home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  United in Dutch way
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: United in Dutch way  (Læst 16475 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #15: 17 Okt 2008, 13:21 »


MANCHESTER UNITED
- the Dutch way
-

Kun yderst få timer før vores Community Shield-opgør imod Chelsea, blev jeg tilfredsstillet af antal af handler, og det passede dermed perfekt med, at vi havde en tilfredsstillende trup til omstændighederne klar lige til start.

Det var Georginio Wijnaldum, der blev rosinen i pølsenden og endte en lang sommer med utallige bud på forskellige spillere. Wijnaldum blev den sidste i en række af fem spillere. Her er et overblik over vores sommertransfers:

ORLANDO ENGELAAR, £4.300.000, offensiv midtbanespiller (central)
DEMY DE ZEEUW, £6.000.000, defensiv midtbanespiller
GIANNI ZUIVERLOON, £7.000.000, højre back
KOEN VAN DE LAAK, £4.000.000, angriber (central)
GEORGINIO WIJNALDUM, £3.200.000, midtbanespiller (central)

Wijnaldum vil højst sandsynligt nok blive den eneste, der ikke får meget spilletid i denne sæson. De øvrige kan nemt regne med, at de ofte vil komme i aktion. Jeg ved endnu ikke, hvem jeg forventer, der vil blive spillere, der også vil være gode nok til næste sæson. Om et par år vil Wijnaldum forhåbentlig være klar til en masse førsteholdsfodbold, mens jeg også håber på, at Zuiverloon i løbet af nogle år vil kunne overtage højre back. De øvrige spillere er jeg nød til at se i aktion først, før jeg kan bedømme dem.

I takt med at flere spillere blev hentet, blev truppen naturligvis større, og det tvang mig til at sælge nogle spillere. Louis Saha og Darren Fletcher er begge skiftet til Tottenham, og John O'Shea er måske også snart fortid i United.

Det betyder, at denne trup er klar til tørne ud for mig, og sådan vil den se ud indtil nytår og måske længere.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #16: 17 Okt 2008, 13:24 »

Jeg undskylder med Vermaelen. Det var ikke optimalt. Smiley

Spændende. Hvorfor lige hollandske? og hvorfor kan du ikke lokke større hollændere til?

Det må du spørge van Nistelrooy, Robben, Babel osv. om. Men jeg regner da med og håber på, at jeg inden for nogle år kan få navne som før nævnt til klubben.

Jeg synes, Holland har nogle seje spillere, og derfor faldt valget på det land. Ingen stor grund til det.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #17: 17 Okt 2008, 13:26 »

Spændende indkøb, fantastisk grafisk. Savner dog Huntelaar ):
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #18: 17 Okt 2008, 13:27 »

Jeg undskylder med Vermaelen. Det var ikke optimalt. Smiley

Det må du spørge van Nistelrooy, Robben, Babel osv. om. Men jeg regner da med og håber på, at jeg inden for nogle år kan få navne som før nævnt til klubben.

Jeg synes, Holland har nogle seje spillere, og derfor faldt valget på det land. Ingen stor grund til det.

Jeg synes også at det var det bedste valg. I hvert fald det mest oplagte, da landet har mange spillere der kan gå ind og brilliere på dit hold.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #19: 17 Okt 2008, 13:33 »

Spændende indkøb, fantastisk grafisk. Savner dog Huntelaar ):

Ja, og som du kunne læse, var han også spilleren, som jeg fandt mest interessant. Desværre fandt jeg ham for dyr. Der ville ikke være plads til andre spillere, hvis han også skulle være blevet hentet. Men der er jo tid til at hente ham - måske allerede til vinter.

Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #20: 17 Okt 2008, 13:38 »

Gode back up indkøb. Der jo ikke nogen af de spillere, som du ha købt. Der direkte kan gå ind i start opstillingen. Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #21: 17 Okt 2008, 13:40 »

Gode back up indkøb. Der jo ikke nogen af de spillere, som du ha købt. Der direkte kan gå ind i start opstillingen. Smiley
Altså han skal jo starte med 3 inde. Og så vidt jeg ved har han kun VDS som normal, så han skal starte med to nyindkøb inde (:
Logged


ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #22: 17 Okt 2008, 13:42 »

Nævn de 2 som kan gå ind i start opstillingen. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #23: 17 Okt 2008, 13:45 »

Nævn de 2 som kan gå ind i start opstillingen. Smiley

Som alek900 også er inde på, så er det på grund af reglerne, at jeg sagtens kan se dem få massere af spilletid. Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #24: 17 Okt 2008, 13:45 »

Nævn de 2 som kan gå ind i start opstillingen. Smiley
De Zuew og Zuiverloon Smiley
Logged


#26
Gæst
 
Sv: United in Dutch way
« Svar #25: 17 Okt 2008, 14:03 »

Spændende, jeg følger med Smiley
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: United in Dutch way
« Svar #26: 17 Okt 2008, 14:26 »

Hvad med Atletico bloggen? Er den død?
Men det ser spændende ud, Toby. Glæder mig til at se hvad du kan gøre med djævelen fra Manchester!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #27: 17 Okt 2008, 14:49 »

Hvad med Atletico bloggen? Er den død?
Men det ser spændende ud, Toby. Glæder mig til at se hvad du kan gøre med djævelen fra Manchester!

Det ser ud til, at den er død, ja. Desværre.

Glæder mig, at du er med.

Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #28: 17 Okt 2008, 14:51 »


MANCHESTER UNITED
- the Dutch way
-

3-3 vs. Chelsea (str. 4-2) 2-1 vs. Man. City (home) 2-0 vs. Reading (away)

Resultatmæssigt har det været en fejlfri start for os i Manchester United. Sæsonens første trofæ blev hentet i sæsonens første kamp, og indtil videre er der sikret fuldt udbytte i ligaen.

Wayne Rooney var vores mand i skysovs, da vi slog Chelsea i Community Shield efter straffesparkskonkur rence. Med et hattrick åbnede han sin sæson fantastisk, og hans flotte tre mål hjalp ham så oven i købet også til medalje. Chelsea scorede tre gange på hjørnespark, men de var knap så skarpe på straffespark. Med en scoring hver fra Ronaldo, Engelaar, Rooney og Piqué på straffespark vandt vi med 4-2 og kunne løfte trofæet.

Vi har været overbevisende i ligaens start. I begge kampe skabte vi et hav af chancer, men skarpheden var ikke helt i top i nogle af opgørene. Vores nye mand, Demy de Zeeuw, stod - med en scoring i minut 88 - for vores 2-1-sejr over City, mens 2-0-sejren ude imod Reading var alt, alt for lille i forhold til vores mængde af chancer. Imod Reading startede vi med hele fem hollændere på banen, og det var glædeligt, at kampen forløb så godt. Engelaar og van de Laak burde begge have scoret i denne kamp, men førstnævnte nøjedes med et assist, mens van de Laak har sin første scoring til gode.

Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: United in Dutch way
« Svar #29: 17 Okt 2008, 14:54 »

En skam, at du ikke har signet Huntelaar synes jeg. Ved ikke om du stadig har muligheden, men det er min erfaring, at han komplimenterer Rooney rigtig godt.

Ellers fint nok koncept med spillere fra kun Holland, selvom jeg nok selv havde valgt et andet land. Originalt er det i hvert fald, og det er da også vigtigt Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010