home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Le rêve français
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Le rêve français  (Læst 6329 gange)
jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #15: 22 Okt 2008, 18:08 »

flot sejr og tillykke
ja man må da sige det var noget af en debut fra jimmy bliver svært og holde ham på bænken fred har noget at leve op til Smiley
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #16: 22 Okt 2008, 18:10 »

flot sejr og tillykke
ja man må da sige det var noget af en debut fra jimmy bliver svært og holde ham på bænken fred har noget at leve op til Smiley
ja, og fred har endda stadig 2 måneder tilbage af sin skade Smiley
Logged

Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #17: 22 Okt 2008, 18:12 »

Har ikke så meget at sige på det skriftelige, da det ikke er min stærke side. så ville lade dem der har skrevet en blog før svare på det Peace

Men jeg har en anden ting at sige til din blog: Genialt fundet på det med man kan se målene det giver mere indblik i kampen og især målene.  Thumbs Up

Har du så tænkt at skrive om hver kamp eller er det kun til de store kampe?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #18: 22 Okt 2008, 18:13 »

Har ikke så meget at sige på det skriftelige, da det ikke er min stærke side. så ville lade dem der har skrevet en blog før svare på det Peace

Men jeg har en anden ting at sige til din blog: Genialt fundet på det med man kan se målene det giver mere indblik i kampen og især målene.  Thumbs Up

Har du så tænkt at skrive om hver kamp eller er det kun til de store kampe?

Jo tak Ostehaps. Nej har ikke tænkt mig at skrive sådan til hver kamp, og den har update var kun fordi det var en finale. Synes faktisk også selv at det med målene var en rimelig idé, og så kunne folk også se målene fra finalen Smiley
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #19: 22 Okt 2008, 18:15 »

fedt det havde jeg ikke lige set det er en rigtig god ide
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #20: 22 Okt 2008, 18:19 »

Jo tak Ostehaps. Nej har ikke tænkt mig at skrive sådan til hver kamp, og den har update var kun fordi det var en finale. Synes faktisk også selv at det med målene var en rimelig idé, og så kunne folk også se målene fra finalen Smiley
Ok, tror også det ville blive for meget i det lange løb. Wink Men synes at idéen med videoen er rigtig god og den kan godt holde til noget mere.  Thumbs Up
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Le rêve français
« Svar #21: 22 Okt 2008, 18:21 »

Håber du fortsætter med mål-videorne Smiley En ting jeg synes virkelig er god for updaten.

Godt layout du har foreløbig og gode tranfers. Er Samba god nok til en startopstilling?
Logged

former zoesuckins

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #22: 22 Okt 2008, 18:58 »

Hihi, flot Christoffer. Synes nu der er offside på Briands sidste mål Smiley
Logged


Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #23: 22 Okt 2008, 19:01 »

Virkelig god blog du har startet her. Og hvis jeg forstod det rigtig, så var det også den første. Thumbs Up for det Thumbs Up
Synes dine update er meget gode, og for min side, behøver du ikke og ændre det Smiley

Og det med at man kan se målene, virkelig lækkert Opstemt Selvfølgelig vil det blive for meget for dig, at skulle vise de mål hver kamp. Men en gang imellem og til vigtigt kampe, kan du vel godt Wink

Synes også det er nogle gode mål du har fået sat dig.

Jeg vil helt klart følge med Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #24: 22 Okt 2008, 20:37 »

Tusind tak til jer alle for de finde ord.

Håber du fortsætter med mål-videorne Smiley En ting jeg synes virkelig er god for updaten.

Godt layout du har foreløbig og gode tranfers. Er Samba god nok til en startopstilling?
Ja han har spillet rigtig godt indtil nu (er lidt længere fremme), så han er fast mand i forsvaret.
Virkelig god blog du har startet her. Og hvis jeg forstod det rigtig, så var det også den første. Thumbs Up for det Thumbs Up
Synes dine update er meget gode, og for min side, behøver du ikke og ændre det Smiley

Og det med at man kan se målene, virkelig lækkert Opstemt Selvfølgelig vil det blive for meget for dig, at skulle vise de mål hver kamp. Men en gang imellem og til vigtigt kampe, kan du vel godt Wink

Synes også det er nogle gode mål du har fået sat dig.

Jeg vil helt klart følge med Smiley
Ja dette er min første blog. Det med målene, kommer nok kun med når der er vigtige kampe. Men vi får se, der bliver i hvert fald ikke en update for hver kamp.
Hihi, flot Christoffer. Synes nu der er offside på Briands sidste mål Smiley
Ja der var rimelig tydelig offside på målet Smiley men fuck det, det blev anerkendt.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #25: 24 Okt 2008, 17:21 »




Sommer-halvåret


Ligue 1 Orange

(H) Nancy 3-0
(U) Rennes 2-1
(U) Sochaux 2-0

(H) Nice 2-2

1. Saint-Etienne    16
2. Toulouse          12
3. PSG                 11
4. Lyon               10
5. Marseille            9

Coupe de la Ligue

1. runde
(H) Tours 3-0
2. runde
(U) Tours 3-1

CL-gruppen

1. Sporting CP            0 pnt
2. Lyon                      0 pnt
3. Sparta Moskva         0 pnt
4. Bayern München      0 pnt

Ligue 1 Orange
Starten på Ligue 1 Orange sæson 2007/2008, har været upåklagelig. Tre sejre og en enkelt uafgjort, har resulteret i en foreløbig fjerde plads, dog har Lyon to kampe til gode, i forhold til top3. Især en Lyon-spiller har trådt forrest i ligaen, nemlig venstre-backen Fabio Grosso. Det er i alt blevet til fem assists på syv kampe, og prangende spil.

