home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Zero Punctuation....
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Zero Punctuation....  (Læst 743 gange)
Khushal
Gæst
 
Zero Punctuation....
« : 11 Dec 2007, 22:09 »

Hey FM Freaks!

Jeg fandt en spil anmelder her i Sommers som jeg syntes er fantastisk god til det han laver  Thumbs Up

Fyren hedder Ben Yahtzee Croshaw (ved ik om det er hans rigtige navn eller...  Shockeret) og han er virkelig noget for sig...

Han er ikke bundet til et spil firma så derfor ved man at hans beslutninger ikke har haft en indflydelse på sig.. og samtidig leverer han nogle mere eller mindre gode jokes sammen med sine anmeldelser.... funny
Man skal fanme holde tungen lige i munden nå man hører på ham fordi han taler virkelig hurtig nogen gange..... Tunge

Han giver os en ny anmeldelse af et spil hver onsdag på The Escapist som er et gamer forum men hvis i er mindst lige så dovne som mig er her et link til hans nyeste anmeldelse....

Hans nyeste anmeldelse handler om Assasins Creed og jeg må sige at han virkelig giver et godt billed af spillet da han er meget meget kritisk...

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/2694-Zero-Punctuation-Assassin-s-Creed

Der er mange andre bla med Bioshock, Half life 2, Det nye Medal of Honor og selvfølgelig Halo 3

Håber virkelig i syntes det er sjovt   Wink  Peace
« Seneste Redigering: 11 Dec 2007, 22:13 af Khushal » Logged

Khushal
Gæst
 
Sv: Zero Punctuation....
« Svar #1: 12 Dec 2007, 19:31 »

Fanme ikke mange kommentarer Opstemt

Nåh jeg taler så bare med mig selv  Thumbs Up

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/2716-Zero-Punctuation-Guitar-Hero-III

Det er så den nyeste fra her i dag og den handler om det nye Guitar Hero...

Jeg må sige at de eneste gange jeg har spillet det spil er nå jeg skulle blive ydmyget i EB games...

Prøvede det letteste stadie.. stank til det.. så kom en 8 årig dreng og rockede hele lortet..

Ydmygende.. nåh men han er meget sjov i denne her og  jeg må indrømme at han har ret Opstemt



Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010