home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  2 Brugere, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Los Rojiblancos - That's what I do
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Los Rojiblancos - That's what I do  (Læst 8740 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Los Rojiblancos - That's what I do
« : 30 Okt 2008, 13:29 »

Tror vi alle sammen er inde ind den afsluttende periode. Måske ikke i skolen, i forholdet, på arbejdet, eller i livet. Men noget meget større, noget vigtigere. En afsked med det der har fuldt vor hoveder det sidste år. Football Manager 2008 kører på sidste vers.

Her er historien om mit sidste spil, den allersidste dans. En salsa gennem den spanske hovedstad.

"That's what I do"





Indholdfortegnelse
#01 - Tanker før du signer den nye Ronaldo!
#02 - The final countdown
#03 - Så kom demoen
#04 - Atlético Madrid del 1
#05 - Atlético Madrid del 2
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 09:35 af Berendt » Logged


ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - bare en kamp mere...
« Svar #1: 30 Okt 2008, 14:00 »

Den skal helt klart skrives som artikel. Nu har jeg jo hørt om spillet imens du har spillet og synes klart det ville være bedst med små artikler  Smiley

Kort, men god indledning. Jeg glæder mig til at følge bloggen, selvom jeg har hørt meget om spillet  Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - bare en kamp mere...
« Svar #2: 30 Okt 2008, 22:05 »

@ Lyder godt ZaZZal. Synes også selv at indledningen blev ganske udemærket... Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - bare en kamp mere...
« Svar #3: 30 Okt 2008, 22:07 »

Ikke den store indledning, men godt skrevet. Vil lige se den an Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #4: 31 Okt 2008, 10:15 »

Kan sgu ikke overskue det der med at skulle sidde og huske to sæsoner tilbage, så dropper idéen om en blog på den måde. I stedet vil jeg bruge denne blog til at lufte ud af mine idéer, samt skrive guides og artikler som er har med FM at gøre...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #5: 31 Okt 2008, 10:29 »

Tanker før du signer den nye Ronaldo!


FUCK HVOR ER HAN GOD! Ham må jeg bare have! – Du kender sikkert den følelse når du sidder og leder efter nye spillere til dit i forvejen stærke hold. Men hvad skal man være særlig opmærksom på, når man skal hente en ny spiller til klubben?

Dette er en artikel om hvordan man, som en ny Frank Arnesen, finder den næste Ronaldo.

At være eller at blive?
Noget af det første man skal ligge mærke til er spillerens alder. Er han 19 år, og et kæmpe talent, eller er han 30 år og på vej ind i karrierens efterår?

Når man finder sit target vil det være en god idé at tjekke hans alder, da der kan være stor forskel på kravene til en spiller på fx 19 år eller en på 30, da ham på 19 typisk har en 6-7-8-9 år til at han topper, mens en på 30 måske allerede har toppet. Så gør dig den overvejelse, om du leder efter en spiller, der skal være klar til at gå direkte ind i din startopstilling og være den helt store stjerne, eller skal han være den rutinerede der lærer fra sig og holder hovedet koldt når situationen er presset og der mangler 10 minutter af pokalsemifinalen. Eller er det morgendagens stjerne du søger, så han bare skal være med omkring førsteholdet, og så først slå igennem om 2-3 sæsoner?

Husk at du ved hjælp af en scout-rapport, kan få et fint billede af om der er tale om en spiller der har et stort talent, eller om han har toppet. Samt om han overhovedet er bedre end dem du allerede har i truppen.

Hvor og hvordan?
Det er også vigtigt at du er helt klar over hvilken spiller du søger. Skal han udfylde den tomme plads som venstreback, eller skal han være backup for den evige trussel på højrekanten? Eller skal han være breddespilleren der både kan spille højre, venstre og centralt?

Disse overvejelser er væsentlige når spilleren skal spottes. Derfor er det en klar fordel at du kender din spillestil, og ved at den back du søger, skal have de offensive færdigheder der gør ham farlig, når han søger med op ad banen. Det vil i dette tilfælde også være en fordel at der under hans positioner står at han er en spiller der vel med frem hver gang muligheden er der.

