home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  3 Brugere, 889 Gæster Online.

Indlæg: 1132773 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 52 - London
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: # 52 - London  (Læst 35955 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
# 52 - London
« : 06 Sep 2008, 13:07 »





Fakta om spillet:

Hold: Brøndby IF

Mesterskab vundet:
 1985, 1987, 1988, 1990, 1991, 1996, 1997, 1998, 2002, 2005

Pokalturnering vundet:
1989, 1994, 1998, 2003 og 2005

Version: 8.0.2 – Roolands final version



Regler for spillet:

1. Der skal købes realistisk ind.
2. Ikke købe nogle spillere i første sæson



Mål for spillet:

1. Ende i top 3 i første sæson
2. Udklække talenter til det danske landshold
3. Rykke 1 eller 2 talenter op i A-truppen hvert år.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 21:56 af Elne » Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #1: 06 Sep 2008, 13:09 »






Træneremner – Ny direktør – Ny hovedsponsor



Der er ved at ske noget nyt i Brøndby efter de sidste to kriseår som sat sit præg på skuffende 6. og 8. pladser. Nu skal der ske noget, hvis Brøndby skal gøre sig bemærket som Nordens bedste hold igen, eftersom at Brøndbys rivaler har formodet at sidde på den titel.

Derpå er der kommet en ny hovedsponsor til, det skulle være KasiGroup som har lagt penge i klubben, ifølge diverse medier er det et tre cifret millionbeløb over de kommende 5 år. KasiGroups Jesper Nielsen har dette at sige efter at det er blevet en realitet:

- ”Nu har vi i familien vokset op på Vestegnen og fuldt Brøndbys kampe på hjemmebane. Det er med hjertet, at KasiGroup har lavet dette hovedsponsorat med Brøndby IF, og da familie og børn spiller en meget vigtig rolle i KasiGroup, har vi derfor afgivet eksponeringsretten på brystet af spillertrøjerne til børnehjælpeorganisa tionen Unicef Danmark. Jeg mener desuden, at med indkøbene af Farnerud, Jon, Jan K, Krohn Dehli og senest vores gambianske Jallow burde vi kæmpe om mesterskabet, selvom det bliver svært efter de 2 kriseår på Vestegnen.”

Ny direktør blev det også til på Vestegnen, som overtager fra Per Bjerregaard. Den nye mand i stolen er  42 årige Hermann Haraldsson som er islænding, som de seneste 10-12 år har siddet på ledende poster i mediekredsene.

- ”Jeg kommer oprindeligt fra Island, men blev sendt på kostskole i Sorø. Nu har jeg boet boet 28 år i Danmark. Jeg har læst på Handelshøjskolen i København. Jeg er 42 år, bor i Vedbæk, er gift og har to børn - og så spiller jeg oldboys-fodbold i Lyngby, siger Hermann Haraldsson.” Og tilføjer:

- ”Desuden er jeg gammel fodboldspiller og mit hjerte banker for Brøndby - så det er en drøm, som går i opfyldelse.”


Tom Køhlert har meldt ud, at han ikke agter at stå i spidsen for Brøndby Ifs førstehold.

- ”Jeg agter ikke, at gøre mere ved Brøndbys førstehold. Jeg synes, at der er lavet nogle gode investeringer i truppen, og jeg synes i øvrigt at nu har jeg reddet en del af de skuffende 6. og 8. pladser de forrige år. Nu må der nye kræfter til, men hælder mest til at det er en mand som kender til Brøndby IF og dens varemærker.”

Ifølge kilder og diverse medier holder Hermann Haraldsson møde med ét af de mulige emner. Det drejer sig om den kun 31 årige, Martin Elnegaard som Hermann kender fra reklamebranchen og derfor kender hvilke kvalifikationer, som Martin står for. Medierne og ikke mindst fans vil nok tvivle stærkt på, om det overhovedet er en træner der kan fører Brøndby IF til tops uden nogen trænererfaring, han kan dog bidrage med engagement og lederinstinkt.

Hermann Haraldsson er ude i pressen efter, at fans har skældt ham voldsomt ud på et forum, efter at det er kommet frem at en ukendt mand måske skal overtage trænersædet i Brøndby IF.

