home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pride of Edinburgh
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Pride of Edinburgh  (Læst 12951 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #30: 18 Okt 2008, 13:08 »






LIGAKAMPE:
4-1 vs. Rangers
1-1 vs. Dunfermline
1-0 vs. St. Mirren
2-0 vs. Falkirk
0-0 vs. Inverness CT
2-3 vs. Celtic
1-1 vs. Dundee Utd
3-0 vs. Dundee Utd

Insurance, kvartfinale

2-1 vs. Hearts

Uefa cup grp. H

1-1 vs. Malaga
2-3 vs. Feyenoord
2-1 vs. Stuttgart
STUTTGART
LIGAEN.
Det går fint i ligaen, hvor man ligger på en flot 3. plads, 4 point fra Celtic på 2. pladsen. Faxe er også selv godt tilfreds med holdet, da man har haft mange skader, f.eks. Zaki i 1 måned, Fletcher i 3 uger og Keenan i 3 uger også. Men afløserne har gjort det godt, og f.eks. afløseren for Keenan Thicot vandt skam også månedens unge spiller sidste sæson. 15 kampe spillet.

INSURANCE CUP.
I Insurance cuppen, gik man videre fra 3. runde mod Livingston, man gik derfor videre til kvartfinalen, hvor man skulle møde de stærke Hearts, som man godt nok også gik videre mod, i semifinalen skal man møde Celtic, som er den sværeste mulige modstander.

UEFA CUP GRP. H.
Hibernian kom i Gruppe H. i Uefa Cuppen, hvilket er en fin gruppe at ende i, og nu efter 3 kampe, ligger man på en flot 3. plads, hvor man f.eks. har slået 1. seedede Stuttgart, men tabt til Feyenoord, og uafgjort mod Malaga. Alt i alt ville det være fantastisk med en 3. plads, hvis altså man overlever den sidste kamp mod Olympiakos.

RIVALDO-SHOW!
Vi er i Hibernians 8. ligakamp i denne sæson, og der er gået 60 minutter hvor man er bagud 1-0 mod Rangers, Faxe skulle lige til at tage Campbell ind, da Rivaldo pludselig går over til Faxe, og siger at han vil have chancen, i denne "vigtige" kamp. Faxe siger med det samme at det på ingen måde var en mulighed, da han indtil videre ikke havde scoret. Men Rivaldo lover et mål, og Faxe acceptere og sætter ham ind. Rivaldo scorer efter blot 1 minut, på et frisparksmål, langt udefra. Han scorer yderligere 3 fantastiske mål, og Hibernian vinder kampen fantastisk 4-1.











NÆSTE UPDATE OMHANDLER SIDSTE GRUPPE H KAMP, OG LIGAKAMPE.


Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #31: 18 Okt 2008, 16:30 »

Endnu engang god update Yoggi. Det ser sku godt ud i ligaen (: .. Du er ikke langt efter Celtic..

Lad os håbe på succes mod Celtic i cuppen, og vind lige over Olympiakos engang hehe :b.. Selvom det svært nok i sig selv!

Ser ud til Rivaldo er faldet godt til, og fantastisk med en rutineret spiller mod hold som Rangers.. Thumbs Up!

Ser frem til næste update Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #32: 18 Okt 2008, 17:47 »

Det skal siges at Rivaldo IKKE er faldet til, han har kun scoret i den kamp.
Logged

Turbo_dk
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #33: 18 Okt 2008, 23:30 »

Fin blog, god læsning, og frem for alt gode resultater Wink
Får helt lyst til selv at gå igang, det er efterhånden længe siden jeg selv har spillet nu :S

Anyways hvor mange kampe har Rivaldo fået? Han kan da ikk have fået så mange eftersom du siger i sæsonens 8. kamp, og så at score 4 mål synes jeg nu beretter til ikke bare én men en del chancer til at komme igang Smiley
Logged

//Turbo_dk

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #34: 18 Okt 2008, 23:57 »

Det skal siges at Rivaldo IKKE er faldet til, han har kun scoret i den kamp.

Ah okay hehe..
 
Dog imponerende at scorer 4 mål mod et hold som Rangers (: ...!

