home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23303
  1 Bruger, 915 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: leoperry087
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Bayern München- Wir sind rekordmeister.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bayern München- Wir sind rekordmeister.  (Læst 1454 gange)
Nb91
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Bayern München- Wir sind rekordmeister.
« : 12 Jun 2009, 15:57 »

Sidste sæson kunne Jürgen Klinsmann ikke leve op til de store forventninger omkring et tysk mesterskab. Et mesterskab Bayern München nærmest ejer, da de har vundet det hele 21 gange. Den midlertidige afløser Jupp Heynckes skifter til Bayer Leverkussen og derfor har man været nødsaget til at finde en ny træner. Vi stiller direkte om til pressemødet på Allianz-Arena hvor Franz Beckenbauer vil præsentere den nye træner.



Franz Beckenbauer
Trænerjagten er slut. Vi har fundet en ny træner. I nogens øjne ligner han måske en lottokupon, men vi er sikre på at han kan løse ambitionerne her i Bayern. Han er en ukendt manager og får for første gang lov til at stå i spidsen for sit eget hold. Han har tidligere været assistent i nogle klubber i Danmark samt det danske landshold. Det er den 35-årige dansker Anders Petersen, der har skrevet under på en 1-årige kontrakt. Der vil nu være mulighed får at stille Anders spørgsmål.

Hvordan vil du agere på transfermarkedet?

Det er stadig tidligt at snakke om indkøb. Jeg skal først lige have set holdet ordentligt an og så må jeg drage nogle konklusioner udfra det. Der bliver nok højest snakke om 1-2 spillere som kan gå direkte ind på 1.holdet, men jeg er ikke afvisende overfor at vi henter et par udviklingsspilere.

Hvordan vil jeres spillestil blive?

Det afhænger af mange ting. Lad os lige se hvordan vi får handlet ind, men som udgangspunkt bliver det en 4-4-2 med en offensiv defensiv.

Her på falderebet, hvad forventer du af holdet i ligaen og Champions League?'

Der er et stort pres som jeg skal indfrie og det klart jeg vil gøre mit bedste. Jeg tror nok det skal gå godt og at vi bliver en seriøst kandidat til mesterskabet. I Bayern har man et kræsen fodboldpublikum, uden at genere nogen, men det er ikke nok bare at vinde det skal også gøres med stil og det bliver en udfordring jeg ser frem til. Med hensyn til Champions League tror jeg vi kan nå langt. Det kræver lidt held og dygtighed, men kan vi nå en semifinale er det rigtig flot. Til sidst er der blot at sige at jeg glæder mig til sæsonstart.

   
 Ender den hos Bayern München?



   
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 16:42 af Nb91 » Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München- Wir sind rekordmeister.
« Svar #1: 12 Jun 2009, 16:04 »

Fin nok intro. Du bør nok overveje at få hjælp til din grafik og evt. få lavet et topbanner.
Venter til din første update med at bedømme om jeg vil følge den helt! (:
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Nb91
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Bayern München- Wir sind rekordmeister.
« Svar #2: 12 Jun 2009, 16:08 »

Så skal jeg have lidt hjælp for aner ikke hvordan man laver en topbanner. Og grafikken bliver nok også bedre løbende Smiley
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München- Wir sind rekordmeister.
« Svar #3: 12 Jun 2009, 16:13 »

Der er oprettet en tråd hvor du kan søge om grafisk hjælp. Spørg om hjælp der. Jeg er 100% sikker på du får hurtigt svar!
Håber din grafik bliver god, for med en dårlig grafik kommer dine billeder til at forringe bloggen.
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010