Coupe de la Ligue
I første runde, skulle Tours besejres, hvis de ville have forhåbninger om succes. Det blev da også en meget nem sejr til Lyon, da man i egen hule kunne hive en 3-0 sejr hjem. Igen i anden runde, var det Tours der skulle besejres. Denne gang var det dog på udebane, kampen skulle vindes. Men trods udebanefordelen, blev Tours aldrig en trussel for et godt Lyon hold, og de hiver endnu en sejr hjem, denne gang på 3-1.

Champions League
Champions League turneringen er endnu ikke begyndt, men grupperne er blevet udtrukket. Det har for Lyons vedkommende været en meget skidt lodtrækning. Gruppe G byder på kampe på Sporting CP, Sparta Moskva og mægtige Bayern München. Første kamp spillet på Stade de Gerland, hvor Lyon tager imod Sporting CP fra Portugal. En svær gruppe, men Lyon burde have niveauet til at kunne gå videre til knockout runderne.

« Seneste Redigering: 25 Okt 2008, 22:44 af MadzeN92 » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #26: 25 Okt 2008, 20:04 »




Efterårs sæsonen



Ligue 1 Orange

(H) PSG 3-1
(U) Caen 3-1
(H) Toulouse 3-2

(H) Lorient 1-1
(U) Le Havre 1-1
(H) Nantes 1-1

(U) Monaco 4-1
(H) Valenciennes 2-0
(U) Auxerre 1-0

(H) Bordeaux 3-1
(U) Saint-Etienne 1-1
(U) Marseille 2-1

1. Lyon              38
2. Saint Etienne   32
3. PSG                32
4. Toulouse         31
5. Marseille           29

Coupe de la Ligue

3. runde
(U) Clermont 3-0
4. runde
(H) PSG 3-0

Champions League

(H) Sporting 1-0
(U) Bayern München 0-1
(U) Sparta Moskva 2-1
(H) Sparta Moskva 2-0

(U) Sporting 1-3

1. Bayern München  13
2. Lyon                   9
3. Sporting               6
4. Sparta Moskva       1
Ligue 1 Orange

I ligaen har Lyon været ustoppelige. Der er indtil nu spillet 16 kampe, og heraf har det resulteret i 11 sejre, fem uafgjorte og endnu ingen nederlag. Man ligger i øjeblikket på en meget sikker første plads, med seks point ned til Sain-Etienne på anden pladsen. Der har været flere bemærkelses værdige resultater, både positive og negative. Det måske største resultat, blev skabt i udekampen mod Marseille, hvor man hev en flot 2-1 sejr hjem. 

Efter 26 minutters spil, var det Karim Benzema der fik fat i en ripost, og scorede uden nogen hindring. Bare to minutter senere, fik Marseille en udligning. Det var den franske angriber Mamadou Samassa, der vippede den over Lloris. Det så længe ud til at dette ville blive kampens resultat, og det var da også stillingen ved pausen. Ti minutter inde i anden halvleg, blev der begået straffespark mod César Delgado, og det skulle anføreren eksekvere. Juninho Pernambucano begyndte sit tilløb. Sikkert blev den sparket ind bag Mandanda i Marseille målet. Det blev også kampens endelige resultat, og Lyon sikrede sig tre meget vigtige point.




Coupe de la Ligue

Ligesom i ligaen, spadserer Lyon over alt modstand. I den såkaldte ligacup, er det blevet til en samlet målscore på 12-1 på kun fire kampe. I tredje runde, var det Ligue 2 Orange holdet Clermont Foot Auvergne der blev slået med 3-0. Runden efter, var det en noget svære modstander på papiret, men sejren endte endnu engang med 3-0, over et svagt PSG hold.




Champions Legaue


I Champions League, ser det også rigtig godt ud for Lyons vedkommende. Kun to nederlag er hændt, og det er vel og mærket begge på udebane mod gruppens to bedste modstandere. En kamp tilbage, og Lyon kan 'nøjes' med en uafgjort, hjemme mod Bayern München, som man uheldigt tabte 0-1 til i første kamp. Samtidig er Sporting nødsaget til at besejre Sparta Moskva i Rusland, hvis Lyon skulle gå hen og tabe den sidste kamp. Der er lagt op til gyser i den sidste spillerunde af Champions League.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #27: 25 Okt 2008, 21:41 »

som den smarte læser måske allerede har opdaget, så laver jeg 4 updates for hver sæson. Første update omhandler starten altså fra sæsonstart til 31. august, næste update er om efterårs sæsonen som strækker sig fra 1. september til 30. november. Den 3. update er med kampene fra 1. december til 29. februar, og den sidste med sæsonafslutningen er fra 1. marts til 31. juli.
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #28: 25 Okt 2008, 23:23 »

Har lige læst hele bloggen..
Det er en kanon blog, det må jeg sige..
Fortsæt endelig..
Ser frem til de kommende updates.. Opstemt
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le rêve français
« Svar #29: 26 Okt 2008, 00:24 »

Flot blog!
Kan godt lide dit design, da det er pænt og enkelt.
Det skrive mæssige er også flot, men savner en lille smule flere detaljer

Jeg synes dog der mangler et topbanner.
Bliv ved og det kan blive en rigtig god blog Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010