- ”Jeg kan forstå, at I er skuffet og rasende efter, at det er kommet frem at jeg har snakket med en mulig trænerkandidat i form af, Martin Elnegaard. Men der er mange andre træneremner oppe og vende. Deriblandt den forhenværende træner i Brøndby IF og nuværende landstræner for Norge, Åge Hareide. Dernæst kan jeg sige, at Kent Nielsen, Morten Wieghorst, Sigurôur Jónsson fra Djurgårdens IF, samt Martin Andresen fra Vålerenga også er inde i billedet som mulig kandidat i Brøndby IF.”
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 13:34 af Elne » Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #2: 06 Sep 2008, 13:09 »

Dejligt hold.
Glæder mig til at følge  Thumbs Up
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #3: 06 Sep 2008, 13:16 »

Dit banner ser undskyld jeg siger det, men ikke særlig godt ud. Så derfor har jeg lavet 2 til dig.

Kode:
http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/6dsfg.png

Kode:
http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/biftilelne.png
Håber du kan bruge dem. Blev tilfreds selv.
EDIT:
Lige en rettet version af nummer 2

Kode:
http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/5gjf6.png
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 13:20 af dasmessi » Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #4: 06 Sep 2008, 13:20 »

Det ser ganske godt ud.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #5: 06 Sep 2008, 13:27 »

Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #6: 06 Sep 2008, 13:27 »








Gennemgang af truppen
                                 

Målmænd

Stephan Andersen
Michael Tørnæs

Forsvarer

Anders Randrup
Jacob Berthelsen
Mark Howard
Jon Jönson - Toulouse
Max von Schlebrügge
Daniel Wass
Thomas Rasmussen
Pierre Kanstrup – oprykket fra u-trup

Midtbane

Stefán Gíslason (Cpt)
Alexander Farnerud - Stuttgart
Samuel Holmén
Jan Kristiansen – fri transfer
Michael Krohn Dehli – Ajax
Kasper Lorentzen
Martin Ericsson
Tobias Mikkelsen

Angribere

Peter Madsen
David Williams
Ousman Jallow – Al-Ain
Morten ”Duncan” Rasmussen               
Alexander Farnerud er den som kan få Brøndby på rette spor

Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Francisco
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #7: 06 Sep 2008, 13:51 »

Det bliver fucking nice!
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #8: 06 Sep 2008, 14:13 »

 



Hermann har fundet hans fremtidige partner



- ”Der har jo været delte meninger mht. den fremtidige træner for Danmarks Stolthed. Vi har voteret, vurderet og haft mange gode samtaler med de mulige arvtager efter Tom Køhlert, som jo som bekendt ikke havde overskud til mere, hvilket vi også respektere efter det store arbejde han har udarbejdet her i klubben.”

Ifølge bold.dk var Sigurôur Jónsson, Martin Andresen og Martin Elnegaard blandt favoritterne til, at overtage i Brøndby IF. Jónsson er islænding ligesom Hermann selv, Martin Andresen har lavet gode resultater for Vålerenga efter at have overtaget Vålerenga i en alder af bare 30 år, han var midtbanegeneralen og anfører på Norges landhold de seneste år. Hermann kender Martin Elnegaard særdeles godt, og ved hvad han står for. Mens mange fans og medier er kritiske overfor Martin Elnegaard, så menes han at være en del af Brøndby IF de kommende 2 år.




- "Jeg tager det med ro, jeg tager de beslutninger
          som er bedst for Brøndbys fremtid”.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #9: 06 Sep 2008, 14:13 »

Det bliver fucking nice!

Håber jeg da du synes Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #10: 06 Sep 2008, 15:06 »




Træner præsenteret på Vestegnen


Der var indkaldt til pressemøde på Vestegnen i dag d. 1. Juli.

Pressemødets højdepunkter:

- Træner fundet
- Stadionnavn solgt
- Præsentation af ny trøjesponsor.



