home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 891 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Talentfabrikken - 8. del
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Talentfabrikken - 8. del  (Læst 18209 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 1. del
« Svar #15: 10 Maj 2007, 22:43 »


- del2


Første sejr på County Ground
Så blev det endelig tid til første kamp, den skulle stå på udebane mod Swindon, og vi gik helt klart efter sejren i dag. Vi går altid efter sejren, og efter at spille vores eget spil, og ikke spille på deres principper.

Til dagens kamp havde jeg valgt følgende holdopstilling:
Marek Stech - Omar Benzerga, James Tomkins, Jordan Spence, Gareth Bale - Jonathan Parr, Mads Laudrup, Damien Le Tallec, Martial Riff - Emilio Nsue, Aarón Ñiguez. På bænken til dagens kamp var Piotr Czaplinski, Azad Corlu, Bondz Ngala, Adnam Haidar, Fred Sears

Matchfakta:
18' 0 - 1 Mads Laudrup
50' 1 - 1 Chris Allen
71' 1 - 2 Aarón Ñiguez

Efter sejren kunne vi glade drage hjemad i bussen, hvor der blev vist fodbold fra Boleyn Ground(Upton Park), hvor vores førstehold tog imod Charlton Athletic FC. Det så i første halvleg ud til at blive en sikker hjemmesejr, da vi var foran med 2-0 efter scoringer fra John Pantsil og Carlos Tevez, men i anden halvleg gik holdet i stå, og måtte tage til takke med 3-3. Det fjernede dog ikke vores glæde på vej hjem i bussen. Det kan lige nævnes at Jonathan Parr fra Norge blev kåret til kampens spiller mod Swindon!




Tirsdag d. 22 august


Tevez bedst i nederlag

I dag var jeg med førsteholdet i Sheffield, hvor jeg specielt skulle tage mig af at snakke med Carlos Tevez, Jonathan Spector og Kepa omkring deres rolle - og indsats på banen. Og man må sige at der var nok at tage sig af, specielt efter kampen, da holdet endte med at rende ind i et nederlag på 4 - 1 efter føring på 1 - 0. Det var virkelig skidt, specielt i anden halvleg, hvor Kepa også måtte tage en udvisning med sig hjem. De tre unge drenges indsats i dag kan diskuteres, da det vel egentlig kun var Carlos der bestod. Desuden havde drengene heller ikke mange at støtte sig op af i dag, da flere af de ældre spillere virkelig faldt igennem, og jeg vil personligt mene at Carlos var holdets bedste mand i dag i en helt igennem ringe indsats! Dagens MoM blev i øvrigt danske Henrik "Tømrer" Pedersen der kom ind fra bænken og scorede to gange. Han er udlejet til Sheffield United fra Bolton W.








Mandag d. 28 august


Zenden en forstærkning?

I morgen står jeg igen i spidsen for ungdomsholdet, men i dag var der lige en førsteholdskamp der skulle overståes. Igen var jeg med på bænken for de unge spillere, og det skulle meget gerne blive til en sejr i dagens kamp på Boleyn Ground, hvor Reading FC kommer på besøg. Til dagens kamp havde Carlos fået ny angrebsmakker, da Dean Ashton havde overtaget pladsen fra Kepa. Derfor arbejdede jeg en del med Carlos inden kampen for at fortælle om de nye arbejdsbetingelser, der blandt andet betød dybdeløb fra ham, og ikke ligeså meget søgen ned efter bolden. Desværre endte dagens kamp med et 1 - 0 nederlag trods en ellers godkendt indsats af hele holdet, men dagens nederlag begynder at kunne mærkes på spillernes selvtillid, hvor specielt Carlos har det skidt. Der er noget at arbejde med her! Efter kampen kunne bestyrelsesformand Eggert Magnússon informerer om, at han på ingen måde var tilfreds med holdets start, samt at klubben i dag havde underskrevet en kontrakt med Liverpools hollænder Boudewijn Zenden, der spiller venstrekant - udover hollænderen kommer danske Dennis Sørensen også til klubben i morgen.




