home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:18:34 Bubbles Blogkonkur... #1 - Danish Viking War...
I dag kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I dag kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 853 Gæster Online.

Indlæg: 1132703 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  United in Dutch way
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: United in Dutch way  (Læst 16199 gange)
Dasmessi
Gæst
 
Sv: United in Dutch way
« Svar #30: 17 Okt 2008, 14:56 »

Det ser ud til, at den er død, ja. Desværre.

Glæder mig, at du er med.

Smiley
Snøft. Glædte mig ellers til at læse mere om Atletico. Men igen en rigtig god update fra dig af. Spændende indkøb, og god sæsonstart. Opsætningen elsker jeg. Skriftstørrelsen er også god. Det er bare super.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #31: 18 Okt 2008, 15:44 »


MANCHESTER UNITED
- the Dutch way
-

5-0 vs. Sunderland (home) 1-1 vs. Derby (away) 1-1 vs. Chelsea (home) 1-2 vs. Liverpool (away)
1-0 vs. Roma (home) 3-0 vs. Birmingham (home) 1-0 vs. West Bromwich (away) 1-0 vs. Bolton (away)

Nu er september fortid, og vi er otte kampe længere fremme i sæsonen. Som i sæsonens startfase har jeg heller ikke været tilfreds med skarpheden og effektiviteten blandt mine spillere i den opfølgende fase. Det koster os dyrt, at vi ikke udnytter vores chancer.

Det startede ellers lovende i denne periode. Sunderland blev banket med 5-0 efter skarpe afslutninger fra Rooney og van de Laak. Rooney scorede hattrick, mens van de Laak som indskifter fik scoret sine første mål i United-trøjen med to kasser. Men så skulle vi skuffe stort imod Derby. Efter en del afslutninger bragte Ronaldo os endelig i front efter 87 minutter på straffespark, men et par minutter senere skulle Derby få udlignet på en af deres få besøg i vores målfelt. Vores følgende kamp imod Chelsea kun godt ligne Derby-kampen. Vi havde tre gange så mange afslutninger som vores modstander, men måtte igen nøjes med et point.

19 afslutninger imod Liverpools syv var ikke en gang nok til et point. Liverpools Peter Crouch var skarp og scorede to mål, mens vi kun kunne finde frem til nettet en gang. Wayne Rooney var målscoreren, og han har været vores største profil i starten. Med otte mål i otte kampe har han været fantastisk, mens man må sige, at Engelaar har været den mest afgørende af vores hollændere. Tre mål og to assists kan han indtil videre prale af at have på kontoen.

Vi skulle heldigvis komme os over nederlaget til Liverpool og vinde de næste fire kampe. Vi lagde godt ud i CL-gruppespillet, der udover Roma består af Marseille og Schalke, og kvalificerede os til 4. runde af League Cup efter at have brugt Wijnaldum for første gang i vores 1-0-sejr over West Bromwich. Det blev to solide sejre imod Birmingham og Bolton, og de seks point har blandt andet hjulpet os til en midliertidig 3. plads.

Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: United in Dutch way
« Svar #32: 18 Okt 2008, 15:54 »

Rigtig god update igen. Flot skrevet, og flot opsætning. Ikke så godt med Derby. Straffe i de sidste minutter Smiley.
Bar op på hesten igen, og skriv noget mere. Glæder mig allerede!
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: United in Dutch way
« Svar #33: 18 Okt 2008, 16:23 »

Så fik jeg lige læst dine updates igennem, og hvilke updates! Dette er virkelig en klasse blog du har gang i her Toby. Din idé om et hollandsk united synes jeg er vildt spændene og jeg glæder mig til om et par sæsoner og se om hollænderne kan klare at holde united oppe som en af verdens bedste klubber. Et rigtig spændene projekt du har gang i.
Derud over er jeg vild med dine indkøb, jeg synes dog at det er ærgeligt at du ikke bruger Wijnaldum på førsteholdet. Jeg ved godt at han stadig er ung, og baseret på hans stats ser han måske heller ikke helt god nok ud endnu. Jeg har selv gang i et Manchester Untied spil lige for tiden hvor jeg ligesom dig har købt Wijnaldum. Først startede han også på mit reservehold, men da jeg løb ind i et par skader var jeg tvunget til at hive ham op, og han gjorde det så godt at han nu er fast inventar i min førsteholds trup.
Men nu tilbage til bloggen.

