home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  De små ler sidst
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: De små ler sidst  (Læst 22750 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
De små ler sidst
« : 11 Maj 2007, 14:48 »


Indledning:

Som sidste tilmeldte, har jeg sluttet mig til feltet af blogskrivere. Dette vil ikke blive som mine foregående herinde. Slet ikke. Hverken den ene, eller den anden type, simpelthen grundet, at de ikke ville kunne vinde. Jeg vil ynde at lave en kombination af flere forskellige typer, mest af alt lignende min første blog nogensinde, der rent faktisk vandt en sådan konkurrence andetsteds. Jeg har valgt det dårligste hold, mit byhold, grundet at det er bloggen, der er i centrum. Held og lykke med at læse denne blog, det bør I i hvert fald. Der skal lyde en enorm tak til hook999 for kreationen af liret til jeres øjne. Flot arbejde.

Opdateringsoversigt:
Indledning
Ansættelsen
Nordsjællandsk samarbejde
Truppen 07/08
Transfers sommer 07/08
August 07
Diego#1
September 07
Oktober 07
Diego#2
November 07
Transfers vinter 07/08
Diego#3
April 08
Maj/Juni 08



Transfers/Truppen 08/09
August/September 08
Oktober/November 08
Diego#4
Forår 2009

« Seneste Redigering: 19 Maj 2007, 22:21 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #1: 11 Maj 2007, 15:05 »



Miniputter ansætter miniput
1/7 2007
For godt en måned siden kunne den nordsjællandske klub lade champagnepropperne sprænge, for oprykningen til 2. division var en realitet, men samtidig fastholdte den gamle spiller og holdets daværende træner, Bjørn Grænge, sin beslutning om at forlade deltidsjobbet til fordel for fuldtidsarbejde i det private erhverv. Derved skulle der ske et generationsskifte, eftersom bestyrelsesformande n også forlod klubben, og afløst af Ove Mortensen hvis første opgave var, at han skulle finde en ny manager for hans klub. Afløseren blev hentet inde fra egne rækker, eller hvert fald fra egen by, for en komplet uerfaren manager, der er opvokset i byen, har efter en kreativ ansøgning fået jobbet som træner for amatørklubben.
Idolet Jose

Blot 25 år gammel er Nikolaj Albrectsen, men ikke en, der lader sig tynge af spekulationerne om hans unge alder og uerfarenhed:
”Hvor meget erfaring havde Jose Mourinho første gang, han var træner? – tæl til ingenting, og der finder du svaret. Det bliver ikke nogen let sæson, men med mine interaktive erfaringer og 8 år som træner, er jeg sikker på, at min såkaldte manglende erfaring ikke bliver et problem,” sagde Nikolaj Albrectsen til Frederiksborg Amts Avis. Han lovede desuden masser af aktivitet i opstarten, skønt økonomien ikke er, hvad Mourinho, som i øvrigt er den unge mands store idol, har at gøre med, som han selv beskriver det. Hvad han finder på, kan vi kun vente på at se.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 14:53 af Hafiz » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #2: 11 Maj 2007, 15:08 »

Fantastisk. Dejligt at se dig i konkurrencen Hafiz :-)
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De små ler sidst
« Svar #3: 11 Maj 2007, 15:23 »

God indledning, jeg er med..
Logged

Arsenal!

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #4: 11 Maj 2007, 15:39 »



Nordsjællandsk samarbejde i kampen mod FCN
3/7 2007
Ronni Hansen

Farum, der nu kalder sig for FC Nordsjælland, har de seneste sæsoner vist sig stærkest i det nordlige Sjælland, hvorfor 2 af de næststørste klubber netop har indgået en aftale, der skal gavne begge klubber. Lyngby og den noget mindre klub, Birkerød, skal samarbejde om udvikling af førstnævntes talenter, der skal indlemmes i 2. divisionstruppen. I første omgang er der tale om 5 spillere, nogen skal figurere i bredden, medens andre regnes for deciderede udfordrere til startpladserne. De unge spillere, der skal tage turen til Birkerød i denne sæson er: Ken S. Jørgensen, Marco Holst, Rasmus S. Christiansen, Ronni Hansen samt Mads Thomsen.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 14:54 af Hafiz » Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De små ler sidst
« Svar #5: 11 Maj 2007, 15:50 »