I dag d. 29 august gik turen så til Watford, hvor deres U18 trup tog imod på Vicarage Road. Det skulle meget gerne være en kamp der giver de tre point, men det vigtigste er at vi holder fast i vores spillestil, og at vi får udviklet nogle gode tekniske spillere, der senere hen kan gå ind på førsteholdet!


Kanterne havde fart i fødderne
(Billedet er Parr)

Til dagens kamp havde vi samme startopstilling som i sidste kamp:
Marek Stech - Omar Benzerga, James Tomkins, Jordan Spence, Gareth Bale - Jonathan Parr, Mads Laudrup, Damien Le Tallec, Martial Riff - Emilio Nsue, Aarón Ñiguez. På bænken til dagens kamp var Piotr Czaplinski, Azad Corlu, Bondz Ngala, Adnam Haidar, Fred Sears

Matchfakta:
23' 0 - 1 Jonathan Parr
30' 1 - 1 Loren Maxwell
34' 1 - 2 Emilio Nsue
48' 2 - 2 Theo Robinson
53' 2 - 3 Mads Laudrup
79' 2 - 4 Aarón Ñiguez


Vi spiller en rigtig flot kamp i dag, og alle på holdet må roses for denne indsats. Men specielt må man of the match Martial Riff blive rost for en yderst fremragende indsats. Vi kommer foran med 1-0 efter et hjørnespark hvor norske Jonathan Parr kommer højest og header bolden i kassen. Der går desværre kun syv minutter inden Watford udligner på hvad jeg mener offside, men godkendt blev målet. Heldigvis var Nsue hurtig med at bringe os i front igen, og sikre os en fortjent pauseføring. Tre minutter inde i anden halvleg får Watford endnu en scoring der lugtede af offside, men igen blev det godkendt, og de havde nu igen fået udlignet vores føring. Heldigvis slog drengene igen med to scoringer, den første fra Mads Laudrup og den sidste fra Ñiguez, så vi kunne rejse hjem med en 4-2 sejr. Helt fortjent!
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 22:56 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken - 2. del
« Svar #16: 10 Maj 2007, 22:46 »

Glimrende og godt køb af Gareth Bale...
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 2. del
« Svar #17: 10 Maj 2007, 22:46 »

Ser godt ud! Dog er der lige en fejl med linien som skal rettes Opstemt
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 2. del
« Svar #18: 10 Maj 2007, 23:11 »

Rigtigt godt skrevet  Thumbs Up
Gode køb Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 2. del
« Svar #19: 11 Maj 2007, 11:27 »

Tilslutter mig koret af jublende læsere: Det her bliver stort!

Vinklen med at lave en talentfabrik er simpelthen for god! En detalje jeg godt kan lide er at du også koncentrerer dig om U-18 kampene - dvs. ikke bare køber talenterne ind og lader dem støve på 2. holdet indtil de kan bruges. RESPEKT!

P.S.: Har du tænkt dig at styre U-18 holdet i alle sæsonens kampe?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 2. del
« Svar #20: 11 Maj 2007, 12:19 »

Glimrende og godt køb af Gareth Bale...

Tak - og ja tror han bliver god, men nu skal han lige vende sig til den spillestil der er i klubben!

Ser godt ud! Dog er der lige en fejl med linien som skal rettes Opstemt

Jeg tror linien skulle være rettet nu - og tak Opstemt

Rigtigt godt skrevet Thumbs Up
Gode køb Smiley

Jeg takker

Tilslutter mig koret af jublende læsere: Det her bliver stort!

Vinklen med at lave en talentfabrik er simpelthen for god! En detalje jeg godt kan lide er at du også koncentrerer dig om U-18 kampene - dvs. ikke bare køber talenterne ind og lader dem støve på 2. holdet indtil de kan bruges. RESPEKT!

P.S.: Har du tænkt dig at styre U-18 holdet i alle sæsonens kampe?

