home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 887 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  München (Før: Sevilla, Roma)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: München (Før: Sevilla, Roma)  (Læst 30606 gange)
Møller
Gæst
 
München (Før: Sevilla, Roma)
« : 10 Maj 2007, 18:05 »

Danskerklubben SFC
Af Møller – Blogkonkurrencen 2007


Det store øjeblik:
Kontrakt tilbud stod der øverst i brevet, på kuverten var der øverst i højre hjørne var der et spansk frimærke, nederst i højre hjørne var der et Sevilla logo, bag mig stod min kone og smilede. Hun vidste hvad der var sket, det havde hun vidst siden hun stod op og læste morgenavisen. Midt i morgenavisen lå så denne kuvert til Hr. Møller Nielsen, mig. Da jeg åbnede brevet stod der skrevet:

Kære Mads Møller Nielsen.

Vi i Sevilla F.C har taget en beslutning om at forespørge dig om du vil lede vores hold i den kommende sæson. Vi har været igennem en udvikling de seneste år. Vi vandt sidste sæson UEFA Cuppen, den skal forsvares i år. Men det magtede vores nu tidligere træner Juande Ramos ikke. Han sagde i går sit job op, han forlader klubben d. 30/6-06. Derfor vil vi tilbyde dig en et-årig kontrakt hvor du pr. d. 1/7-06 kan vise dine evner som træner for vores hold.

Mit navn er Hans K. Pedersen jeg har købt Sevilla F.C. Jeg vil derfor gerne have mere dansk til klubben, og da jeg har set dig i bl.a. Jerne IF/92 mod mit gamle Hillerød hold, skal du testes. Jeg har sikret mig nogle andre danskere til at hjælpe dig, det er store navne som: Michael og Brian Laudrup (Ass. Managers), Lars Høgh (Goalkeeper coach) og John Sivebæk (Youngteam coach)

Jeg vil gerne have dig til at kontakte mig på min email.

Mvh. Hans K. Pedersen
Ejer af Sevilla F.C.
HKP@sevillafc.es


Beslutningen:
Jeg gik straks ind til Pia min kone og snakkede det hele igennem. Hun havde som sagt allerede gættet sig til hvad der var sket. Derfor skulle jeg også kun sætte mig ned med brevet i hånden før hun spurgte: Skal vi til Spanien? Jeg kunne kun svare: Hvis du vil. Efter det sad hun og tænkte sig godt og grundigt om. Vi snakkede så om hvad det kunne give os af erfaring og penge. Vi kom til enighed om at jeg skulle svare ja til at komme ned og kigge på sagerne.

Sevilla F.C.
Vi fløj hele vejen til Sevilla lufthavn. Pia var begejstret over varmen, vi skulle bo på et hotel lige ved siden af Sevillas stadion Ramón Sánchez Pizjuán hvor der er plads til 45500 tilskuere hvoraf 45000 er siddepladser. Jeg mødtes med Hans og Christian Poulsen da vi ankom, de var dem der skulle vise os byen og til sidst kontrakten skulle forhandles med Hans K. Pedersen. Byen er fantastisk, dejlige mennesker og dejlig musik igennem hele deres by.

Forventningerne:
Klubben har ekstremt store forventninger til mig og holdet. Efter de sidste sæson vandt UEFA Cuppen må vi i år videre i vores udvikling. Der skal være kvalifikation til Europa næste sæson også, gerne Champions League, vi skal forsvare titlen i UEFA Cuppen, og Liga Cuppen skal vi komme langt i.

Mine forventninger ligger lige så høje, men jeg vil først fortælle mine forventningerne når sæsonen starter, så vil jeg kigge på min spillertrup og se hvad vi kan nå og opnå.

Kontrakten:
Det var noget af en kontrakt jeg fik tilbudt som den første i min karriere. Med en løn på 415.000 kr. om ugen, bil og hus, mens jeg fik at vide lidt om klubbens økonomi som var helt i top efter Hans K. Pedersens ankomst. De lå inde med 1,62 mia. i balance, mens jeg får 626 mio. til at handle ind for.