Dejligt at du kom igang Hafiz Smiley.
Er det mit PS lynkursus som har gjort underværker, eller har du fået en lille medhjælper? Peace
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #6: 11 Maj 2007, 16:21 »

Hehe, ja tak, en lille start er altid fin. Som skrevet i indledningen; stor tak til hook999. Det er hans værk, og hvilket!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #7: 11 Maj 2007, 16:57 »


Albrectsen har truppen klar
25/7 2007

Der var 2 spillere, som resten af spillerne lige lagde ekstra mærke til ved dagens træning. For det var 2 nye ansigter, der troppede op som nye spillere, begge uden at have spillet fast førsteholdsfodbold i et par måneder. Målmanden Tonny Nielsen, der målet 206 centimeter har både spillet i Frem, Fremad Amager og Greve, mens det største på visitkortet indtil videre hedder Doncaster, hvor han dog ikke spillede nogen kampe. Udenlandsprofession el har det andet nyindkøb dog ikke været, men Nicky Bertelsen har dog 1. divisionserfaring fra sin ene sæson i LFA. Angriberen var sprudlende til træningen, og lod til at overraske mange af sine medspillere.
Dermed kan træner Nikolaj Albrectsen præsentere følgende trup til sæsonen, hvor det gælder overlevelse:



Målmænd:
1. Jesper Christensen
25. Tonny Nielsen

Forsvar:
2. Martin Lauritsen
4. Thomas Jensen
5. Lars Mochau
13. Jesper Bloch
16. Brian Drost
17. Magnus Hjortdal
18. Rasmus Pedersen
30. Rasmus S. Christiansen

Midtbane:
6. Ulrik Nielsen
7. Peter Halkjær
8. Peter Hansen
11. Tuncay Uymaz
14. Lasse Christiansen
15. Thomas Nørmark
27. Ronni Hansen
29. Ken S. Jørgensen
30. Marco Holst

Angreb:
9. Patrick Hansen
10. Jesper Gustavsen
26. Nicky Bertelsen
28. Mads Thomsen
« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 14:54 af Hafiz » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De små ler sidst
« Svar #8: 11 Maj 2007, 17:05 »

God blog!... Opstemt

Super at du kom igang Wink
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #9: 12 Maj 2007, 10:28 »


Albrectsens ankomne!
26/7 2007

Der har ikke været et stort råderum rent økonomisk for Nikolaj Albrectsen, men alligevel er det lykkedes ham at få sin trup gjort klar til sæsonstarten, der venter lige om hjørnet. Men har truppen kvalitet nok? - De mange unge spillere, der er ankommet, har ikke rutinen, men træneren selv er fortrøstningsfuld. Han har bragt 7 spillere til klubben, men hvem der er tiltænkt hvilken rolle på holdet, hvem har man højest forventninger til, og hvem skal få splinter bag i? – Lidt af det kan vi få opklaret i følgende interview med Birkerøds nye træner:


Hvilken spiller er det bedste indkøb op imod redningssæsonen?
”Ja, hvis jeg vidste det, ville jeg jo fyre resten, men ingen af dem er set i kamp endnu,” udtalte træneren til det første spørgsmål, men fortsatte: ”Men det er klart, at vores nye målmand, der næsten kigger ind i skyerne er klar til start-11’eren, ligesom ungdomslandsholdssp illeren Mads Thomsen er værd at bemærke.”

Har du fået hentet alle de spillere, du ønskede?
”Det er jo svært at sige, eftersom vi ikke fik hentet spillere som Jesper Grønkjær og Frank Lampard, men jeg lever i en realistisk verden og er ganske tilfreds med de spillere, vi har hentet.”