Den alsidige spillere behøves ikke på samme måde have de specifikke kompetencer, men er i stedet god til mange forskellige ting, hvilket betyder at han måske ikke behøves have fx 15+ i det hele, men 10-13+ er helt i orden.

Ups, endnu en ikke-EU’er!
Desværre løber man ofte ind i det problem, at truppen boomer med udlændinge, og er der så overhovedet plads til den spiller man nu har udset sig?

I de fleste europæiske ligaer, er der regler om hvor mange udlændinge man må have med til hver kamp, og kommer man ud og skal spille fx Champions League, er der regler om hvor mange spillere fra eget land du skal have med. Derfor er det vigtigt man lige orienterer sig om hvilket land spilleren kommer fra, og er man en engelsk klub vil det også være en god idé at tjekke om spilleren er inde omkring det respektive landshold, da det vil gøre det lettere for spilleren at få arbejdstilladelse.
Hvis man forsøger sig med et mere realistisk spil, med måske et dansk Superliga-hold, kan det måske være forkert at blive ved med at købe fx sydamerikanske spillere, bare fordi de er bedre end de danske spillere man kan få til klubben. I stedet bør man så kigge sig om i nogle af de andre skandinaviske lande.

Kan – kan ikke!
Hvad skal den nye spiller kunne for at forstærke holdet, og har han måske en svaghed, der skader holdet som helhed?

Som nævnt ved det med hans rolle på holdet, er det vigtigt du ved hvad spiller skal kunne. Er det en angriber der er hurtig og teknisk god, eller skal han være god i luften og havde en fysik som bornholmsk granit? Dette er vigtigt når du ser på hans stats, men hvad med hans personlighed? Er han en sand holdspiller, der altid er klar til at hjælpe de andre på banen, eller er det måske modsat? Han er en egoist der kun tænker på sig selv? Det kan også være at han er svinsk, og i sin iver på at vinde kampen, måske ender med et få et tidligt bad i stedet.

Disse ting kan være meget svære at se ud fra hans profil, og derfor kan jeg varmt anbefale at du sætter en scout til at lave en rapport eller to, for husk på at jo flere du får lavet, jo mere præcis bliver den.

Bliver tilpasningen et problem?
Vi har alle sammen enten oplevet det, eller hørt om det. Problemer med at tilpasse sig nye omgivelser og de nye personer i ens omgangskreds.

Dette kan man næsten komme til livs, før du henter en ny spiller. Bare ved at få lavet en scout-rapport kan din spejder give dig et godt fingerpeg om hvorvidt dit fund passer ind med dine nuværende drenge, eller om han måske vil få problemer med at blive en del af holdet. Du kan også selv få en idé om dette ved at se under ”Personlig” og så se ud for det punkt der hedder ”Personlighed”. (For at se holdets generelle personlighed skal du gå til oversigten over truppen, for så at vælge ”Information”, der burde det stå i bunden.)

Er penge kun til pynt?
Økonomi spiller en større og større rolle i moderne fodbold, og har din klub råd til din kommende stjerne?

I første omgang skal du overveje spillerens nuværende værdi, og så hvad du max vil give for ham. Har klubben råd til at hente en spiller for det beløb, og vil det eventuelt betyde at du ikke vil kunne hente andre spillere? Er han virkelig så god, eller vil to andre spillere måske være en større gevinst end den ene du har fundet her?

Hvis du kommer så langt som til kontraktforhandling erne, er det så stadig et realistisk køb? Eller vil hele klubbens lønbudget falde til jorden ved at du skriver med ham? Gør dig de overvejelser, for selvfølgelig kan der godt være spillere der er hele deres løn hver, og nok skal spille den hjem igen, mens andre måske kun er 75% af deres løn værd, men hvor de sidste 25% var nødvendigt for at han ville skrive under.

Disse overvejelser kan være utrolig svære at overskue og få en idé om, men endnu en gang kan din talentspejder være en klar fordel. Under ”Økonomi” i hans rapport vil det nemlig være muligt at få af vide hvad klubben nok vil have for spilleren, samt hvor meget han kunne finde på at forlange i løn.

