home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 814 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pride of Edinburgh
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Pride of Edinburgh  (Læst 12948 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #45: 19 Okt 2008, 12:17 »

Jeg må erklære mig meget uenig med Cesc. Jeg synes du rammer et meget godt design, og så passer farverne jo til din klub. Jeg er faktisk rimelig sikker på, at havde du været en mere erfaren blogskriver, så havde Cesc ikke kommenteret på det. Dit banner kan jeg godt lide, da det passer fint til bloggen og holdet. Dog mener jeg, at du måske skal droppe det med "Pride of Scotland" indtil du er det ;-) Men det er nu ikke noget jeg bider voldsomt mærke i.

Synes det skriftlige er okay, selvom det kunne være en smule bedre, men det kommer efterhånden. Det har vi jo set med mange blogskrivere, så bare "Keep Up The Good Work" og arbejd derudaf. Jeg synes du har en god blog kørende!

Er glad for du kan li' det Wink
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #46: 19 Okt 2008, 12:29 »

Hvorfor er folk så blødsødne i munden hele tiden. Læs nu bloggen ordentlig igennem før i kommentere, denne blog er virkelig ikke god på nogen punkter - og det er ikke pga. klubvalget.

Lad mig starte med at rise banneret, som jeg virkelig synes ser enormt ringe ud. Pride of Edinburgh ser fint nok ud, men man kan kun se  halvdelen af logoet der er alt for stort og teksten nedenunder ser ultra dum ud og har ikke nogen god betydning. "Pride of Edinburgh - Pride of Scotland" det lyver bare ikke godt i mine ører.

Så til layoutet, som jeg heller ikke er fan af. Banneret er alt for stort, det fylder utrolig meget og det kan jeg slet ikke lide. Det skal ikke engang være i nærheden af at være over 100 px tyk, for så fylder det for meget og bliver grimt, når man ikke er mester til grafikken, Yoggi. Du bruger grønne rammer, det skal bare væk med det samme! Det passer overhovedet ikke til FmFreaks design med den grøn du bruger, og den ligger langt fra den grønne du bruger i dine tekster. Lav det nu bare hvidt eller sort som uden tvivl er det der ser bedst ud på FmF. De grønne tekster er jeg heller ikke vilde med på nogen måde, hvorfor skal der være et punktum med? Det ser meget noller ud synes jeg, og dem vil jeg råde dig til at fjerne med det samme. Hvorfor står det med stort, det kan jeg heller ikke se idéen i, da den klamme grønne farve bliver fremhævet for meget. Billederne har heller ikke den bedste kvalitet, og bloggen er generelt ikke ret def.

Men til den fejlfyldte tekst. Grammatikken kunne du vel næsten lige så godt fjerne mester, du stiller mange kommaer hvor jeg ikke vil stille dem og du bruger generelt meget lidt tekst på det hele. "I ligaen kan man hverken sige det går godt eller skidt, da man både vinder og taber kampe," nå ja, det var da en linje hvor der godt kunne stå noget andet spændende. Du skriver ikke ret meget om noget som helst og i en tidligere updates skrev du ikke engang navnet på en spiller du havde købt, det skulle man selv gætte sig til - og jeg har ikke gættet det endnu. Du har mange fejl i dine tekster og jeg vil råde dig til at læse den igennem 2-4 gange. "Edinburg" staves det sådan makker? Fejl i navnene på ting skal man bare ikke have i blogs, for det trækker virkelig ned i min bog. Du glemmer også til tider et ord eller to, men op på hesten mester!

Dette er intet surt opstød - det er bare realiteterne - som jeg håber du vil ændre på! Kan godt være at jeg har skrevet det på en lidt hård måde, men sådan er det og jeg håber du vil tage det til dig!

Det kan godt være det bare er realiteterne, men hold kæft en måde at skrive det på "MAKKER". Smiley Så siger jeg ikke mere.