Hermann Haraldsson
- ”Velkommen til de fremmødte. I dag skal det omhandle stadion navnet, Brøndby Stadion, så har vi fundet frem til vores nye træner samt har vi fået en ny trøjesponsor de næste par år.”- ” Jeg har voteret en del omkring, hvem der skal stå i spidsen for vores hold de kommende 2 år. Det har været meget svært, især fordi at jeg har haft 3 gode emner til samtale. Førstevalget var Åge Hareide, men han var ikke villig til, at drage til Vestegnen lige nu. Martin Elnegaard har jeg jo som bekendt kendt i en årrække efterhånden, og ved hvad han indebærer. Ellers havde han ikke været her på Brøndby Stadion de næste par år, hvis jeg ikke synes at han kunne gøre en forskel.”

Der var meget stille og kameraerne blintzede på fulde power. De var spændte.

Per Bjerregaard
- ”Jeg vil hermed offentliggøre den nye træner. Det er den blot 31. årige Martin Elnegaard, som Hermann kender, og jeg ser meget frem til samarbejdet med Martin. Han har tegnet en 2 årig kontrakt med os, og vi forventer at han kan stabilisere sig oppe i top 4 i år og dermed, øge forventerne til næste sæson. Velkommen til Martin”.

Martin Elnegaard
- ”Mange tak Per og Hermann. Jeg er utrolig stolt over, at være her de næste 2 år. Jeg har altid elsket Brøndby IF, og glæder mig helt vildt meget til, at vise kritikkerne ude i landet at jeg kan håndtere dette pres og formodentlig udgøre noget stort her på Vestegnen. "


Stadion navn solgt

Brøndby IF har solgt stadionnavnet til KASI Group, som har besluttet at kalde Brøndby Stadion for Brøndby Stadion

- ”I KasiGroup gør vi tingene anderledes. Købet af stadionnavnet og idéen med at bibeholde navnet "Brøndby Stadion" skal ses som en gave til alle fans af Brøndby IF. Når det er sagt, forventer vi at udnytte stadionsponsoratet til øget eksponering af virksomheden, hvilket vil kunne opleves i flere sammenhænge, siger sponsorchef i KASI Group, den tidligere Brøndby-back Søren Colding til Brøndby IF’s hjemmeside.”

Nyt trøjesponsorat præsenteret

- ”Her til sidst kan vi præsentere et nyt trøjesponsorat i og med at Unicef skal være frontfigur på Vestegnens drenges maver. Efter at have Codan i stalden i 15 år, måtte der ske noget nyt. Det er KasiGroup der har betalt det, og dermed sikre os et 3 cifret millionbeløb til Vestegnen.” siger en stolt Hermann Haraldsson.

Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #11: 06 Sep 2008, 22:33 »




God start i Europa


Supercup
Brøndby – AaB
1-0   Max von Schlebrügge
2-0   Duncan
2-1   Kasper Bøgelund

UEFA Cup 1. kvalrunde
Brøndby – Honka
1-0   Samuel Holmén
2-0   Ousman Jallow
3-0   Ousman Jallow
4-0   Samuel Holmén

Honka – Brøndby
0-1   Ousman Jallow
0-2   Ousman Jallow
0-3   Max von Schlebrúgge
0-4   Hannu Patronen (selvmål)
1-4   Peke Huuhtanen
2-4   Peke Huuttanen
3-4   Joel Perovuo

UEFA Cup 2. kvalrunde
Vaduz – Brøndby
0-1   Peter Madsen
0-2   Ousman Jallow
0-3   Alexander Farnerud
0-4   Jan Kristiansen
0-5   Ousman Jallow
0-6   Ousman Jallow
0-7   Jan Kristiansen

Brøndby – Vaduz
1-0   Kasper Lorentzen
2-0   Kasper Lorentzen
3-0   Martin Ericsson (str)

UEFA Cup 1. runde
Racing - Brøndby
1-0   Ezequiel Garay
2-0   Nikola Zigic

Brøndby – Racing
1-0   Samuel Holmén
2-0   Ousman Jallow
3-0   Mark Howard

Dermed er Brøndby IF videre i UEFA Cup gruppespillet efter 2 meget spændende kampe mod Racing Santander fra Spanien. Vi var seeded som nummer 4, og havnede i gruppe med disse 4 mandskaber.

