home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  DM i FM - My Games!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: DM i FM - My Games!  (Læst 6471 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #11
« Svar #15: 15 Nov 2011, 17:29 »

Barcelona update


; Det er nu tid til at se hvordan det står til i den spanske storklub, FC Barcelona.

Der er nu spillet lidt over en halv sæson, hvor alt er som det plejer i den spanske liga. Barcelona og Real Madrid ligger og kæmper om førstepladsen. Der har været storsejre som 8-0 og 6-0, men også skuffede resultater i de der skulle være pligtsejre.


Efter cirka en halvsæson har jeg en god rigtig fornemmelse til at hive en god slat point hjem. Følgende satser jeg på:
Challenge 8 Eriksen vs Laudrup
- Spanske mestre hvor Eriksen spiller minimum 20 ligakampe
- Vind Champions League med Eriksen på banen i finalen

Achivement point
- Ubesejret
- Høj standard
- Offensivt vidunder
- Uden chance






Champions League - Gruppe H
1. Barcelona 15p
2. Lille 11p
3. Zenit 7p
4. Trabzonspor 1p
« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 14:47 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #12
« Svar #16: 16 Nov 2011, 16:58 »

Sæsonafslutning


; Første sæson er nu slut, hvor det kun blev til to trofæer. Vi blev slået på målstregen i den spanske liga af vores ærkerivaler, Real Madrid. Da der manglede 5 runder lignede det at mesterskabet vil ende i Madrid, men to ringe kampe i træk var vi igen inde i kampen. Med 3 kampe i træk kunne vi selv afgøre det, da vi havde Real Madrid hjemme i den tredje sidste kamp. Efter kampfløjtet lød der en enorm skuffelse fra hjemmeholdets fans, da Real Madrid vandt 2-1. Mesterskabet var med sikkerhed i Real Madrid.

Champions League
Første Knock-out runde: Napoli besejret med 6-1 samlet
Kvartfinale: Samlet 3-3 mod Chelsea, hvor 2-2 på udebane sendte os videre
Semifinale: Man. Utd besejret med 4-3 samlet



Champions League Finalen 2011/12
Barcelona vs Real Madrid


Større bliver det ikke i Spanien! Real Madrid havde nuppet mesterskabet fra os og der skulle nu tages revanche. Alle spillere var toptændte – med én undtagelse. Christian Eriksen var den eneste der var skadet, hvilket betød at jeg selvom med en sejr ikke kunne hive point med hjem i denne kamp. Øv, øv og atter øv, men kampen skulle alligevel vindes, hvilket vi gjorde da David Villa sendte bolden i kassen i det 90. minut.

Overblik
Alt i alt kan jeg betegne denne sæson som en enorm skuffelse, da det ikke lykkedes mig at hive point med hjem! Ikke engang nogen Achivement point kunne jeg få hivet hjem. Lort med lort på! Håber det bliver bedre næste år! Smiley

Nu venter EM 2012, hvor jeg håber på at overraske ligesom i 92’ og dermed hiver guldet hjem til Danmark.

« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 20:41 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #13
« Svar #17: 16 Nov 2011, 20:33 »

EM 2012: Danmark tæt på finalen


; Så skal vi til Polen og Ukraine der er de to værtsnationer for dette Europamesterskab. Vi røg i en pulje bestående af Tyskland, Irland og Polen, hvor vi sandsynligvis skulle kæmpe med Irland om 2. pladsen.


Gruppespillet
Irland - Danmark 1-1
Robbie Keane, Andres Bjelland




Tyskland - Danmark 1-1
Thomas Müller, Daniel Agger




Polen - Danmark 0-2
Krohn-Dehli, Ken Ilsø

Første kamp var derfor utrolig vigtig, da vi skulle møde Irland i første kamp. Dette var tydeligvis også til at se på spillerne, hvor begge mandskaber spillede med stor sikkerhed. Kort før pausen kunne Andreas Bjelland prikke bolden ind i et klumpspil efter et hjørne. Vi går til pause med en føring - klasse. Irland knækkede ikke sammen, nej tværtimod. Det var et sandt bombardement mod Lindegaard i starten af 2. halvleg, hvilket gav pote efter godt 10 minutters spil. Resten af kampen var plaget af mange frispark og dårlig fodbold, hvor ingen turde satse og derfor endte 1-1.
Det tyske landshold har været fremragende de seneste par år og var defor også en af favoritterne til at blive Europamestre. Vi havde næsten alt og vinde, men vi fik ikke den ønskede start. Allerede efter 7 minutter var vi bagud. Mens alle ude i stuerne tænkte på de tæsk vi nu ville få, svarede vi dem hurtigt igen. Daniel Agger udlignede blot 5 minutter efter, der også blev kampens resultat. Et livsvigtigt point, da vi med en sejr over Polen kunne kvalificere os videre til kvartfinalen.
Kort før pausen mod Polen lukkede vi reelt kampen, hvor vi fik et tvivlsomt straffe, som Krohn-Dehli sikkert sparkede ind. I første halvlegs overtid gjorde Ken Ilsø det til 2-0 og polakkerne lignede et hold der gerne vil "hjem". Pauseresultatet blev også kampens resultat og vi er videre.

