home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #3 Døllefjelde-Musse Idrætsforening
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #3 Døllefjelde-Musse Idrætsforening  (Læst 8196 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
#3 Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« : 17 Jan 2008, 19:42 »

2027/28 - 1. update
Døllefjelde-Musse Idrætsforening
- Drømmen om dansk topfodbold


Drømme har gennem længere tid været at stå i spidsen for et fodboldhold i de danske divisioner, desværre har chancerne endnu ikke været der. Men da jeg i dag sad og surfede lidt på nettet, så faldt jeg over følgende annonce.

Citat
Træner søges

Døllefjelde-Musse Idrætsforening er en lille fodboldklub beliggende på Lolland, i en lille by kaldet Nysted. Vi står overfor vores første sæson i 2. division nogensinde, hvor vi blandet andet kommer op mod traditionsklubben Odense Boldklub, der efter flere sæsoner nu er røget herned. Vi er meget glade for endelig at få chancen i divisionerne, men ved også, at det kræver en trænerkapacitet.

Derfor søger vi nu efter en træner, der selv har prøvet at spille i divisionerne, og derfor ved hvad det kræver. Hvis du ikke har spillet i divisionerne, så skal du have mindst ti års erfaring som træner, og meget gerne i højere rækker.

Vi ser meget frem til at hører fra dig, og håber at DU kan være manden der skal fører os frem i dansk divisionsfodbold. I første omgang forventer vi overlevelse i 2. division.

Med sportslig hilsen
Heino Ahrens

Efter at have læst annoncen besluttede jeg mig for, at nu måtte det være tid til at gå på deltid med mit arbejde i SFOen, og så dele tiden med jobbet som træner i 2. division. Jeg har selv spillet rimeligt højt, men en skade satte en stopper for drømmene. Som træner har jeg i de seneste år arbejdet som assistent på et tophold i dansk ungdomsfodbold, så mine kvaliteter er der.

Jeg sendte en mail af sted.

Citat
Hej Heino,

Jeg læste med stor interesse jeres ansøgning efter en træner til jeres nyoprykkede 2. divisions hold, og syntes at det lyder vældig interessant. Derfor vil jeg meget gerne ligge billet ind på jobbet.

Jeg har i de seneste år været assistent på et højt rangerende ungdomshold, hvor vi har vundet flere store stævner i udlandet. Dog kom udviklingen i første række, og vi har udviklet en del talenter til førsteholdet. Af respekt for min kontrakt med klubben, så kan jeg ikke her skrive hvem det drejer sig om, men kun at de er indstillet på at lade mig gå, hvis vi bliver enige.

Som spiller nåede jeg desværre aldrig toppen, da en knæskade allerede i ungdomsårene satte en stopper for min karriere, men jeg nåede dog at spille i en af de bedste rækker som drengespillere, men selvfølgelig ikke helt oppe på divisionsniveau.

Håber meget at det har vakt jeres interesse, og håber I vender tilbage.

Med sportslige hilsner
John Petersen
Mobil: 22 xx xx xx

Nu var mailen sendt af sted, og der var bare tilbage at håbe på, at jeg nu havde vakt deres interesse, og at de ville vende tilbage. Jeg drog af sted på arbejde – sommerfuglene fløj rundt i maven på mig, ville de mon ringe?

« Seneste Redigering: 18 Jan 2008, 22:11 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #1: 17 Jan 2008, 19:42 »

RES
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #2: 17 Jan 2008, 19:55 »

Spændende med en blog om et lille dansk hold...

Jeg følger med her Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #3: 17 Jan 2008, 19:56 »

følger med hvis det bliver spændende Smiley
Logged

19-18!

Robuni
Gæst
 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #4: 17 Jan 2008, 19:59 »

Det lyder meget spændende, jeg følger med Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #5: 17 Jan 2008, 19:59 »

Tak... Ved godt jeg har haft mange blogs, men har hele tiden haft lysten til DMI, og nu i dette spil er jeg i 2027/28, og det er min første manager i spillet, og endelig er de oppe.. Har KUN ventet på de - eller Solrød - kom op.. Så det fedt nok..

Kan sige at af tidligere SAS Liga hold, så ser det sådan ud.
Esbjerg - mestre fire år i træk

Horsens
AGF
FCN
FCK(elevatorhold)
Viborg - alle i SAS Ligaen

FCM
Lyngby
AaB
Randers - alle i 1. division

Brøndby
OB - i 2. division øst/vest
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #6: 17 Jan 2008, 20:09 »

Intressant, med et fremtidsspil. Nu når du er kommet så langt vil du så ikke give et overblik over de store spiller, topklubberne internationalt, landede etc. ? Smiley
Spænedende valg, det bliver yderst spændede tror jeg Smiley.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2008, 20:16 af LFC Freak » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #7: 17 Jan 2008, 20:31 »

Intressant, med et fremtidsspil. Nu når du er kommet så langt vil du så ikke give et overblik over de store spiller, topklubberne internationalt, landede etc. ? Smiley
Spænedende valg, det bliver yderst spændede tror jeg Smiley.