Jeg elsker Yoggi's blog. Det er jo en smagssag om folk kan li' det eller ej. Jeg sidder sku ikke og tjekker komma fejl. For mit og mange andres vedkommende, gider man ikke sidde og læse om kampe mod de ekstremt ringste hold i ligaen, hvilket man i din blog med Celtic gør "MAKKER". I Yoggi's blog er der ikke de store skriftlige fejl efter min mening, og det er meget simpelt og godt sat op. Meget overskueligt.
Jeg kan læse hans update ret hurtigt, hvilket jeg også synes er dejligt. Mange blogs har det med at blive for langtrukne, og så gider man til sidst ikke læse mere og tænker, bliv nu færdig altså. Sådan er det ikke her. Det lige tilpas.  Cool

Jeg synes også din blog er super god Cesc, men for mit vedkommende har jeg ikke brug for at høre et referat fra hver kamp, og det er det jeg ved Yoggi's blog synes er cool.

Hans banner er en smagssag, og jeg kan li' det. Alt er jo en smagssag "MESTER". (: Peace

/Pelle
« Seneste Redigering: 19 Okt 2008, 13:16 af superpew » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #47: 19 Okt 2008, 12:31 »

Tillykke med det flotte resultat mod Olympiakos Yoggi. Glæder mig til at hører om Marseille kampen.

Du halter heller ikke efter i ligaen, hvilket er rigtig godt - mon ikke Neymar kan dominerer om nogle år Opstemt. Jeg krydser fingre for dig Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #48: 19 Okt 2008, 12:54 »

Hvorfor er folk så blødsødne i munden hele tiden. Læs nu bloggen ordentlig igennem før i kommentere, denne blog er virkelig ikke god på nogen punkter - og det er ikke pga. klubvalget.

Lad mig starte med at rise banneret, som jeg virkelig synes ser enormt ringe ud. Pride of Edinburgh ser fint nok ud, men man kan kun se  halvdelen af logoet der er alt for stort og teksten nedenunder ser ultra dum ud og har ikke nogen god betydning. "Pride of Edinburgh - Pride of Scotland" det lyver bare ikke godt i mine ører.

Så til layoutet, som jeg heller ikke er fan af. Banneret er alt for stort, det fylder utrolig meget og det kan jeg slet ikke lide. Det skal ikke engang være i nærheden af at være over 100 px tyk, for så fylder det for meget og bliver grimt, når man ikke er mester til grafikken, Yoggi. Du bruger grønne rammer, det skal bare væk med det samme! Det passer overhovedet ikke til FmFreaks design med den grøn du bruger, og den ligger langt fra den grønne du bruger i dine tekster. Lav det nu bare hvidt eller sort som uden tvivl er det der ser bedst ud på FmF. De grønne tekster er jeg heller ikke vilde med på nogen måde, hvorfor skal der være et punktum med? Det ser meget noller ud synes jeg, og dem vil jeg råde dig til at fjerne med det samme. Hvorfor står det med stort, det kan jeg heller ikke se idéen i, da den klamme grønne farve bliver fremhævet for meget. Billederne har heller ikke den bedste kvalitet, og bloggen er generelt ikke ret def.

Men til den fejlfyldte tekst. Grammatikken kunne du vel næsten lige så godt fjerne mester, du stiller mange kommaer hvor jeg ikke vil stille dem og du bruger generelt meget lidt tekst på det hele. "I ligaen kan man hverken sige det går godt eller skidt, da man både vinder og taber kampe," nå ja, det var da en linje hvor der godt kunne stå noget andet spændende. Du skriver ikke ret meget om noget som helst og i en tidligere updates skrev du ikke engang navnet på en spiller du havde købt, det skulle man selv gætte sig til - og jeg har ikke gættet det endnu. Du har mange fejl i dine tekster og jeg vil råde dig til at læse den igennem 2-4 gange. "Edinburg" staves det sådan makker? Fejl i navnene på ting skal man bare ikke have i blogs, for det trækker virkelig ned i min bog. Du glemmer også til tider et ord eller to, men op på hesten mester!

Dette er intet surt opstød - det er bare realiteterne - som jeg håber du vil ændre på! Kan godt være at jeg har skrevet det på en lidt hård måde, men sådan er det og jeg håber du vil tage det til dig!
Først og fremmest er det subjektivt om man kan lide noget eller ej. Vi har forskellige personligheder, og derfor værdsætter vi forskellige ting. Desværre har alle i verden ikke samme mening som dig, hvorfor du ikke kan give et fuldstændigt svar på hvordan tingene bør være. Du virker desværre sørgeligt bedrevidende udfra denne kommentar, hvilket næppe klæder dig.