Er fagfolkene så enige?
Noget af det der er mest vigtigt når du henter en spiller, det er om han overhovedet er god nok. Og hvem ved det bedre end dine spejdere?

Du har sikkert bemærket at dine spejdere vurderer på en skala fra 1-7 stjerner, men hvad ligger der bag de enkle vurderinger? Få et overblik over det her:
En stjerne betyder, at spilleren ikke er værd at købe. Altså en spiller, som på ingen måde vil blive god nok til at komme i betragtning til klubben.
To stjerner har jeg kun set hos ældre spillere, og her har det betydet, af mine spejdere mener, at der er tale om en her-og-nu-spiller, og ikke en man skal satse på fremover. De har oftest anbefalet en kort kontrakt.
Tre stjerner betyder, at din talentspejder mener, at den aktuelle spiller vil være en fornuftig anskaffelse. Primært spillere, der ikke vil blive helt lige så gode, som dem du har i forvejen.
Fire stjerner betyder, at din spejder mener, at spilleren vil være et godt køb. Primært backup-køb.
Fem stjerner betyder, at der her er tale om det, din talentspejder vil kalde et kvalitetskøb. Altså en spiller, der er eller vil blive lidt bedre end dem, du har nu.
Seks stjerner betyder, at spilleren er et sikkert køb. Altså, hvor du ikke burde tøve med at hente spilleren til klubben, hvis det kan lade sig gøre. Han vil blive betydelig bedre end det, du allerede har.
Syv stjerner betyder, at din spejder mener, du skal købe spilleren, lige meget hvor meget han koster. Han er eller kan blive dobbelt så god som de spillere, du har i forvejen.

Disse vurderinger vil du se tre steder i hver rapport dine spejdere afleverer til dig. Første gang vil være ved ”Evne”, anden gang ved ”Potentiale”, og en sidste gang ved ”Anbefaling”. Her er det igen vigtigt at du er klar over hvad du søger. Skal han slå igennem med det samme, eller først på længere sigt?

Når du har tænkt…
… over de overnævnte ting kan du så endelig tage stilling til om du tør tage den chance som Frank Arnesen tog da han var tilknyttet PSV Eindhoven, og skrive kontrakt med din egen Ronaldo.


God jagt!
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #6: 01 Nov 2008, 20:21 »

The final countdown


Citat
"We're leaving together.
But still it's farewell.
And maybe we'll come back.
To earth, who can tell?
I guess there is no one to blame.
We're leaving ground.
Will things ever be the same again?

It's the final countdown.
The final countdown.
Ohh!" - Europe


Det beskriver vel meget passende den følelse man sidder med i aften. Det er i nat den kommer, Demo vi har ventet på siden vi fik Football Manager 2008, og det farvel vi har frygtet siden vi begyndte at vente på demoen. Men måske vender vi tilbage. Skuffer demoen, eller bliver man træt af kun at spille halve sæsoner. Så vil Football Manager 2008 stadig ligge i sit cover og smile til dig. Ventende på en sidste chance til at overbevise dig om hvem du skal vælge.

For mig har Football Manager givet mig mange gode minde, spændende udfordringer og alt for lidt søvn. Selv mit ophold på Oure Sport & Performance, kunne ikke fylde min fodboldsult. Træning af skolens piger 5-6 gange om ugen, assisterer på sidelinien 1-2 gange i løbet af en weekend, samt måske en Danmarksserie kamp, en Serie 2 eller 3 kamp på Oure mark, U-18 eller U-21 kamp, og hvis man var heldig havde fået fremstraffet en billet til FioniaPark hvor en superligakamp stod for døren. Alt dette fodbold var ikke nok, og er det stadig ikke. Nu er Oures trygge rammer skiftet ud med talentudvikling i B93, og træningen er nede på 5 gange om ugen. Men følelsen er den samme. Mere vil have, ja korrekt, mere.