Hvor bruger du Rivaldo? Hvis du bruger ham på den offensive midt, er det vel mere assist og pasningsprocent man skal ligge mærke til Smiley.. Men bruger du ham oppe foran, er det self. ikke godt nok kun at scorer i den kamp.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #35: 19 Okt 2008, 00:06 »






LIGAKAMPE:
2-1 vs. Motherwell
3-3 vs. Kilmarnock
2-1 vs. Rangers
1-2 vs. Hearts
3-0 vs. Dunfermline
1-4 vs. Aberdeen
2-0 vs. St. Mirren
1-1 vs. Falkirk
4-0 vs. Celtic

Tennent's, 4 runde.

4-0 vs. Alloa

Uefa cup grp. H

4-1 vs. Olympiakos
MARSEILLE.
LIGAEN.
I ligaen kan man hverken sige det går godt eller skidt, da man både vinder og taber kampe. Det flotteste resultat må være 4-0 sejren mod Celtic, hvor Zaki scorede 2 gange, efter at være kommet tilbage fra en 2 ugers skadespause.

TENNENT'S CUP.
Så var det Tennent's cup til at indtage Skotland med storm, og i 4. runde skulle man i Edinburgh møde Alloa, som forventes at blive kørt midt over, hvilket de også blev, en sikker 4-0 sejr til favoritterne.

UEFA CUP GRP. H.
Så er Uefa cup gruppespillet færdigt, og man endte i Edinburg på en flot 2. plads, trods man var seeded nummer 5., hvilket giver videre avancement, hvor man skal møde franske Marseille, som er store favoritter til den to kampe, som Hibernian kan se som et stort øjeblik, i klubbens historie. Marseille's mandskab er blandt andet
NEYMAR.
krydret med spillere som Ben Arfa, Fritz og Cissé, hvilket ikke gør opgaven lettere.

HIBERNIAN SIKRER SIG 2 BRAZIL-TALENTER.
Den 16-årige Neymar og den 17-årige Acácio har valgt at sikre deres fremtid i europæisk topfodbold, ved at skrive kontrakt med det skotske hold Hibernian. Begge kommer først til den 31/12/2010, da deres alder forhindrer tidligere handler. Spændende når de kommer til Edinburgh. Neymar forventes med tiden at skulle erstatte Fletcher, og Acácio forventes at skulle overtage en af pladserne centralt, da hans spilforståelse, teknik og pasningsspil er i særklasse, og kun kan blive bedre med tiden, jo ældre han bliver.

RIVALDO STOPPER.
Den dyre mand som må kaldes et flot i Hibernian, stopper efter denne sæson, men forventes at overtage en form for job i klubben, lige fortiden kunne det tyde på at han måske overtog Junior-holdet, som nok intet ville have imod at have ham som træner, da han bestemt ville kunne lære dem noget. Rivaldo som kom til Hibernian i sommers, har ikke rigtig vist noget for dem, eller jov, men kun i en enkelt kamp, hvor han dog scorede 4 mål, og vendte et truende nederlag til en sten sikker sejr, mod store Rangers.









NÆSTE UPDATE OMHANDLER KAMPENE MOD MARSEILLE.

« Seneste Redigering: 19 Okt 2008, 11:09 af Yoggidk » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #36: 19 Okt 2008, 10:31 »

Ah okay hehe..
 
Dog imponerende at scorer 4 mål mod et hold som Rangers (: ...!

Hvor bruger du Rivaldo? Hvis du bruger ham på den offensive midt, er det vel mere assist og pasningsprocent man skal ligge mærke til Smiley.. Men bruger du ham oppe foran, er det self. ikke godt nok kun at scorer i den kamp.

Bruger ham mest oppe foran, han har fået 3 hele kampe, og 14 hvor han er blevet skiftet ind, 4 mål og 0 assist...  Ubeslutsom
Logged

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #37: 19 Okt 2008, 11:10 »

rigtig god blog.. synd du ikke ku kommer over de to evige farvoritter
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

Cesc
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #38: 19 Okt 2008, 11:23 »

Hvorfor er folk så blødsødne i munden hele tiden. Læs nu bloggen ordentlig igennem før i kommentere, denne blog er virkelig ikke god på nogen punkter - og det er ikke pga. klubvalget.