Kayserispor (Tyrkiet)
Dortmund   (Tyskland)
Panathinaikos (Grækenland)
AC Milan (Italien)
Brøndby (Danmark)

Midtjylland er det andet hold fra Danmark som er havnet i UEFA Cup gruppespillet, de skal op imod disse.

Shakhtar (Ukraine)
FC Midtjylland (Danmark)
Vit. Guimarâes (Portugal)
AEK Athen (Grækenland)
Valencia (Spanien)

Danmark er også repræsenteret I Champions League idet, at AaB slog Juventus på udebane mål med 1-1 og er havnet I gruppe med.

Bayern München (Tyskland)
AaB (Danmark)
Real Madrid (Spanien)
Dynamo Kiev (Ukraine)



Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #12: 06 Sep 2008, 22:38 »

Jeg kan rigtig godt lide layoutet, men kamp updatesne er simpelthen for ringe Smiley I en blog skal man da skrive noget man ikke kan give folk i en Screenshot Smiley

Come on, Elne  Thumbs Up Hvis du kunne lave kamp updatesne ligeså godt som layoutet ville du faktisk have en yderst lovende blog.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #13: 06 Sep 2008, 23:23 »




Brøndby - Midtjylland 3-2

Første kamp var på hjemmebane imod Midtjyderne, hvor der mange chancer i begge ender til begge hold. Brøndby startede bedst på mål af Peter Madsen i 1 minuts overtid i første halvleg. Sikke en dukkert, at gå til pausen med for Midtjylland. Kampen var et kvarter gammel, da Alexander Farnerud kommer frem på banen, og sparker den sikkert i kassen til 2-0. Midtjylland får mere og mere styr på begivenhederne, men så kommer nyindkøbte Michael Krohn Dehli og scorer hans debutmål i første kamp inden Ken Fagerberg og lynhurtige Baba Collins får reduceret til slutstillingen 3-2 til Brøndby.

FC København - Brøndby 2-2

The New Firm skulle allerede sparkes igang i 2. runde af årets SAS Liga. Brøndby kom på besøg i kampen med selvtillid fra sidste weekends 3-2 sejr mod Midtjylland. Det er en meget jævnbyrdig kamp i starten, men så vil Junior det anderledes, så han scorer til 1-0 på hovedstød uden chance for Stephan i Brøndby målet. Rasmus Würtz får reduceret via et klodset selvmål, hvor han kommer glidende ind i bolden, hvor den så havner i mål. Men blot 3 minutter er det den samme Junior der brager den i kassen fra 25 meters afstand til 2-1 til halvlegs stilling. I pausen træner nyindkøbte Ousman Jallow fra Gambia, og han skal kun bruge 6 minutter inde i 2. halvleg før han bringer balance i Brøndbys regneskab og dermed sikre det vigtige point ude mod rivalerne, FC København.

Brøndby - AGF 3-2
FC Nordsjælland - Brøndby 0-2
Brøndby - Vejle 0-0

Oprykkerne fra Vejle skulle eftersigende være en ok overkommelig modstander, men de fightede alt hvad de havde lært, derfor at de ligger nummer 3 efter de første 3 runder. Vejle lagde hårdt ud med at presse Brøndby ned på egne halvdel. Indimellem kom Brøndby da til fadet, men Vejle keeper, Jimmy Nielsen stod som altid solidt mod Brøndby. Kampen er en trist affære, og den slutter derfor 0-0. Brøndby kan ikke være tilfredse med indsatsen, men det kan derimod Vejle som rejser hjem til Jylland med 1 point i bagagen.

- "Det er ganske enkelt ikke godt nok, 1 point er fint. Men mod oprykkerne er forventningerne om 3 point klare, både fra os, ledelsen og vores fremmødte fans. Jeg tager hatten af for Vejle som kæmpede en bestemt legemsdel ud af bukserne. De knoklede til sidst for det ene point, imens vi kastede alt frem med lange bolde. Men vi må se fremad, der er en kamp igen på lørdag, hvor vi skal til Jylland, nærmere sagt Horsens og spille og der gælder det stadig kampen om 3 point med hjem til Vestegnen" sagde en noget utilfreds Thomas Rasmussen.

