home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  It's All a Part of the plan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: It's All a Part of the plan  (Læst 1460 gange)
Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
It's All a Part of the plan
« : 28 Feb 2009, 11:20 »



Intro


Hej. Så har jeg valgt at prøve med anden blog, da den første ikke holdt særligt længe. Holdet jeg vil forsøge mig med er FC Twente, som ligger i Eresdivisionen i Holland. Holdet har vundet den Hollandske pokalturnering 2 gange, og fået en 2. plads i UEFA Cuppen. Bestyrelsen regner med at vi klarer en kval. til international fodbold i denne sæson. Transferbudget er lig 0,- så der er muligvis et par salg på vej. De eneste internationale kampe vil blive spillet i Champions League. Her har jeg dog ikke de største forhåbninger.

Vil blive meget glad for al ris og ros! 
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #1: 28 Feb 2009, 11:32 »

Svær udfordring da du ikke har nogen penge, men truppen skulle vist være god nok. Alt i alt lyder det spændende og jeg har selv spillet i den hollandske liga med Feyenoord, så skal helt klart se hvad du kan udrette. KIU!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #2: 28 Feb 2009, 12:20 »

tak for kommentaren Jonem! Håber på Udfordringen er med til at holde liv i bloggen Smiley
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #3: 02 Mar 2009, 21:50 »



Sæsonstart


I Champions League skulle Twente møde Steaua.
Første kamp blev spillet på Twentes hjemmebane, Grolsch Veste. Steaua starter kampen ved at lægge et kæmpe pres på Twentes spillere. Blot efter 14 minutters spil, scorer Bogdan Stancu og bringer Steaua foran. 1-0 er også stillingen ved halveg. Efter halvegen er det Twente der overtager spillet, og det trækker op til en scoring. Denne kom efter 68 minutter hvor den erfarne Blaise N'Kufo scorer på en frisløber, og udligner for Twente. 19-årige Marko Arnautovic sikrer føringen med et flot hovedstød på indlægget fra Romano Denneboom. Dette resultat holder resten af kampen, og Twente har et godt udgangspunkt til returkampen.

Retur kampen i Romænien blev endestationen for Twentes Champions League håb. Selvom Twente starter spillemæssigt bedst, er det Steaua der først kommer på måltavlen. Det er Banel Nicolita der sikrer Steaua føringen. Selvom Twente har det meste af spillet, kommer de aldrig på tavlen. Derfor er Steaua videre med hjælp fra reglen om udebanemål. Et tidligt exit for Twente, som tydeligvis havde håbet på mere. 

Nu må FC Twente satse på Europa Cuppen hvis de vil vise hvad de kan mod de store hold i Europa. I første runde skal holdet møde Austria Wien.

I Eresdivisionens 3. runde skulle Twente møde favoritterne PSV. Kampen i sig selv var fantastisk, to dårlige forsvar og to fantastiske offensiver resulterede i en kamp med mange chancer. De to målmænd stod fantastisk så derfor blev mange af de store chancer brændt. Marko Arnautovic sikrer Twente en overraskende føring efter 27 minutter. Dette resultat holdt næsten hele kampen, men Otman Bakkal udlignede for PSV med fire minutter tilbage af kampen.

I 5. spillerunde af Eresdivisionen ventede 1. pladsen, FC Groningen, på hjemmebane. Her skal FC Twente gerne sikre sig en sejr, da holdet underpræstere en del i øjeblikket. Twentes Theo Janssen scorer efter 6 minutter på et frispark, og 1-0 resultatet holder hjem.


   Venskabskampe:
  • 4-0 vs Pisa
  • 4-0 vs SS Cambuur
  • 0-0 vs Mouscron
  • 2-2 vs Sassuolo
  • 3-0 vs Dessel
         Eresdivisionen:
  • 1-1 vs NEC Nijmegen
  • 2-1 vs Heracles
  • 1-1 vs PSV
  • 0-0 vs FC Utrecht
  • 1-0 vs FC Groningen

           Champions League:
  • 2-1 vs Steaua
  • 0-1 vs Steaua
         Euro Cup:
  • 2-0 vs Austria Wien
  • 2-2 vs Austria Wien
  • Gruppespil sikret
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #4: 03 Mar 2009, 14:06 »

ingen der vil kommentere?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #5: 03 Mar 2009, 14:14 »

Fint fint jeg følger Smiley
Håber på en trupgennemgang Opstemt
Ellers godt arbejde KIU! Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #6: 04 Mar 2009, 18:01 »

okay tak for kommentarebn Wink en trupgennemgang er på vej! Opstemt
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #7: 06 Mar 2009, 22:42 »



Trup-gennemgang




På målmandsposten er vi godt besat, med Sander Boschker som det klare førstevalg.



I forsvaret der ikke meget forskel på de seks spillere. Derfor rotere vi en del for at finde det ultimative. Douglas er dog ved at spille sig ind som fast central forsvar, mens Ronnie Stam også har sikret sig højrebacken.







På midtbanen er startformationen næsten sikker, men Kenneth Perez og unge Elia kæmper stadig om venstresiden. Elia har spillet bedre en Perez på det sidste, og Perez er blevet et godt kort at have på hånden, at sætte ind da han kan spille de fleste offensive pladser. Romano Denneboom og Theo Janssen har spillet fantastisk og især Janssen har gjort sig bemærkelsesværdig, ved at vise sin fantastiske frisparksteknik. Wout Brama spiller også udemærket på den defensive midt, og trods sin unge alder har han regeret flot.






I angrebet er den erfarne angriber Blaise N'Kufo ikke rigtigt kommet i gang i den nye sæson. Han har mere haft oplægger rollen i sæsonens tidlige kampe. Derimod er 19-årige Marko Arnautovic virkelig kommet godt i gang. han har scoret 5 mål, hvilket må siges at være godt klaret af så ung en gut i Eresdivisionen.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #8: 06 Mar 2009, 22:47 »

Der skete ikke så meget i starten i denne blog. Det gør der nu, så jeg skal nok følge med  Thumbs Up

Jeg synes det er fedt du har valgt et hold, hvor der er pres på økonomien og du ikke bare kan handle en masse stjerner ind. Respekt for det  Smiley
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: It's All a Part of the plan
« Svar #9: 06 Mar 2009, 22:50 »

Tak Dusty! jeg skal gøre hvad jeg kan for at holde den i live! Opstemt tak for kommentaren Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010