home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  2 Brugere, 902 Gæster Online.

Indlæg: 1132773 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #4 Green Street Elite
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #4 Green Street Elite  (Læst 11482 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
#4 Green Street Elite
« : 18 Jun 2008, 18:24 »

Green Street Elite

Hej freaks.
Jeg har gået lidt med tanken om at lave en hooligan blog, og nu har jeg endelig fået taget mig sammen. Jeg er blevet inspireret af den her fantastiske blog, som John Spurs lavede for lang tid siden. Min blog vil også blive en dagbog's blog, hvor hovede personen, Pete Dunham, skriver lidt om hvad der foregår i klubben og også om alt det der foregår udenfor det fodboldmæssige.
Folk som har set filmen 'Hooligans' genkender nok navnet, Green Street Elite. Det er et opdigtede firm, som kun optræder i filmen. Green Street Elite er fra London og "støtter" klubben West Ham United, men det er som sagt kun et opdigtede firm, det rigtige firm hedder ICF.
Som sagt er det Pete Dunham der skal skrive i dagbogen, og der vil også være nogle af de andre hooligans fra filmen der vil blive nævnt i update'ene. 

Som John Spurs skriver i sin intro, vil jeg også skrive i min. Denne blog skal på ingen måde ses som en ophøjelse af Hooliganisme, men i stedet ses som en anden vinkel at skrive blogs fra.

Håber i vil følge med!

« Seneste Redigering: 20 Jun 2008, 19:42 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Green Street Elite
« Svar #1: 18 Jun 2008, 18:25 »

Fedt projekt som jeg stensikkert vil følge med i!  Wink
Logged


Wonderboy
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Green Street Elite
« Svar #2: 18 Jun 2008, 18:29 »

Lyder kanon.
kan også godt lide at du nævner det rigtige firm.
det viser du ved lidt om det, modsat mange andre der går og tror de er så kloge på emnet
Logged

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Green Street Elite
« Svar #3: 18 Jun 2008, 18:30 »

Kan godt lide ideen med en hooligan-blog, men personligt synes jeg det er lidt tyndt at du napper personerne fra filmen. Jeg tror det kunne være meget sjovere for dig og også læserne, hvis du selv opdigtede personerne, deres personlighed og hvad der sker med dem i løbet af bloggens forløb.

Jeg vil dog kigge med alligevel Smiley i det mindste i starten
« Seneste Redigering: 18 Jun 2008, 18:32 af ManUtd83 » Logged


Wonderboy
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Green Street Elite
« Svar #4: 18 Jun 2008, 18:33 »

http://www.casspennant.com/
lige et lille link til dem der vil læse om det rigtige ICF
Logged

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Green Street Elite
« Svar #5: 18 Jun 2008, 18:34 »

Fedt projekt som jeg stensikkert vil følge med i!  Wink
Lyder godt

Lyder kanon.
kan også godt lide at du nævner det rigtige firm.
det viser du ved lidt om det, modsat mange andre der går og tror de er så kloge på emnet
Tak
Ja har læst en del om emnet, da jeg har arbejdet med det til afgangsprøven i skolen.

Kan godt lide ideen med en hooligan-blog, men personligt synes jeg det er lidt tyndt at du napper personerne fra filmen. Jeg tror det kunne være meget sjovere for dig og også læserne, hvis du selv opdigtede personerne, deres personlighed og hvad der sker med dem i løbet af bloggens forløb.

Jeg vil dog kigge med alligevel Smiley i det mindste i starten
Det gik også med i overvejelserne, men det andet var taget, så jeg ville prøve noget helt nyt Smiley

Håber jeg kan fange din interesse Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst
 
Sv: Green Street Elite
« Svar #6: 18 Jun 2008, 18:48 »

Yderst spændende, da jeg er stor fan af filmen, må jeg følge med her Thumbs Up
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Green Street Elite
« Svar #7: 18 Jun 2008, 18:51 »

Jeg vil helt sikkert kigge med Wink
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Green Street Elite
« Svar #8: 18 Jun 2008, 19:37 »

Jeg vil da også kigge Wink
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Green Street Elite
« Svar #9: 18 Jun 2008, 19:46 »

Yderst spændende, da jeg er stor fan af filmen, må jeg følge med her Thumbs Up

Jeg vil helt sikkert kigge med Wink

Jeg vil da også kigge Wink
Lyder godt Thumbs Up

Btw: Update senere i aften Smiley

Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Green Street Elite
« Svar #10: 18 Jun 2008, 21:54 »


Tak til -Benja- for banner



Ay, Ay!
Mit navn er Pete Dunham, jeg bor i 'East London' og jeg er skolelære. Jeg underviser i historie og idræt, og netop idræt er lige noget for mig. Jeg elsker fodbold og elsker min klub, The Hammers. Der er dog kun én ting der er bedre end en West Ham sejr, og det er en god 'Hooligan fight'. Jeg er leder i et firm der hedder, Green Street Elite. Vi er nogle af de hårdeste i England og vi er frygtet og berygtet i hele England. 
Det var min bror, Steve Dunham, der i sin tid startede vores firm, dengang var jeg stadigvæk ung og lærte meget af ham. Majoren, altså min bror, var kendt over hele England som en af de hårdeste. Han sikrede, Green Street Elite, et godt 'reputation'. Majoren har valgt at leve et andet liv, efter en episode i 'South London', mod Millwall. Han lever nu et stille familie liv med sin kone og de har lige fået et barn, Ben hedder han.
Jeg overtog firm'et efter majoren. Siden majoren trådte tilbage er det gået den forkerte vej for, Green Street Elite, men jeg vil snart bringe vores gode 'reputation' tilbage.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2008, 21:56 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #1 Green Street Elite
« Svar #11: 18 Jun 2008, 22:00 »

Han skal lyde meget mere som en hool. Synes han lyder som en ganske almindelig mand, de bare har fået til at sige at det er sjovt at slås Smiley
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: #1 Green Street Elite
« Svar #12: 18 Jun 2008, 22:02 »

God update. Vil følge med her Smiley

Han skal lyde meget mere som en hool. Synes han lyder som en ganske almindelig mand, de bare har fået til at sige at det er sjovt at slås Smiley

MLL, bare skriv som Ghert, han er ægte hooligan, og ved hvordan der snakkes i de miljøer! Opstemt crazy
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Green Street Elite
« Svar #13: 18 Jun 2008, 22:04 »

Desværre tror jeg ikke denne blog er noget for mig. Hvis du selv opdigtede "firm'et" og personer, var det noget andet. Er simpelthen bange for, at du laver nu, intet "nyt" får på sig.
Men Hammers er sjove at spille med, hvis FM ikke lige spiller et puds om man taber 7-1 og får syv skader i den første kamp :S
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Green Street Elite
« Svar #14: 18 Jun 2008, 22:06 »

Han skal lyde meget mere som en hool. Synes han lyder som en ganske almindelig mand, de bare har fået til at sige at det er sjovt at slås Smiley

Rigtig nok, men kan være at der kommer nogle bandeord når de har mødt andre firms. Vil måske også prøve at få noget Cockey Rhyming Slang med ind i det. Thumbs Up

God update. Vil følge med her Smiley

MLL, bare skriv som Ghert, han er ægte hooligan, og ved hvordan der snakkes i de miljøer! Opstemt crazy

Tak
Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010