Den sidste sult bliver så sluttet med en gammel kending. Football Manager. Siden Championship Manager 97-98 Danmark rakte armene ud efter mig har jeg siddet fast. Som et misbrug der langsomt æder mig op. Jeg drikke ikke kaffe, ryger ikke smøger, men kender i den grad følelsen af at mangle sit fix.

Masser af undervisning er gået tabt i en unfair kamp mod Football Manager. Flere gange har vi siddet tre gutter på bageste række, hver med en bærbar foran sig, og med et spil i gang. Aldrig et sammen, men hvert vores. Alligevel føler man at spillene er en fælles begivenhed. Der bliver diskuteret spillere, træninger, taktikker og sågar modstandere.

FMVikings er måske den største udfordring som Football Manager 2008 har givet mig. Jeg ønsker ikke at komme ind på konkrete episoder fra siden, men inde fra virkede det meget kaotisk. Jeg forsøgte selv at overtage siden, og starte forfra med ManagersLounges.net, hellere ikke dette var nok til at redde siden. Der var ikke aktivitet nok, og vi mangle en niche vi kunne indtage på den danske FM-scene.
Idéen om et online-magasin lignede vores redning. Men også denne idé er langsomt løbet ud i sandet, selvom det startede ambitiøst, et hold af gode skribenter blev samlet, og layoutet blev udarbejdet. Men godt begyndt er halvtfærdigt. I vores tilfælde helt færdig, desværre på den forkerte måde og gassen røg af ballonen, og projektet gik i stå...

Nu nærmer vi os så Football Manager 2009, og en ny epoke kan begynde. Legen kan forsætte. Nok ikke i form af Crew-aktivitet fra min side af, men i form at alt for mange timer foran skærmen, og måske lidt mere aktivitet her på FmFreaks.

Det nye Football Manager 2009 bliver dog en speciel oplevelse for mig. For første gang, og forhåbentlig ikke sidste gang, vil jeg have mulighed for at hente/købe mig selv. Det er nok kun sjovt i starten, men så er det prøvet. Omvendt bliver Football Manager 2009 det første computerspil jeg har brugt alt for meget tid på, før jeg overhoved var i stand til at spille det. Meget tid er nemlig brugt til at samle research. Primært om FC Svendborg, og det har været spændende. Nok mest fordi det har været svært hele tiden. Kommunikation både med Søren Nørbæk og sportschefen i FC Svendborg har været nøgleværktøjer. Nu må jeg så spændt afvente den næste 5-6 timer til jeg har fået hente demoen, og se hvordan mit arbejde ser ud....

Alt for nu...

Jeg vil danse, den måske sidste dans, med Atlético Madrid i Football Manager 2008.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #7: 01 Nov 2008, 20:28 »

Good luck med Atletico Peace
Logged


ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #8: 02 Nov 2008, 12:29 »

Super godt skrevet igen igen  Thumbs Up

Det var ærgeligt det ikke gik med hverken FMV eller magasiner, vi havde ellers fat i noget rigtigt til sidst IMO, men sådan går det jo nogle gange.
Det bliver spændende at se, hvad du får ud af din trænerkarriere i FM bliver du i hvert fald ansat som ungdomstræner på mit Liverpool hold så snart spiller udkommer  Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #9: 05 Nov 2008, 22:42 »

Så kom demoen


For at være ærlig, så er jeg ikke videre imponeret over demoen af det kommende Football Manager 2009. Jeg har valgt at lave en gennemgang af nogle af de nye ting, jeg har lagt mærke til i det nye spil.

Det første man nok ligger mærke til, er at man på sin første arbejdsdag bliver præsenteret for en kort briefing af klubbens historie, og hvad den har opnået siden sin stiftelse. En sjov lille ting, men for min skyld også noget man kunne leve uden. Det gør det dog nemmere for blogskribenter at skrive en indledning til en evt. blog.