Beklager at jeg skriver dette her - det er trods alt din blog, Yoggi. Den bør tages andetsteds.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2008, 13:22 af Søren91 » Logged


pickleemil
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #49: 19 Okt 2008, 13:28 »

hrmph Cool
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #50: 19 Okt 2008, 13:32 »

Hvad skulle det til for? Det kommer du ikke langt med.

Hvorfor kommentere det? Det kommer du ikke langt med? Opstemt!

Spøg til side.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #51: 19 Okt 2008, 17:00 »






MARSEILLE.
1. Kamp
Første kamp mellem Hibernian og Marseille skulle spilles i Edinburgh, en kamp hvor det gav 4.20 igen at satse på Hibernian, og mindre end 1.20 at satse på Marseille, men man skulle nok have oddset på Hibernian, måske oven i købet med handicap, da man vandt intet mindre end 3-0. Første mål blev sat ind af Lewis Stevenson i det 21' minut, før Karim Ziani i det 39' minut blev skadet. Første halvleg er færdig, med en 1-0 stilling. Allerede 1. minut inde i 2. halvleg, scorer Zaki så til 2-0, før Fletcher i det 54' minut øgede. Men Hibernians fighten skulle også vises fra en dårlig side, da Kevin McCann i det 76. minut, får sit 2. gule kort, og derfor bliver udvist.

2. Kamp
2. kamp i 1. runde af knockout facen, skulle blive en spændende affære. Allerede i det 3. minut scorer Samassa for Marseille, og bringer håb i deres kroppe. Joe Keenan skulle dog udligne idet 63 minut, og nærmest slukke håbet får Marseille, da de nu skulle score yderligere 4 mål. Mamadou Niang scorer 2 mål, et i det 73. minut, og et i det 84 minut, 2 mål mere og Marseille er videre. Overtiden går igang, og 3. minutter er der lagt til, Elliot Grandin får dog scoret i de døende minutter, og kampen ender 4-1 til Marseille, så Hibernian går videre på reglen om udebanemål.



NÆSTE UPDATE OMHANDLER SÆSONAFSLUTNINGEN.

Logged

Turbo_dk
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #52: 19 Okt 2008, 17:12 »

Lad mig starte med at rise banneret, som jeg virkelig synes ser enormt ringe ud. Pride of Edinburgh ser fint nok ud, men man kan kun se  halvdelen af logoet der er alt for stort og teksten nedenunder ser ultra dum ud og har ikke nogen god betydning. "Pride of Edinburgh - Pride of Scotland" det lyver bare ikke godt i mine ører.

Nu får lige at kommentere på det med banneret Wink
Jeg kender Yoggi personligt, og det er mig der har lært ham det grundlæggende i Photoshop Smiley

Han banner er ikke noget masterpiece, nej, men det er simpelt og fint, og jeg synes det er fair man laver et simpelt banner hvis evnerne ikke rækker længere, ja det er sågar imo fint at lave simple bannere selvom man har gode evner indenfor Photoshop Smiley

Anyways, synes det er meget bedre at han laver et simpelt logo end at begynde bare at fylde effekter på som virkeligt udstråler nybegynderhed...

Ang. logoet i banneret så synes jeg det ser skide godt ud, og bruger selv den med at logoet er for stort til banneret, da jeg synes det ser fedt ud, så det er en smagssag Cesc, og jeg er ret sikker på det er helt bevidst Smiley

For at tale om det skriftlige giver jeg dig ret i at der er fejl hist og her, og det ville da være fedt hvis de blev ændret til fremtiden, men det er imo ikke så galt som du umiddelbart giver udtryk for Wink

Men så giver jeg ham(gider sgu ikk lige tjekke hvem det var Peace) som sagde at den der Pride of Scotland måske burde være sparet, i hvert fald indtil man var det.. Alternativt kunne du have sat et spørgsmålstegn efter Yoggi, for ligesom på en måde understrege at det var hvad man forsøgte at blive Wink
Logged

//Turbo_dk

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #53: 19 Okt 2008, 17:14 »

Jeg er igang med et nyt banner Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #54: 19 Okt 2008, 17:46 »

Hvad siger i til dette:

Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #55: 19 Okt 2008, 18:05 »

Lidt småkomisk, men bryder mig ikke om det. Det røder ødelægger det hele synes jeg.. Smiley
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #56: 19 Okt 2008, 18:07 »

