home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  München (Før: Sevilla, Roma)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: München (Før: Sevilla, Roma)  (Læst 30611 gange)
Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #15: 10 Maj 2007, 19:53 »

Den her blog er fed kutgw
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #16: 10 Maj 2007, 20:30 »


Den sløsede start
Møller's Dagbog d. 19. Oktober 2006


Vi er kommet igang med La Liga hernede i Spanien. Men det er ikke gået som jeg havde håbet før vi startede, faktisk har vi kun 2 sejre indtil videre, mens vi ligger inde med et hav af uafgjorte kampe. Vi lagde ud mod Athletic, et af de hold vi bare skulle slå. Men alligevel gik det galt og kampen endte 1-1, de åbnede ballet, mens Navas udlignede for os.

Vi hoppede derefter et smut over i UEFA Cuppen hvor vi i første runde havde trukket det lille franske hold fra Nancy, jeg forventede en storsejr hjemme på Ramón Sánchez Pizjuán. Men franskmændende kickstartede kampen med et hurtigt føringsmål, og derefter måtte vi kæmpe endnu hårdere for sejren. Vi fik dog sejren hjem på hele 4-1. Det kan vi bl.a. takke Kanouté for med hans hattrick, men også Chevantón som satte målballet igang for os.

Tilbage i den hjemlige liga havde vi 3 kampe hvor vi prøvede det hele. Levante lagde vi ud mod på udebane, endnu en kamp jeg forventede en sikker sejr i. Det så også sådan ud da vi kom foran med 2-0 på mål af Chevantón begge gange, men hjemmeholdet fik til sidst udlignet vores føring. Næste modstander hed Atletico og med den start vi havde fået kunne vi kun håbe på en sejr, og hvad fik vi. En 2-0 sejr på mål af Chevantón og Kanouté, endelig var vi igang. Troede vi, bare ugen efter skulle vi ude møde Osasuna, og med udvisninger til Navas og Duda gjorde det meget svært for os, vi tabte da også hele 3-0, på trods af vi faktisk var okay med i kampen.

Vi skulle igen spille UEFA Cup kamp, denne gang i Frankrig. Vi tabte en utrolig dårlig kamp med 1-0. Men det var ikke nok for Nancy. Vi var videre til Gruppespillet, her skulle vi møde Marseille, Sparta Moskva, Wisla og Frankfurt. Hold fra hele Europa, Frankrig, Polen, Rusland og Tyskland.

Endnu 3 La Liga kampe skulle gennemføres. Mod Zaragoza, Gimnastic og Mallorca. Kampen mod Zaragoza var en god kamp, også fra vores side. Jeg vil faktisk gå så langt og side vi burde have vundet, men vi spillede kun 2-2 hjemme på Ramón Sánchez Pizjuán, her scorede Navarro og Alfaro. Så skulle vi igen hjemme møde Gimnastic, en kamp hvor jeg før starten havde ændret taktik til en 4-3-3 med offensive kanter og centrale midtbaner. Vi vandt kampen 2-1 på mål af Chevantón og Renato. Sidste kamp i denne omgang var ude mod Mallorca, det blev en utrolig kedelig kamp, som endte 0-0.

Vi nåede lige at kickstarte UEFA Cup Gruppespillet tidligere idag, hvor vi hjemme mødte Marseille. Det blev en kamp hvor vi skulle have vundet stort, vi var også meget tæt på flere gange. Men ind ville bolden kun 1 gang for hvert hold. Overhovedet ikke fortjent de får point med hjem. Vores målscorer var Chevantón.

Vi tager her til sidst lige et kig på La Liga Stillingen, vi kan stadig nå at komme med i toptoget. I UEFA Cuppen er det meget lige, her ligger vi stadig med trods vi burde have vundet mod Marseille.

Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #17: 10 Maj 2007, 21:35 »

Ser godt ud!... Men synes dog at du ligger lidt i dine gamle vanner, dog er dette skrevet betydeligt bedre end dine gamle blogs! Kredit!
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #18: 10 Maj 2007, 21:44 »

Men Berendt du kender mig, man ved aldrig hvad der sker Smiley jeg kan finde på at ændre det midt i det hele Peace

Men Tak.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #19: 11 Maj 2007, 11:59 »

Bare lige så i ikke bliver chokeret så holder jeg ikke bloggen i samme skrivestil hver update, da jeg bedst kan lide at skifte lidt rundt Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #20: 11 Maj 2007, 12:50 »


Kampen mod Ærkerivalerne
Møller's Dagbog 29. Oktober 2006


Jeg mødte op til kampen alene 3 timer før kampstart, jeg var kørt alene til stadion som lå ikke langt fra hvor jeg boede, vi skulle mødes ved stadion, ikke noget med bus når det ligger så tæt på. Dette var årets første lokalderby i Sevilla. Betis vs. Sevilla, de lysegrønne mod de mørkerøde. Luis Fernandez mod mig. Der ville snart ankomme tusindevis af tilskuere som kom for at støtte os. Ikke Betis, men os. De ville blive ca. lige mange fans. Det bliver en fantastisk scene. Det bliver en fantastisk kamp jeg iaften bliver vidne til. Det var jeg sikker på. Min kone ville komme til kampstart sammen med vores piga Vanessa. Uha hvor jeg dog glæder mig til dette opgør.

Kampen kom hurtigt igang, der var hårde taklinger og store muligheder fra start, til begge hold. Men vi kom alligevel hurtigt foran i chancer. Det gav også gevinst, da Javier Chevantón efter bare 8 minutter stak sit hovede frem inde i Betis felt, scorede på etn fantastisk gennemspillet chance. Jeg var jublende glad, nu skulle det være, vores 3 sejr i år. Vi har ikke spillet op til vores bedste endnu, men skulle det vende i denne kamp. Nej fik jeg brat af vide af Roberts fod, da han efter 32 minutters spil gjorde det til 1-1, efter et ret klumpet forsvarskiks. Men jeg må indrømme Betis pressede på i den periode. Men efter dette mål var det somom kampen gik lidt i stå, ingen chancer, ingen gode oplæg, intet. Jo der var høj stemning og Grønne og Røde farver overalt på tribunerne. Jeg fandt i denne kamp ud af hvor stolt jeg er over at være manager for Sevilla F.C. Fansne sang mit navn op til flere gange i denne periode. De må elske mig, det er jeg glad for.

Anden halveg igang, Kanouté havde i pausen brokket sig lidt over sin fod. Han kunne tydeligvis ikke støtte ordenligt på den, men da jeg spurgte om jeg skulle skifte svarede han bare: MOD BETIS? NEJ TAK. En ægte sportsmand fortsætter i et lokalderby som dette. Men fortsat 1-1. Jeg sendte nu alligevel Luis og Alexandr til opvarmning. Resultatet holdet helt hen til kampens sidste 10 minutter. Vi var knapt kommet ind i denne fase, før Betis igen blev for farlige for vores forsvar, Maldonado satte flot hovedet på et perfekt slået indlæg af deres venstre kant. Et flot angreb sluttede med et flot mål. I en flot kamp, hvor holdene var lige, chancerne lige, men store og til sidst vil jeg sige. Sådan noget møj vi ikke vandt.

Betis vs. Sevilla 2-1
8 min. 0-1 Javier Chevantón
32 min. 1-1 Robert
55 min. Odonkor skadet (Betis)
81 min. 2-1 Francisco José Maldonado
MoM: Thomas Kahlenberg, 8 (Sevilla)

Mads M. Nielsen - Sevilla F.C. 
« Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 14:07 af Møller » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #21: 11 Maj 2007, 13:18 »

Møller? Du skriver som en gud!
Logged

I ain't playin', nigga

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #22: 11 Maj 2007, 13:22 »

Tak Smiley Ser også bort fra resultaterne Opstemt for det kører ikke helt pt.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #23: 11 Maj 2007, 13:24 »

Tak Smiley Ser også bort fra resultaterne Opstemt for det kører ikke helt pt.
Nej det må vi desværre sige ja til Wink
Logged