Her stopper det så ikke. Der er mere guf for de ivrige blogskribenter. Efter et par dage i klubben skal man så møde pressen for første gang. En fed lille detalje, som bringer virkeligheden lidt tættere på. Faktisk er hele delen med pressemøder en fed feature. Især fordi dine svar bliver husket, og du kan blive stillet dem igen, hvis journalisterne ikke var tilfredse med dit sidste svar. Jeg er dog bange for at man på længere sigt godt kan gå hen og blive træt af de mange pressemøder, men hvad fanden? Mon ikke også virkelighedens chefer bliver det? Savner dog muligheden for at kunne holde et pressemøde ved hvert indkøb, ihvertfald af større profiler.

Nu vi er ved presse delen, er der en del jeg faktisk allerede er blevet træt af. Rygterne. Jeg finder dem langt fra realistiske nok. Lad mig fx bruge mit første FCK-spil som eksempel, Martin Bernburg er måske en mulighed at hente tilbage til FCK, men en eller andet koreansk defensiv midtbanespiller fra den russiske række, havde jeg ingen planer om at hente. En smule mere indsigt i klubbens trup, eller måske endda de spillere man allerede har hentet, ville gøre denne feature mere realistisk og sjovere. Også i længden.

Rapporterne synes jeg også kunne være bedre. Har godt nok læst at trænernes rapporter på egne spillere skulle være forbedret, men synes det er svært at se. Men fred være med det, det er jo en luksus at du nu kan få en vurdering af hver enkel position en spiller er i stand til at spiller. Talentspejderne derimod er ikke særlig kreative, i Football Manager 2008 var der en fordel ved at sende en spejder ud og se på samme spiller flere gange, netop at der kom mere information. Efter at have sendt en spejder ud for at se på en spiller tre til fire gange, og der stadig bare står det samme som efter første udsendelse, så savner man lidt det gamle spil.

Ligeledes skulle der være ændringer i transfer-delen. Disse ændringer må være meget små, eller manglende, for kan simplethen ikke finde dem. Den skærm man møder når man skal byde på en spiller er den samme. Og priserne synes hellere ikke at have flyttet sig? I stedet synes jeg det er en fornøjelse de har gjort mere ud af den økonomiske del. Indtægter og udgifter lader til at være blevet justeret en del.

Noget jeg dog har svært ved at rose er det nye skin. Fint nok det ligner det gamle meget, fred være med det. Kunne alligevel ikke lide det, men menuerne? Hvad sker der for alle de nye undermenuer der dukker op? Især i kontrolpanelet i toppen. Det er da til at blive godt træt af. Det samme gør sig gældende fx under “Holdinformationer”, hvor den gamle oversigt nu er delt op i 4 mindre oversigter. Det er klart det er blevet nødvendigt med alle de mange nye informationer der er kommet med, men kunne man ikke havde lavet det, som ved “Bestyrelsens tillid”? Altså hvor oversigterne er i menuen-baren, og ikke i en lille drop-down menu oppe i hjørnet? Nu jeg er inde på de oversigter, hvorfor har man så ikke gjort mere ud af “Fakta”-delen. Den havde virket bedre, hvis den så kun talte de spillere med, som er på førsteholdet, og ikke alle spillere i klubben. Det er klart at yngste spiller i rækken er 15 år, når man tæller U-holdet med.

Ros skal der dog gives for de mange detaljer der er kommet med i det nye spil. Det glæder alt fra info om første landskamp, til statistikerne der er blevet flere i holdoversigten. Qua mit arbejde med researcher, ved jeg hvor meget arbejde der ligger i at samle al den information. Og synes kun det er fedt at folk gider bruge tid på det. Det er nu også blevet mulighed for at se tre forskellige former for favoritpersonale i ens klub, nemlig “Legender”, “Ikoner” og “Favoritpersonale”. En sjov lille detalje, men har endnu ikke fundet ud af hvad den store forskel er i spillet.

En ting jeg personligt nok kommer til at bruge meget, er det at man nu kan gøre sine førsteholdsspillere tilgængelige for reserveholdet. Det kan gøres på flere måder, den klassiske (sende en spiller ned på B-holdet), eller den nye, gøre spillere tilgængelig for reserveholdet, ved at trykke på et indstilling i spillerens drop-down menu. Man vil også opleve, at du før reserveholdets kampe vil blive spurgt om hvem du ønsker skal være tilgængelig.