Lad mig starte med at rise banneret, som jeg virkelig synes ser enormt ringe ud. Pride of Edinburgh ser fint nok ud, men man kan kun se  halvdelen af logoet der er alt for stort og teksten nedenunder ser ultra dum ud og har ikke nogen god betydning. "Pride of Edinburgh - Pride of Scotland" det lyver bare ikke godt i mine ører.

Så til layoutet, som jeg heller ikke er fan af. Banneret er alt for stort, det fylder utrolig meget og det kan jeg slet ikke lide. Det skal ikke engang være i nærheden af at være over 100 px tyk, for så fylder det for meget og bliver grimt, når man ikke er mester til grafikken, Yoggi. Du bruger grønne rammer, det skal bare væk med det samme! Det passer overhovedet ikke til FmFreaks design med den grøn du bruger, og den ligger langt fra den grønne du bruger i dine tekster. Lav det nu bare hvidt eller sort som uden tvivl er det der ser bedst ud på FmF. De grønne tekster er jeg heller ikke vilde med på nogen måde, hvorfor skal der være et punktum med? Det ser meget noller ud synes jeg, og dem vil jeg råde dig til at fjerne med det samme. Hvorfor står det med stort, det kan jeg heller ikke se idéen i, da den klamme grønne farve bliver fremhævet for meget. Billederne har heller ikke den bedste kvalitet, og bloggen er generelt ikke ret def.

Men til den fejlfyldte tekst. Grammatikken kunne du vel næsten lige så godt fjerne mester, du stiller mange kommaer hvor jeg ikke vil stille dem og du bruger generelt meget lidt tekst på det hele. "I ligaen kan man hverken sige det går godt eller skidt, da man både vinder og taber kampe," nå ja, det var da en linje hvor der godt kunne stå noget andet spændende. Du skriver ikke ret meget om noget som helst og i en tidligere updates skrev du ikke engang navnet på en spiller du havde købt, det skulle man selv gætte sig til - og jeg har ikke gættet det endnu. Du har mange fejl i dine tekster og jeg vil råde dig til at læse den igennem 2-4 gange. "Edinburg" staves det sådan makker? Fejl i navnene på ting skal man bare ikke have i blogs, for det trækker virkelig ned i min bog. Du glemmer også til tider et ord eller to, men op på hesten mester!

Dette er intet surt opstød - det er bare realiteterne - som jeg håber du vil ændre på! Kan godt være at jeg har skrevet det på en lidt hård måde, men sådan er det og jeg håber du vil tage det til dig!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #39: 19 Okt 2008, 11:30 »

Hvorfor er folk så blødsødne i munden hele tiden. Læs nu bloggen ordentlig igennem før i kommentere, denne blog er virkelig ikke god på nogen punkter - og det er ikke pga. klubvalget.

Lad mig starte med at rise banneret, som jeg virkelig synes ser enormt ringe ud. Pride of Edinburgh ser fint nok ud, men man kan kun se  halvdelen af logoet der er alt for stort og teksten nedenunder ser ultra dum ud og har ikke nogen god betydning. "Pride of Edinburgh - Pride of Scotland" det lyver bare ikke godt i mine ører.

Så til layoutet, som jeg heller ikke er fan af. Banneret er alt for stort, det fylder utrolig meget og det kan jeg slet ikke lide. Det skal ikke engang være i nærheden af at være over 100 px tyk, for så fylder det for meget og bliver grimt, når man ikke er mester til grafikken, Yoggi. Du bruger grønne rammer, det skal bare væk med det samme! Det passer overhovedet ikke til FmFreaks design med den grøn du bruger, og den ligger langt fra den grønne du bruger i dine tekster. Lav det nu bare hvidt eller sort som uden tvivl er det der ser bedst ud på FmF. De grønne tekster er jeg heller ikke vilde med på nogen måde, hvorfor skal der være et punktum med? Det ser meget noller ud synes jeg, og dem vil jeg råde dig til at fjerne med det samme. Hvorfor står det med stort, det kan jeg heller ikke se idéen i, da den klamme grønne farve bliver fremhævet for meget. Billederne har heller ikke den bedste kvalitet, og bloggen er generelt ikke ret def.