Selv siger Mads Thomsen, at han ikke er interesseret i at skifte permanent. Hvad har du at sige til det?
”Det er klart, at det er mere lukrativt at spille for Lyngby, end for Birkerød, sådan som det er lige nu, men med disse lejeaftaler arbejder vi jo netop på, at det skal ændres.”

Hvad er dine forventninger for din første sæson?
”Jeg håber på, at vi gør en god figur og selvfølgelig bliver i divisionen. Det er klart, at der her øst på er ganske gode hold, men jeg er fortrøstningsfuld og ser frem til sæsonstart.”

På lang sigt, hvad er så dine mål med klubben?
”Det er klart, at det er et hypotetisk spørgsmål på nuværende tidspunkt. Spørg mig om en sæson, når vi forhåbentligt har klaret os, men indtil da, vil jeg ikke tænke langsigtet, men fokusere på sæsonens kommende kampe,” sluttede Nikolaj Albrectsen.




Indkøb:
>> Tonny Nielsen; Free Transfer
>> Nicky Bertelsen; Free Transfer

Leje:
>> Ken S. Jørgensen, Lyngby
>> Marco Holst, Lyngby
>> Rasmus S. Christiansen, Lyngby
>> Ronni Hansen, Lyngby
>> Mads Thomsen, Lyngby
« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 14:55 af Hafiz » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De små ler sidst
« Svar #10: 12 Maj 2007, 10:31 »

God start... Opstemt ser rigtig godt ud... og spændende spillere der er hentet i Lyngby Wink
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #11: 12 Maj 2007, 10:34 »

Tak Smiley

Ja, det er helt okay, så skal vi bare ha' sæsonen i gang, bloggen i trykken osv.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #12: 12 Maj 2007, 12:00 »


Hård start for Birkerød
1/9 2007
Træner Albrectsen har netop overstået den første måned med kampe for sit nedrykningstruede hold, og allerede nu ser det ud til, at holdet er på vej af den korteste vej ned af igen, da man indtager sidstepladsen, med blot 1 sølle point. Alligevel er der optimisme at spore hos holdet, der dog har en målscorer på 1-10 indtil videre:
”Selvom man siger, tabellen ikke lyver, synes jeg faktisk, vi er kommet godt fra start. Jeg er glad for min første tid i klubben, og glad for, at jeg har fået startpladsen, og trods alt håber jeg på, at jeg i fremtiden kan holde nullet,” sagde Tonny Nielsen til klubbens hjemmeside efter seneste nederlag. Kampene i 2. division, inklusiv pokalturneringen, forløb således:



Birkerød 0-3 Brøndby II
Opstilling:
T. Nielsen – M. Lauritsen, R. Pedersen, L. Mochau, J. Bloch – T. Nørmark, T. Uymaz, U. Nielsen, R. Hansen – M. Thomsen, N. Bertelsen(c)

Mod superliga-reserverne fik træneren en meget svær debut, hvor angribere som Hannes og Rector gjorde det svært for den debuterende keeper. Det er dog nok heller ikke et sådan mandskab, man skal måle sig med, men alligevel fik man set et par ganske okay præstationer.

Målscorere:
MoM: M. Rasmussen, BIF




Bramming 0-1 Birkerød
Opstilling:
T. Nielsen – M. Lauritsen, R. Pedersen, L. Mochau, R. Christiansen – P. Halkjær, T. Uymaz, U. Nielsen, R. Hansen – M. Thomsen, N. Bertelsen(c)

Allerede i 2. kamp skaffede træneren sig sin og holdets første sejr, da man sejrede i pokalturneringens 1. runde. Kampen blev mere tæt end hvad, man havde regnet med, men gæsterne var trods alt toneangivende kampen igennem, der desværre for gæsterne også bød på en skade til holdets eneste målscorer.
Målscorere: T. Nørmark(28)
MoM: J. Bloch, Birkerød