Kvartfinale
Danmark - Hviderusland 1-0
William Kvist

Vi gik videre som to'er og derfor skulle op imod førstepladsen i Gruppe A. Det var til danskernes store glæde, da Hviderusland overraskende tog den plads. Vi var favoritter og skulle dominere den kamp fra start. Det blev en utrolig tæt kamp, hvor hviderussernes selvtillid sprudlede. Alligevel tog vi det længste strå og vandt 1-0 efter William Kvist bankede den i kassen.

Semifinale
Danmark - Holland 0-1
Arjen Robben

Nu blev kampene sværere og vi blev nu underdogs. Vi skulle op mod det stjernespækkede hold fra Holland. Det blev en kamp som de selvfølgelig dominerede, hvor vi skulle leve på vores kontraspil. Desværre havde vi ikke heldet og Holland gik videre til finalen efter Arjen Robbens scoring kort inde i 2. halvleg

De første point er nu hentet i dette save, hvor jeg med en semifinale sikre mig 4 point!

Danmark - Holland
 
« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 20:41 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #14
« Svar #18: 18 Nov 2011, 15:33 »

Barcelona - Update 2


; Jeg er nu langt i dette save og vil nu dele de resultater jeg har opnået med jer:

Challenge 8: Eriksen vs Laudrup
1: Spansk mester hvor Eriksen spiller minimum 20 kampe - Christian Eriksen & LIGA BBVA - 2 sæson
2: Kvartfinale eller bedre ved VM. Eriksen skal spille den sidste kamp - VM Semifinale
3: Årets spiller i Spanien - Desværre blev det ikke til nogen point her.
4. Vind Champions League med Eriksen på banen -  SS1  SS2
5: Spil over 100 kampe for Danmark -  LIGA BBVA - 2 sæson

Achivement Challenges
Offensiv vidunder = 3 point
Høj standard = 3 point
Skydetelt = 3 point
Endnu en sejr = 3 point

 
Til sidst vil jeg lige smække et billede op af mit yderst fornuftige FC Barcelona hold

Ønsker i SS af spillere eller andet så sig endelig til Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games! #13
« Svar #19: 21 Nov 2011, 17:56 »

Challenge 9 - 3 i streg


; I denne challenge skal jeg vinde Champions League tre gange i streg, hvor jeg ikke må vælge et hold der deltager i årets Champions League. Det bliver et save hvor jeg måske skal op og spille 10 sæsoner for at dette lykkedes.

Jeg stod imellem Malaga eller Tottenham. Malaga da de økonomisk er et af de største i Europa og Tottenham, da de har store profiler samt en god økonomi. Eftersom jeg lige har haft en del sæsoner i LIGA BBVA er valget faldet på Tottenham.

Transfervinduet er lukket og der er blevet hentet 3 unge spillere:
Sime Vrasljko - 29 mio
Milan Badelj - 45 mio
Vaclav Kadlec - 31 mio


Af nævneværdige spillere der har taget turen den anden vej er:
Danny Rose - Leje
Niko Kranjcar - Leje
Vedran Corluka - Leje


Næste update: Overblik - 1. januar


Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #20: 21 Nov 2011, 20:28 »

Tottenham Hotspurs

Challenge 9 - 3 i streg


; Trods en lidt dårlig start har Tottenham nu etableret sig i toppen af Premier League.

Jeg benytte mig af screenshots, hvor i kan se hvordan det ser ud i Premier League, Euro League samt spillernes præstationer:



Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #21: 23 Nov 2011, 13:25 »

Tottenham Hotspurs

Challenge 9 - 3 i streg


; 1/1-2012: Ny spiller ankommer til London!

Den argentinske landsholdsspiller og tidligere Real Madrid spiller, Angel Di María skifter til Tottenham Hotspurs på en 4-årig aftale. Efter eget ønske blev han sat på transferlisten med en pris på 127 mio. danske kroner. Eftersom bestyrelsen havde smidt 200 mio. mere i transferbudgettet til transfervinduet i vinter var der ingen tvivl. En stor stjerne er nu landet i London der kvalitetsmæssigt hænger sammen med klubbens ambitioner.

Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #22: 25 Nov 2011, 11:16 »

Tottenham Hotspurs

Challenge 9 - 3 i streg


; Ikke i denne omgang.

