home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  How to conquer the World
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er denne blog indtil videre med i opløbet som den bedste blog?
Ja!
- 14 (43,8%)
Nej!
- 10 (31,3%)
Ved det ikke, har ikke læst den.
- 8 (25%)
Antal Stemmer: 32

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: How to conquer the World  (Læst 14018 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #45: 18 Maj 2007, 10:01 »

Nu savner jeg altså en update på denne fremragende blog !!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #46: 19 Maj 2007, 12:58 »

Nu savner jeg altså en update på denne fremragende blog !!

tjah, den kommer nok på et tidspunkt Wink
Logged

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #47: 20 Maj 2007, 15:41 »

SKUFFENDE!!!! Vi kunne have afgjort det selv, men måtte bide i det fucking sure ævle og lade andre klare paragraferne for os. At andre så heller ikke kan gøre det for os, gjorde det endnu mere surt. En knald-eller-fald runde skulle afgøre om vi skulle bide skeer med de store næste år, men vi måtte se os selv som sorteper, da vi endte 7'er efter uafgjort i sidste runde. Herefter måtte jeg evaluere over, hvad der var gået galt, og kom frem til, sammen med Preben naturligvis, at holdet simpelthen ikke havde den fornødne kaliber. Derfor skød vi omkring £50 mio. mere i klubben, og smed hele førsteholdstruppen, på nær de af nyindkøbene som vi så som tilstrækkelige, på reserveholdet. Nogle smed vi endda på porten. Det var tid til en udrensning i klubben, efter at vi ikke formåede at indleve forventningerne.
Specielt defensivt havde vi haltet, så der skulle powershoppes til bagkæden. Carl Medjani og Curtis Davies var hurtigt at finde i klubben efter sæsonens afslutning, og senere fik de tilgang af Paletta. Her var vores 3 mænd til centralen, nu skulle vi bare ikke have mange skader. Skader var generelt et nøgleord, da vores trup efter den store udrensning, var blevet klart bedre, men også MEGET smallere. Kun angrebsmæssigt, så vi rigtigt stærke ud med hele 4 skarprettere.


Rent økonomisk skulle vi op i den nye sæson, vi havde ikke råd til at ligge og rode rundt i Championship en sæson til, så vi valgte som sagt at smide slanterne på bordet for at komme op, og tjene pengene ind igen. Men vi vidste også godt at der skulle købes rigtig meget ind, hvis vi skulle rykke op. Jeg var optimistisk omkring vores situation, så jeg kontaktede allerede agenter, de agenter der havde de største spillere i stalden, for når vi rykkede op, skulle vi rive gulvtæppet væk under dem og sætte dem til vægs.

Men først stod vi over for, at skulle klare mission oprykning. Den mission var imidlertid overkommelig med et forandret Sunderland-hold. Drivkræfterne lå på midtbanen, med spillere som Diaby der kom til i Januar, og en ung nordmand ved navn Hæstad, der var kommet til i sommers. Alt i alt så det godt ud, og nedrykkede Charlton var den eneste orm i æblet for os, da de ikke ville finde sig i at ligge 2'er, men partout skulle genere os på toppen.

Om vi vandt Championship eller ej, var mig egentligt komplet ligegyldigt, da jeg ingen interesse havde i det latterlige lille trofæ. Jeg ville bare op og vinde større ting, meget større ting. Dette valgte jeg at fortælle Charltons bestyrelsesformand Richard Murray under en gang golf. Forslaget jeg gav ham var lige til;

"I vinder, vi bliver to'er, kan du leve med det? To klubber arbejder bedre end en, ved du nok."

Richard Murray tilkendegav, at han ville sørge for at de nok skulle tage point fra holdene på 3. pladsen og nedefter, hvis de truede vores position, men at vi samtidig ikke skulle lægge pres på dem i toppen. Denne plan passede mig perfekt, da vi så kunne rykke op som to'ere, og der derfor ville være mindre forventninger til os året efter, og vi derfor kunne udføre operation "riv gulvtæppe væk" til perfektion.


Logged

Go you Gunners!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #48: 20 Maj 2007, 16:01 »

I'm lovin' it!

Korruption og benhård konkurrence i Championship. Superspøjs læsning!  Thumbs Up
Logged

Arsenal
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: How to conquer the World
« Svar #49: 20 Maj 2007, 18:29 »

Klasselæsning.
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #50: 20 Maj 2007, 20:50 »

Enig med de to overstående! Det kunne være dejligt, hvis du lige krydret din blog med et par billeder Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #51: 20 Maj 2007, 20:55 »

Kanon !!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #52: 21 Maj 2007, 10:42 »

Enig med de to overstående! Det kunne være dejligt, hvis du lige krydret din blog med et par billeder Smiley

Kan godt forstå, hvad du mener, men havde tømmermænd i går, så gad ikke rode med billedkoder Wink

EDIT: Og tak for kommentarerne, godt at vide der er nogen der følger med.
Logged

Go you Gunners!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #53: 21 Maj 2007, 11:18 »

YES SIR!
Vi elsker skandaler! Jeg er dog ikke sikker på at en repræsentant fra Mærsk ville smide pengene så hovedløst efter uduelige Arsenal-spillere, men det er vel også bare en stor skandale! OG det kan vi vældigt godt lide!

Frem over stepperne!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #54: 21 Maj 2007, 15:10 »

YES SIR!
Vi elsker skandaler! Jeg er dog ikke sikker på at en repræsentant fra Mærsk ville smide pengene så hovedløst efter uduelige Arsenal-spillere, men det er vel også bare en stor skandale! OG det kan vi vældigt godt lide!

Frem over stepperne!

Diaby blev årets spiller i Championship og scorede hele 7 mål, mere end hvad nogen nuværende Arsenal midtbanespiller har præsteret i år Wink

Men kan dog garantere, at der først ødsles med pengene rigtigt i den kommende sæson  Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #55: 31 Maj 2007, 08:55 »

Kan vi snart få at vide, hvad du har ødslet pengene på?

UPDATE...!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #56: 31 Maj 2007, 12:52 »

Kan vi snart få at vide, hvad du har ødslet pengene på?

UPDATE...!

Alkohol, hurtige biler og piger.. Grin

Fin blog, men der mangler en update Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: How to conquer the World
« Svar #57: 07 Jun 2007, 18:16 »

Wauw.. Shockeret
Sikke en blog.
Den har det hele.
En af Konkurrencens bedste.!!
Dog lang tid siden en update. Hvornår kommer den?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010