home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  En uventet kærlighedshistorie
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: En uventet kærlighedshistorie  (Læst 25148 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #15: 04 Apr 2016, 10:01 »

Wester når det bedst... Som andre skriver, man bliver draget af din skrivemåde... Hvis du nogensinde gav dig i kast som forfatter... Tror du ville sælge godt Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #16: 04 Apr 2016, 11:10 »

Wester når det bedst... Som andre skriver, man bliver draget af din skrivemåde... Hvis du nogensinde gav dig i kast som forfatter... Tror du ville sælge godt Smiley

Tak men der er vist langt vej til et forfatterskab Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #17: 05 Apr 2016, 07:22 »


#5 - Nyt liv i forholdet
Min større opmærksomhed tændte op under Bournemouth. Spillet blev levende og passion kom tilbage. Der blev pustet nyt liv i vores forhold og resultaterne var fantastisk gode. Bournemouth befandt sig nu 8 point over stregen efter 25 kampe i Premier League.

Jeg vidste godt, at jeg ikke kunne tage hele æren selv. Ankomsten af især Julian Brandt havde betydet ufatteligt meget. 5 mål i 6 kampe var det blevet til indtil videre. Han var kampafgørende. Hvilket den seneste kamp mod Man City havde bevidnet. Ingen havde givet os mange chancer mod City men med Julian Brandt på banen, så havde vi nu et våben, der kunne gøre ond på selv de store. Vi vandt kampen med 2-1 og begge mål sat ind af Julian Brandt.




Et spørgsmål begyndte at presse sig på. Skulle det blive til mere end en sæson i Bournemouth?

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #18: 05 Apr 2016, 21:51 »


#6 - Fun Facts
Op, så ned og så op igen. Forholdet mellem Bournemouth og jeg var som en ruchebanetur og jeg elskede det. Bournemouth havde tændt noget i mig og tanken om at dette forhold måske var mere end et engangsknald begyndte at rumsterer. Det var jo ikke sådan, at jeg aldrig havde haft andre gode forhold end med Man Utd. Jovel, United er min store kærlighed. Vi har trods alt i FM sammenhæng været sammen siden 1993. I hver eneste sæson af FM har vi fejret store triumfer sammen. Man Utd er altid det første hold jeg besøger, når den nye version af spillet udkommer.

Før tiden på FM scenen husker jeg fantastiske savegames med Valencia, Milan og Rangers. I de seneste år har AFC Wimbledon, Southampton og Swansea også kunne tænde mig. Og så var der dengang at et LLM hold fik mig tændt men det sker ikke tit. Det var Woodstock Sport som jeg førte fra level 10 til Premier League. Jeg husker også tilbage på sin første FM-blog, som var med West Ham, hvor jeg havde et fabelagtigt savegame. Faktisk har jeg haft flere fede West Ham saves i gang blandt andet med Tevez som den store stjerne. Åhh disse gode minder.




Var Bournemouth min nye store kærlighed? Tanken var der i hvert fald og jeg vidste, at jeg var ramt, da jeg først begyndte at Google informationer om Bournemouth. Hvad for en størrelse var klubben egentlig? Hvad var historien bag denne klub, som jeg aldrig nogensinde havde skænket en tanke før. Et par fun facts jeg faldt over var, at kælenavnet ”The Cherries” højst sandsynlig opstod pga. de kirsebærstræer, der i tidernes morgen lå ved siden af klubbens stadion og så selvfølgelig pga. de kirsebærrøde striber på klubbens spillerdragt. Og andet fun fact er, at den spiller der er afbilledet på klubbens logo, det er en legendarisk målscorer ved navn Dickie Dowsett, der i 169 kampe nettede 79 mål for Bournemouth.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2016, 21:54 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #19: 06 Apr 2016, 10:19 »

Så har man fået læst en udfordrer til titlen i år.

Det er jeg ikke tvivl om.
Elsker din nye skrivestil, det er helt fantastisk Smiley

Keep up the good work Wester.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #20: 06 Apr 2016, 15:05 »

Så har man fået læst en udfordrer til titlen i år.

Det er jeg ikke tvivl om.
Elsker din nye skrivestil, det er helt fantastisk Smiley

Keep up the good work Wester.


Tak Smiley

Ja nu må vi se, der er dælme mange gode med i år og folk gør sig umage. Tror det blver tæt i år, hvis folk holder hele vejen igennem. For så er der mange blogs i spil
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #21: 06 Apr 2016, 16:13 »

Tak Smiley

Ja nu må vi se, der er dælme mange gode med i år og folk gør sig umage. Tror det blver tæt i år, hvis folk holder hele vejen igennem. For så er der mange blogs i spil

Ja, det har du ret i.