Det blev ikke den sæson som jeg havde håbet på, da vi i næste sæson også kun kan se frem til deltagelse i den næststørste turnering i Europa, nemlig EURO Cup. De øvrige giganter i Premier League fejlede slet ikke, så vi måtte se os til takke med en 6. plads. Vi formåede kun at få 2 sejre og 3 uafgjorte mod de hold der sluttede over os og dermed grunden til en 6. plads.

Ligacup
I kvartfinalen måtte vi se os besejret på Villa park efter et 1-0 nederlag. Det var dog ikke noget der betød meget for klubbens bestyrelse, da vi så kunne koncentrere os om de 3 øvrige turneringer.

FA Cup
Vi havde håbet på en bedre lodtrækning i 5. runde, da vi trak Chelsea op af hatten - og så endda på Stamford Bridge. Dog formåede vi at hive 2-2 hjem efter Huddlestone scorede i overtiden. I denne cup tæller reglen ikke for udebanemål og derfor gik Chelsea videre, da de scorede i den forlængede spilletid til 2-1, der blev kampens resultat. Et hårdt resultat sluge, men nu havde vi tilgengæld fuld fokus på Premier League og EURO Cuppen.

EURO Cup
Det så ikke ud til at vi kunne stoppes i denne turnering, da vi efter en sikker 1. plads i gruppespillet også besejrede Celtic, Palermo og Olympiakos. Den første prøve vi skulle komme på her var altså i semifinalen mod Olympique de Marseille. Første kamp blev spillet på White Hart Lane, hvor vi måtte nøjes med 1-1. Desværre var vores overmand Loïc Rémy, der formåede at score i begge opgør. I andet opgør scorede han to kasser og da vi kun kunne få bolden ind i kassen en enkelt gang var det slut.

Det blev heller ikke til nogen Achivement Point i denne omgang, men vi er i en opbygningsfase, så mon ikke det går!
« Seneste Redigering: 25 Nov 2011, 14:05 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #23: 25 Nov 2011, 14:34 »

Tottenham Hotspurs

Challenge 9 - 3 i streg


; Nu går det stærkt!

Ja, det går måske lige en tand for stærkt, men sådan er det. Efter en formidabel sæson, hvor det blev til to trofæer samt en 3. plads i Premier League der sikrer os deltagelse i næste års Champions League. FA Cuppen blev sikret efter en sejr på 2-0 over Newcastle. I EURO Cuppen nedlagde vi alt og alle på vejen til finalen, hvilket det samme Manchester City havde og stor derfor i finalen mod os. Shitty var også den klub vi kæmpede med om pladserne der gav en Champions League billet. Vi vandt  finalen 1-0.

Indkøb:
Sokratis Papastathopoulos - 80 mio
Oscar Cardozo - 90 mio
Leandro Damião - 225 mio
Leo Bakker - 11 mio

Salg:
Youness Kaboul - 55 mio
Niko Kranjcar - 40 mio
Vedran Corluka - 34 mio
Sandro - 65 mio
Steve Caulker - 7,5 mio
Kyle Naughton - 9,75 mio

Premier League 2012/13            FA Cup        EURO Cup


Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #24: 28 Nov 2011, 18:41 »

Tottenham Hotspurs

Challenge 9 - 3 i streg


; Transfers - 3. sæson

Der er ikke kastet vanvittige summer efter store stjerne, men derimod investeret i flere unge spillere til den kommende sæson.

Indkøb:
Marc-André ter Stegen - 55 mio
Héctor Girardini - 95 mio
Álvaro Vadillo  - 41 mio

Salg:
Giovani dos Santos - 85 mio

Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #25: 02 Dec 2011, 00:32 »

Tottenham Hotspurs

Challenge 9 - 3 i streg


; Sæson: 2013/14

Vi tager endnu en afrundingen og denne gang på 3. sæson. For første gang skulle vi spille Champions League, hvor vi skal vinde 3 i træk. Denne update vil tage udgangspunkt i Champions League.



Som to'er i puljen skulle vi møde en anden gruppes etter. Første hold op af hatten var os. Vi trak de tyske mestre FC Bayern, hvor vi havde hjemmebane i første opgør



Efter en rigtig god sejr på hjemmebane sikrede vi os nærmest deltagelse til kvartfinalen, og med en sejr på udebane var vi sikkert videre efter 6-2 samlet. Vi skulle op mod en endnu sværere modstander i kvartfinalen - Manchester United, som vi har haft rigtig godt greb på i ligaen.



Leandro Damião var i fantastisk form i denne periode og hans selvtillid steg endnu mere efter at have sikret os semifinale i CL. De øvrige hold der gik videre var Marseille, PSG og Barcelona. Ikke Barcelona, ikke Barcelona, ikke Barcelona. Nå det blev Barcelona. Igen skulle vi starte på White Hart Lane og det har vi jo haft gode erfaringer med.