Det skriftlige:
Det skriftlige er af utroligt højt niveau hvilket er med til at bloggen er af så høj klasse som den er. Det er ikke fordi du har så meget tekst med, men det er noget jeg rigtig godt kan lide. Du for det relavante med, der er ikke for lidt og ikke for meget. Dine updates er i tilpas længde og de er dejligt letlæselige hvilket jeg synes er rigtig rigtig godt! Jeg håber virkelig at du holder dette skriftlige niveau da det her virkelig er en af de bedste blogs jeg har læst rent skriftligt.

Layout og grafik:
Dette er den mindre vigtige del for mig i en blog. Men du mestre det tilfulde. Der er ikke overdrevent med grafik hvilket jeg kun kan være tilfredsmed da jeg elsker at grafikken er dejlig simpel.
Det samme gælder for layoutet. Den er dejligt enkel og medvirker til at bloggen er enkel og overskueligt hvilket gør læseoplevelsen bedre. Helt igennem fantastik!
Jeg har ikke noget at kritisere her, men håber at du fortsætter med at gøre på samme måde som tidligere.

Historien:
Ja historien kan man jo kalde realistik eller urealistik. Personligt hælder jeg nok mest til det urealistiske da jeg ikke kan forestille mig at en manager i virkeligheden vil sætte sådan nogle mål som du har gjort. Dette er dog lige meget da jeg synes det er dejligt at læse en anderledes blog, og når du oven i købet fortæller historien så godt som du gør kan man jo ikke andet end at lade sig rive med.

Bloggen i helhed:

Ja, alt i alt er der vel ikke meget at sige. Det er et helt utroligt stykke arbejde du har lavet, og jeg venter med spædning på de næste updates. At du kan skrive en blog så godt som du gør går helt over min forstand, da dette nok er den bedste blog jeg har læst til dato!
Glæder mig utroligt meget til at følge med i din hollandske mission, og fortsæt endelig det gode arbejde!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #34: 18 Okt 2008, 16:30 »

Fantastisk indlæg, -RVM-. Det glæder mig virkelig at læse det, du skriver. Rigtig lækker kommentar, det kan jeg lide!

Angående Wijnaldum så vil jeg da lytte til det og prøve at give ham chancen et par gange og se, om han kan klare sig. Jeg er enig i, at det ikke er et realistisk scenario, jeg kører med, men det er med til at holde min motivation oppe, og det er jo vigtigt.

Tusind tak for ordene, også til dig, Dasmessi.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: United in Dutch way
« Svar #35: 18 Okt 2008, 16:37 »

Vil også komme med en vurdering af denne fantastiske blog, SirToby. Dine indkøb er jeg rigtig vilde med. Wijnaldum der er en klasse for sig selv. Et rigtigt talent som passer til dit United hold.
Godt spottet, og godt købt.

Skriftligt
Dit skriftlige er helt i top. Der er ingen stave, eller grammatik fejl, og det er forståeligt og flydende, så det er helt i top! Det kan godt være der ikke er så meget tekst, men det går jo nok. Somme tider vil jeg hellere have små updates, med lidt tekst, istedet for en hel update, KUN med tekst. Så det er klasse SirToby. Dette er en af dine bedste blogs du har lavet efter min mening. Det kan godt være du også havde '*Three'' igang, men dette er den bedste af dem alle syntes jeg.
Så vil jeg sige jeg håber inderligt du holder niveauet her, og bliver ved med at skrive blogs.

Grafikken

Grafik betyder knap så meget i en blog. Brugeren kan selv vælge om han vil have grafik i, eller ej. I dit tilfælde har du valgt det. Jeg ved ikke om du selv har lavet det, men i hvert fald er det flot og enkelt lavet. Simpelt er det også. Kan godt lide rammen på dine billeder også.
Som jeg sagde oppe i det skriftlige, håber jeg du bliver ved med at gøre det så godt her.

