home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:12:08 warmon Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 643 Gæster Online.

Indlæg: 1132688 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd  (Læst 44868 gange)
KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #90: 30 Apr 2014, 16:02 »

Jeg håber, at du mærker alle de shots, der bliver fired, adzke.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #91: 30 Apr 2014, 16:06 »

Jeg synes godt nok, at det er noget af det dummeste, som jeg nogensinde har hørt. Man kan sagtens opleve, at man ikke har mere motivation og så skal man sgu ikke fortsætte. Jeg oplevede, at jeg ikke havde mere motivation, fordi jeg skrev nok på mit studie - som jeg lige er startet på - i forvejen. Du kan ikke forvente, at alle kan blive ved en måned igennem. Det kan ingen. Sådan har det aldrig været.

Har du ondt i røven, så kan du bare melde dig noget før, hvis du gerne ville have haft et af de andre hold.

Jeg synes egentlig, at du udelader en masse ting, som kunne være interessant at nævne som grunde, der gør, at man stopper. Fx havde jeg en idé til en historie, men jeg kunne ikke få den ned på papir, så den var god. Det var et problem. Jeg kunne ikke få det vinklet. MEN noget af det, der kunne have motiveret en til at fortsætte havde været, at man fik en kommentar eller to med på vejen. Kommentaren behøver ikke være positiv, men bare lige at vide, at nogle læser ens blog ville være rart. Det er lidt tomt at skrive til ingen. Kan du følge mig?

Så før du peger, så synes jeg, at du skal se på, om de der ikke deltager gør nok for at støtte dem, der er med. OG som har valgt frivilligt at prøve at skrive en blog.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2014, 16:08 af Gemma » Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #92: 30 Apr 2014, 16:33 »

Det er fuld forståeligt at man kan falde fra før eller undervejs. Men at man ikke engang starter en blog op, selvom man er tilmeldt er til grin. Jeg havde haft fuld respekt for det, hvis personen kunne tage sig sammen til at melde fra 1-2 dage før, men at tilmelder sig uden overhovedet at forsøge gavner ingen.

Og jeg ved ikke om du føler dig ramt, for det var i hvert fald ikke meningen. Selvom du er stoppet for 9 dage siden, har du da helt klart haft en god blog kørende med godt indhold. Det er mere dem som enten ikke er gået i gang, eller kun lige er startet, for derefter at give op, jeg langer ud efter. Der kan selvfølgelig være begrundelser for nogle få, der har gjort som de har, men jeg tvivler på langt over halvdelen, har stødt ind i uventede problemer.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #93: 30 Apr 2014, 17:36 »

Jeg synes godt nok, at det er noget af det dummeste, som jeg nogensinde har hørt. Man kan sagtens opleve, at man ikke har mere motivation og så skal man sgu ikke fortsætte. Jeg oplevede, at jeg ikke havde mere motivation, fordi jeg skrev nok på mit studie - som jeg lige er startet på - i forvejen. Du kan ikke forvente, at alle kan blive ved en måned igennem. Det kan ingen. Sådan har det aldrig været.

Har du ondt i røven, så kan du bare melde dig noget før, hvis du gerne ville have haft et af de andre hold.

Jeg synes egentlig, at du udelader en masse ting, som kunne være interessant at nævne som grunde, der gør, at man stopper. Fx havde jeg en idé til en historie, men jeg kunne ikke få den ned på papir, så den var god. Det var et problem. Jeg kunne ikke få det vinklet. MEN noget af det, der kunne have motiveret en til at fortsætte havde været, at man fik en kommentar eller to med på vejen. Kommentaren behøver ikke være positiv, men bare lige at vide, at nogle læser ens blog ville være rart. Det er lidt tomt at skrive til ingen. Kan du følge mig?

Så før du peger, så synes jeg, at du skal se på, om de der ikke deltager gør nok for at støtte dem, der er med. OG som har valgt frivilligt at prøve at skrive en blog.

Vi snakker om 16 blogs af 24 tilmeldte der ikke har leveret en update i 14 dage... I en konkurrence... Folk der blogger på almindeligvis holder pauser ind i mellem (gør jeg da også selv) og det er der ikke noget galt i... Men at man melder sig til i en konkurrence, holder en plads for et hold og så ikke engang gør en indsats? Hvorfor melder man sig så til? Man kan da tillade sig at skrive man har mistet motivation hvis det er tilfældet... Personlige årsager har jeg forståelse man ikke deler... Ej heller at man lige melder det, hvis det er alvorligt (dødsfald, sygdom osv.) Det kan man ikke forudse på nogen måde. De fleste er vel i stand til at vide om de har motivationen til at holde en blog kørende i en måned. Jeg forventer ikke alle... men jeg forventer da betydeligt højere end det er tilfældet her i %...

Ja, jeg har ondt i røven, det kan jeg da sagtens indrømme... Jeg ville da gerne have blogget om mit hold, og lavet en fed blog. Den blev taget, og jeg spurgte faktisk vedkommende om jeg ikke kunne få lov alligevel. Svaret var nej, og jeg accepterede det. Sådan er det jo ikke at komme først... Men at man så ikke formår at holde sin blog kørende, når der er andre der gerne vil (og man er klar over det)... Hvorfor starter man så? Vi taler 7 updates på en uge, og så stopper man... Jeg ser ingen grund til at starte så... Ja, jeg er bitter, men er med garenti ikke den eneste der har haft det sådan, hverken i år eller de forrige.

Motivationen for ens blog... Ja, at der bliver kommenteret på ens blog er fedt! Indrømmet, men det virker til IMO at brugerne er mere kræsne end for 4 år siden... Der skal mere til at få en kommentar. Man bør vel huske at man skal blogge fordi man har lyst til at fortælle om det til andre, og det bør vel være motivationen i sig selv. Jeg har set blogs uden kommentarer de første 5 sider, hvor der pludselig lander en røvfuld. De kommer, hvis brugerne mener man skal have dem.