AC Horsens - Brøndby 0-2
Brøndby - AaB 2-0
Randers - Brøndby 1-0

Brøndby kom på besøg hos Randers. Selvtilliden var til at mærke efter, at man slog AaB for anden gang i denne sæson på eget græs. Randers virkede meget farlige på kontrastødene, især fra venstrekanten med Jan Frederiksen. Det var en meget kedelig kamp, set over de hele. Intet ville lykkedes for de to hold, der var for mange boldtab,  og gule kort. Brøndby troede, at de havde fået det ene point med hjem, men det var Randers meget imod. De satsede hele butikken med alle mand med frem, og det gav pote i det 94. minut ved hjælp af stolpen. Nyindkøbte Targino knaldede til den, med det resultat, at den ramte inderstolpen og røg bag Stephan Andersen og dermed sikrede Randers 3 vigtige point.

Skjold - Brøndby 0-2
OB - Brøndby 1-2
Brøndby - Esbjerg 2-2
HIK - Brøndby 0-3
Brøndby - SønderjyskE 3-0
Brøndby - FC København 0-1

The New Firm skulle skydes igang for 2. gang i denne sæson. Første kamp endte 2-2, så fans håbede på mange mål og en god kamp. Men de mange tusinde fans måtte se skuffende til. Alt andet end en flot match blev det til. Klodsede frispark var der mange af, men det var tydeligt at der var meget spænding i kampen mellem de to rivaler. Brøndby havde 1 skud indefor målrammen og FC København havde 3, og det ene udnyttede Morten Nordstrand efter 40 minutters spil. Hvilket må siges, at være fortjent.

- "Vi spillede ikke en ret god kamp. Og i dag ser vi, hvorfor Morten Nordstrand er udtaget til landsholdet af Morten Olsen. Han er genial med en blod, og utrolig fysisk samt uhyggelig hurtig. De var lidt slidte oven på de mange kampe i Europa, SAS Ligaen og Pokalen. Men der skal arbejdes meget endnu. Vi ser frem til næste kamp og de 3 point" siger en utilfreds Brøndby træner.


Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stoltheden skal tilbage
« Svar #14: 07 Sep 2008, 21:12 »




Lige ved,- og så alligevel ikke


- ”Sæsonen har egentlig været godkendt indtil videre, der har lige været nogle ”svipsere” hist og her, hvor vi skulle have været mere kyniske i vores afslutninger. Men alt i alt er jeg godt tilfreds efter den halve sæson er slut.” sagde Brøndby træner", Martin Elnegaard til Berlingske Tidende.

Månederne er gået, vi er nu halvvejs i første sæson. Brøndby indtager lige nu en flot 2. plads i SAS Ligaen, 4 point efter rivalerne, FC København. Randers, AaB og Vejle ligger lige bagved og lurer bag de to Københavner klubber med henholdsvis 4,5 og6 point op til Brøndby.

UEFA Cup gruppespillet er også færdigspillet, og efter de 4 kampe endte Brøndby IF på en 4. plads. Det startede utrolig skidt for Elnegaards drenge, da de røg ind i et dumt nederlag til Kayserispor fra Tyrkiet, dernæst tabte man også til Dortmund. Der troede man ikke meget på Brøndbys chancer for videre avancement, men 1-1 i Milano mod Milan fik de blå-gule op på tæerne og tro på deres chance, hvilket blev vist da man sendte Panathinaikos hjem til Grækenland med en øretæve på 3-1. Men Brøndby måtte altså se sig slået i gruppen, og dermed ”kun” skal koncentrere sig om SAS Ligaen og Pokalen.

Brøndby røg ind i 2. runde af Pokalen, her gæstede man Skjold og vandt meget nemt opgøret med 2-0. I 3. runde skulle vi til Holbæk, og der vandt vi smertefrit 3-0. 4. runde blev en realitet, og der skulle vi til Kolding og spille mod deres 1. divisions mandskab, og vandt kampen rimelig nemt med 4-0, dog blev Mark Howard skadet, men regnes kun ude af Brøndbys kampe i 2-3 uger. I kvartfinalen venter Lyngby, hvor der er gode chancer for avancement til semifinalen, som også er ledelsen mål.


Stillingen efter 18. runde

Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010