .

Nogen der kender til en løsning, eller skal jeg blot afvente at de patcher lortet?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #1: 20 Jan 2014, 23:26 »

Har virkelig ingen ide om hvad man skal gøre, tror heller ikke man kan gøre så meget. Droppede selv mit Frem-spil fordi det blev udskudt i 4 år...
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #2: 21 Jan 2014, 00:35 »

kan i hvert fald se at der er flere som har samme problem omkring nybygning af stadion.
Så de burde gerne være kendte med problemet inde hos SI, da der er flere som har reporteret om problemet/buggen på deres hjemmeside
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Thrane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #3: 21 Jan 2014, 17:32 »

Nu har jeg godt nok hoppet en version over, men har da spillet alt fra 07 til 12. Er det bare mig eller er hele konceptet med at opgradere bare ikke sådan rigtigt en ny ting?

Hvordan kan man pludselig få en bug ud af noget der ikke ligefrem er blevet revolutioneret?

Dybt frustrerende at tro man kan bringe storhed til Hvidovre når spillerne så skal løbe rundt i ruiner  Smiley

Håber jävlme de fixer det snart. Slut for FM indtil da  Skuffet
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #4: 13 Feb 2014, 22:07 »

http://gyazo.com/9d6f034336a9c02b306f574206af5495

Det stod sådan her i en uge lige pludselig var det væk og jeg kunne bede om nyt stadion igen?

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #5: 19 Feb 2014, 13:59 »

Har man fundet en "løsning" på dette, eller er det lykkedes jer at få udvidet jeres stadion..?

Står nemlig i selvsamme problem med OB, hvor jeg efter nogle gode sæsoner fik bevilliget et nyt stadion. Men nu hvor den burde være færdig, sker der intet.. Mega frustrerende..!    ticked off
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #6: 19 Feb 2014, 14:19 »

Har man fundet en "løsning" på dette, eller er det lykkedes jer at få udvidet jeres stadion..?

Står nemlig i selvsamme problem med OB, hvor jeg efter nogle gode sæsoner fik bevilliget et nyt stadion. Men nu hvor den burde være færdig, sker der intet.. Mega frustrerende..!    ticked off

Det er en bug tror jeg... Har selv oplevet det i mit Roma-save. Har du "presset" bestyrelse ved at lække til pressen?
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #7: 19 Feb 2014, 14:27 »

Synes det er mega irriterende, når man egentlig har økonomien til det og har planlagt (og fået bevilget) enten udbygning eller helt nyt stadion, at det så ofte bliver skrinlagt, grundet kommunen Skuffet Så er det pludselig problemer med byggetilladelsen, enten for realistisk men stadigvæk super træls!
Logged

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #8: 19 Feb 2014, 14:29 »

Har prøvet det i adskillige spil, både Newcastle, Liverpool og OB...
Logged

LFC & OB!!!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #9: 19 Feb 2014, 14:44 »

Jeg har ingen begrundelse fået - Der sker bare ikke noget..

Men meget frustrerende at prøve at bygge noget stort op, og så bliver det ikke til noget pga. en bug. Sådan noget, gør at man ikke længere har lyst til at forsætte på ens save..
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #10: 19 Feb 2014, 16:13 »

Jeg har ingen begrundelse fået - Der sker bare ikke noget..

Men meget frustrerende at prøve at bygge noget stort op, og så bliver det ikke til noget pga. en bug. Sådan noget, gør at man ikke længere har lyst til at forsætte på ens save..

Det jeg mente Guldbrand var om du havde fået et nej oprindeligt og så lækkede det til pressen? Det gjorde jeg nemlig, og så påbegyndte de planlægningen alligevel?
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #11: 19 Feb 2014, 16:20 »

Det jeg mente Guldbrand var om du havde fået et nej oprindeligt og så lækkede det til pressen? Det gjorde jeg nemlig, og så påbegyndte de planlægningen alligevel?
De har jo planlagt og burde også have bygget hans stadion, men den dag det skal stå færdigt, sker der intet.
Logged

welbz is dat guy

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #12: 19 Feb 2014, 16:43 »

De har jo planlagt og burde også have bygget hans stadion, men den dag det skal stå færdigt, sker der intet.

Det er jeg fuldstændig med på. Men der er 2 måder sådan en planlægning kan begynde...

1. Bestyrelsen er enig med dit ønske, og siger det er en fremragende idé.

2. Bestyrelsen kan ikke se det store i dit ønske, og afviser dig. Her har man så mulighed for i fm14 at "lække" til pressen. Det giver dig så 2 scenarier:

2.1: Bestyrelsen synes det er ualmindeligt tåbeligt gjort af dig, og du bliver kaldt til samtale, og får muligheden for at tigge for at beholde dit job...

2.2: Bestyrelsen ønsker ikke at du forlader klubben som manager (pga. historie, trofæer osv.) og dit ønske opfyldes...

Spørgsmålet til GB er så om det er 1 eller 2.2 der er blevet brugt. For hvis det er 2.2 så er der en bug der gør det ikke bliver gjort. Jeg ved ikke om denne bug også er tilstede ved 1.
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Thrane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #13: 19 Feb 2014, 17:11 »

Problemet opstår for mig uanset proceduren. Har prøvet begge dele i to forskellige saves. Nogen der har læst noget om hvornår næste patch kommer?
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Planning af Stadion, ungdoms- og træningsfaciliteter
« Svar #14: 19 Feb 2014, 17:48 »

Har kunne læse mig frem til at der er rigtig mange som har problemer når det kommer til et nyt stadion, enten på den ene eller anden måde. SI har flere gange skrevet at de kigger på problemet, så vi må håbe at de har rettet fejlen når den nye update en gang kommer. Desværre virker det bare ikke rigtig til at SI crewet er enige om hvad fejlen/problemet er, og det ser nogen gang ud som om at de prøver at komme med forskellige "forklaringer" på netop dette problem.
Personligt har jeg oplevet at bestyrelsen siger nej hver gang jeg spørger om nyt stadion, til trods for at der næsten altid er fyldt op. derefter udtaler jeg mig utilfreds til pressen hvorefter at planlægningen så begynder, det tager typisk et sted mellem 1-3 år altså selve planlægningen, derefter kan jeg så spørge om nyt stadion igen osv. også starter det hele forfra, Men stadig intet nyt stadion. og man får ingen besked fra bestyrelsen omkring planlægning eller noget.     
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010