Men synes også der var mange gode sidste år, men omkring midtvejs var der få med højt niveau tilbage.

Glæder mig til at følge i år, holder alle niveau bliver det meget svært at vælge.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #22: 06 Apr 2016, 17:54 »

Ja der var en del der faldt fra men håber folk holder ved i år.. Syntes responsen og trådene er mere aktive og det kan måske motivere folk lidt mere.. Så det er super men jo vi er kun en uge henne..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #23: 07 Apr 2016, 07:32 »


#7 - Kings Park
Jeg kunne ligeså godt indse det. Det ville blive til mere end en sæson i Bournemouth. Det var på tide at sætte en mere langsigtet målsætning. Få gang i talentspejderne og allerede nu planlægge hvordan truppen skulle se ud til næste sæson. Jeg kender godt sine egne begrænsninger. Så jeg vidste godt, at det nok ikke blev til 10+ sæsoner i Bournemouth. Jeg går som regel død efter 4-6 sæsoner, så jeg bestemte mig for, at jeg ville blive i Bournemouth i 5 sæsoner eller til min målsætning ville være nået.

Min målsætning var, at vi skulle deltage i Champions League og det skulle ske senest i sæsonen 2020/21. Derefter ville jeg genoverveje og se om det skulle blive til mere. Men i første omgang var det 5 år. Og her i den første sæson handlede det om at overleve i Premier League og håbet var at opnå de magiske 40 point.

Jeg var vant til verdensklasse faciliteter og ikke de elendige rammer Bournemouth havde at byde på. Jeg havde brug for ordentlige forhold, hvis jeg skulle blive sammen med Bournemouth og det fortalte jeg også bestyrelsen, som var enige med mig. Kings Park training base havde brug for en opgradering. Så arbejdet med at udvide både ungdoms og seniorfaciliteterne samt et opkøb af stadion gik i gang. Et projekt der skulle stå færdig i oktober 2016.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #24: 08 Apr 2016, 07:19 »


#8 - Bournemouth og jeg for evigt!
Jeg sad som en teenager, der lige havde fået sit første kys. Jeg havde sommerfugle i maven og et fjoget smil på min læbe. Målsætningen var nemlig lykkes. Det skulle være Bournemouth og jeg for evigt!

Målet havde været de magiske 40 point, der som fingerregel betyder man får endnu en sæson i den bedste engelske række. Det blev til 42 point og en fornuftig 15. plads. En placering vi nok ikke havde opnået uden holdets lejesvende heriblandt Kristoffer Ajer, Sean Kavanagh og Julian Brandt.

Deres lejekontrakter ville dog snart udløbe og arbejdet med et finde nye spillere skulle i gang. Vi havde brug for en del forstærkninger, hvis Bournemouth skulle forbedre årets resultat. Der var især brug for forstærkninger i defensiven. Det centrale forsvar og balancespilleren ville uden tvivl være vores akilleshæl, hvis vi ikke fandt nogle forstærkninger til de positioner. Få dage efter sæsonafslutningen så fik vi den første handel i hus.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #25: 08 Apr 2016, 23:27 »


#9 – De uønskede
Med købet af Dejan Lovren der var blevet kasseret i Liverpool og sat til salg for 5,5 mio. £, så startede der en trend i Bournemouth. Dem som de andre ikke ville bruge, dem kunne vi i Bournemouth nu få glæde af. De efterfølgende tre indkøb der blev lavet, det var ligeledes transferlistede spillere, som kunne hentes billigt.

Som makker til Lovren i det centrale forsvar blev Sokratis Papastathopoulos hentet ind fra Dortmund for sølle 3 mio. £ og til højrebacken blev Carl Jenkinson hentet ind fra Arsenal for 4 mio. £. Den sidste transferlistede spiller der blev hentet ind, det var Victor Valdés, som Man Utd havde sat til salg for 1,1 mio. £. Dermed var næsten hele den defensive enhed skiftet ud, nu manglede vi bare en venstre back samt en balancespiller.




Lejesvenden Sean Kavanagh havde leveret nogle rigtig fine præstationer i den første sæson, så da muligheden for at købe ham var der, så slog vi til og smed de 6,75 mio. £ som Fulham forlangte for ham. Det samme gjorde sig gældende for Kristoffer Ajer, som havde en frikøbsklausul på 6,5 mio. £ og den udløste vi. Dermed var hele den defensive enhed udskiftet.