3D-motoren har været et kæmpe debatemne ligesiden det blev offentliggjort. For at være ærlig synes jeg det er fint nok. Det er ikke godt lavt, men fint nok til bare at se højdepunkter, eller holde øje med en spiller. I stedet finder jeg feedbacken fra min assistent irriterende. Nok mest fordi den oftes er for uspecificeret, og det skal ses i betragtning af min egen baggrund som fodboldtræner. Jeg tror jeg ville svine min assistenttræner til, hvis han kom over og sagde “vores spillere rammer ikke hinanden”, nej, det kan jeg sgu godt se. Men hvad skal jeg gøre ved det? Ville synes bedre om det hvis han kom med konkrete foreslag til hvad der skulle ændres. Ikke bare små dumme bemærkninger. Ligeledes synes jeg det virker mærkeligt, at et veltrænet hold, kan gå til kamp med konditionen i top, og alligevel når tre, fire, fem spillere at løbe sig trætte inden for den første time. De første to er faktisk klar til at blive taget ud i pausen.

Det var så det jeg havde at sige om Football Manager 2009 Demo i første omgang. Vender nok tilbage når den fulde version kommer om en god uge.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 11:19 af Berendt » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #10: 06 Nov 2008, 01:24 »

Nyt fra Madrid


Så er der atter fest i byens gader, det andet mesterskab siden ansættelsen af Nicolaj Berendt er netop hentet til Vicente Calderón. Samtidig er der under en uge til klubbens blot tredje finale i mesterholdenes turnering, Champions League. Igen den anden i Nicolaj Berendts trænerperiode...

En kort gennemgang af Nicolaj Berendts epoke i Madrid kommer snart.
Logged


enged
Gæst
 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #11: 06 Nov 2008, 01:30 »

Kan godt lide din version af demoen Smiley Du skriver godt og vil sikkert læse mere fra din side når jeg ser der er noget Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #12: 06 Nov 2008, 01:36 »

Good luck med Atletico Peace

Takker. Som du kan se længere nede, kommer der snart en artikel om mit måske sidste spil i Football Manager 2008... Smiley

Super godt skrevet igen igen  Thumbs Up

Det var ærgeligt det ikke gik med hverken FMV eller magasiner, vi havde ellers fat i noget rigtigt til sidst IMO, men sådan går det jo nogle gange.
Det bliver spændende at se, hvad du får ud af din trænerkarriere i FM bliver du i hvert fald ansat som ungdomstræner på mit Liverpool hold så snart spiller udkommer  Wink

Ja, tror også vi havde fat i noget med Magasinet, men det løb som sagt bare ud i sandet... men lad os se om ikke vi har mere held med vores næste projekt Wink
Hehe, er også spændt på min egen karriere i det kommende Football Manager, men nu må vi se hvad der sker... Wink

Kan godt lide din version af demoen Smiley Du skriver godt og vil sikkert læse mere fra din side når jeg ser der er noget Wink

Takker. Har valgt at lave en lidt anderledes blog, og kan ikke finde ud af om jeg forsætter med denne blog når Football Manager 2009 kommer, eller om jeg laver en mere "normal" blog...
Logged


enged
Gæst
 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #13: 06 Nov 2008, 01:43 »

Jeg kan bare godt lide at læse 'essays' er det vel egentlig, i hvert fald når det handler om det handler om den her slags Wink

EDIT: Selvfølgelig skal de også være velskrevede og det er dit i hvert fald Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: That's what I do - Berendt's blog
« Svar #14: 06 Nov 2008, 11:13 »

Jeg kan bare godt lide at læse 'essays' er det vel egentlig, i hvert fald når det handler om det handler om den her slags Wink

EDIT: Selvfølgelig skal de også være velskrevede og det er dit i hvert fald Smiley

Takker. Er jeg glad for at hører Smiley

godt du kan lide hvad jeg laver, og synes det er velskrevet Wink
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010