Nu når vi snakker handler er der enkelte krav til mig. Der skal være min. 4 danskere i min førsteholdstrup hvert år. Ellers er det goodbye til hr. Møller Nielsen. Det er vel også et fair krav som jeg godt kan overholde. Der er jo i forvejen Christian Poulsen, så jeg skal bare hente 3 andre for 626 mio. kroner.

Conferencia: Nuevo encargado:
Overskriften siger sig selv eller gør den? Conferencia: Nuevo encargado er der sikkert ikke mange af jer der ved hvad betyder, men det betyder Pressemøde: Ny Manager. Der var kommet mange fans, sponsorer og pressefolk. Spørgsmålene fløj i hovedet på mig fra alle sammen. Men det bedste spørgsmål var nok om jeg kan overholde kravene og forventningerne? Og ja det måtte jeg jo overveje, selvom jeg havde gjort det. Jeg svarede selvfølgelig klart ja. Jeg vil ikke fortælle meget om pressemødet, men altså nu er vi i gang.
« Seneste Redigering: 23 Maj 2007, 21:27 af Møller » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #1: 10 Maj 2007, 18:09 »

Smukt, Bendtner, Kalle og Agger here we come Wink
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #2: 10 Maj 2007, 18:10 »

God start, skyhøjt transferbeløb du har fået, HKP kan vidst godt kaldes gavmild.. Glæder mig til de kommende updates Wink
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #3: 10 Maj 2007, 18:14 »

Der kommer flere updates snart Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #4: 10 Maj 2007, 18:15 »

Rigtig god start - Godt grafik - Fin opsætning.

Lyder spændende med den der "dansker regel". Hvem mon du henter.?
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #5: 10 Maj 2007, 18:17 »

Det er nice du bruger dine PS evner!
Logged

I ain't playin', nigga

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #6: 10 Maj 2007, 18:31 »


De mange forstærkninger
Sevilla F.C. 2006


Jeg havde et krav fra Hans K. Pedersen, min. 4 danskere i førsteholdstruppen hvert år. Da jeg ankom til klubben var der kun en enkelt, nemlig landsholdsstyrmande n Christian Poulsen, som stabilt lå på en af de centrale midtbanepladser på min plan. Men andre danskere lå også meget stabilt på min ønskeliste som nr. 1, 2, 3 og sandelig også 4. De 4 var Daniel Agger, Nicklas Bendtner, Thomas Kahlenberg og Martin Spelmann. De 4 kom som de 4 første til klubben, Daniel Agger og Nicklas Bendtner som de 2 dyrest indkøb af alle denne sæson. Agger måtte jeg slippe 300 mio. for, mens Bendtner kostede ca. det halve nemlig 150 mio. og han kommer først til næste sæson.

Men de 4 danskere var ikke de eneste indkøb jeg gjorde mig til denne sæson. Også franske Mathieu Bodmer kom til klubben i Juli måned. Han er købt ind som den offensive midtbane, foran danske Poulsen. Resten af mine indkøb blev talenter som skal bruges i fremtiden, her taler jeg om Nicolas Millan fra Chile, de 2 danske talenter Christian Sivebæk og Morten Foged, Matias Cahais og Leonel Nunez fra Argentina i alt er det brugt for ca. 600 mio. danske kroner i indkøb til den kommende sæson. Det er mange penge, men også nødvendige penge som er brugt.

Sevilla F.C. – Indkøb
Daniel Agger – Liverpool F.C. – 300 mio.
Nicklas Bendtner – Arsenal – 150 mio.
Mathieu Bodmer – Lille – 70 mio.
Thomas Kahlenberg – Auxerre – 70 mio.
Martin Spelmann – Brøndby I.F. – 20 mio.
Matias Cahaís – Boca – 10 mio.
Leonel Núñez – Argentinos – 1,1 mio.
Christian Sivebæk – FC Midtjylland – 350 K.
Morten Foged – FC Midtjylland – 220 K.
Nicolás Millán – Colo Colo – 220 K.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #7: 10 Maj 2007, 18:44 »


Skuffende Pre-Season
Sevilla F.C. 2006


Der stilles høje forventninger til mig unge Sevilla hold, Pre-Season er færdig spillet. Men det er ikke gået som jeg have håbet, desværre ikke. Når det går skidt for de forsvarende mestre af UEFA Cuppen bliver der straks tvivl om jeg er den rigtige manager til Sevilla. Heldigvis er Hans ikke bleg for at udvise til tiltro til mig. Han svarer uge efter uge: Jeg er tilfreds med Madss arbejde, og jeg stoler på denne herre. Desuden er det ikke jeres job at fyre trænere, det er mit i Sevilla.