Det blev da også til et par enkelte tilføjelser i offensive. Vi måtte jo sige farvel til Julian Brandt, da Leverkusen ville ikke være med på en forlængelse af lejekontrakten og vi havde på ingen måde råd til at købe ham. Så vi måtte ud og finde på et alternativ. Divock Origi blev hentet ind på en lejekontrakt fra Liverpool og Marvin Ducksch blev hentet for 550k £ i Dortmund. Origi skulle spille en stor rolle, hvorimod Ducksch var back up i tilfælde af skader osv. Dermed havde vi den 22 mand store førsteholdstrup klar til sæsonen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #26: 10 Apr 2016, 07:29 »


#10 – Manager of the Month
Hvedebrødsdagene var godt i gang og jeg nød at være i selskab med Bournemouth og jeg er sikker på følelsen var gengældt. Ellers skulle de godt nok være nogle utaknemmelige bastarder. Sammen havde vi taget Premier League med storm og i kun vores anden sæson sammen, så indtog vi 3. pladsen i ligaen efter 13 kampe. Det siger sig selv, at vi var mere end tilfreds med de resultater, som vi havde opnået indtil videre. Jeg var hovedkulds forelskede i min ny klub.

De flotte resultater gav mig blandt andet prisen som måneden manager i oktober. Jeg har aldrig været så stolt over den pris, som jeg var denne gang. Den kom ovenpå en periode, hvor jeg havde skiftet taktik. Jeg havde tweeket Gung-Ho taktikken og gik tilbage til den oprindelige ide til FM16 versionen.

Nå men det gik bare derudaf. Resultaterne var flotte og byggeriet med klubbens nye ungdoms og træningsfaciliteter stod færdig. Det var svært at se, hvad der skulle få os ned på jorden igen. Ja det skulle da lige være det december programmet i Premier League. Det var gået fantastisk indtil videre men hvordan ville det gå, når vi skulle stå foran verdensklassespille re som Agüero, Coutinho, Hazard og Özil.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #27: 11 Apr 2016, 07:23 »


#11 – Roaming Playmaker
Det blev som ventet en svær december måned som endte med nederlag til Arsenal, Liverpool og Man City. Til gengæld vandt vi over Sunderland og ikke mindst over Chelsea med deres nye manager Frank de Boer og da vi samtidig i starten af de nye år tog en sejre over Aston Villa og Crystal Palace, så indtog vi en flot 5. plads i Premier League efter 20 runder. Jeg havde dog ingen illusioner om, at vi kunne holde fast i den flotte placering men vi nød stadig momentet.

Ved sæsonstart var jeg blevet enig med bestyrelsen om, at målsætningen endnu engang var, at  vi skulle undgå nedrykning men efterårets flotte resultater, det fik os til at ændre lidt. Nu var målet en sikker midterplacering med omkring de 50 point og til det formål frigav bestyrelsen lidt ekstra på transferkontoen. Og hvis der er noget jeg elsker, så er det at shoppe efter spillere.




Andrija Zivkovic er 100 % sikker på min shortliste i starten af hver eneste save og næsten ligeså sikker er hans navnebror Andrija Balic. Så da muligheden bød sig, så hentede jeg Balic for 6 mio. £ i Hajduk. Han træder direkte ind i start 11eren, som holdets Roaming Playmaker.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #28: 12 Apr 2016, 07:23 »


#12 – I love you <3
Det var den 11. marts 2017 ingame og vi skulle møde Reading på udebane i 29. spillerunde. Med en sejr kunne vi komme op på de målsatte 50 point. Det siger sig selv, at jeg var enormt stolt, over det vi havde opnået denne sæson, ligegyldig hvordan kampen ville ende.

Vi vandt kampen og jeg helt ekstatisk. Var dette bedste savegame i flere år, det føltes i hvert fald sådan... Og måden målene kom på i Reading kampen fik mit FM-hjerte til at flyde over. Spillerne udførte min taktiske oplæg til UG kryds og slange. Ind i ”Smørhullet” og så ud over kanten til den fremadstormede back, indlæg og så bumbummelum, huttelihut og alt det der.




Bournemouth, I love you

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En uventet kærlighedshistorie
« Svar #29: 13 Apr 2016, 07:31 »


#13 – Tænk hvis det skete
Da der var 5 kampe tilbage af sæsonen 2016/17 i Premier League, så lå vi 5 point fra 4. pladsen og deltagelse i næste sæsons Champions League. Den umulige drøm begyndte at snige sig ind på os også selvom vi vidste, at det nok ikke ville ske. For foran os var et svært kampprogram med modstandere som Arsenal, Man City og Chelsea. Vi forsøgte ikke at sætte forhåbningerne for højt men vi kunne slet ikke lade vær. Tænk hvis det skete. Det ville være for vildt!


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010