Noget bestemt du vil vide?? Har ikke andre ligaer med, så du kan ikke få SS af ligaer, men skal komme med Champions League, Uefa Cup, EM og VM... Andet?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #8: 17 Jan 2008, 20:43 »

Bundby i 2. division vest........det er sq et meget realistisk spil funny

Men med FCK holder det jo ikke Skuffet

Hvor ligger VB forresten henne??
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #9: 17 Jan 2008, 20:46 »

Hvor ligger VB forresten henne??

Vejle er i SAS, og har vundet fem mesterskaber siden 2010...

Brøndby er så godt nok i Øst
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #10: 17 Jan 2008, 20:49 »

Det varmer mit vejlensiske hjerte at høre Thumbs Up

Jeg glæder mig til at følge din blog
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #11: 17 Jan 2008, 20:57 »

Noget bestemt du vil vide?? Har ikke andre ligaer med, så du kan ikke få SS af ligaer, men skal komme med Champions League, Uefa Cup, EM og VM... Andet?
Måske noget om de store spillere?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #12: 17 Jan 2008, 21:02 »

Måske noget om de store spillere?

Nogen bestemte?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #13: 17 Jan 2008, 21:11 »

2027/28 - 2. update
Døllefjelde-Musse Idrætsforening
- Drømmen om dansk topfodbold


0-2 Varde
2-2 Nr. Aaby
2-1 Thisted
1-3 OB
0-2 Slagelse
2-1 Ølstykke
1-2 Silkeborg II
0-0 Tjørring
0-2 Holstebro
1-2 Brabrand
0-3 Nørresundby
0-2 Værløse
1-2 FC Roskilde
1-3 Aarhus Fremad
3-0 Kalundborg
3-1 Vorup
Det første halve år er overstået som træner for Døllefjelde-Musse Idrætsforening, og det har bestemt ikke været en videre god oplevelse. Dog sluttede vi af med to positive af slagsen, da vi sejrede over både Kalundborg og Vorup. Dermed er vi kun 8 point fra stregen. Vi tror på det, men det bliver meget meget svært.

Sæsonen blev startet ud mod Varde, og på trods af at vi ikke var mange spillere – og en del af dem vi havde var 17 år – så kom vi da i gang med vores første sæson nogensinde i 2. division. Det endte dog desværre med et nederlag. Men i gang var vi.

Pokalturneringen blev hurtigt overstået for os, da vi på Nr. Aabys bane tabte efter straffesparkskonkur rence. Bestemt ikke en kamp, som vi måtte håbe blev kendetegnende for sæsonen.

Men vi rejste os i kampen mod Thisted, da vi fortjent kunne sejre med 1-0. Eller fortjent det ved jeg ikke, men vi scorede kampens eneste mål, og det jo som bekendt dem der tæller. Vi kom dog ned på jorden i næste kamp mod det tidligere storhold OB, da vi måtte bukke under på Fionia Park, og tage hjem med et 3-1 nederlag.

Desværre blev det ikke bedre mod Slagelse, hvor vi hjemme på vores eget stadion måtte traske i omklædningsrummet efter et flovt 2-0 nederlag. Det er simpelthen ikke godt nok på egen bane. Det blev straks bedre i udekampen mod Ølstykke, hvor vi fik vores bare anden sejr i denne sæsons første fem kampe efter en 2-1 sejr.

Igen formåede vi dog ikke at følge op på det, da vi igen på tage hjem med et nederlag, denne gang tabte vi med 2-1 til Silkeborg II, der dog har været stort set alt dominerende gennem starten af denne sæson. 0-0 blev det kampen efter, da vi på Tjørring Stadion klarede skærene og fik det ene point med hjem.

Herefter gik vi dog helt i stå, og de næste seks kampe endte i seks nederlag. Helt ekstremt skuffende, og slet ikke på det niveau som vi skal være, hvis vi vil klare os i 2. division. 3-14 lød målscoren efter kampene – helt ekstremt elendigt.

De sidste to kampe inden pausen virkede det til at vi fandt melodien – specielt Christian Krüger, vores talentfulde angriber, fandt rytmen og scorede tre af vores seks mål i de to kampe. Offensiv midt David Jensen fandt også vejen endelig, da han kvitterede med to scoringer, og efterlod det sidste til vores venstrekant Johannes Lauridsen.

Det første halve år var dermed overstået, og vi har otte point til overlevelse.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2008, 23:28 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Døllefjelde-Musse Idrætsforening
« Svar #14: 17 Jan 2008, 21:13 »

Nogen bestemte?
Dem der dominerer de store klubber, og hvis der stadig er nogen aktive fra idag hvilket jeg dog ikke rigtig tror der er mange af. Men flot update Wink.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2008, 21:15 af LFC Freak » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010