Næstved 4-0 Birkerød
Opstilling:
T. Nielsen – M. Lauritsen, R. Pedersen, C. Sørensen, J. Bloch – P. Halkjær, T. Uymaz, U. Nielsen, R. Hansen – M. Thomsen, N. Bertelsen(c)

Nedrykkede Næstved var onde denne søndag, hvor Birkerøds manglende kvalitet og de 2 holds store forskel blev udstillet. Dog blev der holdt stand i godt en halv time fra gæsternes side, inden det første mål blev scoret, mens de 2 sidste blev sat ind i de døende minutter, hvor også gæsternes anfører måtte se sig nødsaget til at udgå med et trælår.
Målscorere:
MoM: J. Vestergaard, Næstved




Birkerød 1-1 Greve
Opstilling:
T. Nielsen – M. Lauritsen, R. Pedersen, L. Mochau, J. Bloch(c) – P. Halkjær, T. Uymaz, U. Nielsen, R. Hansen – M. Thomsen, J. Gustavsen

Det første point i ligasammenhæng kom i hus i hjemmekampen, hvor man dog gik skuffet fra banen. Greve scorede først, men desværre for dem i eget net, og det gav hjemmeholdet troen på sejren, og styrede resten af kampen, der dog ikke bød på en sejr, eftersom Greve noget ufortjent udlignede, og dermed er status for 3 kampe i ligaen, 1 point.
Målscorere: P. Wibroe, selvmål(43)
MoM: E. Sowe, Greve




Birkerød 1-2e OB
Opstilling:
T. Nielsen – M. Lauritsen, R. Pedersen, L. Mochau, J. Bloch – P. Halkjær, B. Drost, U. Nielsen, R. Hansen – M. Thomsen, N. Bertelsen(c)

Birkerød tog imod landets pt. 3. bedste hold, men det afholdte ikke hjemmeholdet fra at tro og gå efter sejren. Der skulle kun gå 4 minutter før hjemmeholdet fik troen på det, da Mads Thomsen bragte dem i front med et køligt hovedstød. Gæsterne vågnede ikke før efter en halv times spil, hvor Radonjic heldigt fik udlignet. Kampen bølgede frem og tilbage, men den bød også på hårdt spil fra gæsternes side, hvilket fik 3 af hjemmeholdets spillere til at udgå i den ordinære kamp. For kampen strakte sig længere end de 90 minutter, og bedst som alle troede, at vi skulle have en straffesparksafgøre lse slog Radonjic til efter 120 minutter og lukkede kampen 11 imod 10, efter at Ulrik Nielsen så rødt i den forlængede spilletid. Et ærgerligt nederlag, men en heltemodig indsats fra lilleputterne.
Målscorere: M. Thomsen(4)
MoM: S. Radonjic, OB




LFA 2-0 Birkerød
Opstilling:
T. Nielsen – C. Sørensen, R. Pedersen, M. Lauritsen, L. Mochau –T. Uymaz, B. Drost, M. Holst, R. Hansen – P. Hansen, N. Bertelsen(c)

Oven på midtugens flotte præstation, kom Birkerød ned på jorden igen, og de mange timers fodbold sad tydeligvis i benene hos et i forvejen reservespækket Birkerød-hold, der måtte tage til takke med statistrollen i dagens opgør, hvor hjemmeholdet fik, hvad de kom efter i en søvndyssende kamp.
Målscorere:
MoM: B. Zych, LFA

« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 21:37 af Hafiz » Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De små ler sidst
« Svar #13: 12 Maj 2007, 12:11 »

Godt at se, at du er i gang, Hafiz!

Det ser godt ud - selvom du har valgt en mere almindelig måde at skrive på denne gang. Resultaterne er dog knap så imponerende Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De små ler sidst
« Svar #14: 12 Maj 2007, 12:18 »

Enkelt og flot sat op. Resultaterne skal nok komme!  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010