Men til den fejlfyldte tekst. Grammatikken kunne du vel næsten lige så godt fjerne mester, du stiller mange kommaer hvor jeg ikke vil stille dem og du bruger generelt meget lidt tekst på det hele. "I ligaen kan man hverken sige det går godt eller skidt, da man både vinder og taber kampe," nå ja, det var da en linje hvor der godt kunne stå noget andet spændende. Du skriver ikke ret meget om noget som helst og i en tidligere updates skrev du ikke engang navnet på en spiller du havde købt, det skulle man selv gætte sig til - og jeg har ikke gættet det endnu. Du har mange fejl i dine tekster og jeg vil råde dig til at læse den igennem 2-4 gange. "Edinburg" staves det sådan makker? Fejl i navnene på ting skal man bare ikke have i blogs, for det trækker virkelig ned i min bog. Du glemmer også til tider et ord eller to, men op på hesten mester!

Dette er intet surt opstød - det er bare realiteterne - som jeg håber du vil ændre på! Kan godt være at jeg har skrevet det på en lidt hård måde, men sådan er det og jeg håber du vil tage det til dig!

Vil klart tage det til mig, men jeg er ikke den person som gider sidde i 2 timer, bare for at sætte kommaer... Og det med spilleren har jeg rettet.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #40: 19 Okt 2008, 11:35 »

Vil klart tage det til mig, men jeg er ikke den person som gider sidde i 2 timer, bare for at sætte kommaer... Og det med spilleren har jeg rettet.

Jeg bruger 5 minutter på at rette igennem når jeg har skrevet en update, du kan godt bruge 20 minutter på en update makker! Så vil du få et bedre resultat, flere læsere og bedre svar i  bloggen end nogen der bare skriver for at få et indlæg mere på kontoen. Man kan jo ikke bruge en kommentar som "rigtig god blog.. synd du ikke ku kommer over de to evige farvoritter" - o1-allez til noget overhovedet.

Du vil rigtig gerne have en fantastisk blog - det ved jeg - og hvis du bruger 2 timer på at rette kommaer, så er du langsommere end langsom. Du kan let rette størstedelen af dine fejl på 5 minutter - og den tid har du.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #41: 19 Okt 2008, 11:36 »

Men undskyld jeg ikke er blogmester Cesc :s
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #42: 19 Okt 2008, 11:39 »

Du behøver ikke sætte kommaer i to timer, det kan hurtigt gøres, så en dårlig undskyldning, Yoggi. Desuden synes jeg, at der er meget godt at tage fat, og mht. til Cesc's kommentar om banneret, vil jeg mene, det er en smagssag. Selv synes jeg det er meget flot, men ikke overdådigt.

Derudover er jeg af den mening, at der er meget godt at hive fat i mht. til bloggen og dine skriveevner. Brug vendinger man kender fra det danske sprog. Da du skriver i tabte og vinder kampe, kunne du måske sammenligne jeres kampe som "en pose blandede bolcher", hvis du forstår?

I selve sproget mener jeg ikke, at jeg ser de store fejl, men til tider er der da ting, som springer mig i øjnene. Alt i alt, en okay blog, som sagtens kan blive en god, "sikker" blog.

Hvor meget tid giver du desuden Rivaldo, når du skifter ham ind?

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #43: 19 Okt 2008, 11:43 »


Hvor meget tid giver du desuden Rivaldo, når du skifter ham ind?


Han får som regel 30 minutter hist og her, men fortiden er han helt ned som reserve, da hans evner daler hurtigt derned af.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pride of Edinburgh
« Svar #44: 19 Okt 2008, 12:01 »

Jeg må erklære mig meget uenig med Cesc. Jeg synes du rammer et meget godt design, og så passer farverne jo til din klub. Jeg er faktisk rimelig sikker på, at havde du været en mere erfaren blogskriver, så havde Cesc ikke kommenteret på det. Dit banner kan jeg godt lide, da det passer fint til bloggen og holdet. Dog mener jeg, at du måske skal droppe det med "Pride of Scotland" indtil du er det ;-) Men det er nu ikke noget jeg bider voldsomt mærke i.

Synes det skriftlige er okay, selvom det kunne være en smule bedre, men det kommer efterhånden. Det har vi jo set med mange blogskrivere, så bare "Keep Up The Good Work" og arbejd derudaf. Jeg synes du har en god blog kørende!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010