home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd  (Læst 44577 gange)
southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #120: 04 Mar 2015, 17:02 »

Du må vist lave lige hvad du har lyst til så vidt jeg husker. Du skal bare vælge et hold eller starte som arbejdsløs. Der kan dog kun være en bruger pr. hold. Jeg mener også at holdene ikke må deltage i Champions League eller kval hertil i den første sæson Smiley ... men reglerne står på side 1 Smiley
Ikke må deltage i Champions League første sæson? Det da den mest tosset regel jeg har hørt om til dato.
Hvorfor sætte begrænsninger for folks udfoldelser. Eneste der sker ved dette er dem som fortrækker tophold deltager ikke og 237 brugere står klar til at råbe JEG TAGER SOUTHAMPTON så snart tråden er oppe, fordi de en af de få gode hold som ikke er med i Champions League sammen med Manchester United.

Er det ikke også helt ligegyldigt hvor mange der tager samme klub? Gør jo ikke blogsne dårligere at 5 har valgt Southampton.
Igen synes jeg det begrænsninger frem for muligheder, selvom jeg godt ved denne regel altid har været her.

Men er vel ingen grund til at holde fast i tossede beslutninger, bare fordi de har været der mange år, eller hvad?
Bør man ikke hellere åbne op for folks udfoldelser, frem for at begrænse folk?
« Seneste Redigering: 04 Mar 2015, 17:07 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Svartovich
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #121: 04 Mar 2015, 17:03 »

Jeg mener også at holdene ikke må deltage i Champions League eller kval hertil i den første sæson Smiley ... men reglerne står på side 1 Smiley
Den regel synes jeg personligt skal revurderes. Kvaliteten at det valgte hold, hænger jo på ingen måde sammen med bloggens kvalitet og vinderchancer.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #122: 04 Mar 2015, 17:38 »

Jeg er helt enig med jer begge to, jeg mener også valget skulle være helt frit. Blogsne vil stadigt være vidt forskellige. Det er vel bare op til crewet om de vil give folk frie tøjler i stedet for begrænsninger Smiley
Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #123: 04 Mar 2015, 17:42 »

Mener at reglen i sin tid blev lavet fordi at liverpool folk fulgte kun med i liverpool blogs, united folk kun med i united blogs osv.

Logged

Kolo Abib Touré

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #124: 04 Mar 2015, 17:51 »

Mener at reglen i sin tid blev lavet fordi at liverpool folk fulgte kun med i liverpool blogs, united folk kun med i united blogs osv.

Hvis jeg gerne vil læse en god blog, så jeg fuldstændig ligeglad med om det Liverpool, Manchester United eller Wurzburger Kicker fra Regional liga Bayern, så længe det noget der fanger mig.

Hvis du glødende Manchester United fan men ikke gider læse blogs, jamen så læser du ikke en Manchester United blog anyway. Så synes virkelig det er hvad man gør det til.

Man kan også vende den om og sige, hvis man er Manchester United fan og kun vil læse om United, så det da bedre der måske er 3-5 blogs du gider at læse selvom det om samme klub, end du så slet ikke gider læse nogen.

Personligt kan jeg ikke selv udstå f.eks Manchester United, men jeg har sjældent læst så gode blogs som dem Wester skriver, som netop handler om min hadeklub.

Så hvis begrundelsen er at folk kun læser om de klubber man kan lide, så synes jeg det er at skære alle over en kam og dermed sætter begrænsninger for dem som er ligeglad med klubvalg. Dem som kun vil læse om sin egen klub vinder jo ikke på denne regel, de vil stadig kun læse om den klub. Det er resten der betaler prisen på den beslutning.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2015, 17:53 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2014 - Info- og snakketråd
« Svar #125: 04 Mar 2015, 17:54 »

Mener at reglen i sin tid blev lavet fordi at liverpool folk fulgte kun med i liverpool blogs, united folk kun med i united blogs osv.  

Yes, reglen blev indført på et lidt andet tidspunkt (med langt færre brugere), hvor én af tankerne netop var, at fans af ét hold ville stemme på bloggen om det hold.

Jeg håber personligt på en blog om Kenneth Zohore. Måske sidste års OB-blogger er klar igen?
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010