Hvad siger i til dette:


hvorfor i alverden skal du have 'Pride of Scotland' med?
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #57: 19 Okt 2008, 18:26 »

Rimelig blæret banner Yoggi.
I modsætning til Cesc er jeg faktisk helt vild med bloggen. Rigtig nok, det er en smagssag, men som de andre også påpeger er alt en smagssag. Nogle af tingene som Cesc nævner er jo ting som er forskellige fra person til person. Feks, det med banneret og kanterne på dine billeder er meget en smagssag, og jeg derimod kan godt lide det.
Jeg må dog indrømme at Cesc, er en af de få som virkelig tør i sige sandheden i stedet for kommentare som "Fed blog og "God update" og det tager jeg sku hatten af for.
Men alt i alt, synes jeg du er ved at skabe en rigtig god blog, og håber du fortsætter med at komme med mange updates, så vi ikke skal vente alt for længe med at læse denne gode blog.
KIU !  Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #58: 19 Okt 2008, 20:10 »

tillykke med sejren over marseille yoggi.. super spændende (: ..

med hensyn til dit banner, er jeg ikke så vild med det.. måske du skulle lave 3-4 stykker, og så lad os vote om det Opstemt?!?
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #59: 19 Okt 2008, 20:30 »

Hvorfor er folk så blødsødne i munden hele tiden. Læs nu bloggen ordentlig igennem før i kommentere, denne blog er virkelig ikke god på nogen punkter - og det er ikke pga. klubvalget.

Lad mig starte med at rise banneret, som jeg virkelig synes ser enormt ringe ud. Pride of Edinburgh ser fint nok ud, men man kan kun se  halvdelen af logoet der er alt for stort og teksten nedenunder ser ultra dum ud og har ikke nogen god betydning. "Pride of Edinburgh - Pride of Scotland" det lyver bare ikke godt i mine ører.

Så til layoutet, som jeg heller ikke er fan af. Banneret er alt for stort, det fylder utrolig meget og det kan jeg slet ikke lide. Det skal ikke engang være i nærheden af at være over 100 px tyk, for så fylder det for meget og bliver grimt, når man ikke er mester til grafikken, Yoggi. Du bruger grønne rammer, det skal bare væk med det samme! Det passer overhovedet ikke til FmFreaks design med den grøn du bruger, og den ligger langt fra den grønne du bruger i dine tekster. Lav det nu bare hvidt eller sort som uden tvivl er det der ser bedst ud på FmF. De grønne tekster er jeg heller ikke vilde med på nogen måde, hvorfor skal der være et punktum med? Det ser meget noller ud synes jeg, og dem vil jeg råde dig til at fjerne med det samme. Hvorfor står det med stort, det kan jeg heller ikke se idéen i, da den klamme grønne farve bliver fremhævet for meget. Billederne har heller ikke den bedste kvalitet, og bloggen er generelt ikke ret def.

Men til den fejlfyldte tekst. Grammatikken kunne du vel næsten lige så godt fjerne mester, du stiller mange kommaer hvor jeg ikke vil stille dem og du bruger generelt meget lidt tekst på det hele. "I ligaen kan man hverken sige det går godt eller skidt, da man både vinder og taber kampe," nå ja, det var da en linje hvor der godt kunne stå noget andet spændende. Du skriver ikke ret meget om noget som helst og i en tidligere updates skrev du ikke engang navnet på en spiller du havde købt, det skulle man selv gætte sig til - og jeg har ikke gættet det endnu. Du har mange fejl i dine tekster og jeg vil råde dig til at læse den igennem 2-4 gange. "Edinburg" staves det sådan makker? Fejl i navnene på ting skal man bare ikke have i blogs, for det trækker virkelig ned i min bog. Du glemmer også til tider et ord eller to, men op på hesten mester!

Dette er intet surt opstød - det er bare realiteterne - som jeg håber du vil ændre på! Kan godt være at jeg har skrevet det på en lidt hård måde, men sådan er det og jeg håber du vil tage det til dig!

Det er noget forbandet vrøvl at snakke om realiteter, når der er tale om en holdning til noget. Det er jo bare din mening

Næ, hold humøret oppe hr. blogskriver og arbejd videre. Jeg synes, det er godt.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010