Igen, Leandro Damião er fuldkommen overtruffen for tiden og trøjesalget med ham på ryggen må være steget efter disse opgør. I den anden semifinale kamp var PSG overlegen og gik sikkert videre efter 3-1 samlet.

Champions League finale 2013/14
PSG - Tottenham


Ingen kunne forstå det. Tottenham havde vundet Champions League! Set over hele turneringen var vi klart det bedste hold og var vel ikke på noget tidspunkt ved at ryge ud. Kollektivet sejrede mod favoritterne.


Hermed er det første trofæ med de store ører i hus og skal nu vinde de resterende to for at få point i denne challenge, men vinder jeg ikke næste år, så er det forfra igen!

Premier League 2013/14

Fremover vil der kun blive lavet updates af Champions League samt transfers medmindre der sker noget i ligaen der er nævneværdig.


Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #26: 13 Dec 2011, 11:42 »

Tottenham Hotspurs

Challenge 9 - 3 i streg


; Sæson: 2014/15

Nu er det ved at være et stykke tid siden i har hørt fra mig, men grundet forskellige projekter er min egen spilletid blev formindsket. Nu er jeg dog klar til en update fra mit Tottenham save. Ikke ligefrem positiv, desværre.


Champions League


Efter en stensikker førsteplads i gruppespillet med 15 point kvalificerede jeg mig videre til første knockout runde. Her stod Fenerbache i vente, som Bale ene mand slog ud. Med to scoringer på White Hart Lane efter en nulløsning i Fenerbache sendte han Fenerbache ud i mørket. I kvartfinalen skulle vi op imod endnu en overkommelig modstander, som vi absolut skulle slå - AZ Alkmaar. Her blev der heller ikke nogen overraskelser efter en samlet 6-3 sejr. Vi var videre til semifinalen mod tre andre spanske hold - Villareal, Barcelona og Real Madrid. Vi håbede selvfølgelig at trække førstnævnte, hvilket vi også gjorde. Efter endnu en nulløsning på udebane sikrede vi os endnu en sejr på 2-0 på White Hart Lane.

I Finalen skulle vi op imod Messi & Co. Efter en meget lige første halvleg blev vi totalt overspillet i anden halvleg. Bassong kickstartede Barcelona efter godt 60 minutters spil, hvilket gav dem blod på tanden. Villa og Pedro sikrede trofæet, og vi måtte erkende, at vi tabte til en bedre modstander på dagen.

Efter et par sæsoner er jeg nu ved at gå død, hvilket betyder, at jeg lægger dette save på hylden i et stykke tid. Dog blev det til 3 point, som I kan se nedenunder:



Fremragende kassel



Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #27: 15 Dec 2011, 15:13 »

Sunderland

3. advent - Redningsmand


; Så er tiden igen kommet til at spille FM. For første gang vil jeg gå i gang med en advent challenge. Det er 3. advent, hvor man skal redde Sunderland fra nedrykning. De ligger næstsidst med 16 point, hvor kampen i bunden er utrolig tæt. Der er blot 3 point op til 11. pladsen. Kan jeg sikre endnu en sæson i Premier League får jeg 3 point, hvor jeg får ét point for hver plads jeg havner over nedrykningsstregen!

Let's go!





Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #28: 16 Dec 2011, 18:40 »

Sunderland

3. advent - Redningsmand


; Jeg fik hurtigt spillet en sæson af, hvor jeg udførte missionen. Dog skulle det ikke blive til de helt store tillægspoint. Sunderland endte efter 38. runder i Premier League på 15. pladsen.

Vi løb ind i ufattelig mange skader, hvor det værst så ud i angrebet. Bendtner og Wickham var næsten altid skadet, og spillede ikke mange kampe sammen. Hvis den ene var klar var den anden skadet. Jeg fik hvad jeg kom efter - point!







« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 19:55 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DM i FM - My Games!
« Svar #29: 30 Dec 2011, 18:32 »

FC København vs Brøndby

Challenge 10 - Rivalerne


; Så er der endelig blevet tid til at hente lidt point på kontoen, så jeg kan få den eftertragtede titel. Kampen er blevet rigtig hård, så nu må jeg hellere komme igang. Jeg har valgt FC København i denne challenge der er ret overlegne i den danske liga, så chancerne er ret store for at skrabe lidt point her. Det hele spilles over en sæson.

Challenge point
5 point for at slutte foran rivalen i ligaen.
4 point for at nå længere end rivalen i pokalturneringen.
3 point for sammenlagt at vinde de interne opgør mod rivalen i ligaen.
2 point for at skade en spiller fra rivalerne uden at få rødt kort eller få rivalerne til at modtage et rødt kort.
1 bonuspoint for at signe en spiller fra rivalen.


Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010