32941 gange er alle blogs læst, meget pænt på 17 blogs (1937/pr blog) og 1003 indlæg (59/blog). For hvert indlæg der bliver lavet bliver det læst 33 gange i snit.. Det er tørre tal, så hvis man er afhængig af at få kommentare for at blogge... Skal man vel overveje om måden man blogger på er den rigtige, eller om man skal blogge overhovedet.

Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #94: 30 Apr 2014, 17:40 »

Det er fuld forståeligt at man kan falde fra før eller undervejs. Men at man ikke engang starter en blog op, selvom man er tilmeldt er til grin. Jeg havde haft fuld respekt for det, hvis personen kunne tage sig sammen til at melde fra 1-2 dage før, men at tilmelder sig uden overhovedet at forsøge gavner ingen.

Og jeg ved ikke om du føler dig ramt, for det var i hvert fald ikke meningen. Selvom du er stoppet for 9 dage siden, har du da helt klart haft en god blog kørende med godt indhold. Det er mere dem som enten ikke er gået i gang, eller kun lige er startet, for derefter at give op, jeg langer ud efter. Der kan selvfølgelig være begrundelser for nogle få, der har gjort som de har, men jeg tvivler på langt over halvdelen, har stødt ind i uventede problemer.

Enig i det der står her... Folk burde vide hvem det er henvendt til... Det synes jeg også ligesom jeg gjorde klart i mit 1. indlæg...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #95: 30 Apr 2014, 19:15 »

Var det ikke også sådan sidste år? og året før det? Altså t folk faldt fra eller slet ikke kom i gang...

Kvalitet og lysten til FM nørderier er vel generelt nedadgående de sidste par år eller 5...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #96: 30 Apr 2014, 19:34 »

Tror jeg desværre du har ret i Wester Smiley kan ske det er fordi den generation der hang ud herinde som "unge" er blevet mere kvalificerede til engelsk, og hænger ud på de internationale sider, eller bare ikke har den samme lyst til at snakke om FM mere som de havde engang, og nu bare googler sig til lister som de største talenter osv.

Dog trist under alle omstændigheder, og jeg valgte jo netop kun at stille op fordi ingen valgte Brøndby, hvorimod Warmon selvfølgelig er indebrændt omkring situationen med hans favorit hold, fordi han netop kontaktede den person der havde valgt det, men nuvel det er sket, bedste at gøre nu er vist bare at åbne en dialog der måske kan forbedre forholdene omkring hold der ikke kommer igang / blogs der uddør tidligt i fremtiden Smiley Hvis man altså fra arrangørenes side, mener at det er et problem Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #97: 30 Apr 2014, 19:55 »

Ja det er da et problem hvis hold bliver låst af folk der ikke vel deltage alligevel... Personligt så jeg jo hellere to blogs med samme hold så længe folk gør sig umage. Synd hvis folk falder fra fordi de ikke kan få et bestemt hold...

Grunden til jeg i sin tid kom på FMF var blandt andet pga. konkurrencen og fordi jeg syntes mange gjorde sig umage. Knapt så mange har gjort det i år og det er lidt øv...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #98: 30 Apr 2014, 20:00 »

Enig! flere med samme hold kunne være en løsning, hvis det er, jeg tænker også mest at det ville være fedt hvis man nåede op på de der 15-20 blogs der gik til stålet, om det så er med fede historier eller bare rå resultater gør knap så meget, så længe det er fordi man har lysten og viser det, og ikke bare smider updates, for updatesnes skyld Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #99: 30 Apr 2014, 20:04 »

Jeg synes efterhånden, at den ingen CHL-hold regel burde fjernes.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #100: 30 Apr 2014, 20:12 »

Jeg synes efterhånden, at den ingen CHL-hold regel burde fjernes.

Jeg er klart enig... Jeg elsker selv at skrive om United men det er altid udelukket. Derudover er der rigtig mange der spiller med de store hold og det kunne måske få flere ud af busken.. Generelt bæres en blog af lyst og tid... Hvis lysten siger storhold, så syntes jeg det kan være svært, at "tvinges" ud i noget andet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #101: 30 Apr 2014, 20:13 »

Jeg er klart enig... Jeg elsker selv at skrive om United men det er altid udelukket.

De dage er ovre nu, skriv du bare løs om dem næste år   Hævet Øjenbryn Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #102: 30 Apr 2014, 20:13 »

De dage er ovre nu, skriv du bare løs om dem næste år   Hævet Øjenbryn Wink

Ja noget godt er der midt i alt elendigheden  funny
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Svartovich
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #103: 30 Apr 2014, 22:08 »

Helt enig i det med reglen om ingen CHL hold. Har aldrig forstået hvorfor den regel er til. Det giver jo ikke en god blog, bare fordi man er et større hold. Nogle gange tvært imod.

Og synes også det ville være mest fair, hvis alle kunne vælge hold frit, selvom ens favorit hold allerede var valgt. Håber crewet vil overveje disse to forslag til næste år, det ville virkelig være et godt skridt mod en bedre konkurrence.
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #104: 30 Apr 2014, 22:59 »

Den regel blev lavet dengang, hvor der virkelig var gang i blog-scenen på FmF. Her svømmede blogforummet med blogs om alle de store hold, hvorfor regel blev lavet, således at blogkonkurrencen netop udfordrede deltagerne til at vælge alternativt og ikke nødvendigvis startede på verdenstoppen. Nu er blogscenen og FmF generelt vel tilpas død til at regel ikke har den store relevans længere.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010