home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #2# La Viola
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #2# La Viola  (Læst 2263 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
#2# La Viola
« : 03 Jun 2008, 22:20 »



LA VIOLA - INTRO


"Firenze er kendt for det verdensberømte kunstmuseum Galleria degli Uffizi, hvor der også er stuvende fuldt af mænd, kvinder og børn i alle aldre og alle mulige forskellige nationaliter. Lige fra den middelaldrende langhårede italienske mand, hvor de grå stænk i hårmet bliver synligere og synligere til den lille kinesiske pige der bare synes alt er spændende. Men der er en eller 2 dage, hvor det meste af Firenze er samlet et andet sted. Det er oftest onsdage og søndage, men en gang imellem kan det også være lørdag eller torsdag, så hvis man tager hen til Galleria degli Uffizi onsdag eller søndag kommer man til at være ret alene, for resten af Firenze er inde på byens stolthed Artemio Franchi for, at se de lokale helte fra A.C. Fiorentina aka. La Viola spille.

Velkommen til min blog!
« Seneste Redigering: 06 Jun 2008, 22:36 af -LFC- » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #1: 03 Jun 2008, 22:20 »

Min! ticked off Opstemt Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #2: 03 Jun 2008, 22:24 »

Jeg takker Zulue for inspiration til min intro. Peace
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #3: 03 Jun 2008, 23:08 »

Jeg takker for at du kan lide den, og jeg forventer at høre meget godt fra Firenze, efter mit eget eventyr med dem. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #4: 04 Jun 2008, 14:27 »

Jeg takker for at du kan lide den, og jeg forventer at høre meget godt fra Firenze, efter mit eget eventyr med dem. Smiley
Mange tak, jeg har skrevet updates forud så jeg ikke går død i det. Smiley

Tak til Birkedahl for topbanner. Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #5: 04 Jun 2008, 14:33 »

Jeg glæder mig til at hører mere som du kan læse er det gået godt for mig i min fiorentina gemte

                                                                        (min sig.  Hævet Øjenbryn)

EDIT: Glemte lige at sige det er en rigtig fed intro !
Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #6: 05 Jun 2008, 18:17 »

Fint fint Thumbs Up
Er med Wink
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #7: 06 Jun 2008, 11:01 »


laviola.it
Prandelli færdig i Fiorentina
13. juli 2007 ~ 16:00

Kunstbyen Firenzes lokale fodboldstolthed, Fiorentina lod tidlig morgen en alvorlig svækkelse på trænerposten. Manden der var ansat til at føre Fiorentina helt til tops igen, succestræneren Claudio Cesare Prandelli, indgav sin opsigelse til præsident Diego Della Valle pga. stress. Prandelli udtalte kort efter til sportsavisen La Gazzeta Dello Sport, at han nu ville tage sig en lang pause muligvis op til flere år. Han sagde dog ved samme lejlighed, at han var yderst ked af at forlade Fiorentina, og han ønskede klubben alt godt fremover. Violas lokale fans var også godt skuffede efter Prandellis opsigelse. Blandt dem var Fiorentina fan gennem 10 år Arturo Ippoliti.

"Det er ikke mange år siden vi rykkede ned, men heldigvis kom vi hurtigt tilbage og har allerede etableret os lige blandt de allerbedste. Manden bag dette er i store træk Prandelli. Under ham har det været op af bakke hele tiden, han er en sublim taktiker og har lokket nogle gode spillere til samt spillet flot fodbold. Jeg frygter, at det begynder, at gå den anden vej nu, men jeg håber og tror ledelsen foretager det rigtige valg."

Der er indtil videre ingen rygter om, hvem der skal efterfølge Prandelli i det varme sæde på Stadio Artemio Franchi, men Lazio-træner Delio Rossi samt Lyon-træner Alain Perrin er eftersigende bestyrelsens favoritter. Kilder siger dog også, at en overraskelse lurer forude.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: #1# La Viola
« Svar #8: 06 Jun 2008, 11:05 »

god start..
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# La Viola
« Svar #9: 06 Jun 2008, 22:35 »


laviola.it
Batistuta vender hjem
16. juli 2007 ~ 18:00

Tidlig formiddag på et pressemøde i presselokalerne på Artemio Franci, blev hele Firenze's sorg over Prandellis opsigelse vendt til glæde over ansættelsen af den nye manager. Manden der sætter sig i det varme sæde og skal bringe klubben i Champions Leauge igen, er den tidligere Fiorentina-stjerne, argentineren Gabriel "Batigol" Batistuta der i dag er en legende i klubben for sine 168 mål i 269 kampe i de 9 år (1991-200) han spillede i Fiorentina. Før han kom til Firenze og blev en legende, gjorde han karriere i hjemlandet Argentina hos Newells Old Boys og siden River Plate, mens han efter Fiorentina-tiden blev en stor succes i Roma, hvor han fra 2000-2003 scorede 30 mål i 63 kampe, og var en af hovedårsagerne til, at Roma vandt Serie A i sæsonen 2000/2001, hvor han scorede hele 2 mål og endelig fik sit første store trofæ. Efter, at han ikke kunne finde formen i starten af 2002-2003 sæsonen, røg han til Inter på lån, men heller ikke her kunne han for alvor ramme målet. Siden afsluttede han sin karriere i Al-Arabi, hvor han scorede 25 mål i kun 22 kampe. På det argentinske landshold var han gennem 11 år (1991-2002) en stor profil og han nåede at score hele 56 gange i 78 kampe.

I hans karriere vandt han titler som Serie A en gang (Roma), Coppa Italia en gang (Fiorentina), den italienske super cup en gang (Fiorentina), Serie B en gang (Fiorentina), Copa America 2 gange (1991, 1993) og til sidst Confederations Cup 2 gange (1991,1992). Udover det blev han også kåret til Årets Argentinske spiller kåret af journalisterne i 1998, mens han blev Serie A topscorer i 1994-1995 (26 mål), Copa America topscorer i 1991 (6 mål), Topscorer i både Qatar samt resten af de arabiske ligaer med rekorden 24 mål. Til sidst er Batistuta også indehaveren af rekorden for flest kampe med scoringer da han har scoret i 11 kampe i træk.

Batistuta er i dag 38 år og helt grøn i trænerfaget. Han har dog længe forberedt sig og taget flere træneruddannelser, for at realisere drømmen om at vinde Serie A et bestemt sted.

"Jeg har lige siden jeg stoppede med at spille fodbold, fået masser af trænertilbud. Både fra italienske klubber, argentinske klubber, men også landshold har tilbudt kontrakter. Min første prioritet var dog Fiorentina, og jeg ville ikke vælge noget andet før jeg fik muligheden for at træne Fiorentina og her sidder jeg så i dag" - Sagde Batistuta med et stort smil på læben.

På et spørgsmål, om hvor meget han ville ændre svarede Batistuta således:

"Jeg vil ikke ændre det store i klubben. Vi har et godt fundament med store italienske talenter, mens der også er enkelte udenlandske profiler. Grundstammen er udvalgt og den vil jeg holde fast i med næb og klør. Der er dog stor interesse for en af vores største stjerner, og får jeg de rigtige penge for ham, sælger jeg også. Jeg vil dog samtidigt love, at der nok skal komme en ligeså god spiller ind den anden vej." - Sluttede Batistuta.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# La Viola
« Svar #10: 06 Jun 2008, 22:37 »

Lidt sideinformation: I første sæson vil det blive meget med updates fra "laviola.it", men i anden sæson vil jeg skifte stilen lidt og være mere kreativ.

Beklager forresten den ringe kvalitet på billeder, men mit photoshop virker ikke.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010