Ja har tænkt mig at styre dem i alle kampe, da det er bloggens primære mål - at finde og udvikle talenter, der kan gå ind på førsteholdet. Selvfølgelig styrer jeg førsteholdet også, men ligger ikke så meget vægt på dem i updatene - kun som gjort i seneste update!




Jeg takker meget for de positive tilbagemeldinger, og håber jeg kan leve op til dem hele vejen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 2. del
« Svar #21: 11 Maj 2007, 15:36 »


- del3



Walsall startede godt, men tabte
West Ham United U18 vs Walsall FC U18 - U18 pokalen
Så blev det tid til årets pokalturnering, hvor vi hjemme på The Glyn Hopkin Stadium tager imod Walsall, der uden tvivl vil yde god modstand, så vi er sikret en god kamp! Der er en enkelt ændring i startopstillingen idet Marek Stech er til landskamp med det tjekkiske ungdomslandshold, det giver debut til Piotr Czaplinski.

Dagens holdopstilling:
Piotr Czaplinski - Omar Benzerga, James Tomkins, Jordan Spence, Gareth Bale - Jonathan Parr, Mads Laudrup, Damien Le Tallec, Martial Riff - Emilio Nsue, Aarón Ñiguez. På bænken starter: David Blackmore, Azad Corlu, Bondz Ngala, Morten Foged, Henri Saivet

Matchfakta:
6' 0 - 1 Rory Curtis
16' 1 - 1 Jonathan Parr
39' 2 - 1 Aarón Ñiguez
45' 3 - 1 Martial Riff
71' 4 - 1 Gareth Bale


Endnu en rigtig god kamp af de unge drenge - og der er allerede nu ved at være bud efter blandt andet Gareth Bale til førsteholdet, så det ser godt ud for holdet. En 4 - 1 sejr i dagens kamp sender os videre i pokalturneringen, og i dag blev der debut på holdet til danske Morten Foged, samt franske Henri Saivet uden de dog gjorde meget væsen af sig. Dagens man of the match blev endnu engang Jonathan Parr der er startet rigtig godt her i West Ham. I næste runde af pokalturneringen venter Lincoln City, og endnu engang har vi fået hjemmebane på The Glyn Hopkin Stadium.




9. september

Boa sikrede ét point

Aston Villa vs West Ham Utd
Endnu engang var jeg på plads sammen med førsteholdet for at vejlede de unge spillere - til dagens kamp havde jeg dog kun ansvaret for Carlos, men da han allerede i slutningen af første halvleg måtte gå ud med en skade, så var min arbejdsdag ovre, og jeg kunne bare sidde og nyde resten af kampen mellem Aston Villa og West Ham. Desværre så det endnu engang ud til at der ikke var meget at glæde sig over, da Aston Villa - trods et stort pres fra os - var holdet der kom, da Stilian Petrov sendte bolden ind bag Robert Green. Heldigvis fik Boa(læs. Luis Boa Morte) sendt bolden i kassen i slutminutterne, så vi kunne rejse hjem med 1-1. Det er bedre end ingenting, og vi kunne efter kampen glæde os over, at Anton Ferdinand helt fortjent blev kåret til man of the match af Sky Sports.








Laudrup styrede slaget
West Ham United U18 vs Tottenham Hotspur U18
Dagen efter jeg var med førsteholdet i Birmingham, så står jeg nu igen i spidsen for talenterne på U18, hvor vi i dag på hjemmebanen The Glyn Hopkin Stadium skal tage imod rivalerne fra Tottenham Hotspur FC. Det bliver uden tvivl en kamp med masser af fight, men forhåbentlig også med godt spil som er en topkamp værdig. Eneste ændring siden 4-1 sejren er at Marek Stech er tilbage i målet, og Piotr er tilbage på bænken. Jeg har kunnet mærke i ugen op til denne kamp, at der i - og omkring - klubben holdes øje med vores kampe, og til denne kamp i dag er der solgt over 700 billetter i forsalg. Folk vil se os slå rivalerne.

Dagens holdopstilling:
Marek Stech - Omar Benzerga, James Tomkins, Jordan Spence, Gareth Bale - Jonathan Parr, Mads Laudrup, Damien Le Tallec, Martial Riff - Emilio Nsue, Aarón Ñiguez. På bænken starter: Piotr Czaplinski, Azad Corlu, Bondz Ngala, Morten Foged, Henri Saivet

Matchfakta:
1' 1 - 0 Aarón Ñiguez
25' 2 - 0 Aarón Ñiguez
31' 3 - 0 Mads Laudrup

69' 3 - 1 Terry Dixon
79' 4 - 1 Jordan Spence, straffe

Efter 20 sekunder var Gareth Bale meget tæt på selvmål, da han ramte stolpen bag Marek Stech, men efter der var der ikke meget tvivl om hvilket hold der var bedst, da vi dominerede første halvlegen og fortjent kunne gå til pausen med en føring på 3-0. I anden halvleg kom Tottenham mere med, men selvom de reducerede til 3-1 efter 69 minutter, så kom de aldrig i nærheden af at presse os, og godt ti minutter før tid lukkede Jordan Spence kampen endeligt, da han sikkert omsatte et straffe begået mod Aarón Ñiguez.




14. september


Dean dagens mand

West Ham Utd vs Dinamo Bucharest - Uefa Cup 1. runde
I dag står den på europæisk fodbold på Boleyn Ground(Upton Park), og to spillere fra min U18 trup er valgt til startopstillingen, så i dag er der arbejde for mig. Gareth Bale er valgt til en af de tre forsvarsspillere, da han overtager efter en skadet Calum Davenport, men Aarón Ñiguez efter flere scoringer er valgt i front i stedet for en skadet Carlos Tevez. Desværre så dagens kamp igen ud til at blive en skuffelse, da vi kom foran med 1-0 ved Boa, men Dinamo Bucharest fik udlignet, og kom også på 2-1 inden Dean et kvarter før tid fik bragt balance i regnskabet. Det så nu ud til, at kampen endte uafgjort, men så tog Aarón fat, og først scorede han til 3-2 for i det 94. minut at ligge op til Deans andet mål, og derfor kunne vi tage hjem og slappe af med en god 4-2 sejr. Begge unge spillere leverede en flot indsats i dagens kamp.








Nsue tog over
West Ham United U18 vs Luton Town U18
Hjemme på The Glyn Hopkin Stadium har vi valgt i dag at spare Aarón og Gareth, da de begge for bare tre dage siden var med i en senior kamp og formentlig starter inde i deres kamp senere i dag. Det betyder så to nye i startopstillingen! Det er Luton Town der kommer på besøg.

Dagens holdopstilling:
Marek Stech - Omar Benzerga, James Tomkins, Jordan Spence, Bondz Ngala - Jonathan Parr, Mads Laudrup, Damien Le Tallec, Martial Riff - Emilio Nsue, Henri Saivet. På bænken starter: Piotr Czaplinski, Azad Corlu, Gareth Bale, Morten Foged, Aarón Ñiguez

Matchfakta:
31' 1 - 0 Henri Saivet
58' 2 - 0 Emilio Nsue
65' 3 - 0 Henri Saivet
69' 4 - 0 Emilio Nsue
87' 5 - 0 Mads Laudrup


Til trods for vi i dag sparede Bale og Aarón der begge skulle spille førsteholdsfodbold senere, så vandt vi en sikker 5-0 sejr over Luton. Efter kampen gik vi ind og så førsteholdet spille mod Arsenal, men det blev ikke noget positivt syn, da Arsenal smadrede vores førstehold med hele 4-0. Tre U18 spillere var i vores startopstilling. Førsteholdet ligger nu sidst i Premier League.




Stil spørgsmål til Marek Stech
Inden for den nærmeste fremtid kan vi på U18 holdet præsenterer et interview med anfører - og målmand - Marek Stech, der udover at være en sikker sidste skanse hos os, også er en del af U21 landsholdet hos Tjekkiet i en alder af bare 16 år. I kan godt se frem mod dette interview.

Det er jer fans - af bloggen - der stiller Marek Stech spørgsmålene, så skriv dem i en kommentar eller en PB, så stiller vi dem videre.



I stiller spørgsmålene til Marek Stech






Stor kamp af Riff
West Ham United U18 vs Lincoln City U18 - U18 Pokalen 2. runde
Et par timer før førsteholdet løber på banen på Reebok Stadium mod Bolton, så skulle vi i kamp hjemme på The Glyn Hopkin Stadium, hvor det i dag var Lincoln City der kom på besøg. I dagens kamp havde vi også både Aarón Ñiguez og Gareth Bale tilbage i startopstillingen i en kamp der SKAL ende med tre point. Dagens kamp er anden runde af pokalturneringen for U18 hold.

Dagens holdopstilling:
Marek Stech - Omar Benzerga, James Tomkins, Jordan Spence, Gareth Bale - Jonathan Parr, Mads Laudrup, Damien Le Tallec, Martial Riff - Emilio Nsue, Aarón Ñiguez. På bænken starter: Piotr Czaplinski, Azad Corlu, Bondz Ngala, Morten Foged, Henri Saivet

Matchfakta:
1' 1 - 0 Aarón Ñiguez
9' 2 - 0 Lee Welburn, own
10' 3 - 0 Aarón Ñiguez
22' 4 - 0 Jonathan Parr
69' 5 - 0 Martial Riff


ÉT minut - længere tid skulle vi ikke bruge til at åbne målscoringen i dagens kamp, da Jonathan Parr - senere Man of the Match - med en genial aflevering sendte Aarón alene mod målet,og der svigtede stortalentet ikke og kunne bringe os i front med 1-0. Efter ti minutter var kampen lukket, da vi allerede her var foran med 3-0 i en kamp der endte med en sikker 5-0 sejr. Efter kampen mødtes vi med drengene fra Lincoln City i cafeteriat, hvor vi bød på aftensmad inden vi så vores førstehold spille mod Bolton på Reebok Stadium i en kamp der blev sendt live på Sky Sports. Træner Peacock havde til dagens kamp valgt at sætte Roy Carrol i kassen, mens Zenden blev rykket op i front, hvor han afløste skadede Carlos Tevez, der desuden var ude at se vores U18 hold spille. Dagens kamp for førsteholdet endte med 0-0 efter en kedelig kamp, hvor det mest ophidsende var Nicolas Anelkas brændte straffespark ti minutter inde i anden halvleg.




28. september


Uefa Cuppen venter

Dinamo Bucharest vs West Ham Utd - Uefa Cup 1. runde, 2. kamp
I dag var det tid at skulle forsvarer 4-2 sejren fra Boleyn Ground, da vi på udebane mødte Dinamo Bucharest. Jeg skulle i dag tage mig af Jonathan Spector og Carlos Tevez, mens Kepa, Javier Mascherano og Carlton Cole også var under mine vinger, selvom de dog ikke skulle have samme særbehandling og psykologisk arbejde som med Spector og Tevez.
Efter tredive minutter af dagens kamp måtte det være noget nær afgørelsen som danske Dennis Sørensen sikrede, da han - efter et hjørnespark - fik sparket en returbold fra Jonathan Spector ind. 1-0 og vi er på vej mod Uefa Cup gruppespillet. Fem minutter før pausen begik Dinamos Andrei Popescu straffespark, et straffespark som hollandske Boudewijn Zenden desværre valgte at sparke lige på Dinamo målmand Florin Serban. Det betød en pausestilling på 1-0 til os. Tyve minutter før tid faldt den endelige afgørelse så, da spanske Kepa på en friløber kunne udplacerer Serban og gøre den til fortjente 2-0. Kort efter kom Tevez på banen i stedet for Carlton Cole der havde spillet en god kamp. Det endelige resultat blev 2-0, og sikrede dermed videre avancement med en samlet sejr på 6-2.





Nsue binder sig til klubben

29. september

En glædens dag - Nsue skriver under
Det var en glædens dag i dag, da Emilio Nsue fejrede sin 17 års fødseldag med en underskrift på en tre årig kontrakt med vores klub. Dermed er han nu sikret frem til juni måned 2009, hvor han givet vil være en del af førsteholdstruppen.

"Jeg ser stort potentiale i Nsue, men han skal dog igang med at udnytte sine chancer, så han kan score det antal mål som han har talentet til!"








Ipswich også besejret
Ipswich Town U18 vs West Ham United U18
Vi er ubesejret efter de første fire kampe i årets turnering, og med en målscore på 15-4, og i dagens kamp er vi igen favoritter, selvom vi står overfor et af de andre hold i rækken som er ubesejret. Ipswich har spillet tre kampe i denne sæson, hvoraf de to er vundet med 2-1, mens den sidste er endt med 2-2. Men vi skal vinde - selvom det bliver svært på Portman Road.

Dagens holdopstilling:
Marek Stech - Omar Benzerga, James Tomkins, Jordan Spence, Gareth Bale - Jonathan Parr, Mads Laudrup, Damien Le Tallec, Martial Riff - Emilio Nsue, Aarón Ñiguez. På bænken starter: Piotr Czaplinski, Azad Corlu, Bondz Ngala, Morten Foged, Henri Saivet

Matchfakta:
4' 0 - 1 Emilio Nsue
37' 0 - 2 Aarón Ñiguez
49' 0 - 3 Aarón Ñiguez


Fire minutter var alt hvad Emilio skulle bruge i dagens kamp for at sige tak for kontrakten, da han med en halvflugter i feltet sikrede en tidlig 1-0 føring. Denne føring blev udbygget kort før pausen af Aarón, og samme Aarón scorede til 3-0 kort inden i anden halvleg. Det var i løbet af kampen tættere på yderligere scoringer til os, end reduceringer for dem.




31. september

Ferdinand tæt på pris

Vores tyve årige forsvarsspiller var i dag tæt på at vinde prisen som den bedste unge spiller i september måned, men det blev i stedet Arsenals back Justin Hoyte der kunne løbe afsted med prisen, og så med Anton på den næste plads. En flot måned af Anton, der lover godt for sæsonen, og mulig landsholdsdebut.



Anton tæt på fortjent pris
« Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 21:08 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #22: 11 Maj 2007, 15:40 »

Fin blog ! Continue ! Fremragende u18 hold Peace
Logged

//Lindskov6ooo

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #23: 11 Maj 2007, 15:45 »

Flot, flot.

Når man tror du har tået toppen, så ligger du lige et par kilometer oven på bjerget  Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #24: 11 Maj 2007, 16:26 »

Tak begge to - Håber der er nogen der vil stille spørgsmål til Marek Stech, send dem i en privat besked eller skriv dem her i bloggen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #25: 11 Maj 2007, 16:29 »

Det ser rigtig godt ud. Spændende at du har valgt at følge U-18 holdet, og så blandet det lidt sammen med førsteholdet.!

Fortsæt denne stil.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #26: 11 Maj 2007, 16:39 »

Hej Mark. Hvordan føler du selv, at det påvirker din udvikling, at folk har så store forventningerne til dig ?

Hej Mark. Hvilken rolle spiller det for, at der er kommet en ny fremragende træner?
Logged

//Lindskov6ooo

Sorensen
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #27: 11 Maj 2007, 16:47 »

Hvilke kulturelle vanskeligheder eller fordele har din opvækst i Østeuropa tilført din karriere som fodboldspiller i ærkekonservative England?

Hvilke jævnaldrende keepere finder du er de største konkurrenter mht. at blive den bedste engang om 10-15 år?

Hvem er de sværeste modstandere du har stået overfor?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #28: 11 Maj 2007, 17:07 »

Meget lang update... Opstemt men det ser ud som om det går super for de "the young hammers" Wink
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken - 3. del
« Svar #29: 11 Maj 2007, 17:09 »

Ja denne update blev meget lang - overvejede også at splitte den op, men det er jo kun for september Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010