Opsætning

Opsætningen er en af de vigtigste ting i en blog for mig. I dit tilfælde er det simpelt og lækkert. Du har sat titlen flot op, samt billederne og teksten. Det elsker jeg virkelig, at der er en bruger som dig, der har overblik over sin opsætning. Fortsæt endelig med det!

Helhed

Der er faktisk ikke mere at sige så. Det er et utroligt smukt,flot og veludført arbejde du har lavet, Toby. Glæder mig meget til at følge denne blog til ende, og glæder mig meget til at følge The Dutch Mission.
Klø bare på Toby!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #36: 18 Okt 2008, 16:45 »

Tak, tak, tak, Dasmessi, glæder mig. Det er fornemt med sådanne kommentarer, det holder mig ekstra meget i gang.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #37: 18 Okt 2008, 17:18 »


MANCHESTER UNITED
- the Dutch way
-

Siden transfervinduet lukkede, skulle man måske tro, at jeg ville vælge at hvile på laurbærene, hvad angår transfers. Men jeg har konstant været på udkig efter nye skikkelser, som ville kunne gå ind og gøre sig på holdet. Det har givet pote, og to nye hollændere venter nu blot til d. 1. januar, hvor de vil trække i United-trøjen.

Der er tale om to spillere, der har mange år foran sig. Begge er 20-årige. Dominique Kivuvu var den første, der valgte at skrive under på en kontrakt med os. Der skulle godt og vel £3.500.000 til at få hans nuværende klub, NEC, til at acceptere et bud. Den fysisk stærke defensive midtbanespiller virker lovende, og vi glæder os til at se ham i aktion.

Den næste - og i denne omgang sidste - i køen var målmand Piet Velthuizen, som jeg inderligt håber på, vil klare sig godt og overtage van der Sars plads i målet. Velthuizen måtte vi slippe en anelse mere for. Han kostede os £5.000.000. Købet af Velthuizen får mig i øjeblikket til at overveje at sætte Kuszczak på transferlisten.

Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #38: 18 Okt 2008, 17:26 »

Kivuvu ser imponerende ud. Der skal arbejdes med hans udholdenhed naturligvis, men han har teknik, fysik og spilforståelsen til at begå sig på højeste niveau.

Velthuizen har en stor svaghed i luftspillet, men er da vidst også hans eneste. Der er klart et potentiale der.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #39: 19 Okt 2008, 13:24 »


MANCHESTER UNITED
- the Dutch way
-

3-2 vs. Schalke (away) 4-2 vs. Middlesbrough (away) 2-2 vs. Arsenal (home) 2-1 vs. Marseille (away) 2-2 vs. Portsmouth (away)
4-2 vs. Wolves (away) 6-0 vs. Blackburn (home) 2-0 vs. Marseille (home) 2-2 vs. West Ham (away)
3-1 vs. Newcastle (home) 2-2 vs. Roma (away)

Manchester United er ubesejrede i 15 kampe i træk nu, og med blandt andet en 6-0-sejr vises der til tider skræmmende styrke. Desværre har vi atter haft svært ved at forlade vores ineffektivitet, og vi føler, at heldet til tider har manglet.

Da vi mødte West Ham, var det koncentrationen over alle 90 minutter, der svigtede. Vi var foran 2-0 efter en scoring hver fra Vidic og Ferdinand, da West Ham først reducerede til 1-2 i minut 88 og to minutter senere udlignede, selvom man stortset ikke havde set dem nede i vores målfelt. Vi havde kun os selv at takke.

Den var næsten endnu mere bitter, da vi mødte Arsenal. Vi havde spillet en fantastisk første halvleg og var foran 2-1 ved pausen, men i anden halvleg udlignede de i dommerens overtid på et afrettet skud, og det var helt bestemt en svær pille af sluge.

Vi kan dog stadig kalde os ubesejrede for en lang periode, og det er yderst tilfredsstillende, og værre skal man heller ikke gøre det, for vi har også sikret nogle flotte sejre, alt i mens et pænt antal spillere har vist sig fornemt frem. Vidic og Ferdinand skal fremhæves. De har til sammen scoret 13 mål og generelt leveret stabile præstationer. Wayne Rooney er stadig topscorer med 11 mål, men lige i hælene på ham finder vi en hollænder, en stor hollænder på 196 centimeter. Der er selvfølgelig tale om Orlando Engelaar, som siden sidst har scoret intet mindre end to hattrick samt hjulpet sine holdkammerater med flotte oplæg. Engelaar er oppe på ti mål og seks assists.

I Champions League går det lige efter bogen. Med fire sejre i de første fire gruppespilskampe var vi stensikkert videre. Blandt disse sejre fandt vi nok den flotteste i Gelsenkirchen, hvor vi vendte 0-2 til 3-2. Senest havde vi vores første pointtab, da vi spillede 2-2 i Rom. Det sikrede os 1. pladsen, men resultatet i sig selv var også fint, specielt fordi vi havde et par uprøvede navne med. Piqué havde ikke spillet meget inden, men det var ham, der med to mål gav os det ene point. Georginio Wijnaldum var også med. Han markerede sig dog dumt med en udvisning, men i kampen forinden havde han gjort det sublimt. Jeg havde nemlig valgt at bruge ham fra start hjemme imod Newcastle. Det gav pote, og han var hovedfaktoren i 3-1-sejren med to scoringer.

Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: United in Dutch way
« Svar #40: 19 Okt 2008, 13:26 »

Endnu en rigtig rigtig flot update fra dine fingre af. Det kører bare som det skal og der er ikke så meget at klage over. Resultaterne er som de skal være (næsten Opstemt)
Bar klø på, Toby.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #41: 20 Okt 2008, 14:23 »

God blog. Synes det er spændende med dine mål. Dejligt med lidt anderledes blog.
Resultaterne er også forholdsvis gode, bare en skam du var så uheldig mod Arsenal, og dummede dig mod West Ham.

En blog jeg vil følge med i. Glæder mig til at start 11'eren næsten kun består af hollandske navne.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #42: 20 Okt 2008, 14:36 »

Synes også at det er en dejlig blog. Er fast læser, og vil være det indtil denne blog slutter Wink. Det grafiske kunne ikke være bedre, og jeg håber, at det bliver ved sådan. Endnu en gang SUPER BLOG Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #43: 20 Okt 2008, 22:26 »


MANCHESTER UNITED
- the Dutch way
-

2-0 vs. Fulham (away) 0-4 vs. Arsenal (away) 3-2 vs. Aston Villa (away) 3-1 vs. Schalke (home)
1-0 vs. Everton (home) 2-0 vs. Wigan (home) 1-1 vs. Tottenham (away) 1-0 vs. Man. City (away)

Den sidste måned i 2007 er fortid, og vi er hoppet ind i det nye år. Velthuizen og Kivuvu er ankommet til Old Trafford, og de skal blive spændende at følge. December forløb yderst fornuftigt. Jeg blev blandt andet kåret til månedens manager i ligaen.

Desværre måtte vi lide et ydmygende 4-0-nederlag til Arsenal i League Cup-kvartfinalen. Det betød dog heldigvis ikke det store, og alt andet har været tilfredsstillende. Champions League-gruppespillet blev afsluttet fornemt med en 3-1-sejr over Schalke. Vi sluttede dermed med 16 point og endte på en stensikker 1. plads. Ukrainske Shakhtar venter i ottendedelsfinalen.

Vi kører på en fantastisk stime i ligaen, og havde vi bare været lidt skarpere ude imod Tottenham, havde vi hentet maksimum point i ligaen i denne måned. Desværre blev det kun 1-1, hvilket heller ikke var helt dårligt, når vi snakker opgør på White Hart Lane. Det blev til en frydende 1-0-sejr i lokalderbyet imod City, mens Fulham, Villa, Everton og Wigan også fik ørene i maskinen.

Orlando Engelaar må hidtil stadig siges at være den bedste hollænder i truppen. Han stod bag begge 1-0-sejre imod Everton og City og er nu oppe på 12 scoringer. Zuiverloon har også gjort det rigtig stabilt og blev faktisk kåret til kampens bedste spiller imod City.

Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #44: 20 Okt 2008, 22:31 »

Dejlig simpel grafik, og det skriftlige er også godt. Ærgerligt med nederlaget til Arsenal. KIU Peace
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010