I ain't playin', nigga

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #24: 11 Maj 2007, 13:56 »

Flot skrevet Smiley men der er lige en fejl, du har skrevet 1-2 til Sevilla selvom der skal stå 2-1 da Betis de vandt Wink

Logged

Waaah

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #25: 11 Maj 2007, 14:07 »

Ups. Rettet Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #26: 11 Maj 2007, 14:19 »


Synsvinkel skifte
Blogkonkurrencen


Ja som i kan læse har jeg valgt at ændre bloggens synsvinkel. Til at vi nu vil høre om MARCAs udsendte rapporter Luís Fuenta Gonzaléz. Vi vil følge hans hverdag, han er udsendt til at følge Sevilla i tykt og tyndt. Det er set før her på FMF, bl.a. fra mig selv.

Jeg håber i vil tage det til jer, og husk kommentarer holder blogs oppe i længere tid.

Møller
Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #27: 11 Maj 2007, 14:25 »

Kanon fed blog Møller, resultaterne skal nok komme . 

Dejligt at læse om klub hvor der er mange danskere .   

Spændende hold , glæder mig til at følge med .   Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #28: 11 Maj 2007, 14:55 »


Kriseramte Sevilla
Mandag d. 6 November 2006



Mit hotelværelse
Jeg ankom med toget til Sevilla midtby. Jeg gik mig en tur gennem byen efter indkvarteringen på mit spanske hotel ved navn Barcelo Renacimiento. Hotellet lå helt ud til vandet, med udendørst swimmingpool. Det er et 5-stjernet hotel jeg skal bo på. Men tilbage til min tur i byen. Min først aften inde i byen blev sjov. Jeg mødte mange nye mennesker, bl.a. en flot spansk pige lige på min alder. Jeg har heller ikke præsenteret mig selv, mit navn er Luís Fuenta Gonzaléz, jeg er 25 år gammel, kommer fra Barcelona, jeg er spansk født og har spanske forældre, jeg går meget op i fodbold, jeg er rapporter hos MARCA og skal i de næste sæsoner følge og bo i Sevilla. Men i byen var der delte meninger om Sevillas start, nogle var fortroelige og troede på de nok skal komme tilbage, mens andre var kritiske overfor Mads M. Nielsen, de krævede ham fyret. Så var der de mange Betis fans som også bor i Sevilla. Det er jo en stor by. De mente at Sevilla ikke skulle være sikre på at holde sig i La Liga i år.


Fansne vil se mere!
Men man kan da heller ikke andet end at være nervøs for deres form. De har i UEFA Cuppen skuffet fælt, det samme i La Liga. Det eneste sted de har gjort efter planen er i Cuppen. I cuppen slog Sevilla nemlig Pontevedra ud med 5-2. Den kamp så jeg hjemme fra mit værelse i Barcelona, en kamp man ikke kan sige andet end udemærket insats af Sevillas ikke så kendte spillere. Men før denne kamp måtte de hjemme se sig snydt for et mål mod Villarreal, kampen mod de gule endte 1-1, efter Sevilla havde styret kampen chance og spilmæssigt. Ikke nok med 1-1 i den kamp. De tabte som bekendt også til Betis i lokalderbyet. Man kan ikke sige andet end Madss spillere skuffer.

I UEFA Cuppen har holdet spillet uafgjort mod Marseille i endnu en kamp som de burde have vundet, de brænder for mange chancer. Men også Frankfurt formåede at drille Sevilla og vandt hjemme 1-0. Igen i en kamp hvor Sevilla styrede, men brændte igen for mange chancer. Den sidste kamp før min ankomst var hjemme mod Real Sociedad. En kamp hvor ingen af holdene kunne være deres insats bekendt, kampen endte fuldt fortjent 0-0. Utrolig kedelig kamp.

På Gensyn, Luís
« Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 15:14 af Møller » Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #29: 11 Maj 2007, 15:14 »

Jeg synes du skriver rigtig godt og det er også godt at du skifter synsvinkel.

resultaterne er ikke så god. Hvis du skal have succes skal du bruge Kerzhakov
Logged

It's gonna be legendary

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010