Tilbage til kampene. Det er som nævnt før ikke gået efter min plan. Med 2 uafgjorte og 1 nederlag i vores 3 træningskampe mod hold vi på papiret burde slå, ser det ikke så godt ud før sæsonstarten. Men jeg undre mig over mine spilleres vilje og ydeevne til træning ikke smitter af til kampene. Men vi lagde ud mod hollandske Roda JC. Det var en kamp jeg før kampstart havde udset som en sikker sejr, men det beviste Roda at det ikke blev for os, vi tog derfra med et 1-0 nederlag. Næste tur var til Italien, en lille ferie i det italienske, 7 dage var vi i Italien, 2 træningskampe mod Chievo og Brescia. Endnu 2 kampe jeg forventede sejre i, men igen måtte vi se os til takke med skuffende kampe, 2-2 og 1-1. Dog var det lidt bedre end mod Roda JC.

Roda JC - Sevilla 1-0 (Saeijs)
Chievo - Sevilla 2-2 (Chevantón, Semioli, Agger, Moro)
Brescia - Sevilla 1-1 (Alberti, Alfaro)
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #8: 10 Maj 2007, 18:52 »


Fantastisk Finale
Europæisk Super Cup Finale 2006
FC Barcelona (ECL) vs. Sevilla FC (EUC)


Startopstillinger:
FC Barcelona (4-3-3): Valdez, Corluka, Puyol, Edmilson, Zambrotta, Marquez, Deco, Xavi, Messi, Ronaldinho, Eto'o.
Sevilla FC (4-4-2): Palop, Alves, Agger, Escude, Adriano, Navas, Bodmer, Poulsen, Duda, Kanoute, Chevanton.

Information:
Sted: Stade Louis II, Monaco
Odds: 2,75 - 3,25 - 2,25
Managers: Frank Rijkaard (FCB) Mads M. Nielsen (SFC)

Min første vigtige kamp i Sevilla, og hvilken en af slagsen. Den Europæiske Super Cup. Dette må være mit livs oplevelse. Vi ankom til Stade Louis II i Monaco 4 timer før kampstart. Vi havde taget et valg at løbe en tur og gå i Monacos gågade, for at få flyveturen ud af benene. Dette bliver en utrolig spændende kamp mellem os og Barcelona.

Kick OFF:
Kampen blev fløjtet igang. Flere tusinde tilskuere var draget samme tur som vi spillere og trænere har gjort. Det vil sige ca. 9.000. De støttede os kanont igennem hele kampen. Det gav allerede efter 10 minutter gevinst, da Christian Poulsen dukkede op i feltet efter et perfekt slået indlæg af Jesus Navas, han gjorde det dermed til 0-1 til os. Perfekt start for os, jeg var overglad. Desværre for os blev Deco 10 minutter efter lidt for skarp i feltet, 1-1 der var kun spillet 20 minutter. Det tydede på en fantastisk kamp.  Vi fortsatte i Barcelonas tempo, vi fulgte stadig godt med. Men der skulle gå helt hen til der var 17 minutter til kampen var slut. Det var i det tilfælde Samuel Eto'o der bragte de forsvarende Champions League mestre på 2-1. Ronaldinho gjorde kort efter det til 3-1 på straffe, det så meget svært ud med 7 minutter igen og 2 mål bagud. Så kom den bedste overtidsperiode i mit liv. 3 mål på under 3 minutter, 2 til os og 1 enkelt til Barcelona. Vi kom ellers op på 3-3 ved Adriano og Kanoute. Men helt til sidste lukkede Thiago Motta kampen til Barcelonas fordel. 4
-3 i en livlig og fantastisk første kamp fra min side.

Kampen i Tal:
FC Barcelona - Sevilla FC 4-3
Christian Poulsen (10 min, 0-1)
Deco (20 min, 1-1)                         
Samuel Eto'o (73 min, 2-1)             
Ronaldinho (83 min, 3-1)
Adriano (90 min, 3-2)               
Frederic Kanoute (90 min, 3-3)
Thiago Motta (90 min, 4-3)
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #9: 10 Maj 2007, 18:52 »

Så har jeg ikke flere indlæg fra før tid Smiley så må i gerne kommentere Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #10: 10 Maj 2007, 19:11 »

Øhm, jeg havde 3/3 rigtige Wink
God god blog! Dejlig læsning Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #11: 10 Maj 2007, 19:14 »

Cesc haha sad også og tænkte hvordan fanden du vidste det Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #12: 10 Maj 2007, 19:46 »


Ung, Talentfuld & Stærk
Møller's Dagbog d. 20. August 2006

Målmænd:
1. Andrés Palop
13. David Cobeño

Forsvar:
2. Javi Navarro
3. Daniel Agger
4. Daniel Alves
6. Adriano
14. Julien Escudé
16. Antonio Puerta
19. Martin Spelmann
20. Aitor Ocio
22. Frederico Fazio
24. Andreas Hinkel

Midtbane:
5. Duda
8. Christian Poulsen
9. Alejandro Alfaro
11. Renato
15. Jesús Navas
17. Mathieu Bodmer
18. Josep Lluís Martí
21. Thomas Kahlenberg
25. Enzo Maresca

Angriber:
7. Javier Chevantón
10. Luís Fabiano
12. Frédéric Kanouté
23. Alexandr Kerzhakov


Spillere skrevet med mørkerød
er startopstillingen pt.

Spillere skrevet med fed er de
4 danskere pt.
Så fik jeg præsenteret min trup, for en time siden lukkede registrerings vinduet. Så der var ingen vej tilbage, eller flere indkøb. Så pressemødet skulle være med det samme. Det blev det og her er vi. Jeg har som sagt hentet en del nye spillere, også til min førsteholdstrup. Her snakker jeg Daniel Agger, Martin Spelmann, Thomas Kahlenber, Mathieu Bodmer og på længere sigt Nicklas Bendtner.

Af klassespillere jeg allerede havde til rådighed før min ankomst er: Daniel Alves, Christian Poulsen, Jesús Navas, Javier Chevantón og Frédéric Kanouté. Alle disse er da også med i startopstillingen, men der er da også mange andre rigtig gode spillere i min trup. Men alt i alt vil jeg kalde min trup Ung, Talentfuld men stadig stærk. Det er en trup jeg tror der kan vinde UEFA Cuppen hjem til Sevilla igen.

Jeg tror også godt at vi kan kæmpe med om titlen i La Liga. Men tilbage til pressemødet, hvor Hans K. Pedersen roste mig meget for mine indkøb, specielt af Danmarks nok bedste spillere: Agger, Kahlenberg og Bendtner. Måske var de dyre, men de har bevist i deres gamle klubber at de er det hele værd. Så må vi jo bare se om Hans får ret, det håber jeg han gør i hans udtagelse: Vi vinder UEFA Cuppen og ender i top 3 i La Liga, samt ender som de sidste 4 i Cuppen.

Selvom vores Pre-Season ikke har været helt efter planen, så vil jeg sige vi kan sagtens oppe os trods den unge alder i vores trup. Jeg forventer mig stadig meget af truppen, men taktikken skal findes. Vi har fremtiden og nutiden sikret i flere klasse spillere. Til fremtiden har vi spillere som Sivebæk, Foged, Millán, Cahais og Núñez.


                                                 Titlen skal forsvares
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #13: 10 Maj 2007, 19:49 »

Det ser godt ud, spændende med danskerne. Blev du inspireret af mig til at lave den med truppen i float?
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sevilla Fútbol Club
« Svar #14: 10 Maj 2007, 19:50 »

Nej Smiley

Den update har lagt i